quote:Op maandag 30 april 2007 16:04 schreef beequeen het volgende:
Brainless vraagt, wat het kost?
AmanDel link, ik ben niet te koop ,zegt ze.
Brainless, zegt dat hij met een fles Amaretto aardig in de buurt komt.
precies, daarom gunt ze hem niet de tijd om op zijn minst even bij te komen.quote:Op maandag 30 april 2007 15:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Eigenlijk zegt ze: alsjeblieft, neuk me weer.
Maar Brian wacht nog even, tot hij weer op springen staat.
Heb net al op de pol (sex) op vanavond gewedquote:Op maandag 30 april 2007 16:06 schreef Marrije het volgende:
Amanda vindt Brian een moeilijke vent. Nou, mi mag ze nog blij zijn dat ie uberhaupt met dr praat.
Ik snap niet dat zij met hem praat Als een vent mij in mijn gezicht zou spugen, en slaan, kon hij van mij in de stront zakken.quote:Op maandag 30 april 2007 16:06 schreef Marrije het volgende:
Amanda vindt Brian een moeilijke vent. Nou, mi mag ze nog blij zijn dat ie uberhaupt met dr praat.
Ze zegt net zelf dat ze weer met hem sex wil. Ik probeer het niet eens meer te snappen, snap jequote:Op maandag 30 april 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap niet dat zij met hem praat Als een vent mij in mijn gezicht zou spugen, en slaan, kon hij van mij in de stront zakken.
Ik snap niet dat zij met een vent in bed duikt alsof het niks is.quote:Op maandag 30 april 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap niet dat zij met hem praat Als een vent mij in mijn gezicht zou spugen, en slaan, kon hij van mij in de stront zakken.
Ach de één denkt met d'r kut de ander met z'n lul (alleen heeft mammie er nu even een stop opgezet)quote:Op maandag 30 april 2007 16:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze zegt net zelf dat ze weer met hem sex wil. Ik probeer het niet ens meer te snappen, snap je![]()
Het is om te janken dit.quote:Op maandag 30 april 2007 16:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze zegt net zelf dat ze weer met hem sex wil. Ik probeer het niet eens meer te snappen, snap je![]()
Brian heeft zelf een relatie resoluut afgewezen, en is zelf ook "vreemd gegaan", alleen dan all the way. Amanda heeft niet geneukt met een ander, Brian wel. Dus die morele verontwaardiging van hem is huichelachtig.quote:Op maandag 30 april 2007 16:06 schreef Marrije het volgende:
Dat is al gebeurd, maar het doet haar gewoon niets. Ze is alleen een keer boos geworden op het ex-vriendje van d'r zusje toen hij haar in elkaar had geslagen, maar that's it.quote:Op maandag 30 april 2007 16:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik snap niet dat zij met een vent in bed duikt alsof het niks is.
En dat is een patroon dat ze al jarenlang handhaaft "ik heb nog nooit langer dan 2 dagen geen verkering gehad".
Ze IS gewoon stront, wat mij betreft.
Ze moet niet raar opkijken als haar gedrag problemen veroorzaakt en woede opwekt.
Het is en blijft een sloerie. Denk je nou echt dat er een normale vent is , die dit kind nog wil, na deze vertoning.quote:Op maandag 30 april 2007 16:13 schreef avonne het volgende:
[..]
En dat is een patroon dat ze al jarenlang handhaaft "ik heb nog nooit langer dan 2 dagen geen verkering gehad".
Ze moet niet raar opkijken als haar gedrag problemen veroorzaakt en woede opwekt.
Ze zaten net volgens mij op nu.nl, maar zat ook al te zoeken waar iets stond over Brian zijn zelfmoordgedoequote:Op maandag 30 april 2007 16:10 schreef proh het volgende:
welke site kijken ze nu?
Nee hoor, dit is die langspeelplaat die hij steeds afspeelt sinds hij terug is. Als die sukkel Brian immuniteit had gegeven was er nu inderdaad iemand uitgeweest namelijk Jaap.quote:
Ze lazen de reactie's op een artikel in De Telegraaf over Melissaquote:Op maandag 30 april 2007 16:10 schreef proh het volgende:
welke site kijken ze nu?
thanksquote:Op maandag 30 april 2007 16:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze lazen de reactie's op een artikel in De Telegraaf over Melissa
Zie http://www.telegraaf.nl/p(...)_in_Gouden_Kooi.html
Tnxquote:Op maandag 30 april 2007 16:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ze lazen de reactie's op een artikel in De Telegraaf over Melissa
Zie http://www.telegraaf.nl/p(...)_in_Gouden_Kooi.html
quote:Op maandag 30 april 2007 16:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik ben bang dat, als we dat gaan doen, alles weggeklikt wordt.quote:Op maandag 30 april 2007 16:25 schreef Gert het volgende:
Dus we kunnen via de reacties op Telegraaf-artikelen communiceren met de bewoners.
Ze mogen pas net een half uur drinken. Er was alleen een uitzondering voor de oranje bitter volgens mij.quote:Op maandag 30 april 2007 16:22 schreef ach het volgende:
Wat een saaie zak stront is die Nicolaas toch. Is hij nu alweer bezopen?
Ja, maar met wisselend succes. Het hangt af van de alertheid van de redacteur, die dienst heeft. Gisteren las Huub in De Telegraaf zonder probleem het vertrek van Sylvia. Toen Amanda even later hetzelfde wilde lezen, werd door 'achter' meteen weggeklikt.quote:Op maandag 30 april 2007 16:25 schreef Gert het volgende:
Dus we kunnen via de reacties op Telegraaf-artikelen communiceren met de bewoners.
Ik geloof Brian als hij zegt dat het voor hem verschil maakt of zij met een bezoeker seks heeft of dat het medebewoner Huub, zijn aartsrivaal, is. Huub ligt, zeker na Nena zooo gevoelig. . .dat had ze niet dommer kunnen doen -ervan uitgaande dat ze daarna nog weer met Brian het bed in wilde.quote:Op maandag 30 april 2007 16:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian heeft zelf een relatie resoluut afgewezen, en is zelf ook "vreemd gegaan", alleen dan all the way. Amanda heeft niet geneukt met een ander, Brian wel. Dus die morele verontwaardiging van hem is huichelachtig.
Ik kan me gevoelsmatig best voorstellen hoor, dat Brian even geen zin meer heeft om met Amanda naar bed te gaan, nu ze met Huub heeft lopen flikflooien. Maar dat veróórdelende, dat voor hoer uitmaken, is niet fair. Maar Amanda voedt dat zelf door zichzelf zo schuldig op te stellen, in plaats van Brian om z'n oren te slaan met het feit dat hij geen relatie wilde, met "danseres" Elli heeft geneukt en Amanda ook nog eens in het gezicht heeft gespuugd en waarschijnlijk ook geduwd of gestompt.
Bezoek hem in Brielle. Van mij mag hij vandaag nog weg, die aso, onaangepaste, lompe, ranzige randdebiel.quote:Op maandag 30 april 2007 16:26 schreef SiRojK het volgende:
Echt, als Jaap weg is, kijk ik sowieso niet meer
Huub denkt na, net als Niels.quote:
Sorry, maar dat geloof ik dus niet. Brainless ziet haar als prive-bezit. Wie ze ook geneukt zou hebben, maakt geen enkel verschilquote:Op maandag 30 april 2007 16:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik geloof Brian als hij zegt dat het voor hem verschil maakt of zij met een bezoeker seks heeft of dat het medebewoner Huub, zijn aartsrivaal, is. Huub ligt, zeker na Nena zooo gevoelig. . .dat had ze niet dommer kunnen doen -ervan uitgaande dat ze daarna nog weer met Brian het bed in wilde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |