Ik was dit weekend inquote:
& Duitsland.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:45 schreef Douwe het volgende:
Trouwens, k_man... was je 3 dagen in het weelderige Limburg?
Hij is al weer even een tijdje verhinderd te reageren.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:36 schreef flipsen het volgende:
Wie is er nog meer van plan om te emigreren? (Deel 3)
![]()
't is *&%¨$ koud hier, dus je kunt beter een maandje of twee wachten !quote:Op maandag 14 mei 2007 16:07 schreef Hik het volgende:
Ik zit op het moment midden in het LAFF (Latijns Amerikaans Film Festival). Ben vrijwilliger daar, dus veel gezelligheid, veel films kijken en steeds meer zin krijgen om weer naar Latijns Amerika te gaan!![]()
Wie heeft de pot gewonnen eigenlijk?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Hij is al weer even een tijdje verhinderd te reageren.
Ik weet nog wel een reisorganisatiequote:Op maandag 14 mei 2007 16:07 schreef Hik het volgende:
... steeds meer zin krijgen om weer naar Latijns Amerika te gaan!![]()
Ja, ik ook! Aangezien Hik het over Latijns Amerika heeft valt jouw landje natuurlijk wel af met z´n afwijkende taal. Latijns Amerika == Spaansquote:Op maandag 14 mei 2007 18:32 schreef qwerty_x het volgende:
en ik weet nog wel een reisbestemming !
Geen idee, maar als je heen gaat moet je het natuurlijk wel in je sig zettenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:52 schreef maartena het volgende:
Is Munster een leuke stad trouwens? Als ik in September in Nederland ben zit ik in Gelderland, en ik heb al uitgerekend dat Munster hooguit een uurtje of anderhalf rijden is, en het lijkt me dan wel een leuke stad om eens een dagje te winkelen en rond te kijken etc.....
Ook daar was ik zondag nog een half uurtje op het stationquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:52 schreef maartena het volgende:
Is Munster een leuke stad trouwens? Als ik in September in Nederland ben zit ik in Gelderland, en ik heb al uitgerekend dat Munster hooguit een uurtje of anderhalf rijden is, en het lijkt me dan wel een leuke stad om eens een dagje te winkelen en rond te kijken etc.....
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:55 schreef qwerty_x het volgende:
o, ik had even over het hoofd gezien dat er blijkbaar nog/weer/immer een lief in het spel is
veel plezier met je Spaans dan maar ....
Idem.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:35 schreef Jaguarized het volgende:
Op mijn volgende bestemming is het 15 graden. Lekker frisjes.
Heb pas nog met Aerolineas gevlogen, in Mozambique!quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:57 schreef flipsen het volgende:
Oeh, en LAN Argentina staakt en ik heb een grondige hekel aan Aerolineas, dus dan zal ik met de bus (20 uur) moeten. Ach, ook wel lekker...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qatar, heb het ook even moeten opzoeken. Ligt op zich wel mooi, aan de kaart te zien, op het puntje van een schiereiland in de Perzische Golf (?)quote:
Het heeft allebei z'n charme.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:29 schreef Douwe het volgende:
TomTom (of equivalenten) zijn kut! Wegenkaart, en bewegwijzering!
Volgens TomTom moest ik ooit van de snelweg af, om er direct dezelfde oprit weer op te rijden, na wel eerst een rotonde te hebben gerond
Kaarten.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:29 schreef Douwe het volgende:
TomTom (of equivalenten) zijn kut! Wegenkaart, en bewegwijzering!
Volgens TomTom moest ik ooit van de snelweg af, om er direct dezelfde oprit weer op te rijden, na wel eerst een rotonde te hebben gerond
Nee, het gaat me om Museum Kurhaus Kleve.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 21:04 schreef Fogel het volgende:
Wat ben je van plan in Kleef te gaan doen? Schwanenburg en Springenberg bekijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |