Dwight: 'I smacked my phone against my head' Die was mooiquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:06 schreef Jovatov het volgende:
Heerlijke aflevering gisteren!
Vooral die opsomming van Micheal van al die dingen die Jim had gedaan met Dwight![]()
Vraagje: Is de uitzending van 00:40 dezelfde als van 22:25?
Ja geweldig, zie het al helemaal voor me!quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:19 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dwight: 'I smacked my phone against my head' Die was mooi
Ok mooiquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:19 schreef EDMAN- het volgende:
Ja volgens mij is dat gewoon dezelfde aflevering hoor.
je had maandag of dinsdag moeten kijken, tranen met tuitenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:54 schreef PLAE@ het volgende:
Dit was m'n eerste aflevering ooit. Ik vond 'm leuk. Met name het stukje waarin ze bespraken wat die ene gozer allemaal bij die Dwight had uitgehaald. Heerlijk![]()
hahahahaquote:
wat hij zegt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:03 schreef De_Brandweer het volgende:
omg. ik MOET de volgende aflevering zien.
Ja,quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:48 schreef DaFrenk het volgende:
Haha.. "I havn't seen that effects since the Eighties".. geweldig!
Dat was inderdaad een aardig staaltje acteren tussen Jim en Pam. Ik vind dat de show sowieso goed laveert tussen humor en drama.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:59 schreef DaFrenk het volgende:
Viel me gisteren op hoe goede actrice Jenna Fischer eigenlijk is. Het moment dan Jim iets serieus wilt gaan vertellen en ze dan nog zo jollig doet en dan opeens ineens zo serieus wordt.. prachtig![]()
Huweijk zal hopelijk niet doorgaan, want zonder Jim en Pam is de serie toch een stukkie minderquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:26 schreef Argento het volgende:
benieuwd hoe dat verdergaat met Roy.
Ja Roy is echt vervelendquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:05 schreef DaFrenk het volgende:
Ja.. prachtig einde! Het zal echt wel wat worden tussen Jim en Pam, wie zit nou niet voor z'n TV te schreeuwen dat Jim eindelijk actie onderneemd of dat Pam het uitmaakt met Roy![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |