Lijkt me geweldig om een Dwight te hebben op je werkquote:Op zondag 17 juni 2007 14:27 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ook wel aardig. Op mijn werk heb ik een aantal collega's die prima in het profiel van Dwight en Angela passen. Toen ik aan hen vroeg wat ze van The Office vonden reageerden ze met: "er is niets aan".
Ja vind je het gek, de karakters die erin voorkomen zijn precies zoals jezelf.
Ik vind Angela best wel lief eigenlijkquote:Op zondag 17 juni 2007 14:52 schreef MarkzMan_X het volgende:
Nou de "Dwight" op mijn werk is niet helemaal hetzelfde als de personage. Maar wel net zo irritant.
Maar ik heb echt een Angela-kloon op m'n werk. Altijd depri, vind alles wat niet de norm is 'raar en stom'. En antwoordde onlangs op mijn vraag hoe haar vakantie was: "ja, wel prima" (met een lang gezicht). Nu ik Office US ken, kan ik daar alleen maar om lachen
.
Wantrouw iedereen die posts met baby's in volwassenenkleding leuk vindquote:Op zondag 17 juni 2007 18:34 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik vind Angela best wel lief eigenlijk![]()
Maar in het echt is het natuurlijk vreselijk om met zo iemand te werken.
Valt te hopen dat ze seizoen 3 uitzenden, anders heb ik het hele weekend voor niks vol spanning zitten wachten.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:42 schreef DaFrenk het volgende:
Straks is het weer zover @ Comedy Central.. ik ben heel benieuwd of ze met seizoen 3 verder gaan.. zo ja, dan ben ik heel benieuwd wat ze doen als ze klaar zijn met seizoen 3. Beginnen ze dan opnieuw of zenden ze The Office UK misschien uit..
Erm... even rekenen. Seizoen 3 heeft 25 afleveringen dus dat zijn zeg maar 6 uitzendweken op Comedy Central.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:42 schreef DaFrenk het volgende:
Straks is het weer zover @ Comedy Central.. ik ben heel benieuwd of ze met seizoen 3 verder gaan.. zo ja, dan ben ik heel benieuwd wat ze doen als ze klaar zijn met seizoen 3. Beginnen ze dan opnieuw of zenden ze The Office UK misschien uit..
Ik ben ook benieuwd, denk dat ze gewoon de eerste drie seizoenen hebben gekocht, of anders gaat het verder zoals nu bij Reno 911 en gooien ze alle afleveringen gewoon door elkaar... hoop het toch nietquote:Op maandag 18 juni 2007 19:42 schreef DaFrenk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |