Dat zeg ik ookquote:Op maandag 30 april 2007 15:21 schreef Soury het volgende:
Denk dat ze knapper is met haar eigen haarkleur en een kort koppie. Vind Natas er ook leuker uitzien met kortere krullen![]()
Ja, met wat er dan van overblijft dan. . . 3 cm lange stukjes op haar voorhoofdquote:Op maandag 30 april 2007 15:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Amanda zou er met haar natuurlijke haar waarschijnlijk veel minder als een bimbo uitzien.
Als ze het dan wat minder mishandelt, zal het wel goed komenquote:Op maandag 30 april 2007 15:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, met wat er dan van overblijft dan. . . 3 cm lange stukjes op haar voorhoofd![]()
Ik denk dat dat een verslaving is waar ze niet vanaf te brengen is.quote:Op maandag 30 april 2007 15:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Als ze het dan wat minder mishandelt, zal het wel goed komen![]()
Eeuwig checken, voelen, strijken. Obsessief-compulsiefquote:Op maandag 30 april 2007 15:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een verslaving is waar ze niet vanaf te brengen is.
Plus is haar sponser (calve) kwijtquote:Op maandag 30 april 2007 15:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een verslaving is waar ze niet vanaf te brengen is.
Have funquote:Op maandag 30 april 2007 15:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Eeuwig checken, voelen, strijken. Obsessief-compulsiefAfijn, overal muziek in en om de kooi... ik ga er maar eens even op uit
![]()
Ik hoor muziek verderop, buurtje waar elk jaar leuke live muziek is en hopelijk weer de buikdanseres.quote:Op maandag 30 april 2007 15:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Have fun![]()
bedankt voor je lieve pm, ik zal er over nadenken
Waarover nadenken, weer een COS te openen. . .gewoon doenquote:Op maandag 30 april 2007 15:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Have fun![]()
bedankt voor je lieve pm, ik zal er over nadenken
MFKutgezicht isoleert zich meer en meer (bereid zich mentaal voor op de isoleercel).quote:Op maandag 30 april 2007 15:31 schreef Dark het volgende:
Brian valt in slaap en.......hups, de streams op de kapsalon!
Mevrouw Pannekoek zal hem de broodnodige rust wel gunnen.
Wijsneus, jij hebt ook alles doorquote:Op maandag 30 april 2007 15:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waarover nadenken, weer een COS te openen. . .gewoon doen![]()
Huub werd vanochtend meteen wakker gemaakt door God en Natas zei meteen:" Hoezo dan? Nicolaas mag ook altijd slapen?"quote:
Klopt, maar Niels is lekker als hij nadenkt, en Brainless niet.quote:Op maandag 30 april 2007 15:36 schreef Dark het volgende:
[..]
Huub werd vanochtend meteen wakker gemaakt door God en Natas zei meteen:" Hoezo dan? Nicolaas mag ook altijd slapen?"
Huub vertelde dat Nico nooit sliep, maar lag na te denken.![]()
Je ziet het verkeerd volgens mij.. Dat oranje dak is van de golfclub.. De kooi staat direct naast het zwembad.. Afstand is dan best wel kortquote:Op maandag 30 april 2007 15:35 schreef PumaStreamer het volgende:
Hoe kunnen de buren nou klagen dan joh stel kneuzen, let op het moet wel heeeeeeel hard staan willen ze echt doordreunen bij de buren. en aan dat domme setje te zien valt de power wel mee denk ik.
[afbeelding]
Spanning is om te snijdenquote:Op maandag 30 april 2007 15:41 schreef avonne het volgende:
Goh, wat gaan de Cossen hard vandaag. Is het zo spannend, allemaal?
on topic:
volgens mij is Amanda zo goed als kaal onder die pruik
Ik had het ook tegen je willen zeggenquote:
Zit echt vol verbazing te kijkenquote:Op maandag 30 april 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:
Het wordt steeds erger. Dan nog maar een pot vet erin en weer fohnen.
[afbeelding]
o, ik dacht dat het rood wasquote:Op maandag 30 april 2007 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Spanning is om te snijden![]()
Avonne ook al zo gepast in het oranje.
Ik doe ook maar een gok: om het haar te laten glijden zodat het droge touw verandert in soepel haar.quote:Op maandag 30 april 2007 15:52 schreef avonne het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat de functie van dat vet is?
Ik ben totaal onbekend met dat fenomeen.
Ik gelukkig ook, maar ze is zo gefixeert op dat haar, er kan niet genoeg troep in. Zelf zegt ze dat het tegen het pluizen is.quote:Op maandag 30 april 2007 15:52 schreef avonne het volgende:
En DAAR vergis je je lichtelijkquote:Op maandag 30 april 2007 15:35 schreef PumaStreamer het volgende:
en aan dat domme setje te zien valt de power wel mee denk ik.
Om het te plettenquote:Op maandag 30 april 2007 15:52 schreef avonne het volgende:
Eigenlijk zegt ze: alsjeblieft, neuk me weer.quote:Op maandag 30 april 2007 15:52 schreef Dark het volgende:
Amanda vraagt waarom Brian zo gemeen tegen haar doet.
En maar door het stof kruipen.. god wat genant.quote:Op maandag 30 april 2007 15:56 schreef Marrije het volgende:
Met de fohn aan vraagt Amanda: denk je dat je mij ooit kunt vergeven?
Brian: ik vind het vervelend en rot dat het zich hier afspeelt
Amanda: dus hier zou je me niet vergeven
Brian: dat zeg ik niet ik zeg dat het vervelend den rot is
Amanda: maar denk je dat je je er overheen kunt zetten, dat je je trots aan de kant kunt zetten???
Ze heeft al het dringende verzoek gehad om geen vet meer te gebruiken, maar ja, Amanda he. . .quote:Op maandag 30 april 2007 15:57 schreef avonne het volgende:
hmm... dus niemand weet eigenlijk waar al dat vet voor dient.
Of zelfs wat voor soort vet het is.
Ik ben er ook van overtuigd dat Amanda een merkwaardige obsessie heeft met haar.
Ik hoop van harte dat de eerst volgende keer de kapper zegt "alle extensions eruit, en je eigen haar 3 weken laten luchten"
Ze is nog niet klaar hoor, ze gaat er zo nog met de gloeiend hete styletang overheen.quote:Op maandag 30 april 2007 15:57 schreef avonne het volgende:
hmm... dus niemand weet eigenlijk waar al dat vet voor dient.
Of zelfs wat voor soort vet het is.
Ik ben er ook van overtuigd dat Amanda een merkwaardige obsessie heeft met haar.
Ik hoop van harte dat de eerst volgende keer de kapper zegt "alle extensions eruit, en je eigen haar 3 weken laten luchten"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |