nog éénquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:28 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
't Is me de aflevering wel zeg.
Ben echt benieuwd hoe dit alllemaal gaat aflopen. Hoeveel afleveringen volgen er nog? Weet iemand dat?
Mooiquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:32 schreef MissX het volgende:
Er komen nog 3 afleveringen volgens de site. Sowieso natuurlijk de kampvuur confronatie aflevering en dan een terugblik en dan nog eentje daartussen.
waarom laten ze danny nou niet extra beelden zien ... dan was al patricia's werk niet voor niets ...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:26 schreef Schildpadje het volgende:
Twee tieten in z'n rug en Danny zegt de legendarische woorden: " hey, daar loopt een beestje."
zeker niet immuun volgens mij...maar echt de enige op dat eiland die z'n gevoelens onder controle heeft, in plaats van z'n gevoelens hem te laten controleren...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:40 schreef Scope het volgende:
En respect voor Danny hoor, immuun voor de charmes, en het lijf van Patricia.
wanstaligquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:43 schreef Scope het volgende:
Hey... hier kan je het ondergoed van Gringo kopen
http://www.gorillatshirts.com/cgi-bin/bi10310/scan/fi=products/st=db/co=1/sf=category/se=underwear/op=rm/nu=0/ml=50/tf=times_ordered/to=nr.html?id=SrvydGbV&mv_pc=403
wat een rare combinatie van woorden...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:43 schreef El_Scroto het volgende:
rachel ... denk
Krijgen jullie het kampvuur vanavond nog niet te zien dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:32 schreef MissX het volgende:
Er komen nog 3 afleveringen volgens de site. Sowieso natuurlijk de kampvuur confronatie aflevering en dan een terugblik en dan nog eentje daartussen.
Oh, wel dan hebben jullie in elk geval nog wel leuke stukken tegoedquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:03 schreef Rebbedebje het volgende:
Nee, wij hebben dus net de aflevering gezien waarin Tzatikas bijna opgegeten werd door een krokodil en Gringo niet verder kwam dan in het been van Elynn te bijten.![]()
Die terugblik splitsen ze altijd door 2-en als ik het me goed herinner..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:32 schreef MissX het volgende:
Het is gewoon genant, zou hij nou echt iet in de gate hebben dat die Elynn(of hoe heet ze) echt walgt van hem?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |