Hij zei, dat is prive tussen huub en amanda en mijquote:Op maandag 30 april 2007 17:55 schreef solara4 het volgende:
als het dan prive is waar trek brian dan de dekens eraf
Dan was dit allemaal niet gebeurt sukkel
quote:Op maandag 30 april 2007 17:57 schreef Disana het volgende:
Nicolaas begrijpt het niet. Tegen Brian: Voel je je genaaid of zo?
Dat vind ik ook verwerpelijk!quote:Op maandag 30 april 2007 17:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar de redactie doet het tegendeel: ze geven het signaal af dat het begrijpelijk is als je een jonge meid bespuugt en in haar gezicht duwt.
Hij 'begrijpt het niet' en begrijpt vervolgens heel goed hoe Brian zich voelde.quote:Op maandag 30 april 2007 17:58 schreef blomst het volgende:
Nicoblaas houd van stoken.
Hij blijft er buiten, begrijp me niet verkeerd en dan een heel relaas.
Lekker stoken he Nicoblaas
oke ik verstond Huub en Amandaquote:Op maandag 30 april 2007 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij zei, dat is prive tussen huub en amanda en mij![]()
Begin je Nico al een beetje leuker te vinden?quote:Op maandag 30 april 2007 17:57 schreef Disana het volgende:
Nicolaas begrijpt het niet. Tegen Brian: Voel je je genaaid of zo?
Dat lukt die psychologe echt niet hoor.quote:Op maandag 30 april 2007 17:58 schreef Dark het volgende:
[..]
Dat vind ik ook verwerpelijk!
Ze zouden hun best moeten doen om het meisje te helpen. Ze hebben immers een psychologe die langs komt om een flutgesprek te houden als iemand uit eigen keuze de villa verlaat. Laat dat mens eens iets nuttigs doen!
Hij doet het tenminste wel subtiel.quote:Op maandag 30 april 2007 17:58 schreef blomst het volgende:
Nicoblaas houd van stoken.
Hij blijft er buiten, begrijp me niet verkeerd en dan een heel relaas.
Lekker stoken he Nicoblaas
Eerlijk antwoord?quote:Op maandag 30 april 2007 17:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Begin je Nico al een beetje leuker te vinden?
Niet mee eens daar zijn ze NIET voor.. Waarom denk je dat we allemaal genieten van die verknipte karakters ..quote:Op maandag 30 april 2007 17:58 schreef Dark het volgende:
[..]
Ze zouden hun best moeten doen om het meisje te helpen. Ze hebben immers een psychologe die langs komt om een flutgesprek te houden als iemand uit eigen keuze de villa verlaat. Laat dat mens eens iets nuttigs doen!
volgens mij zoen Amanda alleen als ze dronken is met Huub, ze is niet zo gek op hem als ze op Brain is.quote:Op maandag 30 april 2007 18:00 schreef blomst het volgende:
|Toen ze op het grasveld lag te zoenen met Huub was Amanda toch niet dronken.
Toen voelde ze haar er best goed bij.
Daar ben ik het in het geval van die smerige Brian toch echt niet mee eens hoor. Dit is een walging die het aangename ver overstijgt.quote:Op maandag 30 april 2007 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom denk je dat we allemaal genieten van die verknipte karakters ..
Jammerquote:Op maandag 30 april 2007 18:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijk antwoord?Ik vind hem behoorlijk saai en ook nu vind ik die rol van geinteresseerd buitenstaander eigenlijk vrij zwak.
Dan mag ze terug naar school!quote:Op maandag 30 april 2007 17:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat lukt die psychologe echt niet hoor.
Als je naar de beelden kijkt tijjdens de bedscene, krijg je ook niet het idee dat ze Huub weg wil hebben.quote:Op maandag 30 april 2007 18:00 schreef blomst het volgende:
|Toen ze op het grasveld lag te zoenen met Huub was Amanda toch niet dronken.
Toen voelde ze haar er best goed bij.
Nico is een opgeblazen, arrogante eikel. Het is zo makkelijk voor hem om Amanda aan te pakken. En zij is veel te naief om zich te verdedigen. Ze vormt ook nauwelijks een bedreiging voor hem in het spel. Zwakke actie van Nicolaas.quote:Op maandag 30 april 2007 17:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Begin je Nico al een beetje leuker te vinden?
Behalve wat sessies met een psycholoog zou Amanda als ze die villa uit komt ook eens met andere types om moeten gaan dan met Teasers die alleen maar met gilletjes en kreetjes lopen te lachen en te hupsen want dat draagt ook niet bepaald bij in haar ontwikkelingquote:Op maandag 30 april 2007 17:58 schreef Dark het volgende:
[..]
Dan is ze dus vaak dronken.quote:Op maandag 30 april 2007 18:01 schreef maril het volgende:
[..]
volgens mij zoen Amanda alleen als ze dronken is met Huub, ze is niet zo gek op hem als ze op Brain is.
Nou ja wel kijken er wel naarquote:Op maandag 30 april 2007 18:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar ben ik het in het geval van die smerige Brian toch echt niet mee eens hoor. Dit is een walging die het aangename ver overstijgt.
Het zit in haar hele wezen. Het zou net zoiets zijn als een overtuigd christen ervan overtuigen dat god niet bestaat.quote:
Ik vind dit wel een vermakelijk gesprek met Brian, Amanda en Nic.quote:Op maandag 30 april 2007 18:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar ben ik het in het geval van die smerige Brian toch echt niet mee eens hoor. Dit is een walging die het aangename ver overstijgt.
T valt hw niet op maar ze is inderdaad vaak dronken.quote:Op maandag 30 april 2007 18:02 schreef blomst het volgende:
[..]
Dan is ze dus vaak dronken.
Zij vond de date van Huub maar wat prettig.
Pardon?quote:Op maandag 30 april 2007 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet mee eens daar zijn ze NIET voor.. Waarom denk je dat we allemaal genieten van die verknipte karakters ..
Snap je![]()
Wederom met je eensquote:Op maandag 30 april 2007 18:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Behalve wat sessies met een psycholoog zou Amanda als ze die villa uit komt ook eens met andere types om moeten gaan dan met Teasers die alleen maar met gilletjes en kreetjes lopen te lachen en te hupsen want dat draagt ook niet bepaald bij in haar ontwikkeling
Ik zie het niet als alleen Amanda voor lul zetten, ook Brian krijgt ervan langs.quote:Op maandag 30 april 2007 18:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nico is een opgeblazen, arrogante eikel. Het is zo makkelijk voor hem om Amanda aan te pakken. En zij is veel te naief om zich te verdedigen. Ze vormt ook nauwelijks een bedreiging voor hem in het spel. Zwakke actie van Nicolaas.
Bij mij is het sinds zijn gedrag die nacht zover dat ik nergens meer om kan lachen waar het die griezelige kwezel betreft.quote:Op maandag 30 april 2007 18:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een vermakelijk gesprek met Brian, Amanda en Nic.
Schánde!quote:Op maandag 30 april 2007 18:01 schreef Soury het volgende:
Ze hebben het gewoon openlijk over een sexrelatie![]()
Dat hij het blaadje in z'n mond stopt en dan dubbelvouwt? Ik heb het nu gemist, maar dat heb ik hem eerder zien doen. Ik vond het toen heel opvallend.quote:Op maandag 30 april 2007 18:03 schreef demins het volgende:
Zoals Jaap een A4-tje dubbel vouwt... pure poëzie!
Ze kreeg, zelfs diezelfde nacht nog, wel een gesprek, alleen heel laat en in de keuken.quote:Op maandag 30 april 2007 18:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Pardon?
Ze halen para brothah uit de villa en stoppen hem in een hotel, omdat ie totaal door het rood is.
Brian heeft gesprekken met de psychologe, Amanda vraagt een gesprek aan en wat gebeurt er............?
Nou vertel ? Ik merk niks van die hersengravers die ze daar hebben. Brian had eruit moeten gaan !! En Amanda moet retour lagere schoolquote:Op maandag 30 april 2007 18:05 schreef Dark het volgende:
[..]
Pardon?
Ze halen para brothah uit de villa en stoppen hem in een hotel, omdat ie totaal door het rood is.
Brian heeft gesprekken met de psychologe, Amanda vraagt een gesprek aan en wat gebeurt er............?
Als je een maand verder bent, dan lag Brian in zijn bedje lekker te slapen, en Huub en Amanda gingen boven op hem samen neuken.quote:Op maandag 30 april 2007 18:04 schreef blomst het volgende:
Brian zwakt zijn eigen daden weer af.
Brian is goed in zichzelf goed praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |