We staan open voor suggesties.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:51 schreef Douwe het volgende:
De TT nu doet me denken aan Eindhoven, eigenlijk.
Mijn inspiratie is gisteren op gegaan. Creatief in de keuken geweest voor alle gasten die kwamen en bleven hangen omdat zo'n privéterras aan één der Amsterdamse grachten een stuk beter is dan in een file de hele stad door te lopen.quote:
Voetbal interesseert mij ook voor geen meter, maar toch kan ik de docu The Other Final over een voetbalwedstrijd in Bhutan van harte aanraden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:56 schreef Vava het volgende:
Ik wil eigenlijk helemaal niet in voetbaltopics posten![]()
Net te laat Jag.quote:
Die moet ik dus nog altijd zien.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Voetbal interesseert mij ook voor geen meter, maar toch kan ik de docu The Other Final over een voetbalwedstrijd in Bhutan van harte aanraden.
Prima werk, k-man!quote:Op maandag 30 april 2007 23:50 schreef k_man het volgende:
Jaja, ik ben bezig met een populariteitsoffensief.
14,99 bij rodisc.nlquote:
Heeft die SLK zoveel gekost dat je niet eens een paar tientjes neer kan leggen voor een dvd-speler?quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:40 schreef k_man het volgende:
Aha. Dan zou het vast helpen als ik een dvd-speler had, denk ik?
Ik had mij voorgenomen een dvd-recorder te kopen zou gauw mijn videorecorder de geest zou geven. Alleen blijk ik dus een behoorlijk degelijke videorecorder te hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heeft die SLK zoveel gekost dat je niet eens een paar tientjes neer kan leggen voor een dvd-speler?
Tuurlijk wel. Zo heb ik een heel seizoen 24 gekeken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:54 schreef k_man het volgende:
Oh ja, die wel. Maar een lange film op een laptopje kijken is niet bepaald ideaal, lijkt me.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:24 schreef DutchTrain het volgende:
Ow, over Aerlingus. Zo te zien hoort die bij geen enkele alliantie; zij bieden slechts codeshare flights aan met KLM, BA en AA. Dus als je bij die boekt, krijg je de bijbohrend punten.
Ik heb het vorige keer op werkreis een paar keer gedaan. 's Avonds laat op de hotelkamer in een hotel met alleen één Indiase zeder en verder heel veel sneeuw.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:54 schreef k_man het volgende:
Oh ja, die wel. Maar een lange film op een laptopje kijken is niet bepaald ideaal, lijkt me.
Aanrader: niet in je Braziliaanse ilo dental naar het strand daar!quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:07 schreef qwerty_x het volgende:
Is iemand van jullie wel eens in Dubai geweest - aanraders zijn welkom want het is mijn eerste keer
(wel een &*¨$% lange reis trouwens)
Vent, doe niet zo zielig.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:51 schreef k_man het volgende:
Jag is er geweest. Hij vond vooral de 'cultuur' erg boeiend.
Door vertraging was je een half uur eerder?quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:48 schreef Thetallguy het volgende:
45 minuten Kopenhagen werden er uiteindelijk 15 door een beetje vertraging, verder ben ik tevreden over SAS hoor, geen eten/drinken ofzo maar boeiend
Lees het nog eensquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Door vertraging was je een half uur eerder?
De aanbieding is twee rode worsten met bierquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:13 schreef Thetallguy het volgende:
+/- 30 minuten vertraging, daardoor na toiletbezoekje en lopen naar de andere gate geen tijd gehad voor een rode worst met bier![]()
Wat kost dat... dan moet ik eens gaan kijken of ik nog wat Deense Kronen heb. Ik geloof dat ik vorige keer heb bezworen het land niet meer te bezoeken voordat de Euro is ingevoerd, maar toch zal ik weer tweemaal het vliegveld moeten gaan bezoeken volgende week. en misschien ook nog wel even midgetgolfen in het winkelcentrum verderopquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:25 schreef Fogel het volgende:
De aanbieding is twee rode worsten met bier
Een keer terug naar Kopenhagen dus, want dat is dé attractie daar
Dat is zo'n 8,5 euro als ik mij de koers goed herinner... ik ga eens op zoek of ik nog wat muntjes heb. Anders toch maar pinnen en een middagje Kopenhagen doen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:29 schreef Fogel het volgende:
Als ik het goed herinner is het 49DKK, maar pin me er niet op vast.
Oh ja, dat kan daar natuurlijk ook gewoon. Weet jij toevallig of de treinkaartautomaten ook VISA / MC slikken ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:44 schreef Fogel het volgende:
Gewoon je VISA card door de gleuf heen halen daar, heb je geen gezeur met andere valuta.
Huis kopen op palm island als je nog ergens reals hebt liggenquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:07 schreef qwerty_x het volgende:
Hoewel reizen (helaas) bij het werk hoort, is het de laatste tijd wel erg veel:
vorige week in Caracas - en terug, morgen naar Buenos Aires - en terug, volgende week naar Montevideo - en terug, en de week daarna naar Dubai - en hopelijk weer terug.
En dan nog maar te zwijgen over de binnenlandse reizen (Rio, Curitiba, Manaus .. )
Is iemand van jullie wel eens in Dubai geweest - aanraders zijn welkom want het is mijn eerste keer
(wel een &*¨$% lange reis trouwens)
Ook als ze in Noorwegen Euro's hadden gehad (wat mij betreft nooit, want dan zou N lid moeten worden van de EU en dat is niet zo gunstig), zou ik mijn pinpas/cc niet minder gaan gebruiken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Moeten ze maar Euro's invoeren
En jij wilt nog steeds rijk worden met vastgoed? Waardeloze investering.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Huis kopen op palm island als je nog ergens reals hebt liggen
why?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:41 schreef k_man het volgende:
[..]
En jij wilt nog steeds rijk worden met vastgoed? Waardeloze investering.
Gaat prima hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:54 schreef k_man het volgende:
In de VS ook overal. Maar veel creditcards zijn gewoon gekoppeld aan je betaalrekening net als een pinpas.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:52 schreef Thetallguy het volgende:
Viel me wel op in Stockholm trouwens hoeveel men daar met een CC betaalt, ook gewoon in kleine koffiebarretjes etc.
Is hier hetzelfde. Een normale pinpas heeft ook vaak een VISA debitcard erop zitten, maar bij de meeste transacties wordt het BankAxept deel gebruikt (= de Noorse versie van PIN)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:32 schreef maartena het volgende:
[..]
In de VS ook overal. Maar veel creditcards zijn gewoon gekoppeld aan je betaalrekening net als een pinpas.
I know, in Zweden had ik het alleen niet verwacht, weet niet waarom, stom ook eigenlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:32 schreef maartena het volgende:
[..]
In de VS ook overal. Maar veel creditcards zijn gewoon gekoppeld aan je betaalrekening net als een pinpas.
Neequote:Op zondag 6 mei 2007 10:27 schreef Fogel het volgende:
En dus ga jij dat nu doen?
Dat betwijfel ikquote:Op zondag 6 mei 2007 07:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In Buenos Aires heb je enorm veel buitenlanders die iets doen in het toerisme en graag willen blijven.
Maar niemand is nog op het idee gekomen om te gaan flyeren bij Ezeiza. Als je dat structureel doet moet je veel klanten kunnen binnenhalen voor korte tripjes zoals voetbalwedstrijden, golfen, naar Rosario, naar Tigre, shopping dag, museumdag, kroegentocht en dat soort dingen
Ik ben een keer of 10 op en neer gevlogen en het grootste gedeelte is toch veruit toerist. Nu hebben de meeste wel kennissen of al een reis geboekt maar ik denk dat er best interesse zou zijn.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:37 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik
Verreweg de meeste toeristen-buitenlanders zijn al gedekt en hebben alles al geregeld
en de zaken-buitenlanders vertrouwen op hun lokale collegas voor het organiseren van vermaak
Als je dan toch iets in die hoek wilt gaan doen: benader internationale bedrijven die altijd wel een paar buitenlandse gasten op bezoek hebben en die dus open staan voor interessante uitstapjes.
Nu ga ik het in een keer doenquote:Op zondag 6 mei 2007 14:47 schreef k_man het volgende:
Je krijgt het nog druk met je kroeg in BA, je vastgoedportefeuille en je toeristenonderneming!
dat is een van de steden waar ik nog nooit ben geweest, maar die hoog op mijn verlanglijstje staanquote:
En als ik iets niet wil is dat er iemand met folders aan m'n kop gaat zeiken als ik net weet-ik-hoe-lang in een vliegtuig heb gezeten...quote:Op zondag 6 mei 2007 14:37 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik
Verreweg de meeste toeristen-buitenlanders zijn al gedekt en hebben alles al geregeld
en de zaken-buitenlanders vertrouwen op hun lokale collegas voor het organiseren van vermaak
Als je een hekel aan folders hebt moet je sws niet naar Argentina gaanquote:Op maandag 7 mei 2007 13:13 schreef Hik het volgende:
[..]
En als ik iets niet wil is dat er iemand met folders aan m'n kop gaat zeiken als ik net weet-ik-hoe-lang in een vliegtuig heb gezeten...![]()
Regen...![]()
Weer tijd om te vertrekken!![]()
Als je van proppers houdtquote:Op maandag 7 mei 2007 23:24 schreef Fogel het volgende:
Wanneer moet je wel naar Argentinie gaan dan?
Proppers in Argentinie? Sorry hoor, maar het is hier echt heerlijk rustig vergeleken met elk boerengat in Chile weet ik sinds dit weekend. Hier zeg je gewoon dat je geen interesse hebt en ze laten je verder met rust!quote:
Dat ze er reclamefolders hebbenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 02:35 schreef flipsen het volgende:
Dus DT, geen gegronde reden... Wat was die andere reden eigenlijk? Dat ik er zit?![]()
Ik heb vooralsnog geen klachten over SAS. Behalve dan dat ze me incheckten op verzoek bij het raam, maar gezien mijn lengte de laatste rij (rij 33) gaven. In een MD82 is dat de plek naast de motor,zodat je alsnog niet naar buiten kan kijkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:09 schreef Douwe het volgende:
Ik reageerde op Jag
Heb jij nog een goed verhaal voor aan het einde van de dag, DT?
Raar vliegtuig... komt na een paar honderd meter los van de baan en vervolgens heb je het gevoel dat je in een raket zitquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:32 schreef Jaguarized het volgende:
MD82.
Ben je een beetje een stevige drinker DT?
4 maar een 0,6l of 6 maal een 0,4l? En hoeveel rode worsten?quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
voor de rest niet veel te vertellen na 2,4 liter Carlsberg
Reisgevoelens....quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Verder niets te melden behalve dat ik zin heb om weg te gaan. Geen idee waarheen.
Waar woon je dan in Amsterdam? Ik ben er morgen weer en zaterdag weer. Even een rondje door Oud-Zuid fietsen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Voor de deur stond vanmorgen een oud model Aston Martin, jag. Weet alleen niet welk type. Zal eens zoeken.
Verder niets te melden behalve dat ik zin heb om weg te gaan. Geen idee waarheen.
Ik woon in de Jordaan. Grenzend aan de Prinsengracht.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:36 schreef Jaguarized het volgende:
Waar woon je dan in Amsterdam? Ik ben er morgen weer en zaterdag weer. Even een rondje door Oud-Zuid fietsen.
Vlakbij dat stuk waar nog een paar mensen in de gracht drijven sinds koninginnedag...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik woon in de Jordaan. Grenzend aan de Prinsengracht.
Ben je zo aggressief opgetreden nadat je bij mij thuis bent vertrokken dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:05 schreef Hik het volgende:
Vlakbij dat stuk waar nog een paar mensen in de gracht drijven sinds koninginnedag...![]()
Nog geen worst gegeten hier, voorlopig alleen tapas en grieks, maar ik ga nu naar het ecologische verantwoorde diner.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:01 schreef Fogel het volgende:
4 maar een 0,6l of 6 maal een 0,4l? En hoeveel rode worsten?
Het is een paar uur van huis, ik slaap daar in een hotel, ik ben er niet voor m'n werk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:44 schreef Fogel het volgende:
Vakantielijst is niet gelijk aan reislijst. Maar dan heb je weer de vraag hoe je een reis wil defineren.
Zet jij Breda in je sig dan, das immers verder dan België!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:57 schreef Vava het volgende:
Als ik naar het zuidelijke deel van Limburg ga rij ik door België![]()
Dat en ik reis er zo'n vier keer per week naartoequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zet jij Breda in je sig dan, das immers verder dan België!![]()
Heb je er last van gnoes?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:21 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat en ik reis er zo'n vier keer per week naartoe![]()
Het interesseert me geen reet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:54 schreef Thetallguy het volgende:
Mijn vriendin woont in Limburg, het is een paar uur van huis, ik ben er niet voor mn werk en ik slaap er ook regelmatig, hoe zit dat dan
Hoeveel rode worsten heb je gegeten op het vliegveld?quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:54 schreef Thetallguy het volgende:
Mijn vriendin woont in Limburg, het is een paar uur van huis, ik ben er niet voor mn werk en ik slaap er ook regelmatig, hoe zit dat dan
1. En het bier was op. En die prijzen zijn toch niet echt normaal meer op het vliegveld... 10 euro voor een drankje en een broodje worstquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoeveel rode worsten heb je gegeten op het vliegveld?
Op Gardermoen krijg je alleen bier voor die prijs, dus het is goedkoop op Kastrupquote:Op zondag 13 mei 2007 11:09 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
1. En het bier was op. En die prijzen zijn toch niet echt normaal meer op het vliegveld... 10 euro voor een drankje en een broodje worst
In Stockholm kreeg ik bij mn halve liter bier voor een paar extra kronen een tequila... Om het slechte weer door te komenquote:Op zondag 13 mei 2007 12:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op Gardermoen krijg je alleen bier voor die prijs, dus het is goedkoop op Kastrup
Fogel zit midden in een verhuizingquote:
Ik was dit weekend inquote:
& Duitsland.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:45 schreef Douwe het volgende:
Trouwens, k_man... was je 3 dagen in het weelderige Limburg?
Hij is al weer even een tijdje verhinderd te reageren.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:36 schreef flipsen het volgende:
Wie is er nog meer van plan om te emigreren? (Deel 3)
![]()
't is *&%¨$ koud hier, dus je kunt beter een maandje of twee wachten !quote:Op maandag 14 mei 2007 16:07 schreef Hik het volgende:
Ik zit op het moment midden in het LAFF (Latijns Amerikaans Film Festival). Ben vrijwilliger daar, dus veel gezelligheid, veel films kijken en steeds meer zin krijgen om weer naar Latijns Amerika te gaan!![]()
Wie heeft de pot gewonnen eigenlijk?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Hij is al weer even een tijdje verhinderd te reageren.
Ik weet nog wel een reisorganisatiequote:Op maandag 14 mei 2007 16:07 schreef Hik het volgende:
... steeds meer zin krijgen om weer naar Latijns Amerika te gaan!![]()
Ja, ik ook! Aangezien Hik het over Latijns Amerika heeft valt jouw landje natuurlijk wel af met z´n afwijkende taal. Latijns Amerika == Spaansquote:Op maandag 14 mei 2007 18:32 schreef qwerty_x het volgende:
en ik weet nog wel een reisbestemming !
Geen idee, maar als je heen gaat moet je het natuurlijk wel in je sig zettenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:52 schreef maartena het volgende:
Is Munster een leuke stad trouwens? Als ik in September in Nederland ben zit ik in Gelderland, en ik heb al uitgerekend dat Munster hooguit een uurtje of anderhalf rijden is, en het lijkt me dan wel een leuke stad om eens een dagje te winkelen en rond te kijken etc.....
Ook daar was ik zondag nog een half uurtje op het stationquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:52 schreef maartena het volgende:
Is Munster een leuke stad trouwens? Als ik in September in Nederland ben zit ik in Gelderland, en ik heb al uitgerekend dat Munster hooguit een uurtje of anderhalf rijden is, en het lijkt me dan wel een leuke stad om eens een dagje te winkelen en rond te kijken etc.....
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:55 schreef qwerty_x het volgende:
o, ik had even over het hoofd gezien dat er blijkbaar nog/weer/immer een lief in het spel is
veel plezier met je Spaans dan maar ....
Idem.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:35 schreef Jaguarized het volgende:
Op mijn volgende bestemming is het 15 graden. Lekker frisjes.
Heb pas nog met Aerolineas gevlogen, in Mozambique!quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:57 schreef flipsen het volgende:
Oeh, en LAN Argentina staakt en ik heb een grondige hekel aan Aerolineas, dus dan zal ik met de bus (20 uur) moeten. Ach, ook wel lekker...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qatar, heb het ook even moeten opzoeken. Ligt op zich wel mooi, aan de kaart te zien, op het puntje van een schiereiland in de Perzische Golf (?)quote:
Het heeft allebei z'n charme.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:29 schreef Douwe het volgende:
TomTom (of equivalenten) zijn kut! Wegenkaart, en bewegwijzering!
Volgens TomTom moest ik ooit van de snelweg af, om er direct dezelfde oprit weer op te rijden, na wel eerst een rotonde te hebben gerond
Kaarten.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:29 schreef Douwe het volgende:
TomTom (of equivalenten) zijn kut! Wegenkaart, en bewegwijzering!
Volgens TomTom moest ik ooit van de snelweg af, om er direct dezelfde oprit weer op te rijden, na wel eerst een rotonde te hebben gerond
Nee, het gaat me om Museum Kurhaus Kleve.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:04 schreef Fogel het volgende:
Wat ben je van plan in Kleef te gaan doen? Schwanenburg en Springenberg bekijken?
TomTom en charme?quote:
Daar ben ik vaak voorbij gereden, maar heb nooit de moeite genomen om binnen te kijken. Komt nog wel een keer.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, het gaat me om Museum Kurhaus Kleve.
Dat is ook gaaf.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:29 schreef Fogel het volgende:
Of nog beter: gewoon niet weten waar je heen wil en zonder hulpmiddelen doelloos rondkarren totdat je wat tegenkomt wat de moeite van het bekijken waard kan zijn.
Ik heb nooit in een Eurolines bus gezeten, maar wel in iets soortgelijks. Ééns, maar nooooooooit weerquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:43 schreef Jaguarized het volgende:
Ja ik zie altijd op de stations van die 9 euro enkele reis promo's maar ik heb nog nooit dat tarief gevonden op de website van Eurolines. Vandaar.
Ook leuk allee heb je toch altijd wel een richting in je hoofd en kom je dan uiteindelijk toch met een kaart in je handen te zittenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:29 schreef Fogel het volgende:
Of nog beter: gewoon niet weten waar je heen wil en zonder hulpmiddelen doelloos rondkarren totdat je wat tegenkomt wat de moeite van het bekijken waard kan zijn.
Jaquote:
Hehe iddquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:43 schreef Jaguarized het volgende:
Ja ik zie altijd op de stations van die 9 euro enkele reis promo's maar ik heb nog nooit dat tarief gevonden op de website van Eurolines. Vandaar.
Daarom wil ik ook eens checken of dat eigenlijk wel boekbaar is. Ik kom niet lager dan 65 euro voor een retourtje Londen terwijl er voor 9 euro enkele reis geadverteerd word.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:44 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ik heb nooit in een Eurolines bus gezeten, maar wel in iets soortgelijks. Ééns, maar nooooooooit weer
To the point: die posters zie ik ook altijd!
In Stockholm hád ik niet eens een kaart. Werkte erg verfrissend!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:44 schreef Vava het volgende:
[..]
Ook leuk allee heb je toch altijd wel een richting in je hoofd en kom je dan uiteindelijk toch met een kaart in je handen te zitten
[..]
Ja![]()
Ga dan ook gewoon met Ryanair!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:46 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook eens checken of dat eigenlijk wel boekbaar is. Ik kom niet lager dan 65 euro voor een retourtje Londen terwijl er voor 9 euro enkele reis geadverteerd word.![]()
Ik ook niet in Stockholm :0 en toch alles gevonden wat ik vinden moestquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:46 schreef Douwe het volgende:
[..]
In Stockholm hád ik niet eens een kaart. Werkte erg verfrissend!
En in Spanje ben ik ook volledig op de gok van Valencia naar Tortosa gereden. Reed bíjna in een keer goed!
Hoe moet ik nou weer zo vroeg in Eindhoven komen?quote:
Ja maar dan moet ik overnachten. En vanuit Haarlem is het maar 2 uur ofzo?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:51 schreef Douwe het volgende:
Vanuit Haarlem lukt het ook, dus niet zeuren
En anders neem je de avondvlucht
Neem een vriendin die er redelijk dichtbij woont, heb ik ook gedaanquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:32 schreef Douwe het volgende:
't Is dat ik zo ver van Eindhoven af woon, anders had ik er ook nog wel een paar bijgeboekt
Maar jij kan gewoon met de auto.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:35 schreef Vava het volgende:
Vanuit Goes is het ook 1,5 uur naar Charleroi en Eindhoven, dat is nog altijd dichterbij dan SchipholAlleen wel jammer dat er geen nachttrein is hier
Nee klopt inderdaad. Alleen VLM.quote:
Kan je ook niet zo vroeg in Eindhoven komen dan? Vanuit Goes?quote:
Neenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kan je ook niet zo vroeg in Eindhoven komen dan? Vanuit Goes?
Ryanairquote:
06.03 trein vanuit Goes = 08.00 in Eindhoven. En dan nog naar het vliegveld.quote:
Lullo.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:40 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ryanair![]()
Voor de prijs van een retourtje Groningen - Londen met VLM kan je het hele jaar door elke dag EIN-STN vliegen ofzo
om het er nog maar eens in te wrijven
Dat vind ik een beetje krapquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
06.03 trein vanuit Goes = 08.00 in Eindhoven. En dan nog naar het vliegveld.
Dan ben je 08.31 op het vliegveld. Als de vlucht 09.25 vertrekt, kan je tot 08.45 inchecken.quote:
Precies.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:29 schreef Fogel het volgende:
Nou, ik zou er bijna nog een retourtje voor boeken vanaf Eindhoven en het gewoon een keer proberenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:45 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan ben je 08.31 op het vliegveld. Als de vlucht 09.25 vertrekt, kan je tot 08.45 inchecken.Of priority boarding voor 6 euro, dan heb je 10 minuten extra.
![]()
4x per uur oid een bus die er een minuut of 25 over doetquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:51 schreef Vava het volgende:
[..]
Nou, ik zou er bijna nog een retourtje voor boeken vanaf Eindhoven en het gewoon een keer proberen![]()
Hoe is de verbinding met het vliegveld vanaf het station in Eindhoven eigenlijk
Hmm... verleidelijkquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:52 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
4x per uur oid een bus die er een minuut of 25 over doet
19.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:52 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
4x per uur oid een bus die er een minuut of 25 over doet
Mijn naam is Noorwegen?quote:
... en op de terugweg via Ottersum gereden om daar een Heldro ijs te halen, of heeft die tomtom van jou geen points of interests?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:29 schreef k_man het volgende:
Zo... weer terug uit het verre buitenland.
Museum Kurhaus Kleve, thee met taart, het omliggende park, Reichswald War Cemetery, de TomTom uitgeprobeerd... dat was het wel zo'n beetje.
Ik hou van kaartlezen. Nog leuker dan rijden.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:16 schreef Vava het volgende:
Oja, ik heb Tom Tom bij mijn telefoon maar heb nog niet de moeite genomen om het te gaan gebruiken
Kaarten
Ja joh. Ik ga een route van tig stappen uit m'n hoofd leren.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:59 schreef Douwe het volgende:
Kaartlezen doe je dan ook vóórdat je gaat rijden, zodat je weet waar je heenmoet
K_man!quote:Op zondag 20 mei 2007 19:50 schreef k_man het volgende:
Hey Jag!
Gaaf. Wat voor Porsche? Van wie? Reed je zelf? Ging je hard?
Gewoon tot de stad waar je moet zijn op de borden rijden... dan in je hoofd houden 'alsmaar rechtdoor, 2e rotonde links, dan 3e rechts'. Of iets in die richting. Overtreft elke TomTomquote:Op zondag 20 mei 2007 19:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja joh. Ik ga een route van tig stappen uit m'n hoofd leren.
Je vergeet de BMW M5 nog.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:05 schreef k_man het volgende:
Tof hoor. Maarre... eerst die Lotus, nu die Porsche, krijg je geen onbedwingbare neigingen zelf eens te rijden?
Ik weet niks van een M5.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je vergeet de BMW M5 nog.Maar nee, zelf nog geen behoefte om te rijden. Komt nog wel.
![]()
Dat was in Dubai.quote:
Die literprijs is vast niet in guldens...quote:Op zondag 20 mei 2007 20:58 schreef Jaguarized het volgende:
Kijk, Jag in de Porsche.
[[url=http://xs215.xs.to/xs215/07200/Porsche_997_GT3_RS_1.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
In wat anders? NOK? Roebel? Real?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die literprijs is vast niet in guldens...
Nja, misschien nog wel compleet op zich, maar dan met het glas wat eigenlijk de mensen die op de bus wachten zou moeten beschermen tegen weer en wind op de grond in duizenden stukjes in plaats van in het frame.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:53 schreef Douwe het volgende:
Bestaan er ook niet complete dan?
In Haarlem zijn bij 90% van de bushaltes ook 'hokjes' met daarin altijd een lokale kaart
EUR... maar ik herinner me die literprijs nog van toen er guldens waren in Nederland.quote:
StefanPmodus: je woont in Nederland dus je woont in een ghetto wat door buitenlanders verpest wordt.quote:
Nee, in euro's. Dat staat er ook voor.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die literprijs is vast niet in guldens...
Wat moest die 206 op het circuit?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:58 schreef Jaguarized het volgende:
Kijk, Jag in de Porsche.
[[url=http://xs215.xs.to/xs215/07200/Porsche_997_GT3_RS_1.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Volgens de site van de gemeente wonen er 2 Turken in mijn wijk, nog een zwikje Amerikanen maar dat was het dan ook wel weerquote:Op zondag 20 mei 2007 21:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
StefanPmodus: je woont in Nederland dus je woont in een ghetto wat door buitenlanders verpest wordt.
Die stond achter ons bij de pomp in de paddocks.quote:
Kijk daar heb je het al... voor Amerikanen zijn bushokjes vrij onbekende objecten en worden misschien wel als gebouwen gezien die voor terroristische doeleinden gebruikt zouden kunnen worden en daarom worden ze preventief vernietigdquote:Op zondag 20 mei 2007 21:07 schreef Douwe het volgende:
[..]
Volgens de site van de gemeente wonen er 2 Turken in mijn wijk, nog een zwikje Amerikanen maar dat was het dan ook wel weer
Ja, ik welquote:Op zondag 20 mei 2007 19:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja joh. Ik ga een route van tig stappen uit m'n hoofd leren.
Mooie pet!quote:Op zondag 20 mei 2007 20:58 schreef Jaguarized het volgende:
Kijk, Jag in de Porsche.
Het was een helm.quote:
Ik vind het een schitterende titel.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:36 schreef Fogel het volgende:
Na deze post nog 10 te gaan en dan is het tijd voor HTL #106 Met of zonder (wegen)kaarten op pad
Kom maar op met een ander voorstel.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:53 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ik vind het een schitterende titel.
Waar is de traditie gebleven dat de hele laatste pagina wordt volgeluld met titelsuggesties?
HTL #106 - Zoix?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:07 schreef Vava het volgende:
Aan mij heb je ook niks wat betreft goede TT's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |