Zou inderdaad zo maar kunnen dat als Alex zijn werkvergunning in Engeland krijgt, Boularouz wel eens naar PSV zou kunnen komen op huurbasis.quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Boulahrouz naar PSV, zou dat kunnen? Alex die kant op, en Khalid die in Londen de bank houdt wil misschien wel weer elke week spelen en in de CL uitkomen.
Jij wil zoveel PLAE@quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:33 schreef PLAE@ het volgende:
Boularouz, jullie zagen t natuurlijk niet maar hij had z'n bekkie wel los gisteren vlak voor die penalties. Die zou ik er bij ons echt graag bij willen hebben.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:45 schreef cultheld het volgende:
Ik denk niet dat Bentley Boulahrouz naar Eindhoven wil komen. Verder is die boete natuurlijk schandalig, want een gewone supporter kan zo'n boete nooit betalen. Als hij nou wat wilde mollen, dan had ik er nog begrip voor, maar dit was gewoon uit vreugde. Die had een paar honderd euro boete moeten krijgen en een stadionverbod van 3 maanden of zo.
heel heel heel veel familiesquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat is vragen om een invasie van het veld alla gisteravond.
Volgens mij hebben ze gisteravond een goede drankomzet gehad in het stadion trouwens
Een huldiging op het Stadhuisplein vind ik wel leuker, maar het voordeel hiervan is dat er heel veel famalies in het stadion waren
Lekker makkelijk kom je op het veld ook zeg daaro, bij Utreg niet heurquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:48 schreef jorienvdherik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ksuZ_S2uw0A
deze is duidelijk
die 1e ging echt nog als een weddenschap het veld opquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:59 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Lekker makkelijk kom je op het veld ook zeg daaro, bij Utreg niet heur
Zeker, straf gewoon zo laten. Mensen van gister ook SV geven wquote:Op woensdag 2 mei 2007 15:12 schreef KELDER het volgende:
sja, PSV heeft nou eenmaal een beleid vast gesteld toen de hekken weg gingen, en ik vind dat ze zich daaraan moeten houden.., ik zou het persoonlijk vervelender vinden als de hekken terug kwamen door zulk soort acties, als dat een paar onbeholpen supporters een sv en een boete krijgen
vooral de mensen die gister het veld op gingen kunnen het wat mij betreft niet goed praten, de echte ontlading is namelijk echt al wel geweest afgelopen zondag, je zag ook dat toen de mensen het veld op waren dat ze eigenlijk niet wisten wat ze moesten doen, en dus kwam het op mij meer over als 'kijk mij stoer op veld staan' als dat het een actie was ingegeven door de spannende ontknoping
Slaat werkelijk nergens op.. is toch een beetje voor te stellen.. krijg je een titel kado van AZ en dan mag je het niet eens vierenquote:
De hekjes bij oost zijn afgelopen zaterdag al grotendeels tegen de grond gegaan tijdens de huldiging.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:28 schreef rubbereend het volgende:
Het was natuurlijk ook een beetje eigen schuld van PSV, er stond een hek van niks, en als je er dan nog ff een paar honderd inlaat die alleen maar daar kunnen staan..... tja dan weet dat er een keer druk van achteren komt en die hekken bieden geen weerstand dus dan gaat het om....
dat slaat nergens op... er was boven in de hoeken nog zoveel ruimte...quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:28 schreef rubbereend het volgende:
Het was natuurlijk ook een beetje eigen schuld van PSV, er stond een hek van niks, en als je er dan nog ff een paar honderd inlaat die alleen maar daar kunnen staan..... tja dan weet dat er een keer druk van achteren komt en die hekken bieden geen weerstand dus dan gaat het om....
Ze hadden van die fatsoenlijke hekken van Mojo neer moeten zetten.
jawel er stonden nu dranghekken ipv de normale hekken die er normaalgesproken staan.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De hekjes bij oost zijn afgelopen zaterdag al grotendeels tegen de grond gegaan tijdens de huldiging.
Er stonden gisteren helemaal geen hekjes meer dacht ik?
2 vakken hebben ze leeggelaten voor de fans die met de kar zouden aankomen. En dat die mensen daar onder op Oost stonden is echt de eigen schuld van PSV. Die zijn er 15 minuten na dat oost onder vol was alsnog toegelaten.quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat slaat nergens op... er was boven in de hoeken nog zoveel ruimte...
Iedergeval hebben jullie volgend seizoen nieuwe reclame borden bij oost..quote:Op woensdag 2 mei 2007 15:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jawel er stonden nu dranghekken ipv de normale hekken die er normaalgesproken staan.
Maarja een dranghek biedt geen weerstand
voorbeeldfunctie en meteen waarschuwing voor andere fans. In engeland heb je levenslang aan je broekjequote:Op woensdag 2 mei 2007 12:03 schreef WooZ het volgende:
en het eerste stadionverbod + ¤15000,- boete zijn een feit hoor ik net op 't nieuws onder de afwas
Ze zeiden dat het om een supporter ging die zo blij was met het behalen van het kampioenschap dat ie na de wedstrijd het veld op rende, maar ik neem aan dat het die gast was die net voor de rust in z'n kraag werd gevat toen stojkovic zat uit te dagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |