abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48980160
Oh, je bedoelt 45 minuten in Kopenhagen. Zeg dat dan!
  Moderator donderdag 3 mei 2007 @ 21:25:13 #52
45833 crew  Fogel
pi_48980403
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:13 schreef Thetallguy het volgende:
+/- 30 minuten vertraging, daardoor na toiletbezoekje en lopen naar de andere gate geen tijd gehad voor een rode worst met bier
De aanbieding is twee rode worsten met bier
Een keer terug naar Kopenhagen dus, want dat is dé attractie daar
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_48980502
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:25 schreef Fogel het volgende:
De aanbieding is twee rode worsten met bier
Een keer terug naar Kopenhagen dus, want dat is dé attractie daar
Wat kost dat... dan moet ik eens gaan kijken of ik nog wat Deense Kronen heb. Ik geloof dat ik vorige keer heb bezworen het land niet meer te bezoeken voordat de Euro is ingevoerd, maar toch zal ik weer tweemaal het vliegveld moeten gaan bezoeken volgende week. en misschien ook nog wel even midgetgolfen in het winkelcentrum verderop
  Moderator donderdag 3 mei 2007 @ 21:29:38 #54
45833 crew  Fogel
pi_48980619
Als ik het goed herinner is het 49DKK, maar pin me er niet op vast.
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_48980812
En je kan ongetwijfeld ook met euro's betalen
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_48980889
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:29 schreef Fogel het volgende:
Als ik het goed herinner is het 49DKK, maar pin me er niet op vast.
Dat is zo'n 8,5 euro als ik mij de koers goed herinner... ik ga eens op zoek of ik nog wat muntjes heb. Anders toch maar pinnen en een middagje Kopenhagen doen.
  Moderator donderdag 3 mei 2007 @ 21:44:30 #57
45833 crew  Fogel
pi_48981315
Gewoon je VISA card door de gleuf heen halen daar, heb je geen gezeur met andere valuta.
pi_48981433
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:44 schreef Fogel het volgende:
Gewoon je VISA card door de gleuf heen halen daar, heb je geen gezeur met andere valuta.
Oh ja, dat kan daar natuurlijk ook gewoon. Weet jij toevallig of de treinkaartautomaten ook VISA / MC slikken ?
  Moderator donderdag 3 mei 2007 @ 21:52:04 #59
45833 crew  Fogel
pi_48981718
Zover ik kan herinneren heb ik de laatste keren dat ik in Denemarken was niet eens kontant geld gebruikt. Dus ja, komt vast wel goed met CC bij een treinkaartjesautomaat (in Noorwegen heeft zelfs de conducteur een CC lezer bij zich).
pi_48981772
Viel me wel op in Stockholm trouwens hoeveel men daar met een CC betaalt, ook gewoon in kleine koffiebarretjes etc.
pi_48982542
Moeten ze maar Euro's invoeren
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator donderdag 3 mei 2007 @ 22:09:06 #62
45833 crew  Fogel
pi_48982567
Heb je de demonstraties rond de 1e mei 'viering' nog meegekregen in Stockholm?
pi_48982653
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 15:07 schreef qwerty_x het volgende:
Hoewel reizen (helaas) bij het werk hoort, is het de laatste tijd wel erg veel:
vorige week in Caracas - en terug, morgen naar Buenos Aires - en terug, volgende week naar Montevideo - en terug, en de week daarna naar Dubai - en hopelijk weer terug.
En dan nog maar te zwijgen over de binnenlandse reizen (Rio, Curitiba, Manaus .. )

Is iemand van jullie wel eens in Dubai geweest - aanraders zijn welkom want het is mijn eerste keer
(wel een &*¨$% lange reis trouwens)
Huis kopen op palm island als je nog ergens reals hebt liggen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator donderdag 3 mei 2007 @ 22:10:54 #64
45833 crew  Fogel
pi_48982654
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Moeten ze maar Euro's invoeren
Ook als ze in Noorwegen Euro's hadden gehad (wat mij betreft nooit, want dan zou N lid moeten worden van de EU en dat is niet zo gunstig), zou ik mijn pinpas/cc niet minder gaan gebruiken.
pi_48982791
Er waren soort van relletjes in de stad zagen we savonds op tv, maar op dat moment waren wij de hele tijd in Skansen, wel constant een politieheli boven het centrum. Verder wat van dit soort standjes met politieke activisten etc.

En het en der door de stad verspreid nog wat verdwaalde linkse rakkers Het Rode Front oid
pi_48984107
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Huis kopen op palm island als je nog ergens reals hebt liggen
En jij wilt nog steeds rijk worden met vastgoed? Waardeloze investering.
pi_48984130
Over Kopenhagen gesproken; ik denk dat ik daar in juli maar eens een paar dagen heen ga. Als DT het niks vindt moet het haast wel een toffe stad zijn.
pi_48984152
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 22:41 schreef k_man het volgende:

[..]

En jij wilt nog steeds rijk worden met vastgoed? Waardeloze investering.
why?
pi_48984301
Vertel ik je wel als je het gekocht hebt.

Of je leest jezelf ff in.
pi_49010326
Ik heb me al ingelezen. En nu?
pi_49011224
Nu ga je er eentje kopen!
pi_49011233
Nou ja, als je geld had.
pi_49014968
Das inderdaad het probleem :´)
  vrijdag 4 mei 2007 @ 20:31:20 #74
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_49017823
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 11:54 schreef k_man het volgende:
Oh ja, die wel. Maar een lange film op een laptopje kijken is niet bepaald ideaal, lijkt me.
Gaat prima hoor Alleen is na een uurtje of 2 a 3 uit met de pret als je vliegtuig geen elektriciteit aan boord heeft.....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 4 mei 2007 @ 20:32:43 #75
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_49017868
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 21:52 schreef Thetallguy het volgende:
Viel me wel op in Stockholm trouwens hoeveel men daar met een CC betaalt, ook gewoon in kleine koffiebarretjes etc.
In de VS ook overal. Maar veel creditcards zijn gewoon gekoppeld aan je betaalrekening net als een pinpas.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')