Ik heb vooralsnog geen klachten over SAS. Behalve dan dat ze me incheckten op verzoek bij het raam, maar gezien mijn lengte de laatste rij (rij 33) gaven. In een MD82 is dat de plek naast de motor,zodat je alsnog niet naar buiten kan kijkenquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:09 schreef Douwe het volgende:
Ik reageerde op Jag
Heb jij nog een goed verhaal voor aan het einde van de dag, DT?
Raar vliegtuig... komt na een paar honderd meter los van de baan en vervolgens heb je het gevoel dat je in een raket zitquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:32 schreef Jaguarized het volgende:
MD82.
Ben je een beetje een stevige drinker DT?
4 maar een 0,6l of 6 maal een 0,4l? En hoeveel rode worsten?quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
voor de rest niet veel te vertellen na 2,4 liter Carlsberg
Reisgevoelens....quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Verder niets te melden behalve dat ik zin heb om weg te gaan. Geen idee waarheen.
Waar woon je dan in Amsterdam? Ik ben er morgen weer en zaterdag weer. Even een rondje door Oud-Zuid fietsen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Voor de deur stond vanmorgen een oud model Aston Martin, jag. Weet alleen niet welk type. Zal eens zoeken.
Verder niets te melden behalve dat ik zin heb om weg te gaan. Geen idee waarheen.
Ik woon in de Jordaan. Grenzend aan de Prinsengracht.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:36 schreef Jaguarized het volgende:
Waar woon je dan in Amsterdam? Ik ben er morgen weer en zaterdag weer. Even een rondje door Oud-Zuid fietsen.
Vlakbij dat stuk waar nog een paar mensen in de gracht drijven sinds koninginnedag...quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:40 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik woon in de Jordaan. Grenzend aan de Prinsengracht.
Ben je zo aggressief opgetreden nadat je bij mij thuis bent vertrokken dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:05 schreef Hik het volgende:
Vlakbij dat stuk waar nog een paar mensen in de gracht drijven sinds koninginnedag...![]()
Nog geen worst gegeten hier, voorlopig alleen tapas en grieks, maar ik ga nu naar het ecologische verantwoorde diner.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:01 schreef Fogel het volgende:
4 maar een 0,6l of 6 maal een 0,4l? En hoeveel rode worsten?
Het is een paar uur van huis, ik slaap daar in een hotel, ik ben er niet voor m'n werk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:44 schreef Fogel het volgende:
Vakantielijst is niet gelijk aan reislijst. Maar dan heb je weer de vraag hoe je een reis wil defineren.
Zet jij Breda in je sig dan, das immers verder dan België!quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:57 schreef Vava het volgende:
Als ik naar het zuidelijke deel van Limburg ga rij ik door België![]()
Dat en ik reis er zo'n vier keer per week naartoequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Zet jij Breda in je sig dan, das immers verder dan België!![]()
Heb je er last van gnoes?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:21 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat en ik reis er zo'n vier keer per week naartoe![]()
Het interesseert me geen reet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:54 schreef Thetallguy het volgende:
Mijn vriendin woont in Limburg, het is een paar uur van huis, ik ben er niet voor mn werk en ik slaap er ook regelmatig, hoe zit dat dan
Hoeveel rode worsten heb je gegeten op het vliegveld?quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:54 schreef Thetallguy het volgende:
Mijn vriendin woont in Limburg, het is een paar uur van huis, ik ben er niet voor mn werk en ik slaap er ook regelmatig, hoe zit dat dan
1. En het bier was op. En die prijzen zijn toch niet echt normaal meer op het vliegveld... 10 euro voor een drankje en een broodje worstquote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoeveel rode worsten heb je gegeten op het vliegveld?
Op Gardermoen krijg je alleen bier voor die prijs, dus het is goedkoop op Kastrupquote:Op zondag 13 mei 2007 11:09 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
1. En het bier was op. En die prijzen zijn toch niet echt normaal meer op het vliegveld... 10 euro voor een drankje en een broodje worst
In Stockholm kreeg ik bij mn halve liter bier voor een paar extra kronen een tequila... Om het slechte weer door te komenquote:Op zondag 13 mei 2007 12:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op Gardermoen krijg je alleen bier voor die prijs, dus het is goedkoop op Kastrup
Fogel zit midden in een verhuizingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |