Wist ik helemaal nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:45 schreef Stienn het volgende:
Tis wel makkelijk.. als je gewoon bijvoorbeeld topic/125415/300/1 doet kun je het hele topic in 1 pagina bekijken..
Heet al ruim een jaar Film1quote:
Goedemorgenquote:
ben toe aan weekendquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goedemorgen
Het gaat lekker, alleen heb ik het gevoel dat het maandag is![]()
Goeeddd, lekker vakantiequote:
Is dan toch beter dat het nu dinsdag is, is je week sneller omquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goedemorgen
Het gaat lekker, alleen heb ik het gevoel dat het maandag is![]()
Ik bedoelde Canal Company, waar lien werktquote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heet al ruim een jaar Film1![]()
Maar goed 's-avonds was het wel Anal Plus![]()
ohquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik bedoelde Canal Company, waar lien werkt
Bedoel ik jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik bedoelde Canal Company, waar lien werkt
Liverpoel-Sjelsie!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 11:56 schreef ReMcOrE het volgende:
het is vandaag dinsdag, dus we hebben weer CL-voetbal vanavond![]()
wordt hopelijk mooie potquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Liverpoel-Sjelsie!
Ben trouwens vrijdag vrij
Eerste vrije werkdag sinds 9 februari (los van Pasen en Keuniginnedag), dus dat mag ook wel
ik hoop het, maar zie Chelsea wel een keer scoren, dus dan moeten ze er 3 makenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met Liverpool als terechte winnaar
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik hoop het, maar zie Chelsea Liverpool wel een keer of drie scoren, dus dan moeten ze er 3 maken
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij denkt dat Liverpool 3 keer scoort??(dus dat ze met 3-0 winnen?)
Nopez, gewoon mijn stadsie Utrechtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
haaj Miss, gisteren Amsterdam geweest?![]()
![]()
3-0 wordt het niet, heel misschien 3-1, maar denk wat anders... (en dus niet positief voor Liverpool)quote:
Jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:29 schreef crossover het volgende:
Hebben jullie gewoon stage met dit mooie weer?![]()
yep, wij doen niet aan schoolvakantiesquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:29 schreef crossover het volgende:
Hebben jullie gewoon stage met dit mooie weer?![]()
Ach ja.. omdat ik nu geen mei vakantie opneem.. heb ik straks weer eerder zomervakantiequote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dan kon je er nog van genieten
Ja, zo bekijk ik het ook maar..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ach ja.. omdat ik nu geen mei vakantie opneemt.. heb ik straks weer eerder zomervakantie
elke nadeel heeft zijn voordeel![]()
ha ReMquote:
Halloquote:
Hounietquote:
ja..quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hallojij komt ook nog ff halverwege de dag?
Het kampioenschap verliezen op 1 doelpuntquote:
zaterdag lekker genoten van het zonnetjequote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja..
wat een KUTWEEKEND, jullie nog wat beleefdof hebben jullie dat al besproken
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het kampioenschap verliezen op 1 doelpunt
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zaterdag lekker genoten van het zonnetjezondag verjaardag van mijn oma en door Roycoooooo op de hoogte gehouden van de voetbal
en maandag weer lekker rustig van het zonnetje genoten
Ik heb het kampioenschap van m'n voetbalpoule juist gewonnen op dat ene doelpuntquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:54 schreef PieterBas het volgende:
Het kampioenschap verliezen op 1 doelpunt
Van de 3 kanshebbers voor de titel heb ik alleen PSV zien strijden.. Normaal gesproken moet AZ een ploeg als Excelsior gewoon met 3-0 verslaanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stomme kut-PSV'ers
En Vitesse ook trouwens
gewoon ff vijf doelpunten tegen laten krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |