Haha, hoe bedoel je zijn eigen verantwoordelijkheid afschuiven?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:05 schreef Boris_Karloff het volgende:
Gringo "Ik kwam hier als een emotioneel zwak mannetje,"
"Ik ga hierweg als psychisch gestoord individu"
"En dat dank ik allemaal aan U"
![]()
![]()
![]()
Dat zit ik me ook de hele tijd af te vragen. En als ze direct die boxer ziet moet ze toch helemaal schreeuwend weg willen rennen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:09 schreef Michellee het volgende:
Denkt Grinkgo nu echt dat hij een kans maakt bij Elynn?
Dat wilde ik dus ook net zeggen!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:10 schreef Rabieluh het volgende:
Verdumme, waarom kiest niemand Nelleke, zo komt ze weer bijna niet in beeld.
Haar afkeer van Gringo is zo duidelijk als wat.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:09 schreef Michellee het volgende:
Denkt Grinkgo nu echt dat hij een kans maakt bij Elynn?
Iedereen kan toch in één opslag zien dat hij geen kans maakt bij haar. Hij niet, dus ja dom en blindquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:14 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Haar afkeer van Gringo is zo duidelijk als wat.
Is hij nu echt zo dom en blind?
Tja, hij kan er ook niets aan doen. Het blijft nou eenmaal een Belg..quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:15 schreef Michellee het volgende:
[..]
Iedereen kan toch in één opslag zien dat hij geen kans maakt bij haar. Hij niet, dus ja dom en blind
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:18 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Tja, hij kan er ook niets aan doen. Het blijft nou eenmaal een Belg..
![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:25 schreef Robijnemijn het volgende:
Dat hoofd van Elynn, kan me niet voorstellen dat ze het fijn vindt dat Gringo haar aanraakt, laat staan met hem in bed slapen, zoenen of seksen![]()
Jeeej! Patricia en Danny![]()
Ja inderdaad, ik heb medelijden met die gozerquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:33 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
Ach die arme gast, zit 2 dagen met Ciska en haar onophoudelijke gebler over Gringo opgescheept
Maak hem maar beter niet wakker, want ik wil niet weten hoe hij zich DAN gedraagt (...)quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:38 schreef Boris_Karloff het volgende:
WOW. Die heeft echt een betonnen plaat voor zijn kop.
Wie maakt die psychoot wakker uit zijn droom. Wat een Malloot
Da's niet waar, want Roberto had het al een keer eerder verziekt, helemaal aan het begin.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:46 schreef Scope het volgende:
Vraag me trouwens af of het die Jehro lukt om Bianca te heroveren... denk het niet, ze is zo te zien redelijk stellig erin. Roberto heeft het ook meteen verknald.
Ja je hebt gelijk, ze heeft Roberto (toen ie moest huilen) de eerste keer vergeven, maar later heeft ze hem opnieuw de zak gegeven.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:50 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Da's niet waar, want Roberto had het al een keer eerder verziekt, helemaal aan het begin.
En toen draaide ze ook bij
[afbeelding] * bijdraai smilie *
Een trap in zijn zak, figuurlijk gezien, hoewel hij het letterlijk zo voeltquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:54 schreef Scope het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, ze heeft Roberto (toen ie moest huilen) de eerste keer vergeven, maar later heeft ze hem opnieuw de zak gegeven.![]()
Ja echt te stomquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:55 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
Zij denkt gewoon voortdurend .... [afbeelding]
Je ziet gewoon het tekstwolkje boven haar hoofd
![]()
tuurlijkquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:32 schreef SEMTEX het volgende:
Kutje, ik sliep op de bank tijdens de uitzending. Gemist dus.
Wordt herhaald op de site?
quote:
Ooooh dat stukje met z;n allen aan tafel meezingend was echt tenenkrommend, het leek de EO jongerendag welquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:57 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
En nu die jankerd van een James Blunt op de achtergrond![]()
![]()
Dorienquote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:42 schreef woeshie het volgende:
met wie is/gaat fredje op dreamdate??
wat zei ze dan? heb dat stuk gemistquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:12 schreef Feya het volgende:
Whaha Veronique, waarom heb je voor Jeroen gekozen...................geweldig antwoord
![]()
Nou... inderdaad zeg.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:36 schreef Rabieluh het volgende:
Jeeeeeeeezus Gringo, kerel, wat een stakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |