De aanbieding is twee rode worsten met bierquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:13 schreef Thetallguy het volgende:
+/- 30 minuten vertraging, daardoor na toiletbezoekje en lopen naar de andere gate geen tijd gehad voor een rode worst met bier![]()
Wat kost dat... dan moet ik eens gaan kijken of ik nog wat Deense Kronen heb. Ik geloof dat ik vorige keer heb bezworen het land niet meer te bezoeken voordat de Euro is ingevoerd, maar toch zal ik weer tweemaal het vliegveld moeten gaan bezoeken volgende week. en misschien ook nog wel even midgetgolfen in het winkelcentrum verderopquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:25 schreef Fogel het volgende:
De aanbieding is twee rode worsten met bier
Een keer terug naar Kopenhagen dus, want dat is dé attractie daar
Dat is zo'n 8,5 euro als ik mij de koers goed herinner... ik ga eens op zoek of ik nog wat muntjes heb. Anders toch maar pinnen en een middagje Kopenhagen doen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:29 schreef Fogel het volgende:
Als ik het goed herinner is het 49DKK, maar pin me er niet op vast.
Oh ja, dat kan daar natuurlijk ook gewoon. Weet jij toevallig of de treinkaartautomaten ook VISA / MC slikken ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:44 schreef Fogel het volgende:
Gewoon je VISA card door de gleuf heen halen daar, heb je geen gezeur met andere valuta.
Huis kopen op palm island als je nog ergens reals hebt liggenquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:07 schreef qwerty_x het volgende:
Hoewel reizen (helaas) bij het werk hoort, is het de laatste tijd wel erg veel:
vorige week in Caracas - en terug, morgen naar Buenos Aires - en terug, volgende week naar Montevideo - en terug, en de week daarna naar Dubai - en hopelijk weer terug.
En dan nog maar te zwijgen over de binnenlandse reizen (Rio, Curitiba, Manaus .. )
Is iemand van jullie wel eens in Dubai geweest - aanraders zijn welkom want het is mijn eerste keer
(wel een &*¨$% lange reis trouwens)
Ook als ze in Noorwegen Euro's hadden gehad (wat mij betreft nooit, want dan zou N lid moeten worden van de EU en dat is niet zo gunstig), zou ik mijn pinpas/cc niet minder gaan gebruiken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Moeten ze maar Euro's invoeren
En jij wilt nog steeds rijk worden met vastgoed? Waardeloze investering.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Huis kopen op palm island als je nog ergens reals hebt liggen
why?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:41 schreef k_man het volgende:
[..]
En jij wilt nog steeds rijk worden met vastgoed? Waardeloze investering.
Gaat prima hoorquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:54 schreef k_man het volgende:
Oh ja, die wel. Maar een lange film op een laptopje kijken is niet bepaald ideaal, lijkt me.
In de VS ook overal. Maar veel creditcards zijn gewoon gekoppeld aan je betaalrekening net als een pinpas.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:52 schreef Thetallguy het volgende:
Viel me wel op in Stockholm trouwens hoeveel men daar met een CC betaalt, ook gewoon in kleine koffiebarretjes etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |