We staan open voor suggesties.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:51 schreef Douwe het volgende:
De TT nu doet me denken aan Eindhoven, eigenlijk.
Mijn inspiratie is gisteren op gegaan. Creatief in de keuken geweest voor alle gasten die kwamen en bleven hangen omdat zo'n privéterras aan één der Amsterdamse grachten een stuk beter is dan in een file de hele stad door te lopen.quote:
Voetbal interesseert mij ook voor geen meter, maar toch kan ik de docu The Other Final over een voetbalwedstrijd in Bhutan van harte aanraden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:56 schreef Vava het volgende:
Ik wil eigenlijk helemaal niet in voetbaltopics posten![]()
Net te laat Jag.quote:
Die moet ik dus nog altijd zien.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Voetbal interesseert mij ook voor geen meter, maar toch kan ik de docu The Other Final over een voetbalwedstrijd in Bhutan van harte aanraden.
Prima werk, k-man!quote:Op maandag 30 april 2007 23:50 schreef k_man het volgende:
Jaja, ik ben bezig met een populariteitsoffensief.
14,99 bij rodisc.nlquote:
Heeft die SLK zoveel gekost dat je niet eens een paar tientjes neer kan leggen voor een dvd-speler?quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:40 schreef k_man het volgende:
Aha. Dan zou het vast helpen als ik een dvd-speler had, denk ik?
Ik had mij voorgenomen een dvd-recorder te kopen zou gauw mijn videorecorder de geest zou geven. Alleen blijk ik dus een behoorlijk degelijke videorecorder te hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heeft die SLK zoveel gekost dat je niet eens een paar tientjes neer kan leggen voor een dvd-speler?
Tuurlijk wel. Zo heb ik een heel seizoen 24 gekeken.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:54 schreef k_man het volgende:
Oh ja, die wel. Maar een lange film op een laptopje kijken is niet bepaald ideaal, lijkt me.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:24 schreef DutchTrain het volgende:
Ow, over Aerlingus. Zo te zien hoort die bij geen enkele alliantie; zij bieden slechts codeshare flights aan met KLM, BA en AA. Dus als je bij die boekt, krijg je de bijbohrend punten.
Ik heb het vorige keer op werkreis een paar keer gedaan. 's Avonds laat op de hotelkamer in een hotel met alleen één Indiase zeder en verder heel veel sneeuw.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:54 schreef k_man het volgende:
Oh ja, die wel. Maar een lange film op een laptopje kijken is niet bepaald ideaal, lijkt me.
Aanrader: niet in je Braziliaanse ilo dental naar het strand daar!quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:07 schreef qwerty_x het volgende:
Is iemand van jullie wel eens in Dubai geweest - aanraders zijn welkom want het is mijn eerste keer
(wel een &*¨$% lange reis trouwens)
Vent, doe niet zo zielig.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:51 schreef k_man het volgende:
Jag is er geweest. Hij vond vooral de 'cultuur' erg boeiend.
Door vertraging was je een half uur eerder?quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:48 schreef Thetallguy het volgende:
45 minuten Kopenhagen werden er uiteindelijk 15 door een beetje vertraging, verder ben ik tevreden over SAS hoor, geen eten/drinken ofzo maar boeiend
Lees het nog eensquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Door vertraging was je een half uur eerder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |