Denk hier een applaus-smiley.quote:Op maandag 30 april 2007 17:06 schreef demins het volgende:
[..]
Allebei zijn ze slachtoffer van een onderwijssysteem dat de leerlingen niet wil vermoeien met dergelijke trivialiteiten. "Als ze maar begrijpen wat je bedoelt..."
Veel slachtoffers van dit systeem posten hier ook mee!
Er groeien generaties op die geen foutloos stuk kunnen schrijven in hun moedertaal!
En áls er al gelezen wordt door deze ongelukkigen is het vaak op fora, waar ze de fouten van anderen gretig overnemen in de oprechte veronderstelling dat het zo hoort...
Dit soort spellingskwesties hoor je te beheersen als je van de basisschool komt. Net als breuken, die daar ook niet meer geleerd worden.
Als je intelligent genoeg bent leer je het jezelf misschien wel aan, maar anders...
Zo worden de dommen steeds dommer en de slimmen relatief slimmer.
![]()
ja, maar zijn slimheid wordt echt overschat door hemzelf en ook andere mensen, begrijp overigens niet waarom hij in zijn beroep als telefonisch verkoper is blijven steken wanneer hij zoveel meer kan.quote:Op maandag 30 april 2007 17:20 schreef demins het volgende:
[..]
Die moet je dan toch wél kennen en weten te gebruiken! Huub zijn, ws hoge, IQ zie je met name aan de onvoorstelbare snelheid waarmee hij denkt!![]()
Mijn mening is dat Amanda dat helemaal zelf mag bepalen. Huub lag juist zeer voor de hand omdat ze hem eigenlijk best wel leuk vindt en ze veel plezier hebben samen. Bovendien had Huub haar al verschillende keren het hof gemaakt en ook daar was ze niet afkerig van.quote:Op maandag 30 april 2007 16:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die heb ik gemist en ik denk dat ook dat wel wat woede oproept, ik denk alleen dat het toch verschil maakt dat het nu uitgerekend Huub moest zijn.
De hoogte van een IQ is dan ook weinig anders dan de snelheid waarmee je denktquote:Op maandag 30 april 2007 17:20 schreef demins het volgende:
[..]
Die moet je dan toch wél kennen en weten te gebruiken! Huub zijn, ws hoge, IQ zie je met name aan de onvoorstelbare snelheid waarmee hij denkt!![]()
Daar maak ik te veel vouten voorquote:
Tuurlijk mag ze dat zelf bepalen maar dan moet ze niet zo verbaasd zijn als Brian bv vanmorgen niet wil dat ze op hem ligt.quote:Op maandag 30 april 2007 17:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn mening is dat Amanda dat helemaal zelf mag bepalen. Huub lag juist zeer voor de hand omdat ze hem eigenlijk best wel leuk vindt en ze veel plezier hebben samen. Bovendien had Huub haar al verschillende keren het hof gemaakt en ook daar was ze niet afkerig van.
Huub is 24/25, lees jong, en werk is werk!quote:Op maandag 30 april 2007 17:26 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, maar zijn slimheid wordt echt overschat door hemzelf en ook andere mensen, begrijp overigens niet waarom hij in zijn beroep als telefonisch verkoper is blijven steken wanneer hij zoveel meer kan.
Amanda ook hoorquote:Op maandag 30 april 2007 17:29 schreef Disana het volgende:
Huub is een eersteklas zuignap, meent Brian.
Zo'n uitspraak vind ik dan weer een teken van intelligentie.quote:
Eens, maar ik bedoel ongeacht met wie ze iets heeft gedaan. Er werd hier ergens gezegd dat ze extra stom was om Huub te kiezen... daar ben ik het niet mee eens. Mij interesseert de mening van Brian niet... het was veel hoeriger geweest als Amanda een vreemde had gekozen.quote:Op maandag 30 april 2007 17:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tuurlijk mag ze dat zelf bepalen maar dan moet ze niet zo verbaasd zijn als Brian bv vanmorgen niet wil dat ze op hem ligt.
hij was telefoonverkoper, omdat hij in het nwe schooljaar naar de Pabo zou gaan.quote:Op maandag 30 april 2007 17:29 schreef Dark het volgende:
[..]
Huub is 24/25, lees jong, en werk is werk!
Juist.quote:Op maandag 30 april 2007 17:30 schreef mazaru het volgende:
Die Amanda heeft echt geen zelfrespect
Een vent die je in je gezicht heeft geslagen en gespuugd, zo als een juffershondje achterna lopen is diep beschamend.
Battered Wife Syndrome...quote:Op maandag 30 april 2007 17:30 schreef mazaru het volgende:
Een vent die je in je gezicht heeft geslagen en gespuugd, zo als een juffershondje achterna lopen is diep beschamend.
Ik zei als Amanda had verwacht dat ze weer bij Brian het bed in kon stappen was Huub geen slimme keus omdat Brian Huub als zijn aartsrivaal ziet.quote:Op maandag 30 april 2007 17:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Eens, maar ik bedoel ongeacht met wie ze iets heeft gedaan. Er werd hier ergens gezegd dat ze extra stom was om Huub te kiezen... daar ben ik het niet mee eens. Mij interesseert de mening van Brian niet... het was veel hoeriger geweest als Amanda een vreemde had gekozen.
Dat is zeker een feit.quote:Op maandag 30 april 2007 17:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik zei als Amanda had verwacht dat ze weer bij Brian het bed in kon stappen was Huub geen slimme keus omdat Brian Huub als zijn aartsrivaal ziet.
Dan heb je dus als ouder zijnde, compleet gefaald je kind op te voedenquote:Op maandag 30 april 2007 17:32 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Battered Wife Syndrome...
Ze weet niet beter en dat is niet zomaar: dit is de manier waarop zij met mannen omgaat en waarop zij mannen met haar laten omgaan.
Ze heeft wel een grote bek maar die doet weinig anders dan haar onzekerheid verbloemen.
Het is toch triest dat Brian zélf nota bene moest opmerken: "Vergeet niet dat ik ook bij jou iets fouts heb gedaan."quote:Op maandag 30 april 2007 17:32 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Battered Wife Syndrome...
Ze weet niet beter en dat is niet zomaar: dit is de manier waarop zij met mannen omgaat en waarop zij mannen met haar laten omgaan.
Ze heeft wel een grote bek maar die doet weinig anders dan haar onzekerheid verbloemen.
Niet altijd maar in het geval van Amanda denk ik dat dat zeker meespeelt.quote:Op maandag 30 april 2007 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan heb je dus als ouder zijnde, compleet gefaald je kind op te voeden
Dat is het ook, maar het is minimaal net zo triest dat Brian heel goed weet dat Amanda zo labiel is en daar toch keer op keer gebruik/misbruik van maakt.quote:Op maandag 30 april 2007 17:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is toch triest dat Brian zélf nota bene moest opmerken: "Vergeet niet dat ik ook bij jou iets fouts heb gedaan."
Blijkbaar vindt ze het zó normaal om zo behandeld te worden, dat het niet eens in haar ópkomt om hier verontwaardigd over te zijn.
Nee hoorquote:Op maandag 30 april 2007 17:35 schreef Disana het volgende:
Soms hoop ik dat de familie van Rat hier meeleest. Is dat slecht van mij?
Omdat ze elkaar waard zijnquote:Op maandag 30 april 2007 17:35 schreef Suikeroom het volgende:
waarom praat Brian nog met die hoer
Rotrat Brian kan geen gezonde vrouw krijgen. Die Tamara ziet er leuk uit maar ik wed dat ze aan hetzelfde euvel lijdt.quote:Op maandag 30 april 2007 17:36 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Dat is het ook maar het is minimaal net zo triest dat Brian heel goed weet dat Amanda zo labiel is en daar toch keer op keer gebruik/misbruik van maakt.
Omdat meneer "lekker met Elli neuken onder de douche" Kubatz zijn gevoelige dichters-ziel diep is gekwetst door het straatmeisje Amanda, en hij dit probeert te verwerken door er 34 keer per dag over te beginnen. Het in haar gezicht spugen en stompen luchtte niet genoeg op.quote:Op maandag 30 april 2007 17:35 schreef Suikeroom het volgende:
De moeder is net zo ziek.quote:Op maandag 30 april 2007 17:36 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Nee hoor
Als Netty er dan toch is: "Schaam je diep dat je zo'n gast op de wereld hebt gezet"
Hoe durf je?quote:Op maandag 30 april 2007 17:35 schreef Suikeroom het volgende:
Dat denken we toch allemaal!quote:Op maandag 30 april 2007 17:35 schreef Disana het volgende:
Als toch wel een soort aanverwant familielid (van Rat) ben ik het helemaal met je eens Ik distangeer me ervanquote:Op maandag 30 april 2007 17:35 schreef Disana het volgende:
Nee maar wacht even...hij deed dat omdat hij zoveel voor haar voelt hoor, als hij niets voor haar had gevoeld zou hij dat nooit hebben gedaan, het was uit LIEFDEquote:Op maandag 30 april 2007 17:30 schreef mazaru het volgende:
Muisje, die Rat kan nog niet aan je mooigevijlde pinknageltje tippenquote:Op maandag 30 april 2007 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Als toch wel een soort aanverwant familielid (van Rat) ben ik het helemaal met je eens Ik distangeer me ervan![]()
Oh ja!quote:Op maandag 30 april 2007 17:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee maar wacht even...hij deed dat omdat hij zoveel voor haar voelt hoor, als hij niets voor haar had gevoeld zou hij dat nooit hebben gedaan, het was uit LIEFDE
Das mooi dan kom ik je vuilniszak overhoop halenquote:Op maandag 30 april 2007 17:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Muisje, die Rat kan nog niet aan je mooigevijlde pinknageltje tippen![]()
Ja en of ze niet alsnog abortus kan laten plegen zeg maar buitenbaarmoederlijkquote:Op maandag 30 april 2007 17:36 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Nee hoor
Als Netty er dan toch is: "Schaam je diep dat je zo'n gast op de wereld hebt gezet"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |