Amanda is iemand die goed is voor de sex-industrie, is ze voor in de wieg gelegd en zal ze met erg veel plezier doen want ze geniet van verleiden en van aandacht en stapt met gemak over beledigingen van mannen heen.quote:Op maandag 30 april 2007 16:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik snap niet dat zij met een vent in bed duikt alsof het niks is.
En dat is een patroon dat ze al jarenlang handhaaft "ik heb nog nooit langer dan 2 dagen geen verkering gehad".
Ze IS gewoon stront, wat mij betreft.
Ze moet niet raar opkijken als haar gedrag problemen veroorzaakt en woede opwekt.
Zag zijn reactie toen ze wat ging drinken met Mitch.quote:Op maandag 30 april 2007 16:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, maar dat geloof ik dus niet. Brainless ziet haar als prive-bezit. Wie ze ook geneukt zou hebben, maakt geen enkel verschil
Het ligt misschien iets gevoeliger dat het Huub is, maar zijn reactie was imho, precies hetzelfde geweest.
quote:Op maandag 30 april 2007 16:33 schreef Dogga het volgende:
ik heb al een aantal dagen niet gekeken maar uhmm traint jaapio uberhaupt nog of hoe zit dat
Ben je op bezoek?quote:
Het is zoals Brian zelf zegt:" Ik bepaal wie er uit gaat! Het is daarom nodig dat de "nieuwe" Eric of Huub immuniteit geeft, want dan kan het heel snel gaan."quote:Op maandag 30 april 2007 16:32 schreef nueffeniet het volgende:
men ik wordt er gek van dat niemand tegen parawanker zegt er moet iemand in jouw groepie eruit hij wil alleen maar huub of erik eruit wat een lowlife glibberig ventje is dat
Dus dat.quote:Op maandag 30 april 2007 16:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, maar dat geloof ik dus niet. Brainless ziet haar als prive-bezit. Wie ze ook geneukt zou hebben, maakt geen enkel verschil
Het ligt misschien iets gevoeliger dat het Huub is, maar zijn reactie was imho, precies hetzelfde geweest.
Van huubfeedsyourhead?quote:Op maandag 30 april 2007 16:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio maakt een hele studie van de weblog van Huub
Natas mag dan eerst wel gehersenspoelt worden door de buren, want die gaat Brian echt niet wegstemmen.quote:Op maandag 30 april 2007 16:45 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik hoop dat de nieuwkomer Japio immuniteit zal geven...dan kunnen ze Brian eruit stemmen...Natasia dan 'voor zijn bestwil' en Amanda omdat het gewoon teveel wrijving geeft om nog langer samen te wonen...
Huub z'n MSN naam is sinds gisteren www.gouden-huub.nlquote:
Voor iemand met een bovengemiddeld hoog iq heeft ie wel verdomd veel taalfouten in zijn blogjes staanquote:Op maandag 30 april 2007 16:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dit is de link http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/
Mijn sig is altijd bij de hand.quote:Op maandag 30 april 2007 16:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dit is de link http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/
Onder het mom van het is beter voor je schat want je draait door hier...echt welquote:Op maandag 30 april 2007 16:47 schreef Dark het volgende:
[..]
Natas mag dan eerst wel gehersenspoelt worden door de buren, want die gaat Brian echt niet wegstemmen.
Die heb ik gemist en ik denk dat ook dat wel wat woede oproept, ik denk alleen dat het toch verschil maakt dat het nu uitgerekend Huub moest zijn.quote:Op maandag 30 april 2007 16:36 schreef schatje het volgende:
[..]
Zag zijn reactie toen ze wat ging drinken met Mitch.
Die is van Now-life, niks officieel.quote:Op maandag 30 april 2007 16:47 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Huub z'n MSN naam is sinds gisteren www.gouden-huub.nl
En dit is het persoonlijke bericht wat erbij staat:
LET OP!!!! DIT IS DE ENIGE OFFICIELE FANSITE VAN HUUB: www.GOUDEN-HUUB.NL
Zou hij ook dyslectisch zijn??quote:Op maandag 30 april 2007 16:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Voor iemand met een bovengemiddeld hoog iq heeft ie wel verdomd veel taalfouten in zijn blogjes staan![]()
Mijn gokje is dat Nicolaas met een bepaalde opdracht door de redactie in de villa is gezet (voor een beperkte tijd). De nieuwe bewoner zal hem immuun moeten maken, zodat Nicolaas kan doorgaan met stoken.quote:Op maandag 30 april 2007 16:49 schreef schatje het volgende:
Ik zou het wel strak vinden als de nieuwe miljonair Brian immuniteit geeft.
Check de site van Japio, Erasmus was het toch?????quote:Op maandag 30 april 2007 16:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Voor iemand met een bovengemiddeld hoog iq heeft ie wel verdomd veel taalfouten in zijn blogjes staan![]()
Dat kan wel wezen maar Huub z'n MSN is toch wel degelijk Huub z'n MSN... die wordt ondertussen beheerd door een vriend en zijn broer, dus kennelijk hebben die voor Huub besloten dat dit de officiële fan-site wordt.quote:Op maandag 30 april 2007 16:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die is van Now-life, niks officieel.
Wel spannend, want wie gaat er dan uit: Jaap of Natasia?quote:Op maandag 30 april 2007 16:49 schreef schatje het volgende:
Ik zou het wel strak vinden als de nieuwe miljonair Brian immuniteit geeft.
natuurlijk niet, die vind haar welzijn nog altijd belangrijker dan die van brian.quote:Op maandag 30 april 2007 16:47 schreef Dark het volgende:
[..]
Natas mag dan eerst wel gehersenspoelt worden door de buren, want die gaat Brian echt niet wegstemmen.
Ze heeft Kenneth en Netty achter zich staan want die willen Brian de villa uitquote:Op maandag 30 april 2007 16:52 schreef miesy het volgende:
[..]
natuurlijk niet, die vind haar welzijn nog altijd belangrijker dan die van brian.
Dat hoop ik dan maar, dat laatste, niet dat wat tussen haakjes staat.quote:Op maandag 30 april 2007 16:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mijn gokje is dat Nicolaas met een bepaalde opdracht door de redactie in de villa is gezet (voor een beperkte tijd). De nieuwe bewoner zal hem immuun moeten maken, zodat Nicolaas kan doorgaan met stoken.
morgen.quote:Op maandag 30 april 2007 17:00 schreef ericahysterica het volgende:
ik zie dat de hondjes er nog zijn .........die gingen toch weg vandaag?
Die mochten vandaag juist nog blijven zodat ze niet vertrapt zouden worden op het Leidsepleinquote:Op maandag 30 april 2007 17:00 schreef ericahysterica het volgende:
ik zie dat de hondjes er nog zijn .........die gingen toch weg vandaag?
Allebei zijn ze slachtoffer van een onderwijssysteem dat de leerlingen niet wil vermoeien met dergelijke trivialiteiten. "Als ze maar begrijpen wat je bedoelt..."quote:Op maandag 30 april 2007 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Check de site van Japio, Erasmus was het toch?????
Dit denk ik van het begin af aan al.quote:Op maandag 30 april 2007 16:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Mijn gokje is dat Nicolaas met een bepaalde opdracht door de redactie in de villa is gezet (voor een beperkte tijd). De nieuwe bewoner zal hem immuun moeten maken, zodat Nicolaas kan doorgaan met stoken.
En onderaan dat artikel wordt zijonline weer als bron vermeld... met andere woorden: als het in de party zou staan zou het waarheidsgehalte weinig hoger zijn.quote:Op maandag 30 april 2007 17:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens dit artikel zal DGK 1 juli gestopt worden.
Als RTL de zender TIEN van John de Mol inlijft sluit De Gouden Kooi per 1 juli haar deuren! Het geldverslindende programma waar bijna 200 mensen achter de schermen betrokken bij zijn en dat nu dagelijks rond de 350.000 kijkers trekt, is een van de programma’s die sneuvelt bij een overname van TIEN. Of die overname er ook komt is echter nog maar de vraag.......
Zie verder : http://www.mediadagblad.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1056&Itemid=39
Ik geniet altijd van jou mooie posts, en helaas heb je gelijk. Het is droevig hoe men omgaat met de Nederlandse taal, en dan doel ik niet op Brainless.quote:Op maandag 30 april 2007 17:06 schreef demins het volgende:
[..]
Zo worden de dommen steeds dommer en de slimmen relatief slimmer.
![]()
jouw postsquote:Op maandag 30 april 2007 17:13 schreef beequeen het volgende:
Ik geniet altijd van jou mooie posts, en helaas heb je gelijk. Het is droevig hoe men omgaat met de Nederlandse taal, en dan doel ik niet op Brainless.![]()
jouwquote:Op maandag 30 april 2007 17:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geniet altijd van jou mooie posts, en helaas heb je gelijk. Het is droevig hoe men omgaat met de Nederlandse taal, en dan doel ik niet op Brainless.![]()
Zijonline is idd niet erg betrouwbaar als bron, maar over het feit, dat we moesten gaan betalen voor de streams, hadden ze wel gelijk.........dus, wie weet. Het zou mij niet verbazen iig.quote:Op maandag 30 april 2007 17:10 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
En onderaan dat artikel wordt zijonline weer als bron vermeld... met andere woorden: als het in de party zou staan zou het waarheidsgehalte weinig hoger zijn.
denk dat dat nog wel meevalt, zo slim is huub niet, hij presenteert zich als slim ventje en leest veel.quote:Op maandag 30 april 2007 16:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die moet je dan toch wél kennen en weten te gebruiken! Huub zijn, ws hoge, IQ zie je met name aan de onvoorstelbare snelheid waarmee hij denkt!quote:Op maandag 30 april 2007 17:17 schreef robert2006 het volgende:
[..]
denk dat dat nog wel meevalt, zo slim is huub niet, hij presenteert zich als slim ventje en leest veel.
prikl je heel snel doorheen, valt me erg op dat hij het liefst zoveel mogelijk moeilijke woorden gebruikt, terwijl je het toch op een veel simpelere manier kunt zeggen.
Eens, Huub schakelt razend snel, soms een beetje TE snel. Voorval 4 uur voor Bart en Lesleyquote:Op maandag 30 april 2007 17:20 schreef demins het volgende:
[..]
Die moet je dan toch wél kennen en weten te gebruiken! Huub zijn, ws hoge, IQ zie je met name aan de onvoorstelbare snelheid waarmee hij denkt!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |