Die heb ik in de loop der tijd verzameld en samengevoegd in 1 fotoalbum, die gewoon openbaar toegankelijk is:quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:47 schreef Rabieluh het volgende:
Waarom komen al die alternatieve smileys toch vandaan Pfeffertopf.
... als ze dat aan Bianca laten zien levert dat wel een spectaculaire reactie opquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:00 schreef Rabieluh het volgende:
Nouuuuuuuuuuuuu zeg, het leek BIJJJJJJJJNA of hij werd opgegeten door een krokodiiiiil hohohohohohohohooooo.
hahaha dat zou echt fantastisch zijn, opeens iemands dood in scene zetten en dat laten zijn bij het kampvuurquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:04 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
... als ze dat aan Bianca laten zien levert dat wel een spectaculaire reactie op
[afbeelding] lol
Zou een John de Mol actie kunnen zijn, die zie ik dat nog wel doen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:07 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
hahaha dat zou echt fantastisch zijn, opeens iemands dood in scene zetten en dat laten zijn bij het kampvuurwat goed
Je hebt gelijk, maar het ligt niet aan dat volle gezicht. Het komt doordat zn geen wenkbrauwen heeftquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:05 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Ik vind Rachel trouwens helemaal niet dik, in tegenstelling tot wat iedereen zegt.
Zag net een shot van haar in de zee, van haar achterkant en ze toont dan gewoon slank. Door haar volle gezicht lijkt ze ronder dan ze daadwerkelijk is.
Ik dacht juist Getver wat een dikke reetquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:05 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[afbeelding]
Ik vind Rachel trouwens helemaal niet dik, in tegenstelling tot wat iedereen zegt.
Zag net een shot van haar in de zee, van haar achterkant en ze toont dan gewoon slank. Door haar volle gezicht lijkt ze ronder dan ze daadwerkelijk is.
Daar zit wat in inderdaadquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:20 schreef Scope het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar het ligt niet aan dat volle gezicht. Het komt doordat zn geen wenkbrauwen heeft
inderdaad, wat een vadsige reet, vette bovenarmen en schouders, en een papperige buik alsof ze al vijf kinderen op de wereld heeft gezetquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:22 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik dacht juist Getver wat een dikke reet
't Is me de aflevering wel zeg.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:22 schreef Scope het volgende:
Maar heerlijk weer:
Grinkgo wanhopig om die Elynn te neuken.
Patricia wanhopig om Danny te neuken (ja meid trek alles maar uit hoor, ik vind het prima)
Takis die alleen maar loopt te schelden op Bianca.
Bianca die alleen maar loopt te roepen hoe goed ze met Jehro kan opschieten... als normale vriend.
En arme Kevin (of hoe heet die gast) kan na afloop naar stichting correlatie vanwege het gringo-gezeik van die Ciska.
En arme Fredje... met hem heb ik echt medelijden.
nog éénquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:28 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
't Is me de aflevering wel zeg.
Ben echt benieuwd hoe dit alllemaal gaat aflopen. Hoeveel afleveringen volgen er nog? Weet iemand dat?
Mooiquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:32 schreef MissX het volgende:
Er komen nog 3 afleveringen volgens de site. Sowieso natuurlijk de kampvuur confronatie aflevering en dan een terugblik en dan nog eentje daartussen.
waarom laten ze danny nou niet extra beelden zien ... dan was al patricia's werk niet voor niets ...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:26 schreef Schildpadje het volgende:
Twee tieten in z'n rug en Danny zegt de legendarische woorden: " hey, daar loopt een beestje."
zeker niet immuun volgens mij...maar echt de enige op dat eiland die z'n gevoelens onder controle heeft, in plaats van z'n gevoelens hem te laten controleren...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:40 schreef Scope het volgende:
En respect voor Danny hoor, immuun voor de charmes, en het lijf van Patricia.
wanstaligquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:43 schreef Scope het volgende:
Hey... hier kan je het ondergoed van Gringo kopen
http://www.gorillatshirts.com/cgi-bin/bi10310/scan/fi=products/st=db/co=1/sf=category/se=underwear/op=rm/nu=0/ml=50/tf=times_ordered/to=nr.html?id=SrvydGbV&mv_pc=403
wat een rare combinatie van woorden...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:43 schreef El_Scroto het volgende:
rachel ... denk
Krijgen jullie het kampvuur vanavond nog niet te zien dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:32 schreef MissX het volgende:
Er komen nog 3 afleveringen volgens de site. Sowieso natuurlijk de kampvuur confronatie aflevering en dan een terugblik en dan nog eentje daartussen.
Oh, wel dan hebben jullie in elk geval nog wel leuke stukken tegoedquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:03 schreef Rebbedebje het volgende:
Nee, wij hebben dus net de aflevering gezien waarin Tzatikas bijna opgegeten werd door een krokodil en Gringo niet verder kwam dan in het been van Elynn te bijten.![]()
Die terugblik splitsen ze altijd door 2-en als ik het me goed herinner..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:32 schreef MissX het volgende:
Het is gewoon genant, zou hij nou echt iet in de gate hebben dat die Elynn(of hoe heet ze) echt walgt van hem?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |