Ik snap dat echt niet, alle clubs hebben gewoon hun sportieve plicht gedaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:45 schreef Lemming22 het volgende:
Wat een serene rust is er over ons topic heengedaald. Alle trollies huilend terug naar hun eigen topic om daar verder te huilen over omgekochte teams en scheidsrechters. Heerlijk, zo kampioen worden!![]()
Ik ga ook maar zo. Gelukkig maar 10minuutjes fietsenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:50 schreef Perfect_Survivor het volgende:
*pakt fiets, zegt houdoe tegen fok!kers
Goed waarschijnlijk, bij een huldiging ga je niet furieus tekeer tegen je coach doorgaans.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:10 schreef Chadi het volgende:
Kijken hoe het publiek gaat reageren op Koeman.
ja dat probleem heb ik ookquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:00 schreef xJapser het volgende:
Zeg, ik heb hier Omroep Braboland op digiTV en die zouden de huldiging live uitzenden, alleen nu zie ik een of andere chick in t hooi liggen ofzo? Hoelaat begint dat feestje?
Edit: en nu een stelletje zweefteven op een pleintje![]()
Ik zat er ook al naar te zoeken.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:25 schreef pascalheister het volgende:
wordt het nog via internet live uitgezonden door Omroep Brabant?
quote:Koeman zet PSV-leiding verder onder druk
1/5/2007 19:25
De clubleiding van PSV moet snel uitsluitsel geven over de positie van Ronald Koeman. De trainer, die nog tot medio 2008 vastligt, heeft een deadline gesteld.
'Ik heb sinds zondag niets meer gehoord', vertelde Koeman. 'De situatie is dus onveranderd, ja. Nee, zelf heb ik hem ook niet gebeld. Daar heb ik geen behoefte aan. Maar het moet allemaal niet te lang gaan duren. Het houdt een keer op natuurlijk. Ik heb nog twee, drie dagen geduld.'
Vorige week weigerde PSV-voorzitter Frits Schuitema de onder vuur liggende trainer openlijk te steunen. Maar ook na het verrassend binnenhalen van de titel was er geen sprake van een handreiking. Koeman voelt zich in zijn hemd gezet door de Eindhovense clubleiding.
Koeman maakt zich echter geen zorgen over zijn eigen toekomst. 'Mede door het succes in de Champions League willen clubs mij graag hebben', zegt de coach vol zelfvertrouwen in de nieuwe VI. 'Of dat kleine clubs zijn? Kleine clubs train ik niet meer.'
De meest ideale situatie zou zijn dat Barca hem bij ons weg zou kopenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:00 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Koeman maakt zich echter geen zorgen over zijn eigen toekomst. 'Mede door het succes in de Champions League willen clubs mij graag hebben', zegt de coach vol zelfvertrouwen in de nieuwe VI. 'Of dat kleine clubs zijn? Kleine clubs train ik niet meer.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |