Ja die zijn er wel, vraag alleen niet waar, ik zou alle 3 de seizoenen zo aanschaffenquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:44 schreef __Saviour__ het volgende:
zijn hier al dvd's van? regio 2, bij voorkeur met nl ondertiteling.
Das altijd zo hoor. Gewoon de herhaling van de aflevering van 22:30.quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:35 schreef De_Brandweer het volgende:
Nu is er weer dezelfde aflevering als vanavond![]()
En vandaar dat Evan Almighty ook gemaakt wordtquote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:41 schreef 7eVeNL het volgende:
Dankzij die kleine rol is steve doorgebroken, het was in eerste instantie niet eens zeker of hij wel in de film zou voorkomen, maar door zijn hilarisch optreden als nieuwslezer is hij nu geworden wat hij is![]()
Zag laatst een interview met haar voor één of andere nieuwe film, had ze dus een lading make-up op... nou:quote:Op vrijdag 1 juni 2007 20:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Pam is daar zeker wel goed gecast. Natuurlijk is ze ook wel knap, maar wordt toch vooral neergezet als erg schattig.
dat hoofdquote:
Is dit al geweest op Comedy Central? Ik wil niet dat ik de grappen al ken als ik een aflevering kijk op tv.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:52 schreef CoJackso het volgende:
Ik weet niet of ik reclame mag maken voor tournaments, iig kwam ik achter deze scene via het topic van "Gaafste Televisiemoment 06/07".
http://www.youtube.com/watch?v=h-f3q6C-8OE
Vooral het moment wanneer Dwight weet wat er aan de hand is, is prachtig
dit is uit seizoen 3, voortaan ff posten in de US topic van The Office k?quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:52 schreef CoJackso het volgende:
Ik weet niet of ik reclame mag maken voor tournaments, iig kwam ik achter deze scene via het topic van "Gaafste Televisiemoment 06/07".
http://www.youtube.com/watch?v=h-f3q6C-8OE
Vooral het moment wanneer Dwight weet wat er aan de hand is, is prachtig
Dat bedoelde ik dus. Die speech van Dwight was ook al gepost voordat die op tv was.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:00 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
dit is uit seizoen 3, voortaan ff posten in de US topic van The Office k?![]()
Was een kerstaflevering, maar volgens mij seizoen 3.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:44 schreef Bigfoot414 het volgende:
Help! ik zoek een aflevering, of in ieder geval een fragment wat me nog bijstaat.
Micheal, Jim, Dwight en nog een figuur zitten ergens in een bar. Maar ze kunnen niet met zn 4en naast elkaar zitten. Tussen Dwight en de anderen zit daardoor nog iemand. Als de anderen een beetje beginnen te kletsen en slappe verhalen uitwisselen vangt Dwight maar de helft op en probeert uit allen macht met het gesprek mee te doen.
Dat is echt zo'n prachtig stukje, met Dwight die als volgeling van Micheal als hardste om zijn geintjes lacht, en alleen maar vlagen van het gesprek opvangt.
Iemand enig idee waar ik het over heb? Ik kan er maar niet opkomen.
Dat is uit seizoen 3 dus daar moet je niet in het NL topic zijn... maar de aflevering is..quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:44 schreef Bigfoot414 het volgende:
Help! ik zoek een aflevering, of in ieder geval een fragment wat me nog bijstaat.
Micheal, Jim, Dwight en nog een figuur zitten ergens in een bar. Maar ze kunnen niet met zn 4en naast elkaar zitten. Tussen Dwight en de anderen zit daardoor nog iemand. Als de anderen een beetje beginnen te kletsen en slappe verhalen uitwisselen vangt Dwight maar de helft op en probeert uit allen macht met het gesprek mee te doen.
Dat is echt zo'n prachtig stukje, met Dwight die als volgeling van Micheal als hardste om zijn geintjes lacht, en alleen maar vlagen van het gesprek opvangt.
Iemand enig idee waar ik het over heb? Ik kan er maar niet opkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
te erg?? verklaar je naderquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:53 schreef Flyga het volgende:
die stukjes met pam en jim zijn soms trouwens wel te erg voor woorden
naja soms wel misschien...maar het komt wel realistisch over vindt ikquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:08 schreef jimjim1983 het volgende:
beetje cheesy soms
Michael: "No, this is no pyramid sceme. I'm not even sure it is a sceme of any kind"quote:Op maandag 11 juni 2007 22:30 schreef 7eVeNL het volgende:
LOL ik ken deze aflevering nog niet maar hij is nu al geweldig,
Michael: 'If the king of niguraria ask you to help him and his dying son, you help him!' afkomstig van die spam mailtjes die ik vroeger ook kreeg![]()
En dat verhaal over wat ze in haar laatste week zou doen als ze nog maar een week te leven had..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:44 schreef Ienepien het volgende:
En Pam op het einde: "It was a really nice day"![]()
".....it's gonna be a busy week"quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:38 schreef Un4 het volgende:
[..]
En dat verhaal over wat ze in haar laatste week zou doen als ze nog maar een week te leven had..Echt een prachtige aflevering...
Dat was een lekker ding jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:04 schreef Zuen het volgende:
Geef mij maar Pam 6.0
Haha ja, en dat doet Michael dan ook altijd even als hij iets zegt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:54 schreef Un4 het volgende:
Het is even wennen maar de serie wordt steeds beter. Het mooiste is dat net even in de camera kijken door omstanders als Michael weer iets lomps doet ofzo.
ja! leuke aflevering gisteren, wel jammer van het open eindquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:05 schreef NielZjuh het volgende:
Jim die niet mag praten en daardoor doet alsof ie moet huilen
Jim really pulled out the big guns.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:05 schreef NielZjuh het volgende:
Jim die niet mag praten en daardoor doet alsof ie moet huilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |