Whahaha! Dat vroeg ik me ook al af. En dan zitten ze samen als twee dooie muisjes op die boot, en zegt Bianca: "We kunnen gewoon goed met elkaar opschieten." Jaaahaahaa, dat zag er vet gezellig uit hoor!quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:12 schreef H2CO3 het volgende:
Gringo is een echte ster hier in vlaanderen
Ja dat is zo, alleen kom op, waarom zou je met Ciska op dreamdate willen...zit toch bijzonder weinig in dat mens.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:40 schreef Robijnemijn het volgende:
Ik vind het echt superzielig voor die jongen die met Ciska op date is! De hele tijd dat geouwehoer om die domme Gringo! en dat terwijl ze ook met deze jongen leuk had kunnen doen. En hij is leuker dan die Kwalbertoooooo![]()
Nope, smetteloos beeld in Noord Hollandquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:44 schreef nieky het volgende:
Grr het beeld stoort elke keer bij mij, niemand anders last van?
Elke keer valt het beeld zomaar 3 seconden weg!
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:45 schreef Michellee het volgende:
Hoe stom geil ben je als je denkt dat er geen cameras zijn?
Sowieso een kneus eerste klas.quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:51 schreef djenneke het volgende:
Ahhh, wel lief hoe dol die twee kneuzen op elkaar zijn
Jaaa...okeej, daar heb je ook wel weer een punt. Dus eigenlijk passen die twee (gringo en ciska) perfect bij elkaar. Allebei inhoudsloosquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:42 schreef Fendy het volgende:
[..]
Ja dat is zo, alleen kom op, waarom zou je met Ciska op dreamdate willen...zit toch bijzonder weinig in dat mens.
Behalve dan dat ze graag gedubbeldekt wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |