Ik ken de voorzitter nog niet zo goed, maar Koeman mag van mij blijven.quote:Op maandag 30 april 2007 12:00 schreef Sloggi het volgende:
Wie zien jullie liever vertrekken, de voorzitter of de trainer?
Koeman maakt domme fouten, laat niemand beter voetballen en doet veel te veel rare uitspraken in de media. Wat mij betreft is alle kritiek terecht.quote:Op maandag 30 april 2007 11:56 schreef ErikT het volgende:
Overigens heeft Koeman de ploeg dus op tijd weer aan het voetballen gekregen. Twente thuis, Utrecht uit en natuurlijk Vitesse thuis werd er gewoon goed gevoetbald.
Ik vind de gigantische kritiek dus niet terecht. PSV stond na de kerst vertekend ver bovenaan (zoveel beter zijn we niet, 11 punten na 20 wedstrijden) en na de winterstop verloor PSV weer te veel punten gezien het voetbal. Ook de grote voorsprong veroorzaakte gemakzucht (zie PSV - Ajax) droeg hieraan bij. En de blessures. Met een iets grotere selectie (met fatsoenlijke voetballers) wordt PSV volgend jaar weer kampioen. Ook met Koeman.
Hij is toch interim, dus de vraag is niet relevant... En over Kkoeman heb ik nu zo'n gemengde gevoelens. Als ik eraan denk dat hij aan een nieuw team zonder Cocu en Alex (en wie weet nog meer) moet bouwen, dan twijfel ik nog. Maar ik heb gisteren wel weer wat meer sympathie voor hem gekregen. De spelers namen het duidelijk voor hem op en het stond gewoon goed gisteren.quote:Op maandag 30 april 2007 12:01 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik ken de voorzitter nog niet zo goed, maar Koeman mag van mij blijven.
quote:Op maandag 30 april 2007 12:24 schreef LudoSanders het volgende:
[afbeelding]
Phoxy weer bedolven onder Gomes.
In 2007 vond ik hem toch slechter dan voorheen..quote:Op maandag 30 april 2007 12:32 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Gomes
Hij kon gisteren zijn tranen van geluk niet bedwingen. Prachtig was dat om te zien![]()
[afbeelding]
Dit vind ik een van de mooiste foto's van gisteren.
Maar hij was nog steeds HEEL goed, ondanks een paar slechte wedstrijden. Hij heeft ook punten gewonnen voor PSV met fantastische reddingen, zowel in Europa als in de competitie...quote:Op maandag 30 april 2007 12:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
In 2007 vond ik hem toch slechter dan voorheen..
Inderdaad! Twee uur met het OV!quote:Op maandag 30 april 2007 12:47 schreef WooZ het volgende:
Ik werd gek gister![]()
![]()
Maar waarom doen ze gvd die huldiging doordeweeks, niet iedereen woont in de buurt![]()
Iedereen is minder dan vorig seizoen dit jaar, een van de redenen dat Koeman op moet zouten voor mij.quote:Op maandag 30 april 2007 12:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
In 2007 vond ik hem toch slechter dan voorheen..
Afellay is beter geworden.quote:Op maandag 30 april 2007 12:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Iedereen is minder dan vorig seizoen dit jaar, een van de redenen dat Koeman op moet zouten voor mij.
Vind je? Hij heeft er een paar aardige wedstrijden tussen zitten maar minstens net zoveel slechte.quote:
Hier ook een nagenieter!quote:Op maandag 30 april 2007 13:28 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben nog steeds na aan het genieten
quote:Op maandag 30 april 2007 13:13 schreef LudoSanders het volgende:
[afbeelding]
Opvallend hoe snel Lazovice de bal teruggeeft.
Snap het ook niet helemaal. Het is toch niet alleen voor seizoenkaarthouders (anders moeten we met 5 vechten om 2 kaartenquote:Op maandag 30 april 2007 13:35 schreef ganzenherder het volgende:
Ik ga strakjes ook maar even pilzen in Eindhoven, en zo veel mogelijk het bavaria mijden![]()
Wat kut trouwens dat die huldiging in het stadion is, waar willen ze al dat volk laten?Met het volk van vorig seizoen hadden ze er wel 5 kunnen vullen ofzo
![]()
Stadsbestuur van Eindhoven had toch eigenlijk altijd wel een plan achter de hand moeten hebben zolang de theoretische kans op een landskampioensschap nog aanwezig was....![]()
Ik hoop het nietquote:Op maandag 30 april 2007 15:00 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Danko hebben jullie in ieder geval binnen dunkt mij..
quote:Op maandag 30 april 2007 12:24 schreef LudoSanders het volgende:
[afbeelding]
Phoxy weer bedolven onder Gomes.
Lijkt mij een kwestie van tijd als ik Lazovic hoor praten over PSV. En hoe snel hij de bal aan Gomes geeftquote:
quote:"Ik wil graag naar PSV", zo klinkt de openlijke sollicitatie van Lazovic. "Er zijn altijd problemen bij een transfer, maar ik hoop dat ik volgend jaar bij PSV speel. Maar dat moet je aan de mensen van Vitesse vragen. PSV is echt een grote club, het is mijn droomclub."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |