Ik ken de voorzitter nog niet zo goed, maar Koeman mag van mij blijven.quote:Op maandag 30 april 2007 12:00 schreef Sloggi het volgende:
Wie zien jullie liever vertrekken, de voorzitter of de trainer?
Koeman maakt domme fouten, laat niemand beter voetballen en doet veel te veel rare uitspraken in de media. Wat mij betreft is alle kritiek terecht.quote:Op maandag 30 april 2007 11:56 schreef ErikT het volgende:
Overigens heeft Koeman de ploeg dus op tijd weer aan het voetballen gekregen. Twente thuis, Utrecht uit en natuurlijk Vitesse thuis werd er gewoon goed gevoetbald.
Ik vind de gigantische kritiek dus niet terecht. PSV stond na de kerst vertekend ver bovenaan (zoveel beter zijn we niet, 11 punten na 20 wedstrijden) en na de winterstop verloor PSV weer te veel punten gezien het voetbal. Ook de grote voorsprong veroorzaakte gemakzucht (zie PSV - Ajax) droeg hieraan bij. En de blessures. Met een iets grotere selectie (met fatsoenlijke voetballers) wordt PSV volgend jaar weer kampioen. Ook met Koeman.
Hij is toch interim, dus de vraag is niet relevant... En over Kkoeman heb ik nu zo'n gemengde gevoelens. Als ik eraan denk dat hij aan een nieuw team zonder Cocu en Alex (en wie weet nog meer) moet bouwen, dan twijfel ik nog. Maar ik heb gisteren wel weer wat meer sympathie voor hem gekregen. De spelers namen het duidelijk voor hem op en het stond gewoon goed gisteren.quote:Op maandag 30 april 2007 12:01 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik ken de voorzitter nog niet zo goed, maar Koeman mag van mij blijven.
quote:Op maandag 30 april 2007 12:24 schreef LudoSanders het volgende:
[afbeelding]
Phoxy weer bedolven onder Gomes.
In 2007 vond ik hem toch slechter dan voorheen..quote:Op maandag 30 april 2007 12:32 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Gomes
Hij kon gisteren zijn tranen van geluk niet bedwingen. Prachtig was dat om te zien![]()
[afbeelding]
Dit vind ik een van de mooiste foto's van gisteren.
Maar hij was nog steeds HEEL goed, ondanks een paar slechte wedstrijden. Hij heeft ook punten gewonnen voor PSV met fantastische reddingen, zowel in Europa als in de competitie...quote:Op maandag 30 april 2007 12:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
In 2007 vond ik hem toch slechter dan voorheen..
Inderdaad! Twee uur met het OV!quote:Op maandag 30 april 2007 12:47 schreef WooZ het volgende:
Ik werd gek gister![]()
![]()
Maar waarom doen ze gvd die huldiging doordeweeks, niet iedereen woont in de buurt![]()
Iedereen is minder dan vorig seizoen dit jaar, een van de redenen dat Koeman op moet zouten voor mij.quote:Op maandag 30 april 2007 12:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
In 2007 vond ik hem toch slechter dan voorheen..
Afellay is beter geworden.quote:Op maandag 30 april 2007 12:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Iedereen is minder dan vorig seizoen dit jaar, een van de redenen dat Koeman op moet zouten voor mij.
Vind je? Hij heeft er een paar aardige wedstrijden tussen zitten maar minstens net zoveel slechte.quote:
Hier ook een nagenieter!quote:Op maandag 30 april 2007 13:28 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben nog steeds na aan het genieten
quote:Op maandag 30 april 2007 13:13 schreef LudoSanders het volgende:
[afbeelding]
Opvallend hoe snel Lazovice de bal teruggeeft.
Snap het ook niet helemaal. Het is toch niet alleen voor seizoenkaarthouders (anders moeten we met 5 vechten om 2 kaartenquote:Op maandag 30 april 2007 13:35 schreef ganzenherder het volgende:
Ik ga strakjes ook maar even pilzen in Eindhoven, en zo veel mogelijk het bavaria mijden![]()
Wat kut trouwens dat die huldiging in het stadion is, waar willen ze al dat volk laten?Met het volk van vorig seizoen hadden ze er wel 5 kunnen vullen ofzo
![]()
Stadsbestuur van Eindhoven had toch eigenlijk altijd wel een plan achter de hand moeten hebben zolang de theoretische kans op een landskampioensschap nog aanwezig was....![]()
Ik hoop het nietquote:Op maandag 30 april 2007 15:00 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Danko hebben jullie in ieder geval binnen dunkt mij..
quote:Op maandag 30 april 2007 12:24 schreef LudoSanders het volgende:
[afbeelding]
Phoxy weer bedolven onder Gomes.
Lijkt mij een kwestie van tijd als ik Lazovic hoor praten over PSV. En hoe snel hij de bal aan Gomes geeftquote:
quote:"Ik wil graag naar PSV", zo klinkt de openlijke sollicitatie van Lazovic. "Er zijn altijd problemen bij een transfer, maar ik hoop dat ik volgend jaar bij PSV speel. Maar dat moet je aan de mensen van Vitesse vragen. PSV is echt een grote club, het is mijn droomclub."
Dat heb ik niet gezien. Ik kan me niet herinneren dat supporters onder Hiddink ooit zo negatief zijn geweest, dat voetbalt niet gemakkelijker. Op het moment dat de spelers collectief mentaal niet in orde zijn is het ook lastig oordelen in hoeverre ze gegroeid zijn. Uiteindelijk konden ze wel pieken op het juiste moment en zijn de cruciale fouten van Cocu, Simons en Gomes in de laatste weken juist door die andere jongens nog goed gemaakt.quote:Op maandag 30 april 2007 12:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Iedereen is minder dan vorig seizoen dit jaar, een van de redenen dat Koeman op moet zouten voor mij.
quote:Op maandag 30 april 2007 13:13 schreef LudoSanders het volgende:
[afbeelding]
Moensquote:Op maandag 30 april 2007 21:12 schreef pascalheister het volgende:
http://streams.planet.nl/cgi-bin/reflector.cgi?subdir=stream/&stream=PSV_2007-04-30_5175&type=wmv&dir=kpnmedia10
Bartinaquote:Op maandag 30 april 2007 21:12 schreef pascalheister het volgende:
http://streams.planet.nl/cgi-bin/reflector.cgi?subdir=stream/&stream=PSV_2007-04-30_5175&type=wmv&dir=kpnmedia10
Zo leuk is Jan nu ook weer niet lijkt me.quote:Op maandag 30 april 2007 21:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Zijn dat nou spelersvrouwen op de 1e rij bij jan smit![]()
Werkt hier niet ?quote:Op maandag 30 april 2007 21:12 schreef pascalheister het volgende:
Hehe, das origineel zo'n limburgs carnval nummer... Viva Hollandia... *insert onverstaanbaar limburgs*quote:Op maandag 30 april 2007 22:02 schreef Frey het volgende:
Viva PSV![]()
Vind het zo'n heerlijk nummer. Vooral nu![]()
Geen probleem voor mij, ik ben een Limburger. Maar mijn voetbalhart ligt in Brabant.quote:Op maandag 30 april 2007 22:16 schreef febster het volgende:
[..]
Hehe, das origineel zo'n limburgs carnval nummer... Viva Hollandia... *insert onverstaanbaar limburgs*
quote:Op maandag 30 april 2007 17:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://images.fcupdate.net/large/13838.jpg
Wallpaper?
Verdomd mooie reeksquote:Op maandag 30 april 2007 23:03 schreef jorienvdherik het volgende:
6e titel in 8 jaar de klere...
Ze hadden volgens mij ook Kromkamp daar neer kunnen zetten, niemand die het verschil had opgemerkt.quote:
En nu de vraag, wanneer was dat ouwequote:Op maandag 30 april 2007 23:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Verdomd mooie reeks.
En dan te bedenken dat ik mijn eerste seizoenskaart pakte toen PSV helemaal in puin lag, met Aad Mossad als trainer.... Nooit verwacht dat we nog zoveel titels zouden pakken in zo'n korte tijd![]()
Geweldigquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:41 schreef jmac het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=B-NrGcxcWkU&mode=related&search= (l)
Hij gaf zelf aan rustig aan te doenquote:Op maandag 30 april 2007 13:13 schreef LudoSanders het volgende:
[afbeelding]
Bron?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij gaf zelf aan rustig aan te doen
Hij wil CL spelen
ALs we een penal hadden tegen gekregen dan had Lazovic hem naast geschoten
Schaars wou eerst weg vanwege Van Gaalquote:Op maandag 30 april 2007 22:31 schreef rubbereend het volgende:
Derksen nieuws:
Schaars wil bij AZ blijven vanwege van Gaal
Santa Cruz van Bayern wilde niet naar PSV, nu wordt er getrokken aan Pizarro en Makaay
Dat zeiden ze geloof ik op de tv tijdens de wedstrijden.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:41 schreef jmac het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=B-NrGcxcWkU&mode=related&search= (l)
Ah dan heb ik jou dus toegezongen in de laatste 200 meterquote:Op maandag 30 april 2007 22:42 schreef WooZ het volgende:
Ik had trouwens zaterdag de bata gerend (voor diegene die het niet kennen, kijk maar op batavierenrace.nl, langste estafetteloop ter wereld van nijmegen naar enschede).
Moest de slotetappe, vanaf enschede centrum naar de campus (waar een duizenden mensen langs de kant staan) Mét psv shirt en sokken aan, en ik kreeg me toch een berg opmerkingen vanaf de kantDe één riep dat AZ kampioen werd, dan werd er weer 'Eindovûh' 'Boerûh' geschreeuwd en iemand begon 'eens per jaar' te zingen toen ik langskwam
Na afloop kwamen enkel zelfs naar me toe met respect dat ik dat shirt nog durfde te dragen, maar het heeft geholpen
Ik kan het echt nog steeds níet geloven, ik heb m'n 1913 Philips Sport Vereniging shirt al klaarliggen voor morgen
Boerûh!!![]()
![]()
Thx kerel!quote:
quote:‘De kans is groot dat ik vertrek’
Alex Rodrigo Dias da Costa, gewoonweg Alex, zal hoogstwaarschijnlijk volgend seizoen niet meer de kleuren van PSV verdedigen. Tegenover De Telegraaf liet de Braziliaanse verdediger weten dat hij volgend seizoen voor Chelsea zal uitkomen.
“De kans is vrij groot dat ik wegga”, legde de 24-jarige Braziliaanse international uit. “Chelsea is nu volop bezig met het regelen van een werkvergunning. Eerder is ze dat ook met Salomon Kalou en andere spelers gelukt.”
Volgens de regels van de Engelse voetbalbond (FA) mogen voetballers van buiten de Europese Unie namelijk pas aan de slag in het Premiership als zij minstens 75 procent van de meest recente interlands hebben gespeeld. Toch maakt de FA regelmatig uitzonderingen op die regel.
Alez zelf ziet een overgang naar Stamford Bridge wel zitten, maar niet ten koste van alles. “Chelsea is een mooie club, maar het is wel belangrijk voor me dat ik er ook aan spelen toekom. Als ik alleen maar op de bank kom te zitten, wordt het moeilijk. Maar of dat gebeurt, weet je altijd pas zeker als je er ook bent.”
Daar zullen ze niet zo blij mee zijn in eindhoven , dan zal Gomez waarschijnlijk ook wel weg willenquote:
quote:
Sterker nog, dat willen ze ook. Of ja, Herr Beckenbauerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:23 schreef Verbal_Kint het volgende:![]()
jezus tyfus tering, wat was t koninginnenacht druk in Eindhoven
Interesse voor Makaay en Pizarro dus![]()
Lijkt me wellicht best nog te doen, het lijkt me nl niet onlogisch dat ze in Munchen aan n nieuw team gaan bouwen naar dit desastreuze seizoen.
In de Braziliaanse media is ook al gezegd dat hij heeft gesproken met een grote Europese club. Hij gaf ook aan dat hij het heel erg naar zijn zin heeft en niet per sé weg wil. Alleen voor een grote Europese club.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:14 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Daar zullen ze niet zo blij mee zijn in eindhoven , dan zal Gomez waarschijnlijk ook wel weg willen
Moet hij dan niet erg duur zijn, hij had toch dit seizoen namelijk een nieuw contract getekend tot weetikveel hoe lang.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:10 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
In de Braziliaanse media is ook al gezegd dat hij heeft gesproken met een grote Europese club. Hij gaf ook aan dat hij het heel erg naar zijn zin heeft en niet per sé weg wil. Alleen voor een grote Europese club.
Luca Toni schijnt naar Munchen te komen, dus moet er minimaal 1 spits weg.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:23 schreef Verbal_Kint het volgende:![]()
jezus tyfus tering, wat was t koninginnenacht druk in Eindhoven
Interesse voor Makaay en Pizarro dus![]()
Lijkt me wellicht best nog te doen, het lijkt me nl niet onlogisch dat ze in Munchen aan n nieuw team gaan bouwen naar dit desastreuze seizoen.
bronquote:Het is vooralsnog onduidelijk of Ronald Koeman volgend seizoen trainer van PSV zal zijn, maar bij de Sportclub Westervoort zal hij met open armen worden ontvangen..
Voorzitter Gerrit Gudden schreef hem namelijk een uitnodigende brief. Gudden moest gisterochtend in de Volkskrant lezen dat de geplaagde oefenmeester van de Eindhovenaren met een derde landstitel op zijn conto wel meer telefoontjes verwachtte dan van ‘Westervoort 3 alleen'.
De preses klom vervolgens in de pen en deed Koeman een interessante aanbieding, met meer zekerheden dan bij PSV. Hooguit kan de vierdeklasser uit het Gelderse dorp aan de splitsing van Rijn en IJssel niet aan al zijn financiële wensen tegemoet komen. “Maar bij ons staat voetbalplezier voorop en dat compenseert alle materiële zaken.”
Koeman hoeft het overigens niet alleen te doen bij Westervoort. “En als je dan toch komt, neem Phillip Cocu maar mee. Dat scheelt ook voor Phillip enorm in de reiskosten, want hij woont op slechts 500 meter van onze prachtige accommodatie. En, eerlijk is eerlijk, ons derde kan wel wat versterking gebruiken.''
Is al eerder gepost, maar hier lijkt alweer een stuk serieuzer. Bron was geloof ik ook Sky (heb het van Fok!). Het viel natuurlijk allemaal wel te verwachten.quote:De Spaanse topper Sevilla wil Jefferson Farfán bij PSV losweken. Farfán heeft zelf wel oren naar een carrière in Spanje.
Sevilla doet het dit seizoen uitstekend in de competitie, waarin het tweede staat achter FC Barcelona. Ook is het aardig op weg om de UEFA Cup-titel te verdedigen. De prestaties van Farfán zijn niet onopvallend gebleken in Andalusië, want de club heeft de Peruviaanse spits reeds benaderd.
"Ik kan niet ontkennen dat ik het erg naar mijn zin heb in Eindhoven", zegt Farfán. "Maar de verleiding is erg groot nu er een kans is om naar Spanje te gaan, zeker bij een club als Sevilla. Sinds ze contact met me hebben gehad lijkt het me fantastisch. Ik heb ook meer aanbiedingen gehad, zoals van Napoli en clubs in Engeland, maar Spanje trekt me toch het meest."
Ondertussen hoopt Sevilla Christian Poulsen langer aan zich te binden. De Deense middenvelder staat nog onder contract tot 2009, maar meerdere clubs zijn geinteresseerd in de diensten van de 27-jarige international. Het is voor Poulsen zijn eerste seizoen bij Sevilla.
ja, wij zijn NET WELquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:03 schreef jorienvdherik het volgende:
net niet club joh, kan je beter bij psv blijven
*Je hebt NIETS nodig vandaag om binnen te komen. huldiging is voor iedereen toegankelijkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:12 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik ga vandaag misschien naar de huldiging toe. Maar dat zou de eerste keer zijn voor mij, dus ik weet niet precies hoe alles gaat. Daarom een paar vraagjes:Mag je naar binnen met alleen een club-card, of moet je een seizoenskaart/supportersverenigingskaart hebben? Kan je gewoon het stadion inlopen en ergens gaan zitten voor de huldiging? (als er nog plek is) Is hier misschien iemand die mij op zo'n dag als vandaag rond kan leiden, beetje laten zien hoe alles gaat, de leuke plekjes laten zien etc.? Zou voor mij beter zijn, want in je eentje gaan is ook niet geweldig denk ik.
Dankuquote:*Je hebt NIETS nodig vandaag om binnen te komen. huldiging is voor iedereen toegankelijk
*Ja je mag overal gaan zitten. Ik denk wel dat Oost eerste rang snel vol zit.
*Nee, want moet er vandaag werken
Veel plezier![]()
Meer info: http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=20811
voor Gomes is wel een Europese club schijnt. Maar die twijfelen nog of ze hem nu willen hebben of pas volgend jaar. Zelf hoeft hij niet persé weg, hij heeft het heel erg naar zn zin in Eindhovenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:14 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Daar zullen ze niet zo blij mee zijn in eindhoven , dan zal Gomez waarschijnlijk ook wel weg willen
Een PSV-supporter had al aangegegeven dat hij van het stadion mocht abseilen, maar Johan zei al dat hij zoiets niet zou doen. Mietjequote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:56 schreef Lemming22 het volgende:
En, is Johan Derksen trouwens al van het dak gesprongen? Dat had hij geantwoord bij Jensen op de vraag of AZ kampioen zou worden ("Als AZ het niet wordt, spring ik hier van het dak").
Zijn we ook eindelijk van die snor af![]()
![]()
![]()
Serieusquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:37 schreef jmac het volgende:
Guus Meeuwis komt ook weer (as usual)
Al 3e keer in 3 seizoenen ofzo dat ie komtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:37 schreef jmac het volgende:
Guus Meeuwis komt ook weer (as usual)
Ik snap dat echt niet, alle clubs hebben gewoon hun sportieve plicht gedaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:45 schreef Lemming22 het volgende:
Wat een serene rust is er over ons topic heengedaald. Alle trollies huilend terug naar hun eigen topic om daar verder te huilen over omgekochte teams en scheidsrechters. Heerlijk, zo kampioen worden!![]()
Ik ga ook maar zo. Gelukkig maar 10minuutjes fietsenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:50 schreef Perfect_Survivor het volgende:
*pakt fiets, zegt houdoe tegen fok!kers
Goed waarschijnlijk, bij een huldiging ga je niet furieus tekeer tegen je coach doorgaans.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:10 schreef Chadi het volgende:
Kijken hoe het publiek gaat reageren op Koeman.
ja dat probleem heb ik ookquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:00 schreef xJapser het volgende:
Zeg, ik heb hier Omroep Braboland op digiTV en die zouden de huldiging live uitzenden, alleen nu zie ik een of andere chick in t hooi liggen ofzo? Hoelaat begint dat feestje?
Edit: en nu een stelletje zweefteven op een pleintje![]()
Ik zat er ook al naar te zoeken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:25 schreef pascalheister het volgende:
wordt het nog via internet live uitgezonden door Omroep Brabant?
quote:Koeman zet PSV-leiding verder onder druk
1/5/2007 19:25
De clubleiding van PSV moet snel uitsluitsel geven over de positie van Ronald Koeman. De trainer, die nog tot medio 2008 vastligt, heeft een deadline gesteld.
'Ik heb sinds zondag niets meer gehoord', vertelde Koeman. 'De situatie is dus onveranderd, ja. Nee, zelf heb ik hem ook niet gebeld. Daar heb ik geen behoefte aan. Maar het moet allemaal niet te lang gaan duren. Het houdt een keer op natuurlijk. Ik heb nog twee, drie dagen geduld.'
Vorige week weigerde PSV-voorzitter Frits Schuitema de onder vuur liggende trainer openlijk te steunen. Maar ook na het verrassend binnenhalen van de titel was er geen sprake van een handreiking. Koeman voelt zich in zijn hemd gezet door de Eindhovense clubleiding.
Koeman maakt zich echter geen zorgen over zijn eigen toekomst. 'Mede door het succes in de Champions League willen clubs mij graag hebben', zegt de coach vol zelfvertrouwen in de nieuwe VI. 'Of dat kleine clubs zijn? Kleine clubs train ik niet meer.'
De meest ideale situatie zou zijn dat Barca hem bij ons weg zou kopenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:00 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Koeman maakt zich echter geen zorgen over zijn eigen toekomst. 'Mede door het succes in de Champions League willen clubs mij graag hebben', zegt de coach vol zelfvertrouwen in de nieuwe VI. 'Of dat kleine clubs zijn? Kleine clubs train ik niet meer.'
Hoezo neemt hij een seizoenskaart?quote:
Jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:30 schreef WooZ het volgende:
Hoort ik daar vanaf de Liverpool tribuns schalken:'oooooooooh fritsje philips, luci nilis, eric addooooooo'![]()
grappigquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja![]()
http://www.redandwhitekop.com/forum/index.php?topic=171247.0
Kutactie, sfeerverneukende actie jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:47 schreef Whiteguy het volgende:
Beetje merkwaardige actie van die knakkers om het veld op te gaan...
Zatte Helmondersquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:42 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Kutactie, sfeerverneukende actie ja![]()
![]()
hé, ik was er niet eensquote:
Ja ik hoorde dat een steward het nodig vond om op te merken dat de joden toch wel kampioen werden...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:58 schreef WooZ het volgende:
[..]
hé, ik was er niet eens
Ik heb het net niet gezien, maar afgelopen zondag draaiden er een stel echt door, ze wilden met z'n allen een steward aanvallen net voor rust, en één gast werd nog net in z'n kraag gevat toen ie het veld op wilde rennen
ja nog 560.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:04 schreef pascalheister het volgende:
mooie plaat jmac, heb je er nog meer?
van Alex wel denk ik, Gomes moet ik nog maar zienquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd van deze helden in het PSV-shirt?
Mooie foto man, komt er nog een plaatsje op internet voor de overige 560?quote:
is dat de echte foto? Kheb gevoel dat er iets aan gefotoshopped isquote:
ik weet niet eens hoe dat werktquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:36 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
is dat de echte foto? Kheb gevoel dat er iets aan gefotoshopped is
Gomes begon eerst met huilen en daarna kon Alex het ook niet meer binnen houden.
Zou nogal erg zijn geweest als PSV net geen kampioen zou zijn geworden alleen maar door die ene blunder van Gomes
Dat was hetquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Photoshopped
Anyway, zo op NL3 samenvatting.
Idd lekker kort zeg en alleen maar over dat gezeik tussen koeman en voorzitter, lijkt de telegraaf welquote:
Het is wel een persoonlijkheid, voor jonge jongens toch wel een voorbeeld. Lijkt me ook wel een gangmaker.quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:10 schreef Verbal_Kint het volgende:
He, ligt dat nou aan mij, of is Patrick Kluivert erg belangrijk voor de sfeer in de groep?
Werk je voor PSV als fotograaf, of voor iets anders?quote:Op woensdag 2 mei 2007 00:35 schreef jmac het volgende:
Filmpjes komen dadelijk hier. Ben ze ff aan t uploaden. Zijn overigens niet super want kan wel fotograferen maar niet filmen
Vorig jaar nog de Uefa Cup gewonnen in Eindhoven , en dit jaar kunnen nog kampioen worden 1 punt achter of Barca dus zo net niet is het nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:03 schreef jorienvdherik het volgende:
net niet club joh, kan je beter bij psv blijven
idd, en dan is hij telkens BIJNA terug, krijgt ie weer n nieuwe blessure. 't is gelukkig nog niet zo erg als hoogstrate maar 't is bijna net zo erg.quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:00 schreef du_ke het volgende:
Toch wel klote voor de Jong dat hij weer een seizoen niets heeft kunnen doen.
In iedergeval geen goed voorbeeldquote:Op woensdag 2 mei 2007 00:10 schreef Verbal_Kint het volgende:
He, ligt dat nou aan mij, of is Patrick Kluivert erg belangrijk voor de sfeer in de groep?
Ja die heeft echt een paar pechjarenquote:Op woensdag 2 mei 2007 01:01 schreef jmac het volgende:
[..]
idd, en dan is hij telkens BIJNA terug, krijgt ie weer n nieuwe blessure. 't is gelukkig nog niet zo erg als hoogstrate maar 't is bijna net zo erg.
quote:
heheh het was gezellig dusquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:22 schreef rubbereend het volgende:
morgen overdag komt hier vast een heel overwogen post van mij............ maar nu:
KAMPIOENUH!
wat eeen feest![]()
!!1!!!!!!!!!!11111!!!!!!!!!!11!!!!!!!!!!!!
boeruh!!!!!
oja wat een klootzakken die het veld op stormden!!!dom van PSV trouwenS!!!
maargoen KAMPIOEN!
Bwehehehe!quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Er is geen mooier vermaak dan leedvermaak
Ajax-fans AT5
Ajax-fans 2 AT5
![]()
In die categorie heb ik er ook nog eentjequote:Op woensdag 2 mei 2007 08:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ajax-fans AT5
Ajax-fans 2 AT5
![]()
lolquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In die categorie heb ik er ook nog eentje
Nog gefeliciteerd hé!quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:47 schreef PyTh het volgende:
Voor een huldiging in het stadion was het niet onaardag al is het op het stadhuisplein een heel stuk leuker en ook drukker natuurlijk.
Eerst met de kleine en vriendin (zijn nog vol in beeld geweest in het stadion) naar de platte kar gaan kijken en daarna in het stadion de huldiging gezien.
Daarna nog even flink afgepilst in de Aftrap.........
Dank je wel.quote:
Die links werken nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bwehehehe!
Die ene:"Ik woon 10 kilometer van het PSV-stadion en nou moet ik daar weer heen!".![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PWNED!!!
Is wel een stukje goedkoper dan Alves in ieder geval. Maar ook slechts een fractie zo goed.quote:PSV geïnteresseerd in Nilsson en Zonneveld
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 2-mei-2007 09:46
De kersverse landskampioen is druk doende achter de coulissen een nieuw team op te bouwen. Daarbij richt PSV de blik vooral op de eredivisie. Lasse Nilsson (SC Heerenveen) en Mike Zonneveld (NAC Breda) zijn voorname kandidaten. Nilsson heeft wel oren naar een overgang naar Eindhoven. “Ik wil mezelf ontwikkelen als persoon en daarom is de tijd gekomen voor iets nieuws, al is het echt geen catastrofe om volgend seizoen nog bij SC Heerenveen te spelen. Een nieuwe cultuur lijkt me prachtig, maar een Nederlandse topclub zie ik ook zeker zitten. PSV gaat weer Champions League spelen. Dat lijkt me wel wat, maar er is nog niets concreet,” aldus de Zweedse spits in de nieuwe Sportweek.
Mike Zonneveld is in beeld om bij PSV de nieuwe linksback te worden. Zonneveld, die eveneens begeerd wordt door Feyenoord, is nog geen concrete aanbieding gedaan. Zonneveld: “En zodra dat het niet geval is, heb ik niets aan ‘interesse’. Zoals ik al eens eerder heb aangegeven denk ik het niveau van een Nederlandse topclub aan te kunnen. Ik heb het ontzettend naar mijn zin bij NAC Breda, weet dat ze me graag willen houden. Maar ik hoop op een topclub.”
Bart Vlietstra - Sportweek
Hmm, bij mij doen ze het wel....quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:21 schreef jmac het volgende:
[afbeelding]
Beugelbekkie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gomesquote:Alex voor 90% zeker naar Chelsea
Gomes blijft - naar eigen zeggen - voor 100% zeker nog een seizoen bij PSV
GOMESquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:57 schreef LudoSanders het volgende:
Zijn echt super die foto's.
Gomes die zegt 100% zeker nog een jaar te blijven ook. Zal wel betekenen dat hij een voorcontract getekend heeft.
Staat vandaag in het Eindhovens Dagblad.
[..]
Gomes.
Mja, dat zeiden Chivu en Zlatan ook tijdens de kampioensfeesten, dus ik zou het nog maar even afwachtenquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:08 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
GOMES
Wat een held is het toch
Maar nu nog maar afwachten wat er van waar is, als een topclub voor de deur staat, zie ik Gomes wel vertrekken.
Die beelden van een geemotioneerde Gomes zijn prachtig
Heh, als Ajax-fan vind ik dit gewoon mooie beelden hoor (behalve het laatste gedeelte van het tweede filmpje). Dat is sport.quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ajax-fans AT5
Ajax-fans 2 AT5
![]()
Fak shit ding wil ze niet afspelen om een of andere redenquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hmm, bij mij doen ze het wel....
Afijn, in het 2e filmpje zie je de reacties van het publiek in de Amsterdam Arena en daar zit dus zo'n gast met de tranen in zijn ogen te vertellen dat hij terug moet naar zijn huis, op slechts 10 kilometer van het Philips-stadion. Eigenlijk moet je het filmpje gewoon zien, zelfs als ajacied moet je van dat stukje de humor wel in kunnen zien.
quote:Zware straf voor PSV-fan
anp | Gepubliceerd op 02 mei 2007, 10:48
Laatst bijgewerkt op 02 mei 2007, 10:57
EINDHOVEN - PSV bestraft een supporter die zondag na het laatste fluitsignaal van de kampioenswedstrijd tegen Vitesse, het veld opliep met een boete van 15.000 euro en een stadionverbod van tien jaar. Veiligheidsmanager Frank Wijnveld heeft dat woensdag aangekondigd.
Het is voor het eerst dat PSV deze zware straf uitdeelt sinds de club twee jaar geleden de hekken om het veld weghaalde. Wijnveld kon nog niet zeggen wat er gaat gebeuren met de honderden fans die dinsdagavond de huldiging op het veld verstoorden.
Nadat zondag in Eindhoven bekend was geworden, dat PSV aan de 5-1-overwinning net genoeg had voor het kampioenschap, renden enkele supporters het veld op. Een van hen is geïdentificeerd en hij kan de zware sanctie verwachten, zei Wijnveld.
Volgende week zoekt PSV uit wie dinsdagavond hun blijdschap niet wisten te beheersen. Wijnveld merkt op dat er geen wedstrijd was gespeeld, de permanente lage hekken al waren vernield en dat mogelijk ook mensen met stadionverboden aanwezig waren, omdat daarop niet werd gecontroleerd.
LC.nl
Risico van het op het veld lopen, dat wist ie vantevoren dat hij een boete en stadionverbod zou kunnen krijgenquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:01 schreef Frutsel het volgende:
10 jaar stadionverbod en 15000 euro boete...opgelegd door de club
omdat een psv fan dolblij het veld op liep... omdat het zinderende kampioenschap werd gehaald...
schandlig vind ik het... beetje rekening houden met emoties zit er niet in?![]()
geef um een paar wedstrijden... maar 10 jaar?![]()
Jezusquote:Op woensdag 2 mei 2007 12:42 schreef hello_moto1992 het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2007/05/post_7.html
Het PSV boeruh publiek!!
had ik het dus goedquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:02 schreef LudoSanders het volgende:
John de Jong.
Ja, hoe wist je dat danquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:04 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
had ik het dus goed![]()
zie elders op fok![]()
is die de jong een broer van...quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:06 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ooit eens gehoord bij Studio Sport![]()
10 jaar is idd erg veel, maar juist omdat er geen hekken meer staan moet je dit soort zaken keihard aanpakken, al vind ik de strafmaat idd hoog.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:01 schreef Frutsel het volgende:
10 jaar stadionverbod en 15000 euro boete...opgelegd door de club
omdat een psv fan dolblij het veld op liep... omdat het zinderende kampioenschap werd gehaald...
schandlig vind ik het... beetje rekening houden met emoties zit er niet in?![]()
geef um een paar wedstrijden... maar 10 jaar?![]()
zolang ajax maar wint, dan worden we kampioenquote:Op woensdag 2 mei 2007 08:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ajax-fans AT5
Ajax-fans 2 AT5
![]()
Zou inderdaad zo maar kunnen dat als Alex zijn werkvergunning in Engeland krijgt, Boularouz wel eens naar PSV zou kunnen komen op huurbasis.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Boulahrouz naar PSV, zou dat kunnen? Alex die kant op, en Khalid die in Londen de bank houdt wil misschien wel weer elke week spelen en in de CL uitkomen.
Jij wil zoveel PLAE@quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:33 schreef PLAE@ het volgende:
Boularouz, jullie zagen t natuurlijk niet maar hij had z'n bekkie wel los gisteren vlak voor die penalties. Die zou ik er bij ons echt graag bij willen hebben.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:45 schreef cultheld het volgende:
Ik denk niet dat Bentley Boulahrouz naar Eindhoven wil komen. Verder is die boete natuurlijk schandalig, want een gewone supporter kan zo'n boete nooit betalen. Als hij nou wat wilde mollen, dan had ik er nog begrip voor, maar dit was gewoon uit vreugde. Die had een paar honderd euro boete moeten krijgen en een stadionverbod van 3 maanden of zo.
heel heel heel veel familiesquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat is vragen om een invasie van het veld alla gisteravond.
Volgens mij hebben ze gisteravond een goede drankomzet gehad in het stadion trouwens
Een huldiging op het Stadhuisplein vind ik wel leuker, maar het voordeel hiervan is dat er heel veel famalies in het stadion waren
Lekker makkelijk kom je op het veld ook zeg daaro, bij Utreg niet heurquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:48 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ksuZ_S2uw0A
deze is duidelijk
die 1e ging echt nog als een weddenschap het veld opquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:59 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Lekker makkelijk kom je op het veld ook zeg daaro, bij Utreg niet heur
Zeker, straf gewoon zo laten. Mensen van gister ook SV geven wquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:12 schreef KELDER het volgende:
sja, PSV heeft nou eenmaal een beleid vast gesteld toen de hekken weg gingen, en ik vind dat ze zich daaraan moeten houden.., ik zou het persoonlijk vervelender vinden als de hekken terug kwamen door zulk soort acties, als dat een paar onbeholpen supporters een sv en een boete krijgen
vooral de mensen die gister het veld op gingen kunnen het wat mij betreft niet goed praten, de echte ontlading is namelijk echt al wel geweest afgelopen zondag, je zag ook dat toen de mensen het veld op waren dat ze eigenlijk niet wisten wat ze moesten doen, en dus kwam het op mij meer over als 'kijk mij stoer op veld staan' als dat het een actie was ingegeven door de spannende ontknoping
Slaat werkelijk nergens op.. is toch een beetje voor te stellen.. krijg je een titel kado van AZ en dan mag je het niet eens vierenquote:
De hekjes bij oost zijn afgelopen zaterdag al grotendeels tegen de grond gegaan tijdens de huldiging.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:28 schreef rubbereend het volgende:
Het was natuurlijk ook een beetje eigen schuld van PSV, er stond een hek van niks, en als je er dan nog ff een paar honderd inlaat die alleen maar daar kunnen staan..... tja dan weet dat er een keer druk van achteren komt en die hekken bieden geen weerstand dus dan gaat het om....
dat slaat nergens op... er was boven in de hoeken nog zoveel ruimte...quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:28 schreef rubbereend het volgende:
Het was natuurlijk ook een beetje eigen schuld van PSV, er stond een hek van niks, en als je er dan nog ff een paar honderd inlaat die alleen maar daar kunnen staan..... tja dan weet dat er een keer druk van achteren komt en die hekken bieden geen weerstand dus dan gaat het om....
Ze hadden van die fatsoenlijke hekken van Mojo neer moeten zetten.
jawel er stonden nu dranghekken ipv de normale hekken die er normaalgesproken staan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De hekjes bij oost zijn afgelopen zaterdag al grotendeels tegen de grond gegaan tijdens de huldiging.
Er stonden gisteren helemaal geen hekjes meer dacht ik?
2 vakken hebben ze leeggelaten voor de fans die met de kar zouden aankomen. En dat die mensen daar onder op Oost stonden is echt de eigen schuld van PSV. Die zijn er 15 minuten na dat oost onder vol was alsnog toegelaten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat slaat nergens op... er was boven in de hoeken nog zoveel ruimte...
Iedergeval hebben jullie volgend seizoen nieuwe reclame borden bij oost..quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jawel er stonden nu dranghekken ipv de normale hekken die er normaalgesproken staan.
Maarja een dranghek biedt geen weerstand
voorbeeldfunctie en meteen waarschuwing voor andere fans. In engeland heb je levenslang aan je broekjequote:Op woensdag 2 mei 2007 12:03 schreef WooZ het volgende:
en het eerste stadionverbod + ¤15000,- boete zijn een feit hoor ik net op 't nieuws onder de afwas
Ze zeiden dat het om een supporter ging die zo blij was met het behalen van het kampioenschap dat ie na de wedstrijd het veld op rende, maar ik neem aan dat het die gast was die net voor de rust in z'n kraag werd gevat toen stojkovic zat uit te dagen?
quote:'Kluivert krijgt geen contractverlenging'
Het heeft er alle schijn van dat het aflopende contract van Patrick Kluivert bij PSV niet zal worden verlengd. Dit meldt het Eindhovens Dagblad vanochtend. Ook Michael Reiziger en Xiang Sun zullen vermoedelijk uit moeten zien naar een andere club.
Het drietal kon dit seizoen maar zelden op een basisplaats rekenen onder trainer Ronald Koeman. Bij de oud-Ajacieden Kluivert en Reiziger kwam dat mede door blessureleed. Xiang Sun kwam na twee testperiodes in de winterstop naar Eindhoven. De Chinees lijkt echter het niveau niet aan te kunnen.
Diego Tardelli moet zeker vertrekken bij PSV. Koeman liet meermaals doorschemeren geen vertrouwen te hebben in de Braziliaanse aanvaller, die dan ook mag uitzien naar een andere werkgever.
Arouna Koné zou te kennen hebben gegeven nog een jaar bij PSV te willen blijven. De Ivoriaanse spits heeft nog een contract tot medio 2009.
Marketing verdien je niks aan. Shirts worden daar waar bij je staat geproduceerd... Er is erg lastig geld aan te verdienen. Dat heeft PSV met Korea ook ervaren. Al kon je maar een procentje pakken van al die Sun-shirts die daar in China rondlopen.. mooi niet dus.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:00 schreef du_ke het volgende:
Sun deed het volgens mij best aardig en de kosten van die jongen verdien je wel terug met marketing aldaar volgens mij.
Volgend jaar loopt hij voor een prikkie weg, omdat zijn contract nog maar een jaar duurt...quote:
Er is 9 voor betaald en er gaat nog een deel naar Roda?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:44 schreef cultheld het volgende:
Arsenal wil hem voor 6 miljoen euro overnemen: Gewoon doen.
Nee, dat zou kapitaalvernietiging zijn. Laat hem dan maar gewoon blijven.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:44 schreef cultheld het volgende:
Arsenal wil hem voor 6 miljoen euro overnemen: Gewoon doen.
Volgend jaar betalen ze nog 3 miljoen euro voor hem.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:03 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Nee, dat zou kapitaalvernietiging zijn. Laat hem dan maar gewoon blijven.
PSV beschikt niet over enige tv-rechten en dan is China nog een moeilijke markt met z'n wirwar van netwerken. En het heeft al het nodige geprobeerd met de speciale website en PSV tv, maar daar haal je niet meer dan hooguit wat extra exposure uit.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:09 schreef LudoSanders het volgende:
Er keken ook vele miljoenen Chinezen naar de CL wedstrijden waarin Sun meedeed. Ze hadden televisiecontract in China moeten afsluiten, goud geld verdienen.
addo was in zijn belgische tijd al een held, maar heeft bij PSV erg weinig laten zien. Hij kan het wel en heeft een topmentaliteit. Het is dat ie waarschijnlijk zelf wel weg wil, want ik had em super graag voor de breedte gehouden!quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:53 schreef jpg97 het volgende:
Ik ben de wedstrijd van zondag nog eens aan het bekijken, maar wat begint Addo opeens te voetballen?![]()
Speelt opeens best goed
Zijn contract loopt volgens mij af en hij wil naar een club waar hij meer aan het voetballen toe komtquote:
mag Koeman blijven van je ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:38 schreef HL_Dog43 het volgende:
Heb in ieder geval ook genoten van het feest in het PSV stadion.
Wel de rondrit gemist maar ach. Als we daar waren geweest hadden we de plekken dicht op het veld niet gehad.
Wel zeer triest dat links van ons een boel idioten het veld op gingen en het zo verknalden maar ach.Dat soort trieste mofokkers zijn er ook helaas.
Nu afwachten wat er met Koemand gebeurd en wat we allemaal voor transfers krijgen te verwerken.
volgens mij loopt de Chinese site wel goedquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:24 schreef okee6 het volgende:
[..]
PSV beschikt niet over enige tv-rechten en dan is China nog een moeilijke markt met z'n wirwar van netwerken. En het heeft al het nodige geprobeerd met de speciale website en PSV tv, maar daar haal je niet meer dan hooguit wat extra exposure uit.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:51 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
addo was in zijn belgische tijd al een held, maar heeft bij PSV erg weinig laten zien. Hij kan het wel en heeft een topmentaliteit. Het is dat ie waarschijnlijk zelf wel weg wil, want ik had em super graag voor de breedte gehouden!
*ooooooooooooooohhhh fritsje philips, lucky nilis, romarioooohh eric addooooooo*![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |