Dwight: 'I smacked my phone against my head' Die was mooiquote:Op donderdag 14 juni 2007 08:06 schreef Jovatov het volgende:
Heerlijke aflevering gisteren!
Vooral die opsomming van Micheal van al die dingen die Jim had gedaan met Dwight![]()
Vraagje: Is de uitzending van 00:40 dezelfde als van 22:25?
Ja geweldig, zie het al helemaal voor me!quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:19 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dwight: 'I smacked my phone against my head' Die was mooi
Ok mooiquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:19 schreef EDMAN- het volgende:
Ja volgens mij is dat gewoon dezelfde aflevering hoor.
je had maandag of dinsdag moeten kijken, tranen met tuitenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:54 schreef PLAE@ het volgende:
Dit was m'n eerste aflevering ooit. Ik vond 'm leuk. Met name het stukje waarin ze bespraken wat die ene gozer allemaal bij die Dwight had uitgehaald. Heerlijk![]()
hahahahaquote:
wat hij zegt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:03 schreef De_Brandweer het volgende:
omg. ik MOET de volgende aflevering zien.
Ja,quote:Op vrijdag 15 juni 2007 09:48 schreef DaFrenk het volgende:
Haha.. "I havn't seen that effects since the Eighties".. geweldig!
Dat was inderdaad een aardig staaltje acteren tussen Jim en Pam. Ik vind dat de show sowieso goed laveert tussen humor en drama.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:59 schreef DaFrenk het volgende:
Viel me gisteren op hoe goede actrice Jenna Fischer eigenlijk is. Het moment dan Jim iets serieus wilt gaan vertellen en ze dan nog zo jollig doet en dan opeens ineens zo serieus wordt.. prachtig![]()
Huweijk zal hopelijk niet doorgaan, want zonder Jim en Pam is de serie toch een stukkie minderquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:26 schreef Argento het volgende:
benieuwd hoe dat verdergaat met Roy.
Ja Roy is echt vervelendquote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:05 schreef DaFrenk het volgende:
Ja.. prachtig einde! Het zal echt wel wat worden tussen Jim en Pam, wie zit nou niet voor z'n TV te schreeuwen dat Jim eindelijk actie onderneemd of dat Pam het uitmaakt met Roy![]()
In Amerika vanaf september.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:19 schreef LazyDave het volgende:
Wanneer begint seizoen 4 eigenlijk?
Nee gekkie.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:48 schreef rubbereend het volgende:
heb nu op CC een paar afleveringen gezien, maar ik vind het een slap aftreksel van de briljante Britse versie
nou en, het is gewoon niet zo leuk als de Britse versiequote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee gekkie.
Na een paar afleveringen gaat 't helemaal z'n eigen weg en heeft 't weinig meer met de Engelse versie te maken.
dat dacht ik in het begin ookquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:48 schreef rubbereend het volgende:
heb nu op CC een paar afleveringen gezien, maar ik vind het een slap aftreksel van de briljante Britse versie
nee dat klopt. Het is oneindig veel leuker!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou en, het is gewoon niet zo leuk als de Britse versie![]()
Dat is idd ook een aangenaam verschil, eigenlijk nog nooit op gelet maar nu je het zegtquote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:43 schreef Crane. het volgende:
haha te gekke serie is dit ja, ik kijk het vaak. heerlijk zo'n comedy waar eens niet voor je gelachen word maar ze je zelf de gelegenheid geven.
Ja gaat Comedy Central gewoon in 1 keer door?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:10 schreef DaFrenk het volgende:
Maandag seizoen 3.. ik kan niet wachten!
Dat is dus een speciale verlengde versie. De standaarduitzending die CC waarschijnlijk heeft uitgezonden, zat o.a. dat mindcontrol niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:43 schreef xFriendx het volgende:
Net de laatste aflevering van seizoen 2 maar even op internet gekeken aangezien ik die niet kon zien door de storing. Prima aflevering. Leuk ook in het begin met Jim en zijn 'mind control' en Pam die hem helpt om die 'kunsten' te vertonen aan Dwight![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is dus een speciale verlengde versie. De standaarduitzending die CC waarschijnlijk heeft uitgezonden, zat o.a. dat mindcontrol niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zat na dat stukje over dat kostuum van Dwight, nog voor de introtune.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:14 schreef DaFrenk het volgende:
Ah darn, dat leek me wel weer een hilarisch moment! Zaten er nog meer zaken in die niet in de season finale zaten?
Zet je pm eens aan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:14 schreef DaFrenk het volgende:
Ah darn, dat leek me wel weer een hilarisch moment! Zaten er nog meer zaken in die niet in de season finale zaten?
Lijkt me geweldig om een Dwight te hebben op je werkquote:Op zondag 17 juni 2007 14:27 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ook wel aardig. Op mijn werk heb ik een aantal collega's die prima in het profiel van Dwight en Angela passen. Toen ik aan hen vroeg wat ze van The Office vonden reageerden ze met: "er is niets aan".
Ja vind je het gek, de karakters die erin voorkomen zijn precies zoals jezelf.
Ik vind Angela best wel lief eigenlijkquote:Op zondag 17 juni 2007 14:52 schreef MarkzMan_X het volgende:
Nou de "Dwight" op mijn werk is niet helemaal hetzelfde als de personage. Maar wel net zo irritant.
Maar ik heb echt een Angela-kloon op m'n werk. Altijd depri, vind alles wat niet de norm is 'raar en stom'. En antwoordde onlangs op mijn vraag hoe haar vakantie was: "ja, wel prima" (met een lang gezicht). Nu ik Office US ken, kan ik daar alleen maar om lachen
.
Wantrouw iedereen die posts met baby's in volwassenenkleding leuk vindquote:Op zondag 17 juni 2007 18:34 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik vind Angela best wel lief eigenlijk![]()
Maar in het echt is het natuurlijk vreselijk om met zo iemand te werken.
Valt te hopen dat ze seizoen 3 uitzenden, anders heb ik het hele weekend voor niks vol spanning zitten wachten.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:42 schreef DaFrenk het volgende:
Straks is het weer zover @ Comedy Central.. ik ben heel benieuwd of ze met seizoen 3 verder gaan.. zo ja, dan ben ik heel benieuwd wat ze doen als ze klaar zijn met seizoen 3. Beginnen ze dan opnieuw of zenden ze The Office UK misschien uit..
Erm... even rekenen. Seizoen 3 heeft 25 afleveringen dus dat zijn zeg maar 6 uitzendweken op Comedy Central.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:42 schreef DaFrenk het volgende:
Straks is het weer zover @ Comedy Central.. ik ben heel benieuwd of ze met seizoen 3 verder gaan.. zo ja, dan ben ik heel benieuwd wat ze doen als ze klaar zijn met seizoen 3. Beginnen ze dan opnieuw of zenden ze The Office UK misschien uit..
Ik ben ook benieuwd, denk dat ze gewoon de eerste drie seizoenen hebben gekocht, of anders gaat het verder zoals nu bij Reno 911 en gooien ze alle afleveringen gewoon door elkaar... hoop het toch nietquote:Op maandag 18 juni 2007 19:42 schreef DaFrenk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |