ik heb anders ook geen vakantie hoor.. wel lekker rustig in de busquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:49 schreef Stienn het volgende:
Nou, zo blij ben ik niet.. Iedereen heeft fokking vakantie en ik niet!
hier is ook de helft van het bedrijf met vakantie. Waaronder mijn stagebegeleiderquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:49 schreef Stienn het volgende:
Nou, zo blij ben ik niet.. Iedereen heeft fokking vakantie en ik niet!
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik heb anders ook geen vakantie hoor.. wel lekker rustig in de bus
Die kan je makkelijk terugvragen, tenminste jou deel, niet het deel dat je werkgever betaald. Gewoon aan het eind van je stage om een jaaropgave vragen en dan een keer zoon belastingformulier invullenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:51 schreef Stienn het volgende:
[..]
daar doe ik het niet voor... en die fokking belastingdienst houdt ook nog de helft van m'n stage vergoeding in..
ik krijg zelfs nog meer netto dan dat ik bruto zou krijgenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:51 schreef Stienn het volgende:
[..]
daar doe ik het niet voor... en die fokking belastingdienst houdt ook nog de helft van m'n stage vergoeding in..
maar daar heeft die ***-belastingdienst dus geen boodschap aanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:58 schreef Stienn het volgende:
ja, maar kan het nu wel aardig goed gebruiken..!
tuurlijk hebben zij daar geen boodschap aan. zij willen eerst nog ff een jaar rentetrekkenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar daar heeft die ***-belastingdienst dus geen boodschap aan
iddquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
tuurlijk hebben zij daar geen boodschap aan. zij willen eerst nog ff een jaar rentetrekken![]()
Uhuh, TJ-biljet invullen. Maarja, is in mijn geval nu telkens 100 euro per maand wat nu pas in de loop van volgend jaar binnenkomt..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:57 schreef Goover het volgende:
[..]
Die kan je makkelijk terugvragen, tenminste jou deel, niet het deel dat je werkgever betaald. Gewoon aan het eind van je stage om een jaaropgave vragen en dan een keer zoon belastingformulier invullen.
Wel tyfus druk iddquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:20 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Waar ben je geweest? Ik was er ook..
Zeker, hij zit dr wel weerquote:
Ook op het Rembrandt bij SlamFM. Was inderdaad erg druk. Nog een tijdje op het Thorbeckeplein (naast het Rembrandt) bij 100% NL geweest en vervolgens doorgelopen naar Twstd. Was wel leuk, maar ook daar was het hoerendrukquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wel tyfus druk idd!
Beetje rond gelopen, eerst naar SlamFm waar t hoerendruk was. Gauw verder gelopen en beetje rond gezworven.
Bij Twisted gestaan (technoshit, kameraden vinden dat mooi)! Later nog ff bij 538 en om half 10 met t treintje gegaan
. Jij?
Jaa klopt, Twisted was later wel redelijk chillquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:28 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ook op het Rembrandt bij SlamFM. Was inderdaad erg druk. Nog een tijdje op het Thorbeckeplein (naast het Rembrandt) bij 100% NL geweest en vervolgens doorgelopen naar Twstd. Was wel leuk, maar ook daar was het hoerendrukEigenlijk moet je in Amsterdam gewoon een vaste plek hebben en daar blijven hangen. Al dat geloop zorgde ervoor dat ik echt verrot was aan het eind van de dag
![]()
Vooral dat geslenter en dat zoeken naar de ideale weg. Ik zat op de heenweg trouwens bij een stel stomme varkens (lees meiden) uit Neede in de treinquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:31 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jaa klopt, Twisted was later wel redelijk chill! Rembrandt idd echt te druk, je moet er eigenlijk gewoon om half 11 ofzo al staan en idd een vaste plek hebben
!
K ook man, mijn benen zeiden echt error. Helemaal gebroken![]()
Als het maar geen fatal error wasquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:31 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jaa klopt, Twisted was later wel redelijk chill! Rembrandt idd echt te druk, je moet er eigenlijk gewoon om half 11 ofzo al staan en idd een vaste plek hebben
!
K ook man, mijn benen zeiden echt error. Helemaal gebroken![]()
in Neede hebben ze idd best wel veel van dat soort vrouwvolkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:32 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Vooral dat geslenter en dat zoeken naar de ideale weg. Ik zat op de heenweg trouwens bij een stel stomme varkens (lees meiden) uit Neede in de treinMijn god zeg, uit welke stronthoop zijn die getrokken
Gelukkig nietquote:
Breek m weer afquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
er zijn mensen voor mijn raam een stellage aan het bouwen
ze gaan hier de kozijnen vervangen of zoquote:
Jeckell and Hyde op 538.quote:
Ik hoorde 'emquote:
Het ziet er verdomme vermoeiend uit.. en volgens mij is het ook..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:52 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik hoorde 'emHeb wel weer ff een paar jumps gemaakt hier op kantoor
![]()
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:49 schreef PieterBas het volgende:
Woohoo.. bevestigingsmailtje van de Hogeskolan I Boras in Zweden gekregen.. Ze zijn nu bezig met mij in te schrijven
Bijna niet kunt bewegen is overdreven, alleen bij Rembrandt was t tyfus drukquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:51 schreef Cuckoo het volgende:
Hmm...Amsterdam lijkt me wel vet om een keer mee te maken, maar als het zo stervensdruk is dat je bijna niet kan bewegen is de lol er snel vanaf lijkt me. Doe mij maar Hengeloooooooo![]()
gisteren op éénvadaag was er nog een reportage over en die gasten die dat deden waren doodop toen ze dat eventjes gedaan hadden. Het zal dus wel goed voor je conditie zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het ziet er verdomme vermoeiend uit.. en volgens mij is het ook..
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:52 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik hoorde 'emHeb wel weer ff een paar jumps gemaakt hier op kantoor
![]()
Lollersquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kwam net een collega van me binnen. kijkend naar de bouwvakkers. hij zei: "zo ze zijn druk bezig"
ik reageer: "ja, daarbuiten wel"
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
het is weer reclame, dus komt die kraaiend zeker weer?
Dank je..quote:
het nieuws is er nu op, heb geen kraaien gehoord, ook geen Costa Snel Solquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
het is weer reclame, dus komt die kraaiend zeker weer?
zal wel zekerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het nieuws is er nu op, heb geen kraaien gehoord, ook geen Costa Snel Sol
misschien straks, na het nieuws
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dank je..
Het werd ondertekend door Anna
Boten Anna![]()
. Nu zit ik de gehele dag Boten Anna / Ik heb een boot te neurien..
![]()
Wel die van Omo..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het nieuws is er nu op, heb geen kraaien gehoord, ook geen Costa Snel Sol
misschien straks, na het nieuws
ik heb ze allebei NIET gehoordquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
heb al een paar dagen geen last van de reclame, omdat ik geen radio aan had staan
dat is toch fout Nederlands? hartelijk sorry?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wel die van Omo..
Ik wil graag de hartelijk sorry zeggen....![]()
ik ook niet. heb sowieso niet zoveel meegekregen van de reclamesquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ook niet. heb sowieso niet zoveel meegekregen van de reclames3FM kreeg zeker teveel klachten over die reclame
![]()
En terechtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ook niet. heb sowieso niet zoveel meegekregen van de reclames3FM kreeg zeker teveel klachten over die reclame
![]()
piet, zat gisteren die clip nog te kijken van vip-crew, die fucking grote boot, met nog fucking lekkerdere chicks aan boord.. kan je die niet ff you-tuben?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wel die van Omo..
Ik wil graag de hartelijk sorry zeggen....![]()
Het wordt ook ingesproken door een kind van 6... oftewel gewoon een vrouw/man van dik in de 40 die een hoog stemmetje opzetquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat is toch fout Nederlands? hartelijk sorry?
oh diequote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
piet, zat gisteren die clip nog te kijken van vip-crew, die fucking grote boot, met nog fucking lekkerdere chicks aan boord.. kan je die niet ff you-tuben?
hmm.. kan hem niet meer vindenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:18 schreef Bootje84 het volgende:
ajo piet, boeie.. NSFW of niet. het liedje+het filmpje =
wil ik wel zien hoor. beter dan die bouwvakkers hier voor mijn raamquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:23 schreef Bootje84 het volgende:
lol luctor.. dat filmpje is echt de shizzle.. vrouwen die in stringetjes met hun lekkere billen lopen te schudden
Waar was dat dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:23 schreef Bootje84 het volgende:
lol luctor.. dat filmpje is echt de shizzle.. vrouwen die in stringetjes met hun lekkere billen lopen te schudden
Er is een fout opgetreden in deze website. Deze fout is door ons geregistreerd.quote:
wat heb ik zitten lachen tijdens de Wedstrijden...quote:
ik zag hem zondagavond tijdens "De Wedstrijden" al voorbij komen, kerel baalt nu verschrikkelijk gok ikquote:
gok op teveel traffic..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is een fout opgetreden in deze website. Deze fout is door ons geregistreerd.
Wij zullen zo spoedig mogelijk proberen deze fout te verhelpen.
Indien u nog aanvullende informatie wilt verstrekken die ons kan helpen met het oplossen van dit probleem kunt u deze zenden naar de webmaster.
We danken u vriendelijk voor uw medewerking.
Klik hier om terug te gaan naar de homepage van deze site.
Geweldig jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zag hem zondagavond tijdens "De Wedstrijden" al voorbij komen, kerel baalt nu verschrikkelijk gok ik![]()
Hier nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
gok op teveel traffic..
waar zitten de fotosoepers..? scroll ff omhoog voor johhnny depp verminking
filmpje werkt... anders naar www.zoomin.tv gaanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is een fout opgetreden in deze website. Deze fout is door ons geregistreerd.
Wij zullen zo spoedig mogelijk proberen deze fout te verhelpen.
Indien u nog aanvullende informatie wilt verstrekken die ons kan helpen met het oplossen van dit probleem kunt u deze zenden naar de webmaster.
We danken u vriendelijk voor uw medewerking.
Klik hier om terug te gaan naar de homepage van deze site.
quote:ik hoef die afspraak niet te maken
Paint ook goedquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
gok op teveel traffic..
waar zitten de fotosoepers..? scroll ff omhoog voor johhnny depp verminking
pagina 3quote:
Of FiPo's als je zelf voor het eerst in een topic postquote:
whahahahaha, ik wist niet eens dat dat konquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:41 schreef Stienn het volgende:
Stage SC #122 Iedereen blij, het is mei! als je het zo doet kun je van elke post een fipo maken..
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:45 schreef Stienn het volgende:
Tis wel makkelijk.. als je gewoon bijvoorbeeld topic/125415/300/1 doet kun je het hele topic in 1 pagina bekijken..
Wist ik helemaal nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:45 schreef Stienn het volgende:
Tis wel makkelijk.. als je gewoon bijvoorbeeld topic/125415/300/1 doet kun je het hele topic in 1 pagina bekijken..
Heet al ruim een jaar Film1quote:
Goedemorgenquote:
ben toe aan weekendquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goedemorgen
Het gaat lekker, alleen heb ik het gevoel dat het maandag is![]()
Goeeddd, lekker vakantiequote:
Is dan toch beter dat het nu dinsdag is, is je week sneller omquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goedemorgen
Het gaat lekker, alleen heb ik het gevoel dat het maandag is![]()
Ik bedoelde Canal Company, waar lien werktquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heet al ruim een jaar Film1![]()
Maar goed 's-avonds was het wel Anal Plus![]()
ohquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik bedoelde Canal Company, waar lien werkt
Bedoel ik jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik bedoelde Canal Company, waar lien werkt
Liverpoel-Sjelsie!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:56 schreef ReMcOrE het volgende:
het is vandaag dinsdag, dus we hebben weer CL-voetbal vanavond![]()
wordt hopelijk mooie potquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Liverpoel-Sjelsie!
Ben trouwens vrijdag vrij
Eerste vrije werkdag sinds 9 februari (los van Pasen en Keuniginnedag), dus dat mag ook wel
ik hoop het, maar zie Chelsea wel een keer scoren, dus dan moeten ze er 3 makenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met Liverpool als terechte winnaar
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik hoop het, maar zie Chelsea Liverpool wel een keer of drie scoren, dus dan moeten ze er 3 maken
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij denkt dat Liverpool 3 keer scoort??(dus dat ze met 3-0 winnen?)
Nopez, gewoon mijn stadsie Utrechtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
haaj Miss, gisteren Amsterdam geweest?![]()
![]()
3-0 wordt het niet, heel misschien 3-1, maar denk wat anders... (en dus niet positief voor Liverpool)quote:
Jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:29 schreef crossover het volgende:
Hebben jullie gewoon stage met dit mooie weer?![]()
yep, wij doen niet aan schoolvakantiesquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:29 schreef crossover het volgende:
Hebben jullie gewoon stage met dit mooie weer?![]()
Ach ja.. omdat ik nu geen mei vakantie opneem.. heb ik straks weer eerder zomervakantiequote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dan kon je er nog van genieten
Ja, zo bekijk ik het ook maar..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ach ja.. omdat ik nu geen mei vakantie opneemt.. heb ik straks weer eerder zomervakantie
elke nadeel heeft zijn voordeel![]()
ha ReMquote:
Halloquote:
Hounietquote:
ja..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hallojij komt ook nog ff halverwege de dag?
Het kampioenschap verliezen op 1 doelpuntquote:
zaterdag lekker genoten van het zonnetjequote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja..
wat een KUTWEEKEND, jullie nog wat beleefdof hebben jullie dat al besproken
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het kampioenschap verliezen op 1 doelpunt
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zaterdag lekker genoten van het zonnetjezondag verjaardag van mijn oma en door Roycoooooo op de hoogte gehouden van de voetbal
en maandag weer lekker rustig van het zonnetje genoten
Ik heb het kampioenschap van m'n voetbalpoule juist gewonnen op dat ene doelpuntquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:54 schreef PieterBas het volgende:
Het kampioenschap verliezen op 1 doelpunt
Van de 3 kanshebbers voor de titel heb ik alleen PSV zien strijden.. Normaal gesproken moet AZ een ploeg als Excelsior gewoon met 3-0 verslaanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stomme kut-PSV'ers
En Vitesse ook trouwens
gewoon ff vijf doelpunten tegen laten krijgen
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zaterdag lekker genoten van het zonnetjezondag verjaardag van mijn oma en door Roycoooooo op de hoogte gehouden van de voetbal
en maandag weer lekker rustig van het zonnetje genoten
Excelsoir "uit" altijd lastigquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Van de 3 kanshebbers voor de titel heb ik alleen PSV zien strijden.. Normaal gesproken moet AZ een ploeg als Excelsior gewoon met 3-0 verslaan
want je clubbie heeft het niet zo goed gedaan afgelopen weekend?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
En laten we het aub niet over de voetbal hebben![]()
kerel ik zit daar, dat trek ik nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
want je clubbie heeft het niet zo goed gedaan afgelopen weekend?Komend weekend de finale van de KNVB Beker
ik verwacht een 1-1 na verlenging 1-2
![]()
Een club uit Amsterdam?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
want je clubbie heeft het niet zo goed gedaan afgelopen weekend?Komend weekend de finale van de KNVB Beker
ik verwacht een 1-1 na verlenging 1-2
![]()
over wat ze meegemaakt had op dat feest?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:02 schreef Houniet het volgende:
he ReM heb je dat nog gelezen van misscutie
Watskeburt? Volgens mij komt die meid ook uit Twente, zag haar paar keer staan op de foto in een discotheek hier in de buurtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:02 schreef Houniet het volgende:
he ReM heb je dat nog gelezen van misscutie
Az komt in de 1ste minuut al voor en Ajax maakt in de 90+4' gelijkquote:
ik zoek haar post ff voor jequote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Watskeburt? Volgens mij komt die meid ook uit Twente, zag haar paar keer staan op de foto in een discotheek hier in de buurt![]()
Okidokiquote:
Huntelaar met een omhaal in de verre hoek??quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Az komt in de 1ste minuut al voor en Ajax maakt in de 90+4' gelijk![]()
kijk maar ff naar de post boven jequote:
LOLquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zoek haar post ff voor je
deze: [Hardstyle #16] Make this a night to remember
en dan deze: [Hardstyle #16] Make this a night to remember
90+3' dan doenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:07 schreef Houniet het volgende:
te ranzig voor woorden![]()
en Luctortje, doe maar nietdan wordt ik wappie
OMFGquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zoek haar post ff voor je
deze: [Hardstyle #16] Make this a night to remember
en dan deze: [Hardstyle #16] Make this a night to remember
We hebben nog nacompetitie vd voetbal. Eerst ff pilsen en daarna in een café de wedstrijd bekijkenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
90+3' dan doenTrek ik ook niet waarschijnlijk. En ik ga die dag eerst nog naar de Efteling en dan om zus uur bij een oud-klasgenoot van mijn broer daar de finale kijken
![]()
ff midden op de dansvloer gaan staan fappenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dat gewoon midden in de discotheek hè![]()
![]()
Idd of hij was Harry in de warry of Aard van de Kaart of Ad van t padquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ff midden op de dansvloer gaan staan fappen![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga ff naar buiten toetot zo allemaal
Ben je ook in A'dam geweest gisteren?quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ff midden op de dansvloer gaan staan fappen![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga ff naar buiten toetot zo allemaal
of alle 3quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Idd of hij was Harry in de warry of Aard van de Kaart of Ad van t pad![]()
whahahahaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:25 schreef PieterBas het volgende:
ze mag blij zijn dat er geen blacklight was... Licht lekker op zo'n sperma vlek![]()
* PieterBas neuriet who are you van The Who (themesong van CSI)
neequote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ben je ook in A'dam geweest gisteren?
Lol man, ze heeft er ook nog aan geroken hahaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:25 schreef PieterBas het volgende:
ze mag blij zijn dat er geen blacklight was... Licht lekker op zo'n sperma vlek![]()
* PieterBas neuriet who are you van The Who (themesong van CSI)
Lollers, was daar nog wat te beleven dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
neemij te druk, en dan vervolgens naar rotterdam
dat is zuur zegquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lol man, ze heeft er ook nog aan geroken haha![]()
eetsequote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:28 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga zo maar eens even keihard pauze houden![]()
![]()
Groot gelijk mien jong!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:28 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga zo maar eens even keihard pauze houden![]()
![]()
k heb al water en een bakkie soep (rundvleesquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:34 schreef Houniet het volgende:
ik ga even wat te drinken regelen
Idd ja, volgens mij is iedereen gebroken na een zware dag gisterenquote:
dan doe ik het toch een stuk beter.. heb al half A4tje ofzo?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:52 schreef Goover het volgende:
Ik heb letterlijk nog geen enkele nuttige regel geschreven (of geprogrammeerd). Wel veel zitten lezen.
ja dat weer wel. vooral frisjes. Maar als je de goede kant op liep dan had je daar geen last vanquote:
Ja, iddquote:
ik heb al 3 tekeningen gemaakt..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
dan doe ik het toch een stuk beter.. heb al half A4tje ofzo?
http://bouw-tuin.marktpla(...)e-ca-180-cm.htmlquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:39 schreef Damzkieee het volgende:
Pff de knollen op. Iemand nog een paar te koop?
Als jij je PES6 boek nog effe doorneemt, dan wordt t misschien nog wat vanavondquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:03 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
http://bouw-tuin.marktpla(...)e-ca-180-cm.html
![]()
Ah, hoertjes! Marktplaats linken werkt voor geen meter!
* ReMcOrE denkt aan de posts van een tijdje terugquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:39 schreef Damzkieee het volgende:
Pff de knollen op. Iemand nog een paar te koop?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:05 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als jij je PES6 boek nog effe doorneemt, dan wordt t misschien nog wat vanavond
http://www.marktplaats.nl(...)-rose-ca-180-cm.htmlquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:03 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
http://bouw-tuin.marktpla(...)e-ca-180-cm.html
![]()
Ah, hoertjes! Marktplaats linken werkt voor geen meter!
Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:08 schreef Goover het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)-rose-ca-180-cm.html
wel hoor..
ik zie toch wel een aantal grote verschillenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:09 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?Zie namelijk weinig verschil tussen jouw en mijn link...
Damzkieee, sla je slag kerel!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:08 schreef Goover het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)-rose-ca-180-cm.html
wel hoor..
Hij heeft t ook met de ogenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:09 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
vanavond weer zwemmenquote:
ik zie bij jou <br%20/> staan en dat is denk ik niet de bedoelingquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:09 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
wat moet dat geval hier dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[afbeelding]
De smurf met de hamer is ook weer aanwezig![]()
quote:
Leuk jongens! Leuk! Bedankt voor de opbeurende opmerkingenquote:
K fitness normaal maandag/woensdag/zaterdag. Sla deze week maar ff 1x over, 2 dagen achter elkaar is niet goed daarbij heb ik er ook totaal geen kracht voor vandaagquote:
De man met de hamer is voorbij gekomenquote:
ik vind een smurf niet hetzelfde als een man...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
De man met de hamer is voorbij gekomen![]()
Nee, die kerel kan net je knieën kapot slaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik vind een smurf niet hetzelfde als een man...
Ik begin net wakker te worden..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
De man met de hamer is voorbij gekomen![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
K fitness normaal maandag/woensdag/zaterdag. Sla deze week maar ff 1x over, 2 dagen achter elkaar is niet goed daarbij heb ik er ook totaal geen kracht voor vandaag![]()
alleen als hij hoog kan springenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:16 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee, die kerel kan net je knieën kapot slaan.
Hij heeft wel een hamer in zijn handen!!!!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik vind een smurf niet hetzelfde als een man...
Geer, vanaaf weer gieren met Geer en Goor (ff opnemenquote:
hier ook opnemenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Geer, vanaaf weer gieren met Geer en Goor (ff opnemen)!
Whehe, die kerel kijkt ook nog ff achterom!quote:
dan moet je flashplayer installeren van Macromedia.comquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
IE zegt dat ie gereed is, maar ik zie alleen maar een witte pagina
dat was vorige week ook, toen ze in het ziekenhuis waren, Gordon ouwehoeren met die afstandsbediening (soort van noodstop)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb alleen die ene aflevering gezien dat ze in het verzorginstehuis aan het werken waren dat ze twee van die oudjes zo'n scoot-cursus gaven
ja die had ik gezienquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat was vorige week ook, toen ze in het ziekenhuis waren, Gordon ouwehoeren met die afstandsbediening (soort van noodstop)![]()
![]()
Dan knijp je hem ook wel ffquote:
die vrouw: volgens mij doen die mensen daar dat (wijzend naar de overkant)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja die had ik gezienen dan heel verbaasd er naartoe gaan "hè, dat is ook raar"
inderdaad.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die vrouw: volgens mij doen die mensen daar dat (wijzend naar de overkant)
Gordon: ja, inderdaad (al zwaaiend met de afstandsbediening boven het hoofd van die vrouw)![]()
Of in t ziekenhuis (mortuarium):quote:
ook in het mortuarium; Gordon pakt de telefoon op: "de lijn is dood"quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Of in t ziekenhuis (mortuarium):
Hier komen de tompoucen!
Gieren met de lui, serieus!
Doe maarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Moet ik misschien toch maar eens vaker gaan kijken dan
en altijd dat gezeik over elkaars CD's, elkaars stemmen, elkaars muziek en weet ik het wat allemaalquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Doe maar!
Denk dat je ook wel dubbel ligt. Ook altijd leuk zijn die woordspelingen!
Goor over het dode haar van Geer: ''Je voelt je hier wel thuis he met je dode tapijt''![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Doe maar!
Denk dat je ook wel dubbel ligt. Ook altijd leuk zijn die woordspelingen!
Goor over het dode haar van Geer: ''Je voelt je hier wel thuis he met je dode tapijt''![]()
zoals reeds gezegd: opnemen die afleveringquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
maar vanavond niet, want dan is het voetbal
ik geloof dat we geen videobanden meer vrij hebben er staan nog een stuk of vijf Van Speijks opquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zoals reeds gezegd: opnemen die aflevering
DVD-recorder? of gewoon een videoband kopen, speciaal voor Geer en Goorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik geloof dat we geen videobanden meer vrij hebben er staan nog een stuk of vijf Van Speijks op
stik de moord dan lig ik in het waterquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
maar vanavond niet, want dan is het voetbal
ben student hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
DVD-recorder? of gewoon een videoband kopen, speciaal voor Geer en Goor![]()
van Speijk kun je toch terug kijken via tien.tv? Of is dat ook betaald?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik geloof dat we geen videobanden meer vrij hebben er staan nog een stuk of vijf Van Speijks op
Waterbestendige tv kopenquote:
Kerel doet net of die druk bezig isquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Damzkieee is ook wel henig vandaag ofniet?
hij is scherp hequote:
* ReMcOrE misschien ookquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* Luctor gaat maar weer ff wat water pakken
---quote:
Ooeeh, minder. Vrijdag weer hot en spicy gehad, blijft een toppertjequote:
mijne komt vanuit de kraan in een flesjequote:
en je wordt wakker op je luchtbed en denkt bij jezelf... wat een natte droomquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:10 schreef Casual-T het volgende:
Als je 't hier maar niet vandaan haalt..![]()
[afbeelding]
Of hieruit:quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:10 schreef Casual-T het volgende:
Als je 't hier maar niet vandaan haalt..![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en je wordt wakker op je luchtbed en denkt bij jezelf... wat een natte droom
[..]
[..]
Jessicaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
dit is een stuk leuker water
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[afbeelding]
Albaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[afbeelding]
daarom verklein ik de plaatjes altijdquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:21 schreef Goover het volgende:mensen, nate t-shirts met borsten er onder zijn niet echt handig om (bijna) full screen op mijn pc te hebben staan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |