Brain moet gewoon lekker naar huis toe gaan. Humorloze sukkel.quote:Op maandag 30 april 2007 14:43 schreef Marrije het volgende:
Ai, Brian zegt dat het zo erg teveel is dat ie er moe van wordt.
Bedank hier Peterquote:Op maandag 30 april 2007 14:34 schreef Lobasca het volgende:
Bedankt voor de moeite, en inderdaad, zelfs ik snap het, dus je bent een gekwalificeerde simpele uitlegger.
Het is net te laat om een lintje voor je aan te vragen![]()
Natasia zal Brian blijven behoeden voor een fatale fout omdat hij haar backup is.quote:Op maandag 30 april 2007 14:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar het is het een of het ander dus of hij waardeert het of ze kapt met haar bezorgdheid.
Maar ze wil het wel graag elk uur horen.quote:Op maandag 30 april 2007 14:43 schreef beequeen het volgende:
Brainless hoeft Natasja niet dankbaar te zijn, dat is haar menselijkheid.![]()
Brain die tegen kritiek kan? Grapje zekerquote:Op maandag 30 april 2007 14:45 schreef Lobasca het volgende:
Natasia kan niet tegen kritiek, terwijl Brian nu wel, ja ja, een punt heeft.
Volgens mij zit het gewoon in haar aard proleten als de Rat onder haar hoede te nemen. Hoe vaak ze Amanda al niet in zijn richting heeft teruggepraat, praktisch het bed in...quote:Op maandag 30 april 2007 14:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Natasia zal Brian blijven behoeden voor een fatale fout omdat hij haar backup is.
quote:Op maandag 30 april 2007 14:45 schreef blomst het volgende:
[..]
Maar ze wil het wel graag elk uur horen.
Onee dat hoeft niet ze meld het zelf wel ieder uur.
Misschien vindt ze het prettig de wipgeluiden van die 2 te horen, een soort vervangende sex.quote:Op maandag 30 april 2007 14:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij zit het gewoon in haar aard proleten als de Rat onder haar hoede te nemen. Hoe vaak ze Amanda al niet in zijn richting heeft teruggepraat, praktisch het bed in...
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit geschreven heb dat Brian tegen kritiek kan.quote:Op maandag 30 april 2007 14:45 schreef Frasier het volgende:
[..]
Brain die tegen kritiek kan? Grapje zekerAls er iemand geen zelfspot heeft is hij 't .
Maar dan verplaatst ze zich toch waarschijnlijk in het mannetje, want het is het mannetje dat ze afdekt, beschermt, bedient.quote:Op maandag 30 april 2007 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien vindt ze het prettig de wipgeluiden van die 2 te horen, een soort vervangende sex.
Oh ik lees weer verkeerd. Ach ja alcohol hequote:Op maandag 30 april 2007 14:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit geschreven heb dat Brian tegen kritiek kan.![]()
en: Neeeee niet de gitaar.quote:Op maandag 30 april 2007 14:50 schreef Frasier het volgende:
Neeeeee niet dit nummer weer.
Op zich met je eens, maat tóch beter dan de gitaar van Brian.quote:Op maandag 30 april 2007 14:50 schreef Frasier het volgende:
Neeeeee niet dit nummer weer.
Terwijl het daar toch duidelijk ook vrij hard waait.quote:Op maandag 30 april 2007 14:53 schreef blomst het volgende:
Zitten ze daar in zwemkleding, snap het niet, hier net een trui aangedaan. Het is koud.
Haha ik ook, maar heb nog kippe kuikenvel.quote:Op maandag 30 april 2007 14:53 schreef blomst het volgende:
Zitten ze daar in zwemkleding, snap het niet, hier net een trui aangedaan. Het is koud.
Natasia vond zijn 'buien' ook al vervelend.quote:Op maandag 30 april 2007 15:06 schreef solara4 het volgende:
toch doet Brian nog vrij wenig met de groep of zie ik dat verkeerd???
Gisteren heeft Brian nog met de groep gepokerd. Huub zat veilig in de woonkamer dus wilde ie best wat met de groep doen. Maar als Huub achter de draaitafel staat dan zie ik Brian niet daarvan genieten of zelfs maar in de tuin zitten.quote:Op maandag 30 april 2007 15:06 schreef solara4 het volgende:
toch doet Brian nog vrij wenig met de groep of zie ik dat verkeerd???
oke, dus hij is duidelijk aan het negeren, dat houdt hij ook niet lang vi=olquote:Op maandag 30 april 2007 15:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Gisteren heeft Brian nog met de groep gepokerd. Huub zat veilig in de woonkamer dus wilde ie best wat met de groep doen. Maar als Huub achter de draaitafel staat dan zie ik Brian niet daarvan genieten of zelfs maar in de tuin zitten.
gatver zit er met vebazing naar te kijkenquote:Op maandag 30 april 2007 15:12 schreef Marrije het volgende:
Amanda smeert hele klodders vet in dat touw![]()
Ja. Maar Brian zei gisteren ook tegen zijn moeder of broer dat weet ik f fniet meer dat ie er moeite mee had om Huub zelfs maar een hand te geven.quote:Op maandag 30 april 2007 15:12 schreef solara4 het volgende:
[..]
oke, dus hij is duidelijk aan het negeren, dat houdt hij ook niet lang vi=ol
Huub doet nog wel gewoon alles toch???
Amanda zou er met haar natuurlijke haar waarschijnlijk veel minder als een bimbo uitzien.quote:Op maandag 30 april 2007 15:15 schreef beequeen het volgende:
Het bosje stro kan dus nog erger. Dit is het resultaat ne een zwempartijtje. Er verdwijnt een hele pot vet in.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |