ook in het mortuarium; Gordon pakt de telefoon op: "de lijn is dood"quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Of in t ziekenhuis (mortuarium):
Hier komen de tompoucen!
Gieren met de lui, serieus!
Doe maarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Moet ik misschien toch maar eens vaker gaan kijken dan
en altijd dat gezeik over elkaars CD's, elkaars stemmen, elkaars muziek en weet ik het wat allemaalquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Doe maar!
Denk dat je ook wel dubbel ligt. Ook altijd leuk zijn die woordspelingen!
Goor over het dode haar van Geer: ''Je voelt je hier wel thuis he met je dode tapijt''![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:41 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Doe maar!
Denk dat je ook wel dubbel ligt. Ook altijd leuk zijn die woordspelingen!
Goor over het dode haar van Geer: ''Je voelt je hier wel thuis he met je dode tapijt''![]()
zoals reeds gezegd: opnemen die afleveringquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
maar vanavond niet, want dan is het voetbal
ik geloof dat we geen videobanden meer vrij hebben er staan nog een stuk of vijf Van Speijks opquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zoals reeds gezegd: opnemen die aflevering
DVD-recorder? of gewoon een videoband kopen, speciaal voor Geer en Goorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik geloof dat we geen videobanden meer vrij hebben er staan nog een stuk of vijf Van Speijks op
stik de moord dan lig ik in het waterquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
maar vanavond niet, want dan is het voetbal
ben student hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
DVD-recorder? of gewoon een videoband kopen, speciaal voor Geer en Goor![]()
van Speijk kun je toch terug kijken via tien.tv? Of is dat ook betaald?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik geloof dat we geen videobanden meer vrij hebben er staan nog een stuk of vijf Van Speijks op
Waterbestendige tv kopenquote:
Kerel doet net of die druk bezig isquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Damzkieee is ook wel henig vandaag ofniet?
hij is scherp hequote:
* ReMcOrE misschien ookquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* Luctor gaat maar weer ff wat water pakken
---quote:
Ooeeh, minder. Vrijdag weer hot en spicy gehad, blijft een toppertjequote:
mijne komt vanuit de kraan in een flesjequote:
en je wordt wakker op je luchtbed en denkt bij jezelf... wat een natte droomquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:10 schreef Casual-T het volgende:
Als je 't hier maar niet vandaan haalt..![]()
[afbeelding]
Of hieruit:quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:10 schreef Casual-T het volgende:
Als je 't hier maar niet vandaan haalt..![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en je wordt wakker op je luchtbed en denkt bij jezelf... wat een natte droom
[..]
[..]
Jessicaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
dit is een stuk leuker water
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[afbeelding]
Albaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[afbeelding]
daarom verklein ik de plaatjes altijdquote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:21 schreef Goover het volgende:mensen, nate t-shirts met borsten er onder zijn niet echt handig om (bijna) full screen op mijn pc te hebben staan....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |