Hoezo neemt hij een seizoenskaart?quote:
Jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:30 schreef WooZ het volgende:
Hoort ik daar vanaf de Liverpool tribuns schalken:'oooooooooh fritsje philips, luci nilis, eric addooooooo'![]()
grappigquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:37 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja![]()
http://www.redandwhitekop.com/forum/index.php?topic=171247.0
Kutactie, sfeerverneukende actie jaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 21:47 schreef Whiteguy het volgende:
Beetje merkwaardige actie van die knakkers om het veld op te gaan...
Zatte Helmondersquote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:42 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Kutactie, sfeerverneukende actie ja![]()
![]()
hé, ik was er niet eensquote:
Ja ik hoorde dat een steward het nodig vond om op te merken dat de joden toch wel kampioen werden...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:58 schreef WooZ het volgende:
[..]
hé, ik was er niet eens
Ik heb het net niet gezien, maar afgelopen zondag draaiden er een stel echt door, ze wilden met z'n allen een steward aanvallen net voor rust, en één gast werd nog net in z'n kraag gevat toen ie het veld op wilde rennen
ja nog 560.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:04 schreef pascalheister het volgende:
mooie plaat jmac, heb je er nog meer?
van Alex wel denk ik, Gomes moet ik nog maar zienquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:06 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Laatste wedstrijd van deze helden in het PSV-shirt?
Mooie foto man, komt er nog een plaatsje op internet voor de overige 560?quote:
is dat de echte foto? Kheb gevoel dat er iets aan gefotoshopped isquote:
ik weet niet eens hoe dat werktquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:36 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
is dat de echte foto? Kheb gevoel dat er iets aan gefotoshopped is
Gomes begon eerst met huilen en daarna kon Alex het ook niet meer binnen houden.
Zou nogal erg zijn geweest als PSV net geen kampioen zou zijn geworden alleen maar door die ene blunder van Gomes
Dat was hetquote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Photoshopped
Anyway, zo op NL3 samenvatting.
Idd lekker kort zeg en alleen maar over dat gezeik tussen koeman en voorzitter, lijkt de telegraaf welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |