Bwehehehe!quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Er is geen mooier vermaak dan leedvermaak
Ajax-fans AT5
Ajax-fans 2 AT5
![]()
In die categorie heb ik er ook nog eentjequote:Op woensdag 2 mei 2007 08:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ajax-fans AT5
Ajax-fans 2 AT5
![]()
lolquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In die categorie heb ik er ook nog eentje
Nog gefeliciteerd hé!quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:47 schreef PyTh het volgende:
Voor een huldiging in het stadion was het niet onaardag al is het op het stadhuisplein een heel stuk leuker en ook drukker natuurlijk.
Eerst met de kleine en vriendin (zijn nog vol in beeld geweest in het stadion) naar de platte kar gaan kijken en daarna in het stadion de huldiging gezien.
Daarna nog even flink afgepilst in de Aftrap.........
Dank je wel.quote:
Die links werken nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bwehehehe!
Die ene:"Ik woon 10 kilometer van het PSV-stadion en nou moet ik daar weer heen!".![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PWNED!!!
Is wel een stukje goedkoper dan Alves in ieder geval. Maar ook slechts een fractie zo goed.quote:PSV geïnteresseerd in Nilsson en Zonneveld
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 2-mei-2007 09:46
De kersverse landskampioen is druk doende achter de coulissen een nieuw team op te bouwen. Daarbij richt PSV de blik vooral op de eredivisie. Lasse Nilsson (SC Heerenveen) en Mike Zonneveld (NAC Breda) zijn voorname kandidaten. Nilsson heeft wel oren naar een overgang naar Eindhoven. “Ik wil mezelf ontwikkelen als persoon en daarom is de tijd gekomen voor iets nieuws, al is het echt geen catastrofe om volgend seizoen nog bij SC Heerenveen te spelen. Een nieuwe cultuur lijkt me prachtig, maar een Nederlandse topclub zie ik ook zeker zitten. PSV gaat weer Champions League spelen. Dat lijkt me wel wat, maar er is nog niets concreet,” aldus de Zweedse spits in de nieuwe Sportweek.
Mike Zonneveld is in beeld om bij PSV de nieuwe linksback te worden. Zonneveld, die eveneens begeerd wordt door Feyenoord, is nog geen concrete aanbieding gedaan. Zonneveld: “En zodra dat het niet geval is, heb ik niets aan ‘interesse’. Zoals ik al eens eerder heb aangegeven denk ik het niveau van een Nederlandse topclub aan te kunnen. Ik heb het ontzettend naar mijn zin bij NAC Breda, weet dat ze me graag willen houden. Maar ik hoop op een topclub.”
Bart Vlietstra - Sportweek
Hmm, bij mij doen ze het wel....quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:21 schreef jmac het volgende:
[afbeelding]
Beugelbekkie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gomesquote:Alex voor 90% zeker naar Chelsea
Gomes blijft - naar eigen zeggen - voor 100% zeker nog een seizoen bij PSV
GOMESquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:57 schreef LudoSanders het volgende:
Zijn echt super die foto's.
Gomes die zegt 100% zeker nog een jaar te blijven ook. Zal wel betekenen dat hij een voorcontract getekend heeft.
Staat vandaag in het Eindhovens Dagblad.
[..]
Gomes.
Mja, dat zeiden Chivu en Zlatan ook tijdens de kampioensfeesten, dus ik zou het nog maar even afwachtenquote:Op woensdag 2 mei 2007 11:08 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
GOMES
Wat een held is het toch
Maar nu nog maar afwachten wat er van waar is, als een topclub voor de deur staat, zie ik Gomes wel vertrekken.
Die beelden van een geemotioneerde Gomes zijn prachtig
Heh, als Ajax-fan vind ik dit gewoon mooie beelden hoor (behalve het laatste gedeelte van het tweede filmpje). Dat is sport.quote:Op woensdag 2 mei 2007 08:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ajax-fans AT5
Ajax-fans 2 AT5
![]()
Fak shit ding wil ze niet afspelen om een of andere redenquote:Op woensdag 2 mei 2007 10:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hmm, bij mij doen ze het wel....
Afijn, in het 2e filmpje zie je de reacties van het publiek in de Amsterdam Arena en daar zit dus zo'n gast met de tranen in zijn ogen te vertellen dat hij terug moet naar zijn huis, op slechts 10 kilometer van het Philips-stadion. Eigenlijk moet je het filmpje gewoon zien, zelfs als ajacied moet je van dat stukje de humor wel in kunnen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |