abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48878331
In Geleen toen met Lange Gans en baas gay gooien ze na 20 seconden 1 ei en gingen ze weg.
kwamen niet meer terug
  dinsdag 1 mei 2007 @ 07:25:04 #92
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_48879627

PSV

PSV
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_48879951
Pizarro heeft wat mij betreft een streepje voor boven Makaay. Claudio is jonger en past denk ik beter bij PSV. Bij Roy heb ik m'n twijfels, of hij past perfect bij PSV, of helemaal niet. Financieel zijn het wel lastig te halen jongens. Of Pizarro wil is ook nog maar de vraag.
That's all folks!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 09:36:37 #94
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48880996
Zoooooooooooooo

Weer terug uit Boedapest

Wat een apotheose, niet normaal meer.

Laatste 7 minuten via thuis met NOS langs de lijn mee kunnen luisteren, ik had het niet meer.

Vanavond huldiging.

KAMPIOENEN!!!!!
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 1 mei 2007 @ 09:37:42 #95
121310 venomsnake
El Saltador
pi_48881019
Gefeliciteerd PyTh..!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 1 mei 2007 @ 09:39:09 #96
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48881060
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 09:37 schreef venomsnake het volgende:
Gefeliciteerd PyTh..!
Thx kerel!
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  dinsdag 1 mei 2007 @ 10:01:47 #97
121310 venomsnake
El Saltador
pi_48881541
quote:
‘De kans is groot dat ik vertrek’

Alex Rodrigo Dias da Costa, gewoonweg Alex, zal hoogstwaarschijnlijk volgend seizoen niet meer de kleuren van PSV verdedigen. Tegenover De Telegraaf liet de Braziliaanse verdediger weten dat hij volgend seizoen voor Chelsea zal uitkomen.

“De kans is vrij groot dat ik wegga”, legde de 24-jarige Braziliaanse international uit. “Chelsea is nu volop bezig met het regelen van een werkvergunning. Eerder is ze dat ook met Salomon Kalou en andere spelers gelukt.”

Volgens de regels van de Engelse voetbalbond (FA) mogen voetballers van buiten de Europese Unie namelijk pas aan de slag in het Premiership als zij minstens 75 procent van de meest recente interlands hebben gespeeld. Toch maakt de FA regelmatig uitzonderingen op die regel.

Alez zelf ziet een overgang naar Stamford Bridge wel zitten, maar niet ten koste van alles. “Chelsea is een mooie club, maar het is wel belangrijk voor me dat ik er ook aan spelen toekom. Als ik alleen maar op de bank kom te zitten, wordt het moeilijk. Maar of dat gebeurt, weet je altijd pas zeker als je er ook bent.”
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 1 mei 2007 @ 10:14:48 #98
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_48881850
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 10:01 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Daar zullen ze niet zo blij mee zijn in eindhoven , dan zal Gomez waarschijnlijk ook wel weg willen
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 1 mei 2007 @ 10:20:46 #99
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_48881980
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 10:01 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Jammer maar niet geheel onverwacht... Wat een held is het toch ook...
Die zullen we niet snel vergeten.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_48882031

jezus tyfus tering, wat was t koninginnenacht druk in Eindhoven

Interesse voor Makaay en Pizarro dus
Lijkt me wellicht best nog te doen, het lijkt me nl niet onlogisch dat ze in Munchen aan n nieuw team gaan bouwen naar dit desastreuze seizoen.
pi_48884153
Wat een weekend

Heeft Omroep brabant eigenlijk net als vorig jaar uitzending lang over PSV gehad?

Heb geen tv gekeken..
pi_48884872
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 10:23 schreef Verbal_Kint het volgende:

Lijkt me wellicht best nog te doen, het lijkt me nl niet onlogisch dat ze in Munchen aan n nieuw team gaan bouwen naar dit desastreuze seizoen.
Sterker nog, dat willen ze ook. Of ja, Herr Beckenbauer
pi_48884933
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 10:14 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Daar zullen ze niet zo blij mee zijn in eindhoven , dan zal Gomez waarschijnlijk ook wel weg willen
In de Braziliaanse media is ook al gezegd dat hij heeft gesproken met een grote Europese club. Hij gaf ook aan dat hij het heel erg naar zijn zin heeft en niet per sé weg wil. Alleen voor een grote Europese club.
We sure are cute for two ugly people.
pi_48885203
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:10 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

In de Braziliaanse media is ook al gezegd dat hij heeft gesproken met een grote Europese club. Hij gaf ook aan dat hij het heel erg naar zijn zin heeft en niet per sé weg wil. Alleen voor een grote Europese club.
Moet hij dan niet erg duur zijn, hij had toch dit seizoen namelijk een nieuw contract getekend tot weetikveel hoe lang.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 12:21:52 #105
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_48885328
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 10:23 schreef Verbal_Kint het volgende:

Luca Toni schijnt naar Munchen te komen, dus moet er minimaal 1 spits weg.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_48885341
quote:
Het is vooralsnog onduidelijk of Ronald Koeman volgend seizoen trainer van PSV zal zijn, maar bij de Sportclub Westervoort zal hij met open armen worden ontvangen..

Voorzitter Gerrit Gudden schreef hem namelijk een uitnodigende brief. Gudden moest gisterochtend in de Volkskrant lezen dat de geplaagde oefenmeester van de Eindhovenaren met een derde landstitel op zijn conto wel meer telefoontjes verwachtte dan van ‘Westervoort 3 alleen'.

De preses klom vervolgens in de pen en deed Koeman een interessante aanbieding, met meer zekerheden dan bij PSV. Hooguit kan de vierdeklasser uit het Gelderse dorp aan de splitsing van Rijn en IJssel niet aan al zijn financiële wensen tegemoet komen. “Maar bij ons staat voetbalplezier voorop en dat compenseert alle materiële zaken.”

Koeman hoeft het overigens niet alleen te doen bij Westervoort. “En als je dan toch komt, neem Phillip Cocu maar mee. Dat scheelt ook voor Phillip enorm in de reiskosten, want hij woont op slechts 500 meter van onze prachtige accommodatie. En, eerlijk is eerlijk, ons derde kan wel wat versterking gebruiken.''
bron

Dit is wel humor
Voetbalplezier staat voorop, dat compenseert alle materiële zaken
pi_48885675
Nog een paar uur
pi_48886497
quote:
De Spaanse topper Sevilla wil Jefferson Farfán bij PSV losweken. Farfán heeft zelf wel oren naar een carrière in Spanje.

Sevilla doet het dit seizoen uitstekend in de competitie, waarin het tweede staat achter FC Barcelona. Ook is het aardig op weg om de UEFA Cup-titel te verdedigen. De prestaties van Farfán zijn niet onopvallend gebleken in Andalusië, want de club heeft de Peruviaanse spits reeds benaderd.

"Ik kan niet ontkennen dat ik het erg naar mijn zin heb in Eindhoven", zegt Farfán. "Maar de verleiding is erg groot nu er een kans is om naar Spanje te gaan, zeker bij een club als Sevilla. Sinds ze contact met me hebben gehad lijkt het me fantastisch. Ik heb ook meer aanbiedingen gehad, zoals van Napoli en clubs in Engeland, maar Spanje trekt me toch het meest."

Ondertussen hoopt Sevilla Christian Poulsen langer aan zich te binden. De Deense middenvelder staat nog onder contract tot 2009, maar meerdere clubs zijn geinteresseerd in de diensten van de 27-jarige international. Het is voor Poulsen zijn eerste seizoen bij Sevilla.
Is al eerder gepost, maar hier lijkt alweer een stuk serieuzer. Bron was geloof ik ook Sky (heb het van Fok!). Het viel natuurlijk allemaal wel te verwachten.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:03:49 #109
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_48886530
net niet club joh, kan je beter bij psv blijven
pi_48886810
Ik ga vandaag misschien naar de huldiging toe. Maar dat zou de eerste keer zijn voor mij, dus ik weet niet precies hoe alles gaat. Daarom een paar vraagjes:

• Mag je naar binnen met alleen een club-card, of moet je een seizoenskaart/supportersverenigingskaart hebben?
  • Kan je gewoon het stadion inlopen en ergens gaan zitten voor de huldiging? (als er nog plek is)
  • Is hier misschien iemand die mij op zo'n dag als vandaag rond kan leiden, beetje laten zien hoe alles gaat, de leuke plekjes laten zien etc.? Zou voor mij beter zijn, want in je eentje gaan is ook niet geweldig denk ik.
  • pi_48886844
    quote:
    Op dinsdag 1 mei 2007 13:03 schreef jorienvdherik het volgende:
    net niet club joh, kan je beter bij psv blijven
    ja, wij zijn NET WEL
    quote:
    Op dinsdag 1 mei 2007 13:12 schreef Leso_Varen het volgende:
    Ik ga vandaag misschien naar de huldiging toe. Maar dat zou de eerste keer zijn voor mij, dus ik weet niet precies hoe alles gaat. Daarom een paar vraagjes:

• Mag je naar binnen met alleen een club-card, of moet je een seizoenskaart/supportersverenigingskaart hebben?
  • Kan je gewoon het stadion inlopen en ergens gaan zitten voor de huldiging? (als er nog plek is)
  • Is hier misschien iemand die mij op zo'n dag als vandaag rond kan leiden, beetje laten zien hoe alles gaat, de leuke plekjes laten zien etc.? Zou voor mij beter zijn, want in je eentje gaan is ook niet geweldig denk ik.
  • *Je hebt NIETS nodig vandaag om binnen te komen. huldiging is voor iedereen toegankelijk
    *Ja je mag overal gaan zitten. Ik denk wel dat Oost eerste rang snel vol zit.
    *Nee, want moet er vandaag werken

Veel plezier

Meer info: http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=20811
      dinsdag 1 mei 2007 @ 13:23:38 #112
    11102 knep
    Mountainfreak
    pi_48887184
    Het zou een verrassing zijn geweest als Alex zou blijven.
    Volgend jaar weer een half nieuw elftal .
    pi_48887947
    quote:
    *Je hebt NIETS nodig vandaag om binnen te komen. huldiging is voor iedereen toegankelijk
    *Ja je mag overal gaan zitten. Ik denk wel dat Oost eerste rang snel vol zit.
    *Nee, want moet er vandaag werken

Veel plezier

Meer info: http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=20811
    Danku
    Iemand anders nog die mij op sleeptouw wil nemen?
      Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 1 mei 2007 @ 13:48:53 #114
    17650 crew  rubbereend
    JUICHEN
    pi_48888012
    quote:
    Op dinsdag 1 mei 2007 10:14 schreef Enchanter het volgende:

[..]

voor Gomes is wel een Europese club schijnt. Maar die twijfelen nog of ze hem nu willen hebben of pas volgend jaar. Zelf hoeft hij niet persé weg, hij heeft het heel erg naar zn zin in Eindhoven
    DeLuna vindt me dik ;(
    Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
    pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
    pi_48888136
    Kut huldiging op een dinsdag .
    Kan met beetje geluk om 19.00 in de stad wezen, om 21.00 gaat me laatste trein om uberhaupt vandaag nog thuis te kunnen komen. Nog zwaar in twijfel of ik aanwezig zal zijn vanavond.
    Ik typ straat.
    Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
      dinsdag 1 mei 2007 @ 13:56:34 #116
    79837 Lemming22
    Rik Elfrink maakt ons kampioen
    pi_48888260
    En, is Johan Derksen trouwens al van het dak gesprongen? Dat had hij geantwoord bij Jensen op de vraag of AZ kampioen zou worden ("Als AZ het niet wordt, spring ik hier van het dak").

Zijn we ook eindelijk van die snor af
    pi_48888829
    quote:
    Op dinsdag 1 mei 2007 13:56 schreef Lemming22 het volgende:
    En, is Johan Derksen trouwens al van het dak gesprongen? Dat had hij geantwoord bij Jensen op de vraag of AZ kampioen zou worden ("Als AZ het niet wordt, spring ik hier van het dak").

Zijn we ook eindelijk van die snor af
    Een PSV-supporter had al aangegegeven dat hij van het stadion mocht abseilen, maar Johan zei al dat hij zoiets niet zou doen. Mietje
    pi_48889331
    Ter info vanaaf heeft omroep brabant een live uitzending van de huldeging.

Omroep brabant is in iedergeval te krijgen met digitale tv van casema

ik heb er al zin in
    pi_48889553
    Guus Meeuwis komt ook weer (as usual)
      dinsdag 1 mei 2007 @ 14:42:40 #120
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_48889743
    quote:
    Op dinsdag 1 mei 2007 14:37 schreef jmac het volgende:
    Guus Meeuwis komt ook weer (as usual)
    Serieus