Ik heb in een update geschreven wat er tot voor zo'n tien minuten geleden over bekend was.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:51 schreef Vector_SLD het volgende:
Wat stond er nou precies in die brief, schakel net in
Ik hoop eigenlijk niet dat hij het alsnog tegen Huub zegt ...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:53 schreef schatje het volgende:
Eric brengt de klap in het gezicht van Amanda nog wel ter sprake.
Ik hoop voor 4 meiquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:53 schreef schatje het volgende:
Eric brengt de klap in het gezicht van Amanda nog wel ter sprake.
Is okquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:54 schreef Copycat het volgende:
Marrije!
Had ik al gezegd dat ik je geweldig vind?
En dat ik Brian haat? Vanuit het diepst van mijn hart.
En dat Amanda hard op weg is naar dezelfde mening?![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:55 schreef tutjehola het volgende:
Lieke eruit, en Eric even snel tegen Huub aan laten leuteren.
Klopt, nog niet zo lang geleden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:56 schreef Clank het volgende:
Brian heeft tegen Amanda gezegd dat het voor zijn helingsproces beter is als Amanda weg is.
Laten we het hopen ... Brian van alle kanten aanpakken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:56 schreef Marelle het volgende:
Eric is echt kwaad, die gaat het Brian nog zeggen, en terecht!!
Dit vind ik een hele goeie wendingquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:55 schreef Copycat het volgende:
Amanda: Geef Tas maar immuniteit.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:55 schreef RSie het volgende:
ik had voor de TT eigenlijk iets gehoopt als:
"Waar Netty Brain's exit bewerkstelligd"
Ik vind het best hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:55 schreef RSie het volgende:
ik had voor de TT eigenlijk iets gehoopt als:
"Waar Netty Brain's exit bewerkstelligd"
Let op, dit wordt een frontale aanval.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:58 schreef Liess het volgende:
Oeh, Kijk Huub zn hoofd.
kloptquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:58 schreef Disana het volgende:
Huub bevestigt nog eens dat hij Brian werkelijk geen klap heeft gegeven.
Dit kan nog een leuke avond worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:59 schreef Meganog het volgende:
[..]
Let op, dit wordt een frontale aanval.
En de moeder van Brian mag daar nu bij betrokken worden.
ik ookquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:59 schreef beequeen het volgende:
Amanda vertelt het nu over de klap van Brainless. Ik word steeds blijer.![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:59 schreef Eisenheim. het volgende:
Krijgt Huub nu pas over de klap te horen?
Je comprends, maar dat zijn dan ook de énige momenten waarop en waarover Schatje post...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is omdat Amanda NU de klap zelf steeds ter sprake brengt. Commentaren op de streams, weet je wel![]()
Goed zo Ericquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:59 schreef Liess het volgende:
Oh oh, Huub gaat naar de tuin terug en daar zit Brian.
Ze moeten toch melding makenl.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:59 schreef itsme het volgende:
Ik vind het raar allemaal. Waarom zou Amanda het door moeten bellen van die klap.? De redactie hoort nu toch ook wat amanda zegt?
Brian heeft dus toch zoals we al dachten een vrouw geslagen, en ze had het niet gezegd om brian te beschermen?![]()
M.a.w ze zit helemaal onder zijn invloed en als de redactie nu hier niets tegen doet dan is het echt schandelijk vind ik.
Doet ze nu ook.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:00 schreef tutjehola het volgende:
Luister nou eens naar Eric, en haal die brief terug DOOS
En Eric loopt wel even mee maar zal zich op de achtergrond houden.quote:
En ik. Net nog even terug gezien in een `luchtig`arangement. Meesterlijk.quote:
Nee johquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:02 schreef itsme het volgende:
Er staat nog steeds niets op de 10 site dat Amanda heeft toegeven dat brian haar niet alleen bespoog? maar ook sloeg.
geen goed teken.
precies. dat vind ik dus ook. Bedankt nettie?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:02 schreef gomi het volgende:
brian moet er gewoon uit, er is toch geen telefoontje voor nodig?
toen huub zijn 'bekentenis'deed van de trap aan nathanael was er ook geen meldinf nodig er kwam gewoon een brief.
nu met brians geval zou t ook zo moeten lopen imo
Vandaar dat Brian 'm nu niet terug wil geven?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:02 schreef Meganog het volgende:
Natasia heeft de brief.
King Puss strikes againquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:02 schreef Eisenheim. het volgende:
Jaap wil graag dat Amanda verwijderd word.
Brief is toch persoonlijk bezit en dat zou hij gelijk moeten teruggeven.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:03 schreef Copycat het volgende:
Geef godverdomme die brief nu terug. Klootzak!
Gok ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:03 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Vandaar dat Brian 'm nu niet terug wil geven?
zou maar voor sommigen daar gelden andere wetten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:03 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Brief is toch persoonlijk bezit en dat zou hij gelijk moeten teruggeven.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:04 schreef Disana het volgende:
Amanda belt naar achter over haar eigendom (de brief) die Brian niet terug wil geven.
Whooeeehoeeeequote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:04 schreef Disana het volgende:
Amanda belt naar achter over haar eigendom (de brief) die Brian niet terug wil geven.
ja maar alleen over dir brief? niet over de klap? Al blijf ik er bij dat ze daar nu wat aan moeten doen, lees exit Brian zonder een telefoontje van amandaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:04 schreef Liess het volgende:
WIEHOEE AMANDA BELT
Ik snap niet dat Eric er überhaupt op in gaat.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:05 schreef Disana het volgende:
Natasia roept Eric ter verantwoording.
Betrapt! Je luistert niet naar de stream met Lieke! Of is die nog down?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:05 schreef scanman01 het volgende:
Amanda tegen Brian: "Ga jezelf in de vuilnisbak gooien. Je bent een stuk afval!"
Het zal net zo'n tik zijn geweest als Huub aan brian gaf.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:05 schreef itsme het volgende:
[..]
ja maar alleen over dir brief? niet over de klap? Al blijf ik er bij dat ze daar nu wat aan moeten doen, lees exit Brian zonder een telefoontje van amanda
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:07 schreef Copycat het volgende:
Natasia vind dat Ericzich er niet mee mag bemoeien, en maakt er prompt de Nastasia show van.
Dat denk ik niet, want ze klapte gewoon dubbel.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zal net zo'n tik zijn geweest als Huub aan brian gaf.
Met wat speeksel in haar gezicht.. wat volgens mij ook niet mag.. maar goedquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:07 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, want ze klapte gewoon dubbel.
Echt niet, ze dook helemaal in elkaar.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja...weer een regel die overtreden wordt...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:07 schreef mootie het volgende:
Amanda moet even vragen waarom Natasja haar persoonlijke brieven leest.
Als Huub heeft geslagen moet hij dus ook weg lijkt mequote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom wordt het nu niet gewoon gemeld...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:08 schreef Disana het volgende:
Dus Natasia wist van de klap.
Deze twee zijn heerlijk aan elkaar gewaagd, geen van beide luisterd naar de ander tijdens zo'n confrontatie.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:08 schreef beequeen het volgende:
Hare majesteit WAS NOG NIET UITGESPROKEN, maal tig.
Omdat Eric en Amanda kennelijk allebei denken dat ook Natasia iets te melden heeft in dit verhaal.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:08 schreef getl0st het volgende:
[..]
Waarom wordt het nu niet gewoon gemeld...
Waarom überhaupt melden, de productie kijkt toch mee?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:08 schreef getl0st het volgende:
[..]
Waarom wordt het nu niet gewoon gemeld...
Natasia: Bemoei je er niet mee Eric! Dus Amanda ik heb de brief gelezen..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:09 schreef RSie het volgende:
Jep,.. Nasty was er ook van op de hoogte!!
Ze zegt net toch dat ze die klap absoluut niet goedkeurde.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:10 schreef schatje het volgende:
Natasia heeft niets van de klap gezegd, alleen van het spugen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:10 schreef Disana het volgende:
Laat die krokodillentranen dan ook in je kop zitten! Amanda tegen Natasia.
ja wel hoor volgens mij hoorde ik het haar toch echt net zeggen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:10 schreef schatje het volgende:
Natasia heeft niets van de klap gezegd, alleen van het spugen.
Ja, nu Amanda het ter sprake brengt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:11 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Ze zegt net toch dat ze die klap absoluut niet goedkeurde.
Ze impliceerde eerder dat Amanda met de klap de duw bedoelde. Maar van Amanda begrijp ik dat er een duw en een klap is geweest.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:11 schreef Lipsch het volgende:
Maar ze heeft OOK ervaring met mannen met losse handjes.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:11 schreef Disana het volgende:
Natasia vindt dat dit nergens over gaat.
Jep,.. Ik hoorde het ook!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:11 schreef Lipsch het volgende:
[..]
Het is toch ook niet normaal dat een man een vrouw slaat.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:11 schreef Eisenheim. het volgende:
Het zit Eric echt hoog.
Voorheen niet. Dat bedoelde ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:11 schreef itsme het volgende:
[..]
ja wel hoor volgens mij hoorde ik het haar toch echt net zeggen.
De productie is toch ook perfect op de hoogte?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:12 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het is toch ook niet normaal dat een man een vrouw slaat.
Daar zou iedereen zich druk om moeten maken. Zeker ook een echte moeder als Natasia, maar die denkt alleen aan zichzelf en Brian.
Het zou tussen Amanda en Brian zijn ...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:12 schreef Disana het volgende:
Natasia: Ook IK bemoei me er niet mee.
De alarmbellen moeten idd afgaan als ze zacht gaat praten.....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:12 schreef Clank het volgende:
Natasia op een gevaarlijke zachte toon.. ik heb ook een verleden met mannen met losse handjes.
Nataisa schijt bagger dat dit Brian's exit gaat worden!!
Boor mijn hoop nou niet de grond in.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:12 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda heeft het gehad met haar schoonmoeder...... for the moment natuurlijk....
Even wachten graag, tot het gesprek tussen Eric, Amanda en Natasia afgelopen is.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:12 schreef Epi_ het volgende:
Lieke weg, mooi...
Nu Brian aan de beurt.
Pak em huub!!
nu ff niet,.. morgen na het konijnen is ze gewoon weer snolliequote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:12 schreef Taurus het volgende:
Als Amanda tégen Brian is heet ze hier trouwens direct niet meer Del of Snollie he?![]()
![]()
Nee, maar DGK is wel vaker vergeten in te grijpen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:13 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
De productie is toch ook perfect op de hoogte?
Die zie ik ook geen maatregelen nemen.
Ze laten zich afleiden door Natasia.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:14 schreef Lipsch het volgende:
Terug, die brief aDEL - waar is die brief nu?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:14 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda: "Mij doet het goed dat mijn zoon een vrouw in haar gezicht slaat....." Dan ben je ziek !
Gaat Amanda dan eindelijk het licht zien ???
Hij moest eens weten dat hij volledig in de maling wordt genomen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:14 schreef scanman01 het volgende:
Dit is wel een meesterlijke zet van Jaap. Nu stemt Huub hem er echt nooit meer uit.
brief is niet meer belangrijk. het is nu door meerdere toegegeven.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:14 schreef Lipsch het volgende:
Terug, die brief aDEL - waar is die brief nu?
Is de brief van Jaap ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:14 schreef scanman01 het volgende:
Dit is wel een meesterlijke zet van Jaap. Nu stemt Huub hem er echt nooit meer uit.
Ik meen mij te herinneren dat Natasia zelf ook wel een aardige hoeveelheid decibel kan produceren.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:15 schreef Meganog het volgende:
Er mag niet geschreeuwd worden door Natasia. Ze wil geen olie op het vuur...
Al ben ik absoluut geen fan van Lieke ....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:15 schreef Taurus het volgende:
Jaap denkt dat ie ook zoveel procent krijgt bij de PoPo. Als ik die rare mensen hier hoor praten die zo'n fan zijn van Jaap vrees ik dat ook echt nog ook.. Maar ik hoop van harte van niet
Als ik het me goed herinner las Amanda voor dat Nettie het niet goed keurde dat Brian Amanda in het gezicht had gespuugd, maar dat het haar wel goed deed. Het werd snel voorgelezen dus ik kan het verkeerd hebben meegekregen. Maar volgens mij ging het niet over het slaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:14 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda: "Mij doet het goed dat mijn zoon een vrouw in haar gezicht slaat....." Dan ben je ziek !
Gaat Amanda dan eindelijk het licht zien ???
Het jaap-formaat kan niet meer pijn doen als een gemiddelde stoelgang.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:14 schreef Gigageil het volgende:
Huub wordt hier wel zo hard in zijn reet geneukt door Jaap.....mooi zo....Jaap is zeker van zijn back-up![]()
..ja, en dan houdt Huub Jaap erin om Lieke te kunnen zien en vrijdag ontslaat Jaap Lieke weer..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:14 schreef scanman01 het volgende:
Natasia heeft de brief nog in haar bezit?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:16 schreef Disana het volgende:
Natasia vindt dat de brief van Netty aan Amanda GEEN persoonlijk bezit is.
Hoeft ze Amanda toch niet mee lastig te vallen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:16 schreef PumaStreamer het volgende:
Nou met Alle respect maar Brian zijn moeder heeft anders wel gelijk...tis toch een grote teringzooi in de kooi??
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:17 schreef Ashrak het volgende:
Natasia liegt alles bij elkaar.
Volgens mij gaf Brian hem daarna aan Jaap, die hem ook las.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:17 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Natasia heeft de brief nog in haar bezit?
Ja. Alleen negeert ze volledig de inbreng van haar kleuterzoontje.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:16 schreef PumaStreamer het volgende:
Nou met Alles respect maar Brian zijn moeder heeft anders wel gelijk...tis toch een grote teringzooi in de kooi??
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:18 schreef Marrije het volgende:
Haha, Natas produceert nu ook al ietwat meer decibel.
Amanda: al stop ik m in mijn doos!
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:18 schreef Charmian het volgende:
hahaha 'al zou ik 'm in m'n doos douwen'
Dat viel mij ook al op vanavondquote:
Over de RAT.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:18 schreef Kinga het volgende:
what the fuck is dit.. waar gáát dit over..
De logicaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:18 schreef beequeen het volgende:
De brief van Amanda is volgens Natasja geen persoonlijk bezit, omdat Brainless moeder hem heeft geschreven.
Ik verstond het letterlijk zoals ik het heb genoteerd....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner las Amanda voor dat Nettie het niet goed keurde dat Brian Amanda in het gezicht had gespuugd, maar dat het haar wel goed deed. Het werd snel voorgelezen dus ik kan het verkeerd hebben meegekregen. Maar volgens mij ging het niet over het slaan.
Tuurlijk... al schrijft de zus van amanda een brief aan brian... dan is hij van brian.. en van niemand anders..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:19 schreef PumaStreamer het volgende:
Als Brian hem houd....einde verhaal toch...prive bezit....of het nou zijn moeder hem geschreven heeft of niet.
Enorm!quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:21 schreef mootie het volgende:
Dus eigenlijk is geen enkel poststuk daar persoonlijk bezit, want het is het bezit van de schrijver![]()
Uiteraard.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:20 schreef Liess het volgende:
OOH Natasia kan zich wel weer verplaatsen in Netty
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:20 schreef Mokum020 het volgende:
Nasty beschermt Brian....dat is duidelijk...ze vergelijkt Jairo met Brian.....
Wat jij schreef heb ik Amanda inderdaad net horen zeggen. Maar eerder in de tuin las ze een stukje van de brief voor aan Brian. Dat is wat ik ervan opgevangen meen te hebben. Nogmaals, ik kan het verkeerd meegekregen hebben.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:19 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik verstond het letterlijk zoals ik het heb genoteerd....
Ze laat zich voor de verandering eens niet ondersneeuwen door het zalvende stemmetje uit het `Motherfucking Kutgezicht`van Braaaajen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:19 schreef getl0st het volgende:
Je kan veel zeggen over Amanda.. Maar in de aanval is ze ENORM
Niet alleen met zijn mammiequote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:21 schreef Kinga het volgende:
Die relatie van Brian met zijn mammie is een beetje.... ongezond.
Maar ze rekt wel mooi tijd voor Brian op deze manier.. die brief moet gewoon terug.. nuquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:22 schreef Marrije het volgende:
Nou, een moeder die een brief gaat schrijven aan het neukertje van haar zoon is niet wijs. Klaar.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:23 schreef Kinga het volgende:
Sure Natasia... net zoals Jairo respect heeft voor homo's...![]()
Preciesquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:23 schreef Kinga het volgende:
Sure Natasia... net zoals Jairo respect heeft voor homo's...![]()
En dan ook nog schrijft dat het haar goed doet dat haar zoon Amanda in het gezicht heeft gespuugd.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:22 schreef Marrije het volgende:
Nou, een moeder die een brief gaat schrijven aan het neukertje van haar zoon is niet wijs. Klaar.
Ze heeft veel geleerd sinds de eerste ruzie waarin ze niet verder kwam dan met "Sterf! Sterf! Sterf" in bed te gaan liggen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:22 schreef Gert het volgende:
Maar ze is wel eerlijk, en vaagt Natasia weg met haar argumenten.
Jah.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:24 schreef scanman01 het volgende:
Heeft Amanda al gebeld met achter? Die brief moet gewoon terug.
Dat gaat idd nergens over, en zeker niet als je er nog in zet dat het je goed deed toen je je zoon zag spugen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:22 schreef Marrije het volgende:
Ja, ze heeft gebeld.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:24 schreef scanman01 het volgende:
Hèèl zachtjes uitgedrukt..................quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:21 schreef Kinga het volgende:
Die relatie van Brian met zijn mammie is een beetje.... ongezond.
Ik zag Jaap als laatste met de brief, ja. Of Brian hem terug heeft genomen nadat Jaap hem heeft gelezen, heb ik niet gezien.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:24 schreef Liess het volgende:
Jaap heeft die brief dan?
Past hij al door het afvoerputje?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:23 schreef agter het volgende:
Brian ziet er slecht uit. Volgens mij is hij aardig afgevallen.
Ze heeft het ingesproken op de voicemail.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:24 schreef scanman01 het volgende:
Mevrouw Flens ?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:24 schreef Charmian het volgende:
ok, als iedereen er over eens is dat brian gespuugd én geslagen heeft, wtf doet hij dan n og in die villa?
Das waar......maar ik bedoelde het figuurlijk.....quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het jaap-formaat kan niet meer pijn doen als een gemiddelde stoelgang.![]()
Arme Jairo....en wat een stel kneuzen zijn ut weer vandaag zeg..hoop dat iemand lekker flipt zo meteen en dat er echt gemept word...kan het prgramma stoppen en kunnen wij weer allemaal een normaal leven lijden zonder DGK als uitlaatklep voor onze eigen shit te gebruiken toch?? ahahhaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:20 schreef Mokum020 het volgende:
Nasty beschermt Brian....dat is duidelijk...ze vergelijkt Jairo met Brian.....
Volgens mij Natasia, die lag hem op bed te lezen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag Jaap als laatste met de brief, ja. Of Brian hem terug heeft genomen nadat Jaap hem heeft gelezen, heb ik niet gezien.
Ik kan er wel op gaan wachten.quote:
Dat was in mijn herinnering ervoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij Natasia, die lag hem op bed te lezen.
is dat niet de reden waarom de rat enkele weken geleden uitflipte naar hub over vrouwen slaan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:12 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het is toch ook niet normaal dat een man een vrouw slaat.
Daar zou iedereen zich druk om moeten maken. Zeker ook een echte moeder als Natasia, maar die denkt alleen aan zichzelf en Brian.
klopt.. maar met deze discussie krijgt brian zijn zin en geeft hem straks terug.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij Natasia, die lag hem op bed te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |