In Amerika vanaf september.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:19 schreef LazyDave het volgende:
Wanneer begint seizoen 4 eigenlijk?
Nee gekkie.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:48 schreef rubbereend het volgende:
heb nu op CC een paar afleveringen gezien, maar ik vind het een slap aftreksel van de briljante Britse versie
nou en, het is gewoon niet zo leuk als de Britse versiequote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Nee gekkie.
Na een paar afleveringen gaat 't helemaal z'n eigen weg en heeft 't weinig meer met de Engelse versie te maken.
dat dacht ik in het begin ookquote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:48 schreef rubbereend het volgende:
heb nu op CC een paar afleveringen gezien, maar ik vind het een slap aftreksel van de briljante Britse versie
nee dat klopt. Het is oneindig veel leuker!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou en, het is gewoon niet zo leuk als de Britse versie![]()
Dat is idd ook een aangenaam verschil, eigenlijk nog nooit op gelet maar nu je het zegtquote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:43 schreef Crane. het volgende:
haha te gekke serie is dit ja, ik kijk het vaak. heerlijk zo'n comedy waar eens niet voor je gelachen word maar ze je zelf de gelegenheid geven.
Ja gaat Comedy Central gewoon in 1 keer door?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 10:10 schreef DaFrenk het volgende:
Maandag seizoen 3.. ik kan niet wachten!
Dat is dus een speciale verlengde versie. De standaarduitzending die CC waarschijnlijk heeft uitgezonden, zat o.a. dat mindcontrol niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 11:43 schreef xFriendx het volgende:
Net de laatste aflevering van seizoen 2 maar even op internet gekeken aangezien ik die niet kon zien door de storing. Prima aflevering. Leuk ook in het begin met Jim en zijn 'mind control' en Pam die hem helpt om die 'kunsten' te vertonen aan Dwight![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat is dus een speciale verlengde versie. De standaarduitzending die CC waarschijnlijk heeft uitgezonden, zat o.a. dat mindcontrol niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zat na dat stukje over dat kostuum van Dwight, nog voor de introtune.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:14 schreef DaFrenk het volgende:
Ah darn, dat leek me wel weer een hilarisch moment! Zaten er nog meer zaken in die niet in de season finale zaten?
Zet je pm eens aan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:14 schreef DaFrenk het volgende:
Ah darn, dat leek me wel weer een hilarisch moment! Zaten er nog meer zaken in die niet in de season finale zaten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |