Je comprends, maar dat zijn dan ook de énige momenten waarop en waarover Schatje post...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is omdat Amanda NU de klap zelf steeds ter sprake brengt. Commentaren op de streams, weet je wel![]()
Goed zo Ericquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:59 schreef Liess het volgende:
Oh oh, Huub gaat naar de tuin terug en daar zit Brian.
Ze moeten toch melding makenl.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:59 schreef itsme het volgende:
Ik vind het raar allemaal. Waarom zou Amanda het door moeten bellen van die klap.? De redactie hoort nu toch ook wat amanda zegt?
Brian heeft dus toch zoals we al dachten een vrouw geslagen, en ze had het niet gezegd om brian te beschermen?![]()
M.a.w ze zit helemaal onder zijn invloed en als de redactie nu hier niets tegen doet dan is het echt schandelijk vind ik.
Doet ze nu ook.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:00 schreef tutjehola het volgende:
Luister nou eens naar Eric, en haal die brief terug DOOS
En Eric loopt wel even mee maar zal zich op de achtergrond houden.quote:
En ik. Net nog even terug gezien in een `luchtig`arangement. Meesterlijk.quote:
Nee johquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:02 schreef itsme het volgende:
Er staat nog steeds niets op de 10 site dat Amanda heeft toegeven dat brian haar niet alleen bespoog? maar ook sloeg.
geen goed teken.
precies. dat vind ik dus ook. Bedankt nettie?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:02 schreef gomi het volgende:
brian moet er gewoon uit, er is toch geen telefoontje voor nodig?
toen huub zijn 'bekentenis'deed van de trap aan nathanael was er ook geen meldinf nodig er kwam gewoon een brief.
nu met brians geval zou t ook zo moeten lopen imo
Vandaar dat Brian 'm nu niet terug wil geven?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:02 schreef Meganog het volgende:
Natasia heeft de brief.
King Puss strikes againquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:02 schreef Eisenheim. het volgende:
Jaap wil graag dat Amanda verwijderd word.
Brief is toch persoonlijk bezit en dat zou hij gelijk moeten teruggeven.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:03 schreef Copycat het volgende:
Geef godverdomme die brief nu terug. Klootzak!
Gok ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:03 schreef Eisenheim. het volgende:
[..]
Vandaar dat Brian 'm nu niet terug wil geven?
zou maar voor sommigen daar gelden andere wetten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:03 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Brief is toch persoonlijk bezit en dat zou hij gelijk moeten teruggeven.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:04 schreef Disana het volgende:
Amanda belt naar achter over haar eigendom (de brief) die Brian niet terug wil geven.
Whooeeehoeeeequote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:04 schreef Disana het volgende:
Amanda belt naar achter over haar eigendom (de brief) die Brian niet terug wil geven.
ja maar alleen over dir brief? niet over de klap? Al blijf ik er bij dat ze daar nu wat aan moeten doen, lees exit Brian zonder een telefoontje van amandaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:04 schreef Liess het volgende:
WIEHOEE AMANDA BELT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |