Dat zeg ik ookquote:Op maandag 30 april 2007 15:21 schreef Soury het volgende:
Denk dat ze knapper is met haar eigen haarkleur en een kort koppie. Vind Natas er ook leuker uitzien met kortere krullen![]()
Ja, met wat er dan van overblijft dan. . . 3 cm lange stukjes op haar voorhoofdquote:Op maandag 30 april 2007 15:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Amanda zou er met haar natuurlijke haar waarschijnlijk veel minder als een bimbo uitzien.
Als ze het dan wat minder mishandelt, zal het wel goed komenquote:Op maandag 30 april 2007 15:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, met wat er dan van overblijft dan. . . 3 cm lange stukjes op haar voorhoofd![]()
Ik denk dat dat een verslaving is waar ze niet vanaf te brengen is.quote:Op maandag 30 april 2007 15:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ze het dan wat minder mishandelt, zal het wel goed komen![]()
Eeuwig checken, voelen, strijken. Obsessief-compulsiefquote:Op maandag 30 april 2007 15:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een verslaving is waar ze niet vanaf te brengen is.
Plus is haar sponser (calve) kwijtquote:Op maandag 30 april 2007 15:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een verslaving is waar ze niet vanaf te brengen is.
Have funquote:Op maandag 30 april 2007 15:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Eeuwig checken, voelen, strijken. Obsessief-compulsiefAfijn, overal muziek in en om de kooi... ik ga er maar eens even op uit
![]()
Ik hoor muziek verderop, buurtje waar elk jaar leuke live muziek is en hopelijk weer de buikdanseres.quote:Op maandag 30 april 2007 15:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Have fun![]()
bedankt voor je lieve pm, ik zal er over nadenken
Waarover nadenken, weer een COS te openen. . .gewoon doenquote:Op maandag 30 april 2007 15:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Have fun![]()
bedankt voor je lieve pm, ik zal er over nadenken
MFKutgezicht isoleert zich meer en meer (bereid zich mentaal voor op de isoleercel).quote:Op maandag 30 april 2007 15:31 schreef Dark het volgende:
Brian valt in slaap en.......hups, de streams op de kapsalon!
Mevrouw Pannekoek zal hem de broodnodige rust wel gunnen.
Wijsneus, jij hebt ook alles doorquote:Op maandag 30 april 2007 15:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waarover nadenken, weer een COS te openen. . .gewoon doen![]()
Huub werd vanochtend meteen wakker gemaakt door God en Natas zei meteen:" Hoezo dan? Nicolaas mag ook altijd slapen?"quote:
Klopt, maar Niels is lekker als hij nadenkt, en Brainless niet.quote:Op maandag 30 april 2007 15:36 schreef Dark het volgende:
[..]
Huub werd vanochtend meteen wakker gemaakt door God en Natas zei meteen:" Hoezo dan? Nicolaas mag ook altijd slapen?"
Huub vertelde dat Nico nooit sliep, maar lag na te denken.![]()
Je ziet het verkeerd volgens mij.. Dat oranje dak is van de golfclub.. De kooi staat direct naast het zwembad.. Afstand is dan best wel kortquote:Op maandag 30 april 2007 15:35 schreef PumaStreamer het volgende:
Hoe kunnen de buren nou klagen dan joh stel kneuzen, let op het moet wel heeeeeeel hard staan willen ze echt doordreunen bij de buren. en aan dat domme setje te zien valt de power wel mee denk ik.
[afbeelding]
Spanning is om te snijdenquote:Op maandag 30 april 2007 15:41 schreef avonne het volgende:
Goh, wat gaan de Cossen hard vandaag. Is het zo spannend, allemaal?
on topic:
volgens mij is Amanda zo goed als kaal onder die pruik
Ik had het ook tegen je willen zeggenquote:
Zit echt vol verbazing te kijkenquote:Op maandag 30 april 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:
Het wordt steeds erger. Dan nog maar een pot vet erin en weer fohnen.
[afbeelding]
o, ik dacht dat het rood wasquote:Op maandag 30 april 2007 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Spanning is om te snijden![]()
Avonne ook al zo gepast in het oranje.
Ik doe ook maar een gok: om het haar te laten glijden zodat het droge touw verandert in soepel haar.quote:Op maandag 30 april 2007 15:52 schreef avonne het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat de functie van dat vet is?
Ik ben totaal onbekend met dat fenomeen.
Ik gelukkig ook, maar ze is zo gefixeert op dat haar, er kan niet genoeg troep in. Zelf zegt ze dat het tegen het pluizen is.quote:Op maandag 30 april 2007 15:52 schreef avonne het volgende:
En DAAR vergis je je lichtelijkquote:Op maandag 30 april 2007 15:35 schreef PumaStreamer het volgende:
en aan dat domme setje te zien valt de power wel mee denk ik.
Om het te plettenquote:Op maandag 30 april 2007 15:52 schreef avonne het volgende:
Eigenlijk zegt ze: alsjeblieft, neuk me weer.quote:Op maandag 30 april 2007 15:52 schreef Dark het volgende:
Amanda vraagt waarom Brian zo gemeen tegen haar doet.
En maar door het stof kruipen.. god wat genant.quote:Op maandag 30 april 2007 15:56 schreef Marrije het volgende:
Met de fohn aan vraagt Amanda: denk je dat je mij ooit kunt vergeven?
Brian: ik vind het vervelend en rot dat het zich hier afspeelt
Amanda: dus hier zou je me niet vergeven
Brian: dat zeg ik niet ik zeg dat het vervelend den rot is
Amanda: maar denk je dat je je er overheen kunt zetten, dat je je trots aan de kant kunt zetten???
Ze heeft al het dringende verzoek gehad om geen vet meer te gebruiken, maar ja, Amanda he. . .quote:Op maandag 30 april 2007 15:57 schreef avonne het volgende:
hmm... dus niemand weet eigenlijk waar al dat vet voor dient.
Of zelfs wat voor soort vet het is.
Ik ben er ook van overtuigd dat Amanda een merkwaardige obsessie heeft met haar.
Ik hoop van harte dat de eerst volgende keer de kapper zegt "alle extensions eruit, en je eigen haar 3 weken laten luchten"
Ze is nog niet klaar hoor, ze gaat er zo nog met de gloeiend hete styletang overheen.quote:Op maandag 30 april 2007 15:57 schreef avonne het volgende:
hmm... dus niemand weet eigenlijk waar al dat vet voor dient.
Of zelfs wat voor soort vet het is.
Ik ben er ook van overtuigd dat Amanda een merkwaardige obsessie heeft met haar.
Ik hoop van harte dat de eerst volgende keer de kapper zegt "alle extensions eruit, en je eigen haar 3 weken laten luchten"
quote:Op maandag 30 april 2007 16:04 schreef beequeen het volgende:
Brainless vraagt, wat het kost?
AmanDel link, ik ben niet te koop ,zegt ze.
Brainless, zegt dat hij met een fles Amaretto aardig in de buurt komt.
precies, daarom gunt ze hem niet de tijd om op zijn minst even bij te komen.quote:Op maandag 30 april 2007 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk zegt ze: alsjeblieft, neuk me weer.
Maar Brian wacht nog even, tot hij weer op springen staat.
Heb net al op de pol (sex) op vanavond gewedquote:Op maandag 30 april 2007 16:06 schreef Marrije het volgende:
Amanda vindt Brian een moeilijke vent. Nou, mi mag ze nog blij zijn dat ie uberhaupt met dr praat.
Ik snap niet dat zij met hem praat Als een vent mij in mijn gezicht zou spugen, en slaan, kon hij van mij in de stront zakken.quote:Op maandag 30 april 2007 16:06 schreef Marrije het volgende:
Amanda vindt Brian een moeilijke vent. Nou, mi mag ze nog blij zijn dat ie uberhaupt met dr praat.
Ze zegt net zelf dat ze weer met hem sex wil. Ik probeer het niet eens meer te snappen, snap jequote:Op maandag 30 april 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap niet dat zij met hem praat Als een vent mij in mijn gezicht zou spugen, en slaan, kon hij van mij in de stront zakken.
Ik snap niet dat zij met een vent in bed duikt alsof het niks is.quote:Op maandag 30 april 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap niet dat zij met hem praat Als een vent mij in mijn gezicht zou spugen, en slaan, kon hij van mij in de stront zakken.
Ach de één denkt met d'r kut de ander met z'n lul (alleen heeft mammie er nu even een stop opgezet)quote:Op maandag 30 april 2007 16:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze zegt net zelf dat ze weer met hem sex wil. Ik probeer het niet ens meer te snappen, snap je![]()
Het is om te janken dit.quote:Op maandag 30 april 2007 16:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze zegt net zelf dat ze weer met hem sex wil. Ik probeer het niet eens meer te snappen, snap je![]()
Brian heeft zelf een relatie resoluut afgewezen, en is zelf ook "vreemd gegaan", alleen dan all the way. Amanda heeft niet geneukt met een ander, Brian wel. Dus die morele verontwaardiging van hem is huichelachtig.quote:Op maandag 30 april 2007 16:06 schreef Marrije het volgende:
Dat is al gebeurd, maar het doet haar gewoon niets. Ze is alleen een keer boos geworden op het ex-vriendje van d'r zusje toen hij haar in elkaar had geslagen, maar that's it.quote:Op maandag 30 april 2007 16:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik snap niet dat zij met een vent in bed duikt alsof het niks is.
En dat is een patroon dat ze al jarenlang handhaaft "ik heb nog nooit langer dan 2 dagen geen verkering gehad".
Ze IS gewoon stront, wat mij betreft.
Ze moet niet raar opkijken als haar gedrag problemen veroorzaakt en woede opwekt.
Het is en blijft een sloerie. Denk je nou echt dat er een normale vent is , die dit kind nog wil, na deze vertoning.quote:Op maandag 30 april 2007 16:13 schreef avonne het volgende:
[..]
En dat is een patroon dat ze al jarenlang handhaaft "ik heb nog nooit langer dan 2 dagen geen verkering gehad".
Ze moet niet raar opkijken als haar gedrag problemen veroorzaakt en woede opwekt.
Ze zaten net volgens mij op nu.nl, maar zat ook al te zoeken waar iets stond over Brian zijn zelfmoordgedoequote:Op maandag 30 april 2007 16:10 schreef proh het volgende:
welke site kijken ze nu?
Nee hoor, dit is die langspeelplaat die hij steeds afspeelt sinds hij terug is. Als die sukkel Brian immuniteit had gegeven was er nu inderdaad iemand uitgeweest namelijk Jaap.quote:
Ze lazen de reactie's op een artikel in De Telegraaf over Melissaquote:Op maandag 30 april 2007 16:10 schreef proh het volgende:
welke site kijken ze nu?
thanksquote:Op maandag 30 april 2007 16:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze lazen de reactie's op een artikel in De Telegraaf over Melissa
Zie http://www.telegraaf.nl/p(...)_in_Gouden_Kooi.html
Tnxquote:Op maandag 30 april 2007 16:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze lazen de reactie's op een artikel in De Telegraaf over Melissa
Zie http://www.telegraaf.nl/p(...)_in_Gouden_Kooi.html
quote:Op maandag 30 april 2007 16:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik ben bang dat, als we dat gaan doen, alles weggeklikt wordt.quote:Op maandag 30 april 2007 16:25 schreef Gert het volgende:
Dus we kunnen via de reacties op Telegraaf-artikelen communiceren met de bewoners.
Ze mogen pas net een half uur drinken. Er was alleen een uitzondering voor de oranje bitter volgens mij.quote:Op maandag 30 april 2007 16:22 schreef ach het volgende:
Wat een saaie zak stront is die Nicolaas toch. Is hij nu alweer bezopen?
Ja, maar met wisselend succes. Het hangt af van de alertheid van de redacteur, die dienst heeft. Gisteren las Huub in De Telegraaf zonder probleem het vertrek van Sylvia. Toen Amanda even later hetzelfde wilde lezen, werd door 'achter' meteen weggeklikt.quote:Op maandag 30 april 2007 16:25 schreef Gert het volgende:
Dus we kunnen via de reacties op Telegraaf-artikelen communiceren met de bewoners.
Ik geloof Brian als hij zegt dat het voor hem verschil maakt of zij met een bezoeker seks heeft of dat het medebewoner Huub, zijn aartsrivaal, is. Huub ligt, zeker na Nena zooo gevoelig. . .dat had ze niet dommer kunnen doen -ervan uitgaande dat ze daarna nog weer met Brian het bed in wilde.quote:Op maandag 30 april 2007 16:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian heeft zelf een relatie resoluut afgewezen, en is zelf ook "vreemd gegaan", alleen dan all the way. Amanda heeft niet geneukt met een ander, Brian wel. Dus die morele verontwaardiging van hem is huichelachtig.
Ik kan me gevoelsmatig best voorstellen hoor, dat Brian even geen zin meer heeft om met Amanda naar bed te gaan, nu ze met Huub heeft lopen flikflooien. Maar dat veróórdelende, dat voor hoer uitmaken, is niet fair. Maar Amanda voedt dat zelf door zichzelf zo schuldig op te stellen, in plaats van Brian om z'n oren te slaan met het feit dat hij geen relatie wilde, met "danseres" Elli heeft geneukt en Amanda ook nog eens in het gezicht heeft gespuugd en waarschijnlijk ook geduwd of gestompt.
Bezoek hem in Brielle. Van mij mag hij vandaag nog weg, die aso, onaangepaste, lompe, ranzige randdebiel.quote:Op maandag 30 april 2007 16:26 schreef SiRojK het volgende:
Echt, als Jaap weg is, kijk ik sowieso niet meer
Huub denkt na, net als Niels.quote:
Sorry, maar dat geloof ik dus niet. Brainless ziet haar als prive-bezit. Wie ze ook geneukt zou hebben, maakt geen enkel verschilquote:Op maandag 30 april 2007 16:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik geloof Brian als hij zegt dat het voor hem verschil maakt of zij met een bezoeker seks heeft of dat het medebewoner Huub, zijn aartsrivaal, is. Huub ligt, zeker na Nena zooo gevoelig. . .dat had ze niet dommer kunnen doen -ervan uitgaande dat ze daarna nog weer met Brian het bed in wilde.
Amanda is iemand die goed is voor de sex-industrie, is ze voor in de wieg gelegd en zal ze met erg veel plezier doen want ze geniet van verleiden en van aandacht en stapt met gemak over beledigingen van mannen heen.quote:Op maandag 30 april 2007 16:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Zag zijn reactie toen ze wat ging drinken met Mitch.quote:Op maandag 30 april 2007 16:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, maar dat geloof ik dus niet. Brainless ziet haar als prive-bezit. Wie ze ook geneukt zou hebben, maakt geen enkel verschil
Het ligt misschien iets gevoeliger dat het Huub is, maar zijn reactie was imho, precies hetzelfde geweest.
quote:Op maandag 30 april 2007 16:33 schreef Dogga het volgende:
ik heb al een aantal dagen niet gekeken maar uhmm traint jaapio uberhaupt nog of hoe zit dat
Ben je op bezoek?quote:
Het is zoals Brian zelf zegt:" Ik bepaal wie er uit gaat! Het is daarom nodig dat de "nieuwe" Eric of Huub immuniteit geeft, want dan kan het heel snel gaan."quote:Op maandag 30 april 2007 16:32 schreef nueffeniet het volgende:
men ik wordt er gek van dat niemand tegen parawanker zegt er moet iemand in jouw groepie eruit hij wil alleen maar huub of erik eruit wat een lowlife glibberig ventje is dat
Dus dat.quote:Op maandag 30 april 2007 16:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, maar dat geloof ik dus niet. Brainless ziet haar als prive-bezit. Wie ze ook geneukt zou hebben, maakt geen enkel verschil
Het ligt misschien iets gevoeliger dat het Huub is, maar zijn reactie was imho, precies hetzelfde geweest.
Van huubfeedsyourhead?quote:Op maandag 30 april 2007 16:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio maakt een hele studie van de weblog van Huub
Natas mag dan eerst wel gehersenspoelt worden door de buren, want die gaat Brian echt niet wegstemmen.quote:Op maandag 30 april 2007 16:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik hoop dat de nieuwkomer Japio immuniteit zal geven...dan kunnen ze Brian eruit stemmen...Natasia dan 'voor zijn bestwil' en Amanda omdat het gewoon teveel wrijving geeft om nog langer samen te wonen...
Huub z'n MSN naam is sinds gisteren www.gouden-huub.nlquote:
Voor iemand met een bovengemiddeld hoog iq heeft ie wel verdomd veel taalfouten in zijn blogjes staanquote:Op maandag 30 april 2007 16:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dit is de link http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/
Mijn sig is altijd bij de hand.quote:Op maandag 30 april 2007 16:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dit is de link http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/
Onder het mom van het is beter voor je schat want je draait door hier...echt welquote:Op maandag 30 april 2007 16:47 schreef Dark het volgende:
[..]
Natas mag dan eerst wel gehersenspoelt worden door de buren, want die gaat Brian echt niet wegstemmen.
Die heb ik gemist en ik denk dat ook dat wel wat woede oproept, ik denk alleen dat het toch verschil maakt dat het nu uitgerekend Huub moest zijn.quote:Op maandag 30 april 2007 16:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Zag zijn reactie toen ze wat ging drinken met Mitch.
Die is van Now-life, niks officieel.quote:Op maandag 30 april 2007 16:47 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Huub z'n MSN naam is sinds gisteren www.gouden-huub.nl
En dit is het persoonlijke bericht wat erbij staat:
LET OP!!!! DIT IS DE ENIGE OFFICIELE FANSITE VAN HUUB: www.GOUDEN-HUUB.NL
Zou hij ook dyslectisch zijn??quote:Op maandag 30 april 2007 16:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Voor iemand met een bovengemiddeld hoog iq heeft ie wel verdomd veel taalfouten in zijn blogjes staan![]()
Mijn gokje is dat Nicolaas met een bepaalde opdracht door de redactie in de villa is gezet (voor een beperkte tijd). De nieuwe bewoner zal hem immuun moeten maken, zodat Nicolaas kan doorgaan met stoken.quote:Op maandag 30 april 2007 16:49 schreef schatje het volgende:
Ik zou het wel strak vinden als de nieuwe miljonair Brian immuniteit geeft.
Check de site van Japio, Erasmus was het toch?????quote:Op maandag 30 april 2007 16:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Voor iemand met een bovengemiddeld hoog iq heeft ie wel verdomd veel taalfouten in zijn blogjes staan![]()
Dat kan wel wezen maar Huub z'n MSN is toch wel degelijk Huub z'n MSN... die wordt ondertussen beheerd door een vriend en zijn broer, dus kennelijk hebben die voor Huub besloten dat dit de officiële fan-site wordt.quote:Op maandag 30 april 2007 16:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die is van Now-life, niks officieel.
Wel spannend, want wie gaat er dan uit: Jaap of Natasia?quote:Op maandag 30 april 2007 16:49 schreef schatje het volgende:
Ik zou het wel strak vinden als de nieuwe miljonair Brian immuniteit geeft.
natuurlijk niet, die vind haar welzijn nog altijd belangrijker dan die van brian.quote:Op maandag 30 april 2007 16:47 schreef Dark het volgende:
[..]
Natas mag dan eerst wel gehersenspoelt worden door de buren, want die gaat Brian echt niet wegstemmen.
Ze heeft Kenneth en Netty achter zich staan want die willen Brian de villa uitquote:Op maandag 30 april 2007 16:52 schreef miesy het volgende:
[..]
natuurlijk niet, die vind haar welzijn nog altijd belangrijker dan die van brian.
Dat hoop ik dan maar, dat laatste, niet dat wat tussen haakjes staat.quote:Op maandag 30 april 2007 16:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mijn gokje is dat Nicolaas met een bepaalde opdracht door de redactie in de villa is gezet (voor een beperkte tijd). De nieuwe bewoner zal hem immuun moeten maken, zodat Nicolaas kan doorgaan met stoken.
morgen.quote:Op maandag 30 april 2007 17:00 schreef ericahysterica het volgende:
ik zie dat de hondjes er nog zijn .........die gingen toch weg vandaag?
Die mochten vandaag juist nog blijven zodat ze niet vertrapt zouden worden op het Leidsepleinquote:Op maandag 30 april 2007 17:00 schreef ericahysterica het volgende:
ik zie dat de hondjes er nog zijn .........die gingen toch weg vandaag?
Allebei zijn ze slachtoffer van een onderwijssysteem dat de leerlingen niet wil vermoeien met dergelijke trivialiteiten. "Als ze maar begrijpen wat je bedoelt..."quote:Op maandag 30 april 2007 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Check de site van Japio, Erasmus was het toch?????
Dit denk ik van het begin af aan al.quote:Op maandag 30 april 2007 16:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mijn gokje is dat Nicolaas met een bepaalde opdracht door de redactie in de villa is gezet (voor een beperkte tijd). De nieuwe bewoner zal hem immuun moeten maken, zodat Nicolaas kan doorgaan met stoken.
En onderaan dat artikel wordt zijonline weer als bron vermeld... met andere woorden: als het in de party zou staan zou het waarheidsgehalte weinig hoger zijn.quote:Op maandag 30 april 2007 17:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens dit artikel zal DGK 1 juli gestopt worden.
Als RTL de zender TIEN van John de Mol inlijft sluit De Gouden Kooi per 1 juli haar deuren! Het geldverslindende programma waar bijna 200 mensen achter de schermen betrokken bij zijn en dat nu dagelijks rond de 350.000 kijkers trekt, is een van de programma’s die sneuvelt bij een overname van TIEN. Of die overname er ook komt is echter nog maar de vraag.......
Zie verder : http://www.mediadagblad.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1056&Itemid=39
Ik geniet altijd van jou mooie posts, en helaas heb je gelijk. Het is droevig hoe men omgaat met de Nederlandse taal, en dan doel ik niet op Brainless.quote:Op maandag 30 april 2007 17:06 schreef demins het volgende:
[..]
Zo worden de dommen steeds dommer en de slimmen relatief slimmer.
![]()
jouw postsquote:Op maandag 30 april 2007 17:13 schreef beequeen het volgende:
Ik geniet altijd van jou mooie posts, en helaas heb je gelijk. Het is droevig hoe men omgaat met de Nederlandse taal, en dan doel ik niet op Brainless.![]()
jouwquote:Op maandag 30 april 2007 17:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geniet altijd van jou mooie posts, en helaas heb je gelijk. Het is droevig hoe men omgaat met de Nederlandse taal, en dan doel ik niet op Brainless.![]()
Zijonline is idd niet erg betrouwbaar als bron, maar over het feit, dat we moesten gaan betalen voor de streams, hadden ze wel gelijk.........dus, wie weet. Het zou mij niet verbazen iig.quote:Op maandag 30 april 2007 17:10 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En onderaan dat artikel wordt zijonline weer als bron vermeld... met andere woorden: als het in de party zou staan zou het waarheidsgehalte weinig hoger zijn.
denk dat dat nog wel meevalt, zo slim is huub niet, hij presenteert zich als slim ventje en leest veel.quote:Op maandag 30 april 2007 16:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die moet je dan toch wél kennen en weten te gebruiken! Huub zijn, ws hoge, IQ zie je met name aan de onvoorstelbare snelheid waarmee hij denkt!quote:Op maandag 30 april 2007 17:17 schreef robert2006 het volgende:
[..]
denk dat dat nog wel meevalt, zo slim is huub niet, hij presenteert zich als slim ventje en leest veel.
prikl je heel snel doorheen, valt me erg op dat hij het liefst zoveel mogelijk moeilijke woorden gebruikt, terwijl je het toch op een veel simpelere manier kunt zeggen.
Eens, Huub schakelt razend snel, soms een beetje TE snel. Voorval 4 uur voor Bart en Lesleyquote:Op maandag 30 april 2007 17:20 schreef demins het volgende:
[..]
Die moet je dan toch wél kennen en weten te gebruiken! Huub zijn, ws hoge, IQ zie je met name aan de onvoorstelbare snelheid waarmee hij denkt!![]()
Denk hier een applaus-smiley.quote:Op maandag 30 april 2007 17:06 schreef demins het volgende:
[..]
Allebei zijn ze slachtoffer van een onderwijssysteem dat de leerlingen niet wil vermoeien met dergelijke trivialiteiten. "Als ze maar begrijpen wat je bedoelt..."
Veel slachtoffers van dit systeem posten hier ook mee!
Er groeien generaties op die geen foutloos stuk kunnen schrijven in hun moedertaal!
En áls er al gelezen wordt door deze ongelukkigen is het vaak op fora, waar ze de fouten van anderen gretig overnemen in de oprechte veronderstelling dat het zo hoort...
Dit soort spellingskwesties hoor je te beheersen als je van de basisschool komt. Net als breuken, die daar ook niet meer geleerd worden.
Als je intelligent genoeg bent leer je het jezelf misschien wel aan, maar anders...
Zo worden de dommen steeds dommer en de slimmen relatief slimmer.
![]()
ja, maar zijn slimheid wordt echt overschat door hemzelf en ook andere mensen, begrijp overigens niet waarom hij in zijn beroep als telefonisch verkoper is blijven steken wanneer hij zoveel meer kan.quote:Op maandag 30 april 2007 17:20 schreef demins het volgende:
[..]
Die moet je dan toch wél kennen en weten te gebruiken! Huub zijn, ws hoge, IQ zie je met name aan de onvoorstelbare snelheid waarmee hij denkt!![]()
Mijn mening is dat Amanda dat helemaal zelf mag bepalen. Huub lag juist zeer voor de hand omdat ze hem eigenlijk best wel leuk vindt en ze veel plezier hebben samen. Bovendien had Huub haar al verschillende keren het hof gemaakt en ook daar was ze niet afkerig van.quote:Op maandag 30 april 2007 16:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die heb ik gemist en ik denk dat ook dat wel wat woede oproept, ik denk alleen dat het toch verschil maakt dat het nu uitgerekend Huub moest zijn.
De hoogte van een IQ is dan ook weinig anders dan de snelheid waarmee je denktquote:Op maandag 30 april 2007 17:20 schreef demins het volgende:
[..]
Daar maak ik te veel vouten voorquote:
Tuurlijk mag ze dat zelf bepalen maar dan moet ze niet zo verbaasd zijn als Brian bv vanmorgen niet wil dat ze op hem ligt.quote:Op maandag 30 april 2007 17:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn mening is dat Amanda dat helemaal zelf mag bepalen. Huub lag juist zeer voor de hand omdat ze hem eigenlijk best wel leuk vindt en ze veel plezier hebben samen. Bovendien had Huub haar al verschillende keren het hof gemaakt en ook daar was ze niet afkerig van.
Huub is 24/25, lees jong, en werk is werk!quote:Op maandag 30 april 2007 17:26 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, maar zijn slimheid wordt echt overschat door hemzelf en ook andere mensen, begrijp overigens niet waarom hij in zijn beroep als telefonisch verkoper is blijven steken wanneer hij zoveel meer kan.
Amanda ook hoorquote:Op maandag 30 april 2007 17:29 schreef Disana het volgende:
Huub is een eersteklas zuignap, meent Brian.
Zo'n uitspraak vind ik dan weer een teken van intelligentie.quote:
Eens, maar ik bedoel ongeacht met wie ze iets heeft gedaan. Er werd hier ergens gezegd dat ze extra stom was om Huub te kiezen... daar ben ik het niet mee eens. Mij interesseert de mening van Brian niet... het was veel hoeriger geweest als Amanda een vreemde had gekozen.quote:Op maandag 30 april 2007 17:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tuurlijk mag ze dat zelf bepalen maar dan moet ze niet zo verbaasd zijn als Brian bv vanmorgen niet wil dat ze op hem ligt.
hij was telefoonverkoper, omdat hij in het nwe schooljaar naar de Pabo zou gaan.quote:Op maandag 30 april 2007 17:29 schreef Dark het volgende:
[..]
Huub is 24/25, lees jong, en werk is werk!
Juist.quote:Op maandag 30 april 2007 17:30 schreef mazaru het volgende:
Die Amanda heeft echt geen zelfrespect
Een vent die je in je gezicht heeft geslagen en gespuugd, zo als een juffershondje achterna lopen is diep beschamend.
Battered Wife Syndrome...quote:Op maandag 30 april 2007 17:30 schreef mazaru het volgende:
Een vent die je in je gezicht heeft geslagen en gespuugd, zo als een juffershondje achterna lopen is diep beschamend.
Ik zei als Amanda had verwacht dat ze weer bij Brian het bed in kon stappen was Huub geen slimme keus omdat Brian Huub als zijn aartsrivaal ziet.quote:Op maandag 30 april 2007 17:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Eens, maar ik bedoel ongeacht met wie ze iets heeft gedaan. Er werd hier ergens gezegd dat ze extra stom was om Huub te kiezen... daar ben ik het niet mee eens. Mij interesseert de mening van Brian niet... het was veel hoeriger geweest als Amanda een vreemde had gekozen.
Dat is zeker een feit.quote:Op maandag 30 april 2007 17:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zei als Amanda had verwacht dat ze weer bij Brian het bed in kon stappen was Huub geen slimme keus omdat Brian Huub als zijn aartsrivaal ziet.
Dan heb je dus als ouder zijnde, compleet gefaald je kind op te voedenquote:Op maandag 30 april 2007 17:32 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Battered Wife Syndrome...
Ze weet niet beter en dat is niet zomaar: dit is de manier waarop zij met mannen omgaat en waarop zij mannen met haar laten omgaan.
Ze heeft wel een grote bek maar die doet weinig anders dan haar onzekerheid verbloemen.
Het is toch triest dat Brian zélf nota bene moest opmerken: "Vergeet niet dat ik ook bij jou iets fouts heb gedaan."quote:Op maandag 30 april 2007 17:32 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Battered Wife Syndrome...
Ze weet niet beter en dat is niet zomaar: dit is de manier waarop zij met mannen omgaat en waarop zij mannen met haar laten omgaan.
Ze heeft wel een grote bek maar die doet weinig anders dan haar onzekerheid verbloemen.
Niet altijd maar in het geval van Amanda denk ik dat dat zeker meespeelt.quote:Op maandag 30 april 2007 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan heb je dus als ouder zijnde, compleet gefaald je kind op te voeden
Dat is het ook, maar het is minimaal net zo triest dat Brian heel goed weet dat Amanda zo labiel is en daar toch keer op keer gebruik/misbruik van maakt.quote:Op maandag 30 april 2007 17:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is toch triest dat Brian zélf nota bene moest opmerken: "Vergeet niet dat ik ook bij jou iets fouts heb gedaan."
Blijkbaar vindt ze het zó normaal om zo behandeld te worden, dat het niet eens in haar ópkomt om hier verontwaardigd over te zijn.
Nee hoorquote:Op maandag 30 april 2007 17:35 schreef Disana het volgende:
Soms hoop ik dat de familie van Rat hier meeleest. Is dat slecht van mij?
Omdat ze elkaar waard zijnquote:Op maandag 30 april 2007 17:35 schreef Suikeroom het volgende:
waarom praat Brian nog met die hoer
Rotrat Brian kan geen gezonde vrouw krijgen. Die Tamara ziet er leuk uit maar ik wed dat ze aan hetzelfde euvel lijdt.quote:Op maandag 30 april 2007 17:36 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat is het ook maar het is minimaal net zo triest dat Brian heel goed weet dat Amanda zo labiel is en daar toch keer op keer gebruik/misbruik van maakt.
Omdat meneer "lekker met Elli neuken onder de douche" Kubatz zijn gevoelige dichters-ziel diep is gekwetst door het straatmeisje Amanda, en hij dit probeert te verwerken door er 34 keer per dag over te beginnen. Het in haar gezicht spugen en stompen luchtte niet genoeg op.quote:Op maandag 30 april 2007 17:35 schreef Suikeroom het volgende:
De moeder is net zo ziek.quote:Op maandag 30 april 2007 17:36 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Nee hoor
Als Netty er dan toch is: "Schaam je diep dat je zo'n gast op de wereld hebt gezet"
Hoe durf je?quote:Op maandag 30 april 2007 17:35 schreef Suikeroom het volgende:
Dat denken we toch allemaal!quote:Op maandag 30 april 2007 17:35 schreef Disana het volgende:
Als toch wel een soort aanverwant familielid (van Rat) ben ik het helemaal met je eens Ik distangeer me ervanquote:Op maandag 30 april 2007 17:35 schreef Disana het volgende:
Nee maar wacht even...hij deed dat omdat hij zoveel voor haar voelt hoor, als hij niets voor haar had gevoeld zou hij dat nooit hebben gedaan, het was uit LIEFDEquote:Op maandag 30 april 2007 17:30 schreef mazaru het volgende:
Muisje, die Rat kan nog niet aan je mooigevijlde pinknageltje tippenquote:Op maandag 30 april 2007 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Als toch wel een soort aanverwant familielid (van Rat) ben ik het helemaal met je eens Ik distangeer me ervan![]()
Oh ja!quote:Op maandag 30 april 2007 17:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee maar wacht even...hij deed dat omdat hij zoveel voor haar voelt hoor, als hij niets voor haar had gevoeld zou hij dat nooit hebben gedaan, het was uit LIEFDE
Das mooi dan kom ik je vuilniszak overhoop halenquote:Op maandag 30 april 2007 17:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Muisje, die Rat kan nog niet aan je mooigevijlde pinknageltje tippen![]()
Ja en of ze niet alsnog abortus kan laten plegen zeg maar buitenbaarmoederlijkquote:Op maandag 30 april 2007 17:36 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Nee hoor
Als Netty er dan toch is: "Schaam je diep dat je zo'n gast op de wereld hebt gezet"
Dat vind ik andersom net zo trouwens.quote:Op maandag 30 april 2007 17:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe durf je?
Brian is een grotere hoer dan Amanda.
En als je als man zijnde een vrouw slaat, dan ben je geen knip voor je neus waard.
Dat jij het voor hem opneemt, zegt ook wat over jou.
Nee allemaal uit pure liefdequote:Op maandag 30 april 2007 17:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ja!
En hij spuugde in haar gezicht omdat hij een vlekje op haar neus zag?
Er ligt nog een hele zware taak voor de huispsychologe !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 30 april 2007 17:41 schreef Disana het volgende:
'Ik ben heel blij dat je de dekens eraf hebt getrokken'.
Behoor jij ook tot onze rijksgenoten uit de Antillen? Fijn dat je jezelf ervan distantieert!quote:Op maandag 30 april 2007 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Als toch wel een soort aanverwant familielid (van Rat) ben ik het helemaal met je eens Ik distangeer me ervan![]()
Alleen geemancipeerde vriendinnen kunnen hierbij helpen.quote:Op maandag 30 april 2007 17:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Er ligt nog een hele zware taak voor de huispsychologe !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Slaan is altijd een teken van zwakte, dat betekend dat je het met woorden niet meer aankan.quote:Op maandag 30 april 2007 17:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat vind ik andersom net zo trouwens.
Uit woede vanwege onrechtmatig gebruik van zijn privé-eigendom door Huub.quote:Op maandag 30 april 2007 17:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee allemaal uit pure liefde
Ze is ook pas 19 jaar. Ik vind het eigenlijk best triest voor haar.quote:Op maandag 30 april 2007 17:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Er ligt nog een hele zware taak voor de huispsychologe !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
What's new? De vraag is alleen, wanneer?quote:Op maandag 30 april 2007 17:43 schreef Soury het volgende:
Wat een gezeik op nix af... Ze willen gewoon sex en liefde is een onbekend woord voor beide (oops)
Nee ik probeer wel heel hard een kleurtje te krijgenquote:Op maandag 30 april 2007 17:44 schreef demins het volgende:
[..]
Behoor jij ook tot onze rijksgenoten uit de Antillen? Fijn dat je jezelf ervan distantieert!![]()
Dankjewel, namens alle bewoners uit het Mannenhuis!quote:Op maandag 30 april 2007 17:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat vind ik andersom net zo trouwens.
Het is een smerige leugenaar, die zich in zijn eer aangetast voelde omdat zijn neuksletje was ingepikt door Huub. Hij geeft NIETS om Amanda. Hij vindt haar een hoer, dat heeft hij ook al meerdere malen tegen haar gezegd, maar gaat haar binnenkort wel weer neuken. Hij wacht hier alleen nog even mee, omdat de huidige situatie púúr genieten is voor Brian: hij is volkomen de baas over Amanda, die nog net niet smeekt of hij alsjebliéft weer met haar naar bed wil. Hij kan haar helemaal op de kniëen dwingen, haar tot tranen toe een schuldgevoel aanpraten, en haar dán weer neuken. Zo gaat hij het doen.quote:Op maandag 30 april 2007 17:42 schreef Disana het volgende:
'Ik handel uit gevoel, ik handel uit emotie, ik handel uit tranen. Ik heb het goed bedoeld.'
Walgelijk nietwaar.quote:Op maandag 30 april 2007 17:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is een smerige leugenaar, die zich in zijn eer aangetast voelde omdat zijn neuksletje was ingepikt door Huub. Hij geeft NIETS om Amanda. Hij vindt haar een hoer, dat heeft hij ook al meerdere malen tegen haar gezegd, maar gaat haar binnenkort wel weer neuken. Hij wacht hier alleen nog even mee, omdat de huidige situatie púúr genieten is voor Brian: hij is volkomen de baas over Amanda, die nog net niet smeekt of hij alsjeblieft wil met haar naar bed wil. Hij kan haar helemaal op de kniëen dwingen, haar tot tranen toe een schuldgevoel aanpraten, en haar dán weer neuken. Zo gaat hij het doen.
Zoals de waard is, vertrouwd hij zijn gastenquote:Op maandag 30 april 2007 17:47 schreef solara4 het volgende:
dus nico masseert eric om te slijmen
Ja hoor
Ach niemand in dat huis betaald ergens voor. Wij straks wel... (herstel ikke niet)quote:Op maandag 30 april 2007 17:48 schreef Disana het volgende:
'Huub, vuurtje? Oh, en een sigaret alsjeblieft.'
Sylvia had hierover wel goede gesprekken met haar, maar 1 geemancipeerde vrouw is bij lange na niet genoeg.quote:Op maandag 30 april 2007 17:49 schreef solara4 het volgende:
dat meisje weet niet beter en er is niemand die haar er bij helpt
ze wil het ook niet begrijpen
Mag, maar ik deel het nietquote:Op maandag 30 april 2007 17:47 schreef Disana het volgende:
Mag ik medelijden hebben met Amanda?
Dus dat!quote:Op maandag 30 april 2007 17:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ze is ook pas 19 jaar. Ik vind het eigenlijk best triest voor haar.
En bij wie moet Brian dan euthanasie plegen?quote:Op maandag 30 april 2007 17:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom staat er geen sanctie op als Brian steeds weer over de schuld van anderen begint?
Pff kan die sukkel niet gewoon even euthanasie plegen, is niets aan verloren
Nee ze is al 19 en zou beter moeten weten en wat zelfrespect moeten hebbenquote:Op maandag 30 april 2007 17:47 schreef Disana het volgende:
Mag ik medelijden hebben met Amanda?
Okequote:
Echtquote:Op maandag 30 april 2007 17:52 schreef Marrije het volgende:
Amanda: misschien wil ik wel porno actrice worden
Brian: dat ben je al
Maar de redactie doet het tegendeel: ze geven het signaal af dat het begrijpelijk is als je een jonge meid bespuugt en in haar gezicht duwt.quote:Op maandag 30 april 2007 17:50 schreef Dark het volgende:
[..]
Dus dat!
Het schaap weet niet beter, zeker niet als je al die verhalen van haar hoort. Hoeveelste keer is dit, dat ze in eenzelfde situatie verkeert?
Het zou een schone taak zijn voor de productie om dit meisje te beschermen en te helpen. En nee, dan bedoel ik niet de dekens eraf trekken, haar uitmaken voor hoer, in het gezichtspugen en duwen.
Zo denk ik er ook over.quote:Op maandag 30 april 2007 17:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee ze is al 19 en zou beter moeten weten en wat zelfrespect moeten hebben
Ze doet het zichzelf allemaal aan en als het haar niet bevalt is het aan haar om uit die loop te komen waar ze in zit
Als mensen op een beroerde manier met je omgaan is het aan jezelf te verwijten dat je het toestaat!
Ja echt! En die Nicoblaaskaak doet net zo hard mee met het naar beneden halen van Amanda.quote:
ja dat ze er niet eens wat aan verdientquote:Op maandag 30 april 2007 17:54 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ja echt! En die Nicoblaaskaak doet net zo hard mee met het naar beneden halen van Amanda.![]()
Hij zei, dat is prive tussen huub en amanda en mijquote:Op maandag 30 april 2007 17:55 schreef solara4 het volgende:
als het dan prive is waar trek brian dan de dekens eraf
Dan was dit allemaal niet gebeurt sukkel
quote:Op maandag 30 april 2007 17:57 schreef Disana het volgende:
Nicolaas begrijpt het niet. Tegen Brian: Voel je je genaaid of zo?
Dat vind ik ook verwerpelijk!quote:Op maandag 30 april 2007 17:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar de redactie doet het tegendeel: ze geven het signaal af dat het begrijpelijk is als je een jonge meid bespuugt en in haar gezicht duwt.
Hij 'begrijpt het niet' en begrijpt vervolgens heel goed hoe Brian zich voelde.quote:Op maandag 30 april 2007 17:58 schreef blomst het volgende:
Nicoblaas houd van stoken.
Hij blijft er buiten, begrijp me niet verkeerd en dan een heel relaas.
Lekker stoken he Nicoblaas
oke ik verstond Huub en Amandaquote:Op maandag 30 april 2007 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij zei, dat is prive tussen huub en amanda en mij![]()
Begin je Nico al een beetje leuker te vinden?quote:Op maandag 30 april 2007 17:57 schreef Disana het volgende:
Nicolaas begrijpt het niet. Tegen Brian: Voel je je genaaid of zo?
Dat lukt die psychologe echt niet hoor.quote:Op maandag 30 april 2007 17:58 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat vind ik ook verwerpelijk!
Ze zouden hun best moeten doen om het meisje te helpen. Ze hebben immers een psychologe die langs komt om een flutgesprek te houden als iemand uit eigen keuze de villa verlaat. Laat dat mens eens iets nuttigs doen!
Hij doet het tenminste wel subtiel.quote:Op maandag 30 april 2007 17:58 schreef blomst het volgende:
Nicoblaas houd van stoken.
Hij blijft er buiten, begrijp me niet verkeerd en dan een heel relaas.
Lekker stoken he Nicoblaas
Eerlijk antwoord?quote:Op maandag 30 april 2007 17:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Begin je Nico al een beetje leuker te vinden?
Niet mee eens daar zijn ze NIET voor.. Waarom denk je dat we allemaal genieten van die verknipte karakters ..quote:Op maandag 30 april 2007 17:58 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze zouden hun best moeten doen om het meisje te helpen. Ze hebben immers een psychologe die langs komt om een flutgesprek te houden als iemand uit eigen keuze de villa verlaat. Laat dat mens eens iets nuttigs doen!
volgens mij zoen Amanda alleen als ze dronken is met Huub, ze is niet zo gek op hem als ze op Brain is.quote:Op maandag 30 april 2007 18:00 schreef blomst het volgende:
|Toen ze op het grasveld lag te zoenen met Huub was Amanda toch niet dronken.
Toen voelde ze haar er best goed bij.
Daar ben ik het in het geval van die smerige Brian toch echt niet mee eens hoor. Dit is een walging die het aangename ver overstijgt.quote:Op maandag 30 april 2007 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom denk je dat we allemaal genieten van die verknipte karakters ..
Jammerquote:Op maandag 30 april 2007 18:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijk antwoord?Ik vind hem behoorlijk saai en ook nu vind ik die rol van geinteresseerd buitenstaander eigenlijk vrij zwak.
Dan mag ze terug naar school!quote:Op maandag 30 april 2007 17:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat lukt die psychologe echt niet hoor.
Als je naar de beelden kijkt tijjdens de bedscene, krijg je ook niet het idee dat ze Huub weg wil hebben.quote:Op maandag 30 april 2007 18:00 schreef blomst het volgende:
|Toen ze op het grasveld lag te zoenen met Huub was Amanda toch niet dronken.
Toen voelde ze haar er best goed bij.
Nico is een opgeblazen, arrogante eikel. Het is zo makkelijk voor hem om Amanda aan te pakken. En zij is veel te naief om zich te verdedigen. Ze vormt ook nauwelijks een bedreiging voor hem in het spel. Zwakke actie van Nicolaas.quote:Op maandag 30 april 2007 17:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Begin je Nico al een beetje leuker te vinden?
Behalve wat sessies met een psycholoog zou Amanda als ze die villa uit komt ook eens met andere types om moeten gaan dan met Teasers die alleen maar met gilletjes en kreetjes lopen te lachen en te hupsen want dat draagt ook niet bepaald bij in haar ontwikkelingquote:Op maandag 30 april 2007 17:58 schreef Dark het volgende:
[..]
Dan is ze dus vaak dronken.quote:Op maandag 30 april 2007 18:01 schreef maril het volgende:
[..]
volgens mij zoen Amanda alleen als ze dronken is met Huub, ze is niet zo gek op hem als ze op Brain is.
Nou ja wel kijken er wel naarquote:Op maandag 30 april 2007 18:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar ben ik het in het geval van die smerige Brian toch echt niet mee eens hoor. Dit is een walging die het aangename ver overstijgt.
Het zit in haar hele wezen. Het zou net zoiets zijn als een overtuigd christen ervan overtuigen dat god niet bestaat.quote:
Ik vind dit wel een vermakelijk gesprek met Brian, Amanda en Nic.quote:Op maandag 30 april 2007 18:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar ben ik het in het geval van die smerige Brian toch echt niet mee eens hoor. Dit is een walging die het aangename ver overstijgt.
T valt hw niet op maar ze is inderdaad vaak dronken.quote:Op maandag 30 april 2007 18:02 schreef blomst het volgende:
[..]
Dan is ze dus vaak dronken.
Zij vond de date van Huub maar wat prettig.
Pardon?quote:Op maandag 30 april 2007 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet mee eens daar zijn ze NIET voor.. Waarom denk je dat we allemaal genieten van die verknipte karakters ..
Snap je![]()
Wederom met je eensquote:Op maandag 30 april 2007 18:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Behalve wat sessies met een psycholoog zou Amanda als ze die villa uit komt ook eens met andere types om moeten gaan dan met Teasers die alleen maar met gilletjes en kreetjes lopen te lachen en te hupsen want dat draagt ook niet bepaald bij in haar ontwikkeling
Ik zie het niet als alleen Amanda voor lul zetten, ook Brian krijgt ervan langs.quote:Op maandag 30 april 2007 18:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nico is een opgeblazen, arrogante eikel. Het is zo makkelijk voor hem om Amanda aan te pakken. En zij is veel te naief om zich te verdedigen. Ze vormt ook nauwelijks een bedreiging voor hem in het spel. Zwakke actie van Nicolaas.
Bij mij is het sinds zijn gedrag die nacht zover dat ik nergens meer om kan lachen waar het die griezelige kwezel betreft.quote:Op maandag 30 april 2007 18:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een vermakelijk gesprek met Brian, Amanda en Nic.
Schánde!quote:Op maandag 30 april 2007 18:01 schreef Soury het volgende:
Ze hebben het gewoon openlijk over een sexrelatie![]()
Dat hij het blaadje in z'n mond stopt en dan dubbelvouwt? Ik heb het nu gemist, maar dat heb ik hem eerder zien doen. Ik vond het toen heel opvallend.quote:Op maandag 30 april 2007 18:03 schreef demins het volgende:
Zoals Jaap een A4-tje dubbel vouwt... pure poëzie!
Ze kreeg, zelfs diezelfde nacht nog, wel een gesprek, alleen heel laat en in de keuken.quote:Op maandag 30 april 2007 18:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Pardon?
Ze halen para brothah uit de villa en stoppen hem in een hotel, omdat ie totaal door het rood is.
Brian heeft gesprekken met de psychologe, Amanda vraagt een gesprek aan en wat gebeurt er............?
Nou vertel ? Ik merk niks van die hersengravers die ze daar hebben. Brian had eruit moeten gaan !! En Amanda moet retour lagere schoolquote:Op maandag 30 april 2007 18:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Pardon?
Ze halen para brothah uit de villa en stoppen hem in een hotel, omdat ie totaal door het rood is.
Brian heeft gesprekken met de psychologe, Amanda vraagt een gesprek aan en wat gebeurt er............?
Als je een maand verder bent, dan lag Brian in zijn bedje lekker te slapen, en Huub en Amanda gingen boven op hem samen neuken.quote:Op maandag 30 april 2007 18:04 schreef blomst het volgende:
Brian zwakt zijn eigen daden weer af.
Brian is goed in zichzelf goed praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |