Ik denk dat je helemaal gelijk hebtquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Gringo wil gaan scoren met Ellyn
Ik denk dat Ellyn niet wil
idd, wat een genante afknapperquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:47 schreef SEMTEX het volgende:
Weer enorm gelachen deze aflevering. En idd, die boxer van gringo: "It's not gonna suck itself". OMG, waar koop je dat soort foute kneuzenonderbroeken?.
quote:
quote:© Hoehel kiekt in stief vele pohina's (meir of elvendertihoendertust-en-vuvenvihtig).
Dien pahina iere ku je tbest bekieken mè ruute ahtenegentich, moa iekspee is wok goe.
haha, hilarisch!quote:
Is er dan nog iemand die NIET weet hoe het met die twee koppels afloopt ondertussenquote:Op woensdag 2 mei 2007 07:26 schreef staticdata het volgende:
[..]
als je op nu.nl zoekt van een week of 2 geleden weet je ook hoe het met de twee belgische koppels is afgelopen.
Ow cm'n, dat is gewoon lulligquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
3 maal raden wie op dream date gaat met Bianca
En dan krijgt een inhoudende Takis te zien wie bij haar is.
Geniaal. Ik wil hier graaaaaaaaag antwoord op hebben, ja! Hopelijk wordt het net zo mooi..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:03 schreef single_queen het volgende:
En nu leugentest-vragen bedenken!
uuh:
voor Fredje: Is het Libidóóó of Libidòs?
Voor Danny: Vind je Rachel ECHT aantrekkelijk?
Voor Rachel: Denk je dat Dave je ECHT leuk vond?
Voor Ciska: Aaaah, kom op! Details! Hoe was het met die 2 mannen? was het een sandwich of de een oraal en de ander anaal, of weer anders?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:47 schreef Robijnemijn het volgende:
elluuuuuuw
ben nieuw hier op fok en meng me maar gelijk even in het topic! wat is die rachel een zeikerd zeg!en schijnheilig: een beetje piepen dat Danny naar andere meiden kijkt, maar als Dave was gebleven was zij echt wel over de schreef gegaan! als Dave had gewild natuurlijk
![]()
En Gringo is echt BAH!
De enige local op het hele eiland heeft maar mooi een vette baan gekregen bij dit programma.quote:
De betrouwbaarheid van de leugendetector wordt geschat tussen de 60 en 70 procent. Dit verschilt per apparaat en per ondervraagde persoon. Sommige personen vertonen sterkere reacties dan anderen. Ook zijn er technieken om de meetresultaten te beïnvloedenquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:57 schreef Robijnemijn het volgende:
maarre ff een vraagje (vast al eerder langsgeweest, maar toch): Hoe betrouwbaar is een leugendetectortest nou eigenlijk? Dat vraag ik me nou al een tijdje af. Als die dude duim omhoog/ omlaag doet is dat dan per definitie passed/ failed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |