te erg?? verklaar je naderquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:53 schreef Flyga het volgende:
die stukjes met pam en jim zijn soms trouwens wel te erg voor woorden
naja soms wel misschien...maar het komt wel realistisch over vindt ikquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:08 schreef jimjim1983 het volgende:
beetje cheesy soms
Michael: "No, this is no pyramid sceme. I'm not even sure it is a sceme of any kind"quote:Op maandag 11 juni 2007 22:30 schreef 7eVeNL het volgende:
LOL ik ken deze aflevering nog niet maar hij is nu al geweldig,
Michael: 'If the king of niguraria ask you to help him and his dying son, you help him!' afkomstig van die spam mailtjes die ik vroeger ook kreeg![]()
En dat verhaal over wat ze in haar laatste week zou doen als ze nog maar een week te leven had..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:44 schreef Ienepien het volgende:
En Pam op het einde: "It was a really nice day"![]()
".....it's gonna be a busy week"quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:38 schreef Un4 het volgende:
[..]
En dat verhaal over wat ze in haar laatste week zou doen als ze nog maar een week te leven had..Echt een prachtige aflevering...
Dat was een lekker ding jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:04 schreef Zuen het volgende:
Geef mij maar Pam 6.0
Haha ja, en dat doet Michael dan ook altijd even als hij iets zegt.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:54 schreef Un4 het volgende:
Het is even wennen maar de serie wordt steeds beter. Het mooiste is dat net even in de camera kijken door omstanders als Michael weer iets lomps doet ofzo.
ja! leuke aflevering gisteren, wel jammer van het open eindquote:Op woensdag 13 juni 2007 15:05 schreef NielZjuh het volgende:
Jim die niet mag praten en daardoor doet alsof ie moet huilen
Jim really pulled out the big guns.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:05 schreef NielZjuh het volgende:
Jim die niet mag praten en daardoor doet alsof ie moet huilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |