quote:'Kluivert krijgt geen contractverlenging'
Het heeft er alle schijn van dat het aflopende contract van Patrick Kluivert bij PSV niet zal worden verlengd. Dit meldt het Eindhovens Dagblad vanochtend. Ook Michael Reiziger en Xiang Sun zullen vermoedelijk uit moeten zien naar een andere club.
Het drietal kon dit seizoen maar zelden op een basisplaats rekenen onder trainer Ronald Koeman. Bij de oud-Ajacieden Kluivert en Reiziger kwam dat mede door blessureleed. Xiang Sun kwam na twee testperiodes in de winterstop naar Eindhoven. De Chinees lijkt echter het niveau niet aan te kunnen.
Diego Tardelli moet zeker vertrekken bij PSV. Koeman liet meermaals doorschemeren geen vertrouwen te hebben in de Braziliaanse aanvaller, die dan ook mag uitzien naar een andere werkgever.
Arouna Koné zou te kennen hebben gegeven nog een jaar bij PSV te willen blijven. De Ivoriaanse spits heeft nog een contract tot medio 2009.
Marketing verdien je niks aan. Shirts worden daar waar bij je staat geproduceerd... Er is erg lastig geld aan te verdienen. Dat heeft PSV met Korea ook ervaren. Al kon je maar een procentje pakken van al die Sun-shirts die daar in China rondlopen.. mooi niet dus.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:00 schreef du_ke het volgende:
Sun deed het volgens mij best aardig en de kosten van die jongen verdien je wel terug met marketing aldaar volgens mij.
Volgend jaar loopt hij voor een prikkie weg, omdat zijn contract nog maar een jaar duurt...quote:
Er is 9 voor betaald en er gaat nog een deel naar Roda?quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:44 schreef cultheld het volgende:
Arsenal wil hem voor 6 miljoen euro overnemen: Gewoon doen.
Nee, dat zou kapitaalvernietiging zijn. Laat hem dan maar gewoon blijven.quote:Op woensdag 2 mei 2007 20:44 schreef cultheld het volgende:
Arsenal wil hem voor 6 miljoen euro overnemen: Gewoon doen.
Volgend jaar betalen ze nog 3 miljoen euro voor hem.quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:03 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Nee, dat zou kapitaalvernietiging zijn. Laat hem dan maar gewoon blijven.
PSV beschikt niet over enige tv-rechten en dan is China nog een moeilijke markt met z'n wirwar van netwerken. En het heeft al het nodige geprobeerd met de speciale website en PSV tv, maar daar haal je niet meer dan hooguit wat extra exposure uit.quote:Op woensdag 2 mei 2007 19:09 schreef LudoSanders het volgende:
Er keken ook vele miljoenen Chinezen naar de CL wedstrijden waarin Sun meedeed. Ze hadden televisiecontract in China moeten afsluiten, goud geld verdienen.
addo was in zijn belgische tijd al een held, maar heeft bij PSV erg weinig laten zien. Hij kan het wel en heeft een topmentaliteit. Het is dat ie waarschijnlijk zelf wel weg wil, want ik had em super graag voor de breedte gehouden!quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:53 schreef jpg97 het volgende:
Ik ben de wedstrijd van zondag nog eens aan het bekijken, maar wat begint Addo opeens te voetballen?![]()
Speelt opeens best goed
Zijn contract loopt volgens mij af en hij wil naar een club waar hij meer aan het voetballen toe komtquote:
mag Koeman blijven van je ?quote:Op woensdag 2 mei 2007 21:38 schreef HL_Dog43 het volgende:
Heb in ieder geval ook genoten van het feest in het PSV stadion.
Wel de rondrit gemist maar ach. Als we daar waren geweest hadden we de plekken dicht op het veld niet gehad.
Wel zeer triest dat links van ons een boel idioten het veld op gingen en het zo verknalden maar ach.Dat soort trieste mofokkers zijn er ook helaas.
Nu afwachten wat er met Koemand gebeurd en wat we allemaal voor transfers krijgen te verwerken.
volgens mij loopt de Chinese site wel goedquote:Op woensdag 2 mei 2007 21:24 schreef okee6 het volgende:
[..]
PSV beschikt niet over enige tv-rechten en dan is China nog een moeilijke markt met z'n wirwar van netwerken. En het heeft al het nodige geprobeerd met de speciale website en PSV tv, maar daar haal je niet meer dan hooguit wat extra exposure uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |