Hopelijk binnen de kortste tijd 24/7 CCquote:Op maandag 30 april 2007 22:53 schreef MMaRsu het volgende:
Geweldig!
Ben erg blij met Comedy Central
Hoezo, het is een remake van de Britse serie, bijna dezelfde grappen enzo. Ik vind alleen Ricky Gervais als baas veel leuker.quote:Op maandag 30 april 2007 23:12 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Bijna appels met peren, engelse en amerikaanse humor
Idd, lach mezelf nog elke keer dood als ik dat fragmentje zie.quote:Op maandag 30 april 2007 22:50 schreef 7eVeNL het volgende:
die actie van michael met pam haar ontslag hij blijft leuk![]()
![]()
Dat is alleen bij het eerste seizoen zo. Bij seizoen 2 (over 6 afleveringen) zie je dat ze echt hun eigen grappen gaan doen, en dan wordt het geweldig.quote:Op maandag 30 april 2007 23:20 schreef ijsklont het volgende:
[..]
Hoezo, het is een remake van de Britse serie, bijna dezelfde grappen enzo. Ik vind alleen Ricky Gervais als baas veel leuker.
En verder weet ik Britse humor idd vaak beter te waarderen dan Amerikaanse.
Alleen de eerste aflevering is een remake, daarna volgt de serie zijn eigen weg. Ik vind deze Office leuker, omdat er meer van is ....3 seizoenen, en inderdaad Steve Carell isquote:Op maandag 30 april 2007 23:20 schreef ijsklont het volgende:
[..]
Hoezo, het is een remake van de Britse serie, bijna dezelfde grappen enzo. Ik vind alleen Ricky Gervais als baas veel leuker.
En verder weet ik Britse humor idd vaak beter te waarderen dan Amerikaanse.
Ja, gelukkig nog net ff meegepakt gisteren. Was weer erg mooi!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:50 schreef 7eVeNL het volgende:
de 2e aflevering is nu al bezig! vanavond de herhaling.... elke avond the office?
Hitler speech?quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:16 schreef EvilWasp het volgende:
Dit is zo'n meesterlijk stukje (is in seizoen 2, dus kan beetje spoilerig zijn) : http://www.youtube.com/watch?v=svu83EHGIDs&mode=related&search=
in welk opzicht zijn die dan minder braaf?quote:Op maandag 7 mei 2007 23:52 schreef 7eVeNL het volgende:
wat zijn de eerste afleveringen toch braaf vergeleken met seizoen 2 en 3![]()
vooral gelet op michael, in de eerste afleveringen komt michael nog een beetje onwennig over, maar einde seizoen 1, begin 2 wordt hij echt leukquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
in welk opzicht zijn die dan minder braaf?
Ik heb geprobeerd de Amerikaanse versie te kijken. De Britse versie wekt nog echt de "docusoap"sfeer. De Amerikaanse versie is meer een sitcom. Vermakelijk, maar daarmee wel minder leuk dan het origineel. Ik vind het acteerwerk van de Amerikanen ongeinspireerd en de scripts slecht bewerkt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is ook gewoon een kwestie van welke versie je als eerste ziet en waaraan je went.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh, het gaat weer eens om US vs UK. Ik heb beide series gezien, de Britse als eerste. Ik vond het eerst geen zalig idee dat ze er een Amerikaanse versie van gingen maken, en na het zien van de eerste aflevering was ik ook nog niet onder de indruk (1-1 kopie, maar dan minder), daarna ging het echter stukken beter en vooral vanaf seizoen 2 vind ik de The Office US echt stukken beter. Het heeft wel minder dat documentairegevoel, en dat neemt nog verder af, maar dat is niet per definitie slecht. Er zaten wel een paar afleveringen in seizoen 3 die ik echt over the top vond.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:07 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat betekent dus dat je de britse versie eerst zag. En dat bedoel ik dus juist. Want daarmee vergelijk je de amerikaanse versie dus. Omgedraaid zou ik denk ik de britse versie minder leuk vinden.
Heb je de bloopers gezien op Youtube? daar maakt hij een geniale opmerking die helaas niet in de serie is geblevenquote:Op woensdag 23 mei 2007 00:07 schreef Madine het volgende:
Ik wil alleen meer en meer Creed.
komt ie binnen bij Michael en Jan:quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:48 schreef __Saviour__ het volgende:
gave aflevering is dat wel. heeft ie ook echt grafiekjes met z'n aanwezigheid enzo
Tijdens die vegadering ookquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:09 schreef Argento het volgende:
[..]
komt ie binnen bij Michael en Jan:
"Oh, I´m sorry, were you making out?"
Ricky gervais uit The Office UK heeft daar aan mee geholpen, maar liefst 48 afleveringen zie ik nuquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:31 schreef Argento het volgende:
Dwight die op vrijdag tegen half 1 smiddags helemaal in paniek binnen komt.
"never missed a day. My ass!"
die karakters zijn echt briljant geschreven en vormgegeven.
Ja super, ik vond die actie wel droog.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:09 schreef Argento het volgende:
[..]
komt ie binnen bij Michael en Jan:
"Oh, I´m sorry, were you making out?"
Maar op Wikipedia lees ik dat van office UK maar 14 afleveringen zijn ofzo, terwijl de US versie het groene licht heeft gekregen voor een 4e seizoen van 30 afleveringen. Dat zegt toch ook wel watquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:40 schreef webfreak het volgende:
Hmmm, wel aardig.
Maar het origineel uit de UK blijft veeeeeele malen beter
De geloofwaardigheid, het acteerwerk en het script zijn stukken minder in de US-versie. Maar desondanks nog best vermakelijk
Zoiets zegt niks. The Office uit UK is ontzettend populair geweest. Het concept is niet voor niks aan minstens 5 landen verkocht.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:25 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar op Wikipedia lees ik dat van office UK maar 14 afleveringen zijn ofzo, terwijl de US versie het groene licht heeft gekregen voor een 4e seizoen van 30 afleveringen. Dat zegt toch ook wel wat
dat kon ik je ook vertellenquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:35 schreef MarkzMan_X het volgende:
Mag ik wat bekennen? Ik ben m'n mening aan het bijstellen... ik vind de serie steeds beter worden!
Michael Scarn FBI Freeze!!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:26 schreef Staafje het volgende:
Gisteravond was het lachen met die improvisatieklas haha!
Jouw geboorte.quote:Op maandag 28 mei 2007 22:46 schreef nietzman het volgende:
Leg nog eens een grap uit!
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:46 schreef nietzman het volgende:
Leg nog eens een grap uit!
dat ontwikkelt zich nogquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:07 schreef Argento het volgende:
Ik had wel een beetje medelijden met Jim. Apart ook dat hij zijn gevoelens voor Pam tegen Michael (uitgerekend hij) uitspreekt. En wat is nou de deal met Dwight en Angela?
Verkeerde topique?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 15:07 schreef Argento het volgende:
en Meredith wéér uit de kleren. De slet.
was het maar waar...quote:
Ja die zijn er wel, vraag alleen niet waar, ik zou alle 3 de seizoenen zo aanschaffenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:44 schreef __Saviour__ het volgende:
zijn hier al dvd's van? regio 2, bij voorkeur met nl ondertiteling.
Das altijd zo hoor. Gewoon de herhaling van de aflevering van 22:30.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:35 schreef De_Brandweer het volgende:
Nu is er weer dezelfde aflevering als vanavond![]()
En vandaar dat Evan Almighty ook gemaakt wordtquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:41 schreef 7eVeNL het volgende:
Dankzij die kleine rol is steve doorgebroken, het was in eerste instantie niet eens zeker of hij wel in de film zou voorkomen, maar door zijn hilarisch optreden als nieuwslezer is hij nu geworden wat hij is![]()
Zag laatst een interview met haar voor één of andere nieuwe film, had ze dus een lading make-up op... nou:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Pam is daar zeker wel goed gecast. Natuurlijk is ze ook wel knap, maar wordt toch vooral neergezet als erg schattig.
dat hoofdquote:
Is dit al geweest op Comedy Central? Ik wil niet dat ik de grappen al ken als ik een aflevering kijk op tv.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:52 schreef CoJackso het volgende:
Ik weet niet of ik reclame mag maken voor tournaments, iig kwam ik achter deze scene via het topic van "Gaafste Televisiemoment 06/07".
http://www.youtube.com/watch?v=h-f3q6C-8OE
Vooral het moment wanneer Dwight weet wat er aan de hand is, is prachtig
dit is uit seizoen 3, voortaan ff posten in de US topic van The Office k?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:52 schreef CoJackso het volgende:
Ik weet niet of ik reclame mag maken voor tournaments, iig kwam ik achter deze scene via het topic van "Gaafste Televisiemoment 06/07".
http://www.youtube.com/watch?v=h-f3q6C-8OE
Vooral het moment wanneer Dwight weet wat er aan de hand is, is prachtig
Dat bedoelde ik dus. Die speech van Dwight was ook al gepost voordat die op tv was.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:00 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
dit is uit seizoen 3, voortaan ff posten in de US topic van The Office k?![]()
Was een kerstaflevering, maar volgens mij seizoen 3.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:44 schreef Bigfoot414 het volgende:
Help! ik zoek een aflevering, of in ieder geval een fragment wat me nog bijstaat.
Micheal, Jim, Dwight en nog een figuur zitten ergens in een bar. Maar ze kunnen niet met zn 4en naast elkaar zitten. Tussen Dwight en de anderen zit daardoor nog iemand. Als de anderen een beetje beginnen te kletsen en slappe verhalen uitwisselen vangt Dwight maar de helft op en probeert uit allen macht met het gesprek mee te doen.
Dat is echt zo'n prachtig stukje, met Dwight die als volgeling van Micheal als hardste om zijn geintjes lacht, en alleen maar vlagen van het gesprek opvangt.
Iemand enig idee waar ik het over heb? Ik kan er maar niet opkomen.
Dat is uit seizoen 3 dus daar moet je niet in het NL topic zijn... maar de aflevering is..quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:44 schreef Bigfoot414 het volgende:
Help! ik zoek een aflevering, of in ieder geval een fragment wat me nog bijstaat.
Micheal, Jim, Dwight en nog een figuur zitten ergens in een bar. Maar ze kunnen niet met zn 4en naast elkaar zitten. Tussen Dwight en de anderen zit daardoor nog iemand. Als de anderen een beetje beginnen te kletsen en slappe verhalen uitwisselen vangt Dwight maar de helft op en probeert uit allen macht met het gesprek mee te doen.
Dat is echt zo'n prachtig stukje, met Dwight die als volgeling van Micheal als hardste om zijn geintjes lacht, en alleen maar vlagen van het gesprek opvangt.
Iemand enig idee waar ik het over heb? Ik kan er maar niet opkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
te erg?? verklaar je naderquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:53 schreef Flyga het volgende:
die stukjes met pam en jim zijn soms trouwens wel te erg voor woorden
naja soms wel misschien...maar het komt wel realistisch over vindt ikquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:08 schreef jimjim1983 het volgende:
beetje cheesy soms
Michael: "No, this is no pyramid sceme. I'm not even sure it is a sceme of any kind"quote:Op maandag 11 juni 2007 22:30 schreef 7eVeNL het volgende:
LOL ik ken deze aflevering nog niet maar hij is nu al geweldig,
Michael: 'If the king of niguraria ask you to help him and his dying son, you help him!' afkomstig van die spam mailtjes die ik vroeger ook kreeg![]()
En dat verhaal over wat ze in haar laatste week zou doen als ze nog maar een week te leven had..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:44 schreef Ienepien het volgende:
En Pam op het einde: "It was a really nice day"![]()
".....it's gonna be a busy week"quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:38 schreef Un4 het volgende:
[..]
En dat verhaal over wat ze in haar laatste week zou doen als ze nog maar een week te leven had..Echt een prachtige aflevering...
Dat was een lekker ding jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:04 schreef Zuen het volgende:
Geef mij maar Pam 6.0
Haha ja, en dat doet Michael dan ook altijd even als hij iets zegt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:54 schreef Un4 het volgende:
Het is even wennen maar de serie wordt steeds beter. Het mooiste is dat net even in de camera kijken door omstanders als Michael weer iets lomps doet ofzo.
ja! leuke aflevering gisteren, wel jammer van het open eindquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:05 schreef NielZjuh het volgende:
Jim die niet mag praten en daardoor doet alsof ie moet huilen
Jim really pulled out the big guns.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:05 schreef NielZjuh het volgende:
Jim die niet mag praten en daardoor doet alsof ie moet huilen
Dwight: 'I smacked my phone against my head' Die was mooiquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:06 schreef Jovatov het volgende:
Heerlijke aflevering gisteren!
Vooral die opsomming van Micheal van al die dingen die Jim had gedaan met Dwight![]()
Vraagje: Is de uitzending van 00:40 dezelfde als van 22:25?
Ja geweldig, zie het al helemaal voor me!quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:19 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dwight: 'I smacked my phone against my head' Die was mooi
Ok mooiquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:19 schreef EDMAN- het volgende:
Ja volgens mij is dat gewoon dezelfde aflevering hoor.
je had maandag of dinsdag moeten kijken, tranen met tuitenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:54 schreef PLAE@ het volgende:
Dit was m'n eerste aflevering ooit. Ik vond 'm leuk. Met name het stukje waarin ze bespraken wat die ene gozer allemaal bij die Dwight had uitgehaald. Heerlijk![]()
hahahahaquote:
wat hij zegt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:03 schreef De_Brandweer het volgende:
omg. ik MOET de volgende aflevering zien.
Ja,quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:48 schreef DaFrenk het volgende:
Haha.. "I havn't seen that effects since the Eighties".. geweldig!
Dat was inderdaad een aardig staaltje acteren tussen Jim en Pam. Ik vind dat de show sowieso goed laveert tussen humor en drama.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:59 schreef DaFrenk het volgende:
Viel me gisteren op hoe goede actrice Jenna Fischer eigenlijk is. Het moment dan Jim iets serieus wilt gaan vertellen en ze dan nog zo jollig doet en dan opeens ineens zo serieus wordt.. prachtig![]()
Huweijk zal hopelijk niet doorgaan, want zonder Jim en Pam is de serie toch een stukkie minderquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:26 schreef Argento het volgende:
benieuwd hoe dat verdergaat met Roy.
Ja Roy is echt vervelendquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:05 schreef DaFrenk het volgende:
Ja.. prachtig einde! Het zal echt wel wat worden tussen Jim en Pam, wie zit nou niet voor z'n TV te schreeuwen dat Jim eindelijk actie onderneemd of dat Pam het uitmaakt met Roy![]()
In Amerika vanaf september.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:19 schreef LazyDave het volgende:
Wanneer begint seizoen 4 eigenlijk?
Nee gekkie.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:48 schreef rubbereend het volgende:
heb nu op CC een paar afleveringen gezien, maar ik vind het een slap aftreksel van de briljante Britse versie
nou en, het is gewoon niet zo leuk als de Britse versiequote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee gekkie.
Na een paar afleveringen gaat 't helemaal z'n eigen weg en heeft 't weinig meer met de Engelse versie te maken.
dat dacht ik in het begin ookquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:48 schreef rubbereend het volgende:
heb nu op CC een paar afleveringen gezien, maar ik vind het een slap aftreksel van de briljante Britse versie
nee dat klopt. Het is oneindig veel leuker!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou en, het is gewoon niet zo leuk als de Britse versie![]()
Dat is idd ook een aangenaam verschil, eigenlijk nog nooit op gelet maar nu je het zegtquote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:43 schreef Crane. het volgende:
haha te gekke serie is dit ja, ik kijk het vaak. heerlijk zo'n comedy waar eens niet voor je gelachen word maar ze je zelf de gelegenheid geven.
Ja gaat Comedy Central gewoon in 1 keer door?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:10 schreef DaFrenk het volgende:
Maandag seizoen 3.. ik kan niet wachten!
Dat is dus een speciale verlengde versie. De standaarduitzending die CC waarschijnlijk heeft uitgezonden, zat o.a. dat mindcontrol niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:43 schreef xFriendx het volgende:
Net de laatste aflevering van seizoen 2 maar even op internet gekeken aangezien ik die niet kon zien door de storing. Prima aflevering. Leuk ook in het begin met Jim en zijn 'mind control' en Pam die hem helpt om die 'kunsten' te vertonen aan Dwight![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is dus een speciale verlengde versie. De standaarduitzending die CC waarschijnlijk heeft uitgezonden, zat o.a. dat mindcontrol niet.
Het zat na dat stukje over dat kostuum van Dwight, nog voor de introtune.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:14 schreef DaFrenk het volgende:
Ah darn, dat leek me wel weer een hilarisch moment! Zaten er nog meer zaken in die niet in de season finale zaten?
Zet je pm eens aan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:14 schreef DaFrenk het volgende:
Ah darn, dat leek me wel weer een hilarisch moment! Zaten er nog meer zaken in die niet in de season finale zaten?
Lijkt me geweldig om een Dwight te hebben op je werkquote:Op zondag 17 juni 2007 14:27 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ook wel aardig. Op mijn werk heb ik een aantal collega's die prima in het profiel van Dwight en Angela passen. Toen ik aan hen vroeg wat ze van The Office vonden reageerden ze met: "er is niets aan".
Ja vind je het gek, de karakters die erin voorkomen zijn precies zoals jezelf.
Ik vind Angela best wel lief eigenlijkquote:Op zondag 17 juni 2007 14:52 schreef MarkzMan_X het volgende:
Nou de "Dwight" op mijn werk is niet helemaal hetzelfde als de personage. Maar wel net zo irritant.
Maar ik heb echt een Angela-kloon op m'n werk. Altijd depri, vind alles wat niet de norm is 'raar en stom'. En antwoordde onlangs op mijn vraag hoe haar vakantie was: "ja, wel prima" (met een lang gezicht). Nu ik Office US ken, kan ik daar alleen maar om lachen
.
Wantrouw iedereen die posts met baby's in volwassenenkleding leuk vindquote:Op zondag 17 juni 2007 18:34 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik vind Angela best wel lief eigenlijk![]()
Maar in het echt is het natuurlijk vreselijk om met zo iemand te werken.
Valt te hopen dat ze seizoen 3 uitzenden, anders heb ik het hele weekend voor niks vol spanning zitten wachten.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:42 schreef DaFrenk het volgende:
Straks is het weer zover @ Comedy Central.. ik ben heel benieuwd of ze met seizoen 3 verder gaan.. zo ja, dan ben ik heel benieuwd wat ze doen als ze klaar zijn met seizoen 3. Beginnen ze dan opnieuw of zenden ze The Office UK misschien uit..
Erm... even rekenen. Seizoen 3 heeft 25 afleveringen dus dat zijn zeg maar 6 uitzendweken op Comedy Central.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:42 schreef DaFrenk het volgende:
Straks is het weer zover @ Comedy Central.. ik ben heel benieuwd of ze met seizoen 3 verder gaan.. zo ja, dan ben ik heel benieuwd wat ze doen als ze klaar zijn met seizoen 3. Beginnen ze dan opnieuw of zenden ze The Office UK misschien uit..
Ik ben ook benieuwd, denk dat ze gewoon de eerste drie seizoenen hebben gekocht, of anders gaat het verder zoals nu bij Reno 911 en gooien ze alle afleveringen gewoon door elkaar... hoop het toch nietquote:Op maandag 18 juni 2007 19:42 schreef DaFrenk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |