... en op de terugweg via Ottersum gereden om daar een Heldro ijs te halen, of heeft die tomtom van jou geen points of interests?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:29 schreef k_man het volgende:
Zo... weer terug uit het verre buitenland.
Museum Kurhaus Kleve, thee met taart, het omliggende park, Reichswald War Cemetery, de TomTom uitgeprobeerd... dat was het wel zo'n beetje.
Ik hou van kaartlezen. Nog leuker dan rijden.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:16 schreef Vava het volgende:
Oja, ik heb Tom Tom bij mijn telefoon maar heb nog niet de moeite genomen om het te gaan gebruiken
Kaarten
Ja joh. Ik ga een route van tig stappen uit m'n hoofd leren.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:59 schreef Douwe het volgende:
Kaartlezen doe je dan ook vóórdat je gaat rijden, zodat je weet waar je heenmoet
K_man!quote:Op zondag 20 mei 2007 19:50 schreef k_man het volgende:
Hey Jag!
Gaaf. Wat voor Porsche? Van wie? Reed je zelf? Ging je hard?
Gewoon tot de stad waar je moet zijn op de borden rijden... dan in je hoofd houden 'alsmaar rechtdoor, 2e rotonde links, dan 3e rechts'. Of iets in die richting. Overtreft elke TomTomquote:Op zondag 20 mei 2007 19:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja joh. Ik ga een route van tig stappen uit m'n hoofd leren.
Je vergeet de BMW M5 nog.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:05 schreef k_man het volgende:
Tof hoor. Maarre... eerst die Lotus, nu die Porsche, krijg je geen onbedwingbare neigingen zelf eens te rijden?
Ik weet niks van een M5.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:35 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je vergeet de BMW M5 nog.Maar nee, zelf nog geen behoefte om te rijden. Komt nog wel.
![]()
Dat was in Dubai.quote:
Die literprijs is vast niet in guldens...quote:Op zondag 20 mei 2007 20:58 schreef Jaguarized het volgende:
Kijk, Jag in de Porsche.
[[url=http://xs215.xs.to/xs215/07200/Porsche_997_GT3_RS_1.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
In wat anders? NOK? Roebel? Real?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die literprijs is vast niet in guldens...
Nja, misschien nog wel compleet op zich, maar dan met het glas wat eigenlijk de mensen die op de bus wachten zou moeten beschermen tegen weer en wind op de grond in duizenden stukjes in plaats van in het frame.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:53 schreef Douwe het volgende:
Bestaan er ook niet complete dan?
In Haarlem zijn bij 90% van de bushaltes ook 'hokjes' met daarin altijd een lokale kaart
EUR... maar ik herinner me die literprijs nog van toen er guldens waren in Nederland.quote:
StefanPmodus: je woont in Nederland dus je woont in een ghetto wat door buitenlanders verpest wordt.quote:
Nee, in euro's. Dat staat er ook voor.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die literprijs is vast niet in guldens...
Wat moest die 206 op het circuit?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:58 schreef Jaguarized het volgende:
Kijk, Jag in de Porsche.
[[url=http://xs215.xs.to/xs215/07200/Porsche_997_GT3_RS_1.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Volgens de site van de gemeente wonen er 2 Turken in mijn wijk, nog een zwikje Amerikanen maar dat was het dan ook wel weerquote:Op zondag 20 mei 2007 21:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
StefanPmodus: je woont in Nederland dus je woont in een ghetto wat door buitenlanders verpest wordt.
Die stond achter ons bij de pomp in de paddocks.quote:
Kijk daar heb je het al... voor Amerikanen zijn bushokjes vrij onbekende objecten en worden misschien wel als gebouwen gezien die voor terroristische doeleinden gebruikt zouden kunnen worden en daarom worden ze preventief vernietigdquote:Op zondag 20 mei 2007 21:07 schreef Douwe het volgende:
[..]
Volgens de site van de gemeente wonen er 2 Turken in mijn wijk, nog een zwikje Amerikanen maar dat was het dan ook wel weer
Ja, ik welquote:Op zondag 20 mei 2007 19:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja joh. Ik ga een route van tig stappen uit m'n hoofd leren.
Mooie pet!quote:Op zondag 20 mei 2007 20:58 schreef Jaguarized het volgende:
Kijk, Jag in de Porsche.
Het was een helm.quote:
Ik vind het een schitterende titel.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:36 schreef Fogel het volgende:
Na deze post nog 10 te gaan en dan is het tijd voor HTL #106 Met of zonder (wegen)kaarten op pad
Kom maar op met een ander voorstel.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:53 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ik vind het een schitterende titel.
Waar is de traditie gebleven dat de hele laatste pagina wordt volgeluld met titelsuggesties?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |