quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zaterdag lekker genoten van het zonnetjezondag verjaardag van mijn oma en door Roycoooooo op de hoogte gehouden van de voetbal
en maandag weer lekker rustig van het zonnetje genoten
Excelsoir "uit" altijd lastigquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Van de 3 kanshebbers voor de titel heb ik alleen PSV zien strijden.. Normaal gesproken moet AZ een ploeg als Excelsior gewoon met 3-0 verslaan
want je clubbie heeft het niet zo goed gedaan afgelopen weekend?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
![]()
En laten we het aub niet over de voetbal hebben![]()
kerel ik zit daar, dat trek ik nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
want je clubbie heeft het niet zo goed gedaan afgelopen weekend?Komend weekend de finale van de KNVB Beker
ik verwacht een 1-1 na verlenging 1-2
![]()
Een club uit Amsterdam?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
want je clubbie heeft het niet zo goed gedaan afgelopen weekend?Komend weekend de finale van de KNVB Beker
ik verwacht een 1-1 na verlenging 1-2
![]()
over wat ze meegemaakt had op dat feest?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:02 schreef Houniet het volgende:
he ReM heb je dat nog gelezen van misscutie
Watskeburt? Volgens mij komt die meid ook uit Twente, zag haar paar keer staan op de foto in een discotheek hier in de buurtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:02 schreef Houniet het volgende:
he ReM heb je dat nog gelezen van misscutie
Az komt in de 1ste minuut al voor en Ajax maakt in de 90+4' gelijkquote:
ik zoek haar post ff voor jequote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Watskeburt? Volgens mij komt die meid ook uit Twente, zag haar paar keer staan op de foto in een discotheek hier in de buurt![]()
Okidokiquote:
Huntelaar met een omhaal in de verre hoek??quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Az komt in de 1ste minuut al voor en Ajax maakt in de 90+4' gelijk![]()
kijk maar ff naar de post boven jequote:
LOLquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zoek haar post ff voor je
deze: [Hardstyle #16] Make this a night to remember
en dan deze: [Hardstyle #16] Make this a night to remember
90+3' dan doenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:07 schreef Houniet het volgende:
te ranzig voor woorden![]()
en Luctortje, doe maar nietdan wordt ik wappie
OMFGquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zoek haar post ff voor je
deze: [Hardstyle #16] Make this a night to remember
en dan deze: [Hardstyle #16] Make this a night to remember
We hebben nog nacompetitie vd voetbal. Eerst ff pilsen en daarna in een café de wedstrijd bekijkenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
90+3' dan doenTrek ik ook niet waarschijnlijk. En ik ga die dag eerst nog naar de Efteling en dan om zus uur bij een oud-klasgenoot van mijn broer daar de finale kijken
![]()
ff midden op de dansvloer gaan staan fappenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en dat gewoon midden in de discotheek hè![]()
![]()
Idd of hij was Harry in de warry of Aard van de Kaart of Ad van t padquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ff midden op de dansvloer gaan staan fappen![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga ff naar buiten toetot zo allemaal
Ben je ook in A'dam geweest gisteren?quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ff midden op de dansvloer gaan staan fappen![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga ff naar buiten toetot zo allemaal
of alle 3quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Idd of hij was Harry in de warry of Aard van de Kaart of Ad van t pad![]()
whahahahaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:25 schreef PieterBas het volgende:
ze mag blij zijn dat er geen blacklight was... Licht lekker op zo'n sperma vlek![]()
* PieterBas neuriet who are you van The Who (themesong van CSI)
neequote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ben je ook in A'dam geweest gisteren?
Lol man, ze heeft er ook nog aan geroken hahaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:25 schreef PieterBas het volgende:
ze mag blij zijn dat er geen blacklight was... Licht lekker op zo'n sperma vlek![]()
* PieterBas neuriet who are you van The Who (themesong van CSI)
Lollers, was daar nog wat te beleven dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
neemij te druk, en dan vervolgens naar rotterdam
dat is zuur zegquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lol man, ze heeft er ook nog aan geroken haha![]()
eetsequote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:28 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga zo maar eens even keihard pauze houden![]()
![]()
Groot gelijk mien jong!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:28 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga zo maar eens even keihard pauze houden![]()
![]()
k heb al water en een bakkie soep (rundvleesquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:34 schreef Houniet het volgende:
ik ga even wat te drinken regelen
Idd ja, volgens mij is iedereen gebroken na een zware dag gisterenquote:
dan doe ik het toch een stuk beter.. heb al half A4tje ofzo?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:52 schreef Goover het volgende:
Ik heb letterlijk nog geen enkele nuttige regel geschreven (of geprogrammeerd). Wel veel zitten lezen.
ja dat weer wel. vooral frisjes. Maar als je de goede kant op liep dan had je daar geen last vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |