Nu werkt het wel.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:45 schreef MissX het volgende:
Ik heb op de site net de aflevering van donderdag gekeken zonder problemen.
Presentatrice: Heb je gekozen voor je grootste verleiding hier?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 13:32 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
wat zei ze dan? heb dat stuk gemist
Ik vind hem ook een beetje eng..quote:Op zondag 6 mei 2007 18:22 schreef SEMTEX het volgende:
Trouwens: briljant dat ze Bianca met Jehro op stap hebben gestuurd. Dat is uiteindelijk haar grootste verleiding, op het eiland had ze die eigenlijk niet meer. Na al haar gezever over die knakker had ik trouwens meer verwacht: vond het nogal een stil mannetje.
Euhm...zij ging meteen al de eerste date met Gringo naakt voor een Playboy-reportagequote:Op zondag 6 mei 2007 21:55 schreef Hare het volgende:
Dat die Nelleke niet meer in beeld komt, komt volgens mij omdat dat meisje slimmer is dan ze zo met haar blonde kopje doet voorkomen.
Er zijn daar 4 mannen op het eiland die, afgezien van Danny, echt een stelletje stumperds zijn (in welk opzicht dan ook). Waarom zou ze daar in godsnaam mee op date willen? Zo'n slet is ze gewoon niet. Die wil gewoon echt een leuke jongen
En Danny heeft gewoon geen interesse in haar.
Dan houdt het op heMoet ik toch maar eens snel gaan stappen in Doetinchem weer
Ja, maar alleen om zichzelf in de picture te spelen. Ze heeft na die rapportage heel Nederland achter zich aanlopen, dus hoeft ze zichzelf niet meer zo in de picture te spelen zoals Elynn nu bijvoorbeeld doet.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Euhm...zij ging meteen al de eerste date met Gringo naakt voor een Playboy-reportage.
Ik kan er ook niet bij hoe dom die gast is. Hij heeft het ook de hele tijd over een toekomst opbouwen etc etc... niet te gelovenquote:Op zondag 6 mei 2007 18:22 schreef SEMTEX het volgende:
OMG. Eindelijk de laatste uitzending op de site gezien. WAT een ONGELOFELIJK bord voor zijn kop heeft Gringo. Mijn god. Al is het Elynn zelf die schaapachtig blijft lachen en hem niet wijst op zijn lompheid en daarom komt de dwaas er nooit achter hoe afstotelijk hij is.
Ja idd, arme jongen.quote:En ook hilarisch: de date van Ciska die twee dagen haar ge-emmer over Gringo aan moet horen.
Ja, 't lijkt me dat Takis dan beter bij d'r past.. met z'n opmerkingenquote:Na al haar gezever over die knakker had ik trouwens meer verwacht: vond het nogal een stil mannetje.
'Gatverdaaaaamme man en ik sta nog voor lul ook, ze gaat met de lelijkste gozer van het kamp.'quote:Op maandag 7 mei 2007 08:08 schreef 3rdStrike het volgende:
Ja, 't lijkt me dat Takis dan beter bij d'r past.. met z'n opmerkingen![]()
Ik lig elke keer in de scheur om dat gilletje van Frederik onder die douchequote:Op maandag 7 mei 2007 09:24 schreef Smash-it het volgende:
[..]
'Gatverdaaaaamme man en ik sta nog voor lul ook, ze gaat met de lelijkste gozer van het kamp.'
Moet iedere keer weer lachen als ik dit in het het voorstukje hoor. Net zoals Fredje's 'Ik voel me bedrogen. Bedrogen in mijn liefde voor haar..'
Heerlijke televisie..
Ik verdenk Gringo ervan dat ie gewoon Sjefke heet en Gringo stoerder vond klinkenquote:Op maandag 7 mei 2007 13:33 schreef So_Addictive het volgende:
Je kunt iedere aflevering weer de walging van Elynn's gezicht aflezenGringo
Dan moet je je als ouders je kind ook wel haten, om je kind 'Gringo' te noemen![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 13:33 schreef So_Addictive het volgende:
Dan moet je je als ouders je kind ook wel haten, om je kind 'Gringo' te noemen![]()
Als ik het goed heb begrepen heeft zij het uitgemaakt nadat hij vreemd was gegaan.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:34 schreef Marty het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af wie de relatie heeft beeindigd tussen Bianca en Jehro?
Aangezien Bianca nog niet helemaal over die relatie heen was dacht ik dat hij dat had gedaan.
Maar in dat filmpje voor Takis zei dat hij hoopte Bianca mee naar huis te nemen.
Ah ok, thanks!quote:Op maandag 7 mei 2007 14:36 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen heeft zij het uitgemaakt nadat hij vreemd was gegaan.
Bianca heeft inderdaad in één van de afleveringen gezegd dat als Jehro niet vreemd gegaan zou zijn, ze waarschijnlijk nu nog wel samen zouden zijn...quote:Op maandag 7 mei 2007 14:36 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Als ik het goed heb begrepen heeft zij het uitgemaakt nadat hij vreemd was gegaan.
Gringo betekent volgens mij zoiets als blanke in het Mexicaans ofzo.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:03 schreef SEMTEX het volgende:
Welke ouder zou z'n kind uberhaupt Gringo noemen?.
Ik zie een soort mengeling van de Tokkies en een maffiafamilie voor me.
Inderdaad, gringo betekent gewoon blanke (buitenlander) in Zuid-Amerika.quote:Op maandag 7 mei 2007 15:00 schreef Nuna het volgende:
[..]
Gringo betekent volgens mij zoiets als blanke in het Mexicaans ofzo.
jaaa hahaha die is echt geweldig hequote:Op maandag 7 mei 2007 12:03 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik lig elke keer in de scheur om dat gilletje van Frederik onder die douche
quote:Op maandag 7 mei 2007 15:36 schreef Little_Meanie het volgende:
Gringo is een term die in Spaans- en Portugeessprekende landen wordt gebruikt om een inwoner van de Verenigde Staten mee aan te duiden. Afhankelijk van de context kan het een negatieve connotatie hebben. De vrouwelijke versie van gringo is gringa en de Verenigde Staten als land worden in Latijns Amerika wel Gringolandia genoemd.
De precieze betekenis hangt van de plaats af. In Mexico en Centraal-Amerika wordt het vrijwel alleen gebruikt voor Amerikanen, terwijl in Brazilië en Argentinië alle buitenlanders gringo's genoemd worden.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Gringo_(scheldwoord)
Zeikerd is hetquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:41 schreef Rabieluh het volgende:
godver ze kan al niet eens wachten op kampvuren, ze begint nou al nachtmerries te krijgen over dingen die niet eens zijn gebeurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |