Ik dacht meer aan het vriendinnetje van Alfred J Kwak.quote:
Zoals ze zelf al zei: ze is niet gewend te werken.quote:Op zondag 29 april 2007 20:41 schreef avonne het volgende:
Moet ze niet koffie zetten of afwassen of zo?
Ja dat is het verschil nu tussen huub en brian.quote:Op zondag 29 april 2007 20:46 schreef avonne het volgende:
Huub zegt dat hij Jaap "vet veel gepest" heeft. (zien jullie dat, Huub-vereerders? Hij geeft het zelf toe!)
Melissa vindt dat niet erg want Jaap heeft zelf een grote bek. Als iemand zou huilen zou ze het wel erg vinden.
Dat vind ik nou een beetje krom.
Hoe een slachtoffer reageert zou niet uit moeten maken. De acties van de "dader" zijn maatgevend.
(los van of Huub te ver is gegaan of niet.)
Zo zou "inbreken" ook minder erg zijn als iemand niet aardig is of zo.
Zo zou ze er nog op de foto's uitzien, die worden allemaal bewerkt.quote:Op zondag 29 april 2007 20:50 schreef proh het volgende:
Melisa is eng, maar 2 jaar geleden zag ze er nog best appetijtelijk uit;
Melisa Gallery
en
Melisa Playboy 2005
hebben "Huub-vereerders" ooit gezegd dat Huub niet gepest heeft?quote:Op zondag 29 april 2007 20:46 schreef avonne het volgende:
Huub zegt dat hij Jaap "vet veel gepest" heeft. (zien jullie dat, Huub-vereerders? Hij geeft het zelf toe!)
Melissa vindt dat niet erg want Jaap heeft zelf een grote bek. Als iemand zou huilen zou ze het wel erg vinden.
Dat vind ik nou een beetje krom.
Hoe een slachtoffer reageert zou niet uit moeten maken. De acties van de "dader" zijn maatgevend.
(los van of Huub te ver is gegaan of niet.)
Zo zou "inbreken" ook minder erg zijn als iemand niet aardig is of zo.
Toen zagen haar borsten er nog goed uit en had ze nog niets in haar lippen laten spuitenquote:Op zondag 29 april 2007 20:50 schreef proh het volgende:
Melisa is eng, maar 2 jaar geleden zag ze er nog best appetijtelijk uit;
Melisa Gallery
en
Melisa Playboy 2005
volgensmij is er al wel een heel klein spuitje in gegaanquote:Op zondag 29 april 2007 20:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Toen zagen haar borsten er nog goed uit en had ze nog niets in haar lippen laten spuiten
Naja zag er in ieder geval een stuk natuurlijker uit en ze had haar 2e borstvergroting nog niet gedaanquote:Op zondag 29 april 2007 20:54 schreef proh het volgende:
[..]
volgensmij is er al wel een heel klein spuitje in gegaan
ergens anders ook denk hehehequote:Op zondag 29 april 2007 20:54 schreef proh het volgende:
[..]
volgensmij is er al wel een heel klein spuitje in gegaan
ze was zelf de bekende, ivm. Paradise Hotelquote:Op zondag 29 april 2007 20:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom werd op shownieuws verteld dat Melissa zwanger was...had ze een bekende vriend ofzo?
En daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op zondag 29 april 2007 20:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Niet zeuren![]()
Na hempjes boven de bilnaad is dit een enorme vooruitgang!
Tjee wat een pulp programma dan dat ze dat soort dingen melden over mensen die nauwelijks bekend zijnquote:Op zondag 29 april 2007 21:01 schreef proh het volgende:
[..]
ze was zelf de bekende, ivm. Paradise Hotel
Hoop ikquote:Op zondag 29 april 2007 21:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Palma zal wel zwaar overspannen thuis zitten en niet meer terugkomen hoop ik?
inderdaad!quote:
inderdaad (alweer)quote:Op zondag 29 april 2007 21:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Tjee wat een pulp programma dan dat ze dat soort dingen melden over mensen die nauwelijks bekend zijn![]()
Geen idee. . .quote:Op zondag 29 april 2007 21:02 schreef blomst het volgende:
Is brian nu nog steeds achter? of zit hij weer in hotel de witte bergen?
En waarom moest hij die cp nu zonodig hebben, hij heeft vandaag zijn moeder niet gebeld.
quote:Op zondag 29 april 2007 21:08 schreef robert2006 het volgende:
amanda zit een liedje mooi te zingen op de achtergrond, ze heeft een mooie stem
Huubje wil weer effe uitsloven.quote:Op zondag 29 april 2007 21:13 schreef Marrije het volgende:
Meliassa vanaf de bank: pak maar gewoon de zoete die daar staat
Waarom pakt zij dat niet? Zij is de butler. . .
is het dan al zeker dat er moet gaan worden betaald? en per wanneer?quote:Op zondag 29 april 2007 21:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit is toch gewoon afgrijselijk?
Welke zwakzinnige debiel heeft het in zijn hoofd gehaald om nu geld te gaan vragen als die live streams te saai voor fucking woorden zijn...
Al het personeel wat Palma binnen brengt werkt volgens haar voorbeeld, veel pauze, roken en consumpties nuttigenquote:Op zondag 29 april 2007 21:14 schreef De_Moester het volgende:
geen baan waar je moe van wordt ..beetje leuteren met de bewoners...lijkt meer of ze op visite is![]()
en ze zit, nadat ze het goede voorbeeld heeft gegeven, overspannen thuis door 2 kuttenlikkertjesquote:Op zondag 29 april 2007 21:18 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Al het paersoneel wat Palma binnen brengt werkt volgens haar voorbeeld, veel pauze, roken en consumties nuttigen
Ja in vergelijking met Mitch stelt ze echt niets voor. Mitch is de hele avond bezig met drankjes en hapjes te bereiden en Melissa geeft iedereen 1 drankje en gaat dan lekker klessebessenquote:Op zondag 29 april 2007 21:15 schreef robert2006 het volgende:
die melissa is echt een waardeloze butler, in dat opzicht heeft natas wel gelijk om d'r af te katten
quote:Op zondag 29 april 2007 21:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub, terwijl Melissa even wegloopt : "Ik wil gewoon met je neuken" ......
Paradise Hotel is van SBS6/NET5/VOO, dus je ziet daar regelmatig "celebrities" langskomen uit programmas zoals Paradise Hotel, Temptation Island of nog meer van dat soort onzin programmas. Daarnaast zie je bij RTL-Boulevard regelmatig "bekende" personen uit RTL-programmas. Kortom...schaamteloze promotie. (Entertainment Live van Talpa deed dat uiteraard ook)...quote:Op zondag 29 april 2007 21:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Tjee wat een pulp programma dan dat ze dat soort dingen melden over mensen die nauwelijks bekend zijn![]()
Wie plaatst het even op haar Hyves ... wordt het echt leuk als ze Jaap's PT wordt.quote:
Is toch niet geweest ofwelquote:Heel veel dingen aan de hand de afgelopen 30 uur in de villa,
heel erg veel, en zojuist nog iets enorms erbij gekomen, jullie weten waar ik het over heb,
vnvnd rond een uurtje of tien komt een uitleg van het hoe en wat van de gebeurtenissen van de afgelopen 30 uur,
kalm aan goed goan,
Huub
die melissa is toch veel te groot voor huub, naast haar lijkt hij nog meer op een kleine kabouterquote:Op zondag 29 april 2007 21:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub, terwijl Melissa even wegloopt : "Ik wil gewoon met je neuken" ......
En achter de computer haar kind en playboy foto's laten zienquote:Op zondag 29 april 2007 21:31 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ja in vergelijking met Mitch stelt ze echt niets voor. Mitch is de hele avond bezig met drankjes en hapjes te bereiden en Melissa geeft iedereen 1 drankje en gaat dan lekker klessebessen![]()
Kleine correctie : Huub is een klein stukje groter.quote:Op zondag 29 april 2007 21:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
die melissa is toch veel te groot voor huub, naast haar lijkt hij nog meer op een kleine kabouter
Brian zit toch gewoon achter Eric!?quote:Op zondag 29 april 2007 21:38 schreef CartWOman het volgende:
De gluiperd is al terug, waarom niet in beeld? Volgens Melissa keek 'ie niet al te vrolijk, dat zie ik liever dan Huub z'n geile blikken.
Bwian met een zwaar van ellende vertrokken gezicht is volgens mij 1 van de mooiste bezienswaardigheden op dees aard...alhoewel bwian z'n gezicht als hij een minuut aan een strop hangt lijkt me ook waanzinnig!quote:Op zondag 29 april 2007 21:38 schreef CartWOman het volgende:
De gluiperd is al terug, waarom niet in beeld? Volgens Melissa keek 'ie niet al te vrolijk, dat zie ik liever dan Huub z'n geile blikken.
quote:Op zondag 29 april 2007 21:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bwian met een zwaar van ellende vertrokken gezicht is volgens mij 1 van de mooiste bezienswaardigheden op dees aard...alhoewel bwian z'n gezicht als hij een minuut aan een strop hangt lijkt me ook waanzinnig!
Zo ongeveer ja. Inderdaad, ik dacht laatst dat ze nooit langer mochten pokeren dan een uur maar blijkbaar was dat alleen die ene keer.quote:Op zondag 29 april 2007 21:37 schreef Dark het volgende:
Zijn ze al bijna een uur aan het pokeren?
Mag van mij wel afgelopen zijn.
Yep, sorry, niet gezien. En Jaap was sporten, dus gebeurt er niks meer vanavond,quote:
Hij was gisteravond wel bezig met zijn log, ik heb ook een stuk gelezen vannacht dat na dat stukje wat jij post is geplaatst, maar ik twijfel of dat dat stuk van Sylvia was.quote:
Waarbij sporten = saunaaien ......quote:Op zondag 29 april 2007 21:42 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Yep, sorry, niet gezien. En Jaap was sporten, dus gebeurt er niks meer vanavond,![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 21:44 schreef elcastel het volgende:
Jeuzus, die Nicolaas inhaleert zo zwaar, zometeen zuigt de camera op !
Thanks. Zie sig.quote:Op zondag 29 april 2007 21:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waarbij sporten = saunaaien ......
serieus? melissa lijkt echt veel langer,naast de hoge hakken die ze heeftquote:Op zondag 29 april 2007 21:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kleine correctie : Huub is een klein stukje groter.
Heb jij gehoord wat de aanleiding was van deze opmerking? Niet bepaald iets om trots te vertellen lijkt me. Amanda: 'Watte??' Brian wil het niet herhalen.quote:Op zondag 29 april 2007 21:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Brian: Omdat ik zelfmoord probeerde te bedreigen...
Arme zelfmoord.
ze ziet er goed uit op de fotos maar ja voor de rest vind ik haar in dit slappe gesprek met huup ronduit eng. D, ze hoort hem uit, akelige stem nee niet bepaald een gezelschapsdame voor de Mayfair ofzo, lijkt mij.te dom en te ordiquote:Op zondag 29 april 2007 20:51 schreef blomst het volgende:
[..]
Zo zou ze er nog op de foto's uitzien, die worden allemaal bewerkt.
Thanksquote:Op zondag 29 april 2007 21:42 schreef elcastel het volgende:
[..]
Hij was gisteravond wel bezig met zijn log, ik heb ook een stuk gelezen vannacht dat na dat stukje wat jij post is geplaatst, maar ik twijfel of dat dat stuk van Sylvia was.
Heb je een paar uur de tijd dan?quote:Op zondag 29 april 2007 21:58 schreef Marelle het volgende:
Even een off topic vraagje;![]()
Is er een filmpje van het vertrek van Syl, dat zou ik n.l. heel graag willen zien...
Met Sylvia erbij zou het nog saaier zijn.quote:Op zondag 29 april 2007 21:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Aaahw, CHRIST!
Fucking saaie schurftpoker!
Goed punt.quote:Op zondag 29 april 2007 22:05 schreef APK het volgende:
[..]
Met Sylvia erbij zou het nog saaier zijn.![]()
Je mist haar wel op de 1 of andere manier..saai of niet...quote:Op zondag 29 april 2007 22:05 schreef APK het volgende:
[..]
Met Sylvia erbij zou het nog saaier zijn.![]()
Melissa heeft ook een bepaald iq waarvan je denkt daar wil ik niet bij horen...gewoon lachen en laten kletsen het serveerdelletje.......quote:Op zondag 29 april 2007 22:09 schreef Liess het volgende:
Hahahaha, Melissa zit te vertellen dat der vriendin op straat ging plassen, en dan net ging doen alsof der auto kapot was, dus alle mannen gingen erin voelen.
niks mis met serveersters ........niks mis met animeermeisjes.......niks mis met butlers........wel iets mis met sluwe melissa ......waarom weet ik niet dat is gewoon een sillesaaigevoel.....quote:Op zondag 29 april 2007 22:11 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Melissa heeft ook een bepaald iq waarvan je denkt daar wil ik niet bij horen...gewoon lachen en laten kletsen het serveerdelletje.......![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 22:14 schreef Dark het volgende:
Amanda zegt tegen Brian, na een gewonnen potje, in haar beste koetjikoetjistem:" Heb ik je weer gelukkig gemaakt, heb ik je weer gelukkig gemaakt?!"
Brian kortaf:" Je hebt me ongelukkig gemaakt."
Houd je poot stijf loverboy gedrag vol Brian.......gaat je goed af......quote:Op zondag 29 april 2007 22:14 schreef Dark het volgende:
Amanda zegt tegen Brian, na een gewonnen potje, in haar beste koetjikoetjistem:" Heb ik je weer gelukkig gemaakt, heb ik je weer gelukkig gemaakt?!"
Brian kortaf:" Je hebt me ongelukkig gemaakt."
quote:Op zondag 29 april 2007 22:19 schreef SiRojK het volgende:
OOOOOOOOOOoooooooooooohhh.. De moderators.. Bleh Bleh Bleh
Gewoon waar Brian bij is, dát vind ik nou zo leuk aan Nicquote:Op zondag 29 april 2007 22:19 schreef Dark het volgende:
Natas vertelt tegen Brian dat de buren de knuffels hebben weggehaald. Amanda vindt dat erg, want ze heeft graag iets om vast te houden in bed. Nico zegt dat er naast Huub een plekje vrij is, of naast Jaap. Jaap zegt dat hij vanavond naast Amanda gaat liggen, hij heeft ook het bed van Syl gereserveerd, voor het geval dat........?
nee alleen van tien zelfquote:Op zondag 29 april 2007 22:21 schreef rooie3 het volgende:
Is er ook iemand van fok geweest.
als melissa echt als bewoner zou komen vreet ze huub rauw, en dan niet sexueel.... dit is een heel gevaarlijk vrouwtje die echt over lijken gaat volgens mijquote:Op zondag 29 april 2007 22:06 schreef ericahysterica het volgende:
ik vind hupie zo n snotaapje vergeleke bij dit brok raffinement......
ja, maar als het meisje geen drankje wilt dan moet je wat anders verzinnen, hij wil d'r toch neuken?quote:Op zondag 29 april 2007 22:24 schreef Marrije het volgende:
Huub voor de zoveelste keer: wil je nog een wijntje?
Melissa: neuh
Huub: maar dat is mijn tactiek volgens Brian
Ze zégt inderdaad van niet.quote:Op zondag 29 april 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Die Melissa ziet echt helemaal niets geloof ik. Zelfs niet op tv.
Watte?quote:Op zondag 29 april 2007 22:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Melissa is veraf dichter als mooi bij
[afbeelding]
Hij geniet zó van dit subtiele getreiter, terwijl hij weet dat de seks er weer gaat komen, als HIJ dat wil. Dit machtspelletje staat voor hem bijna gelijk aan klaarkomen.quote:Op zondag 29 april 2007 22:28 schreef Dark het volgende:
Amanda:" Na ongeluk, komt geluk, toch?"
Brian:" Niet meer voor mij!"
het geeft hem wel afleiding die melissa, als hij weer wat geneukt heeft dan is-ie wel weer wat blijerquote:Op zondag 29 april 2007 22:30 schreef Mika25 het volgende:
Huub is wel erg verdrietig nu Sylvia weg is he?
Je ziet gewoon aan hem dat hij op instorten staat...
instorten?quote:Op zondag 29 april 2007 22:30 schreef Mika25 het volgende:
Idd....met Melissa de serveerdel denken een gesprek te kunnen hebben.....quote:Op zondag 29 april 2007 22:30 schreef Mika25 het volgende:
quote:Op zondag 29 april 2007 22:31 schreef haak2 het volgende:
melissa is een mooie meid, maar ze loopt als een bouwvakker
Hij haalt het bloed onder m'n nagels vandaan met dit gedragquote:Op zondag 29 april 2007 22:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij geniet zó van dit subtiele getreiter, terwijl hij weet dat de seks er weer gaat komen, als HIJ dat wil. Dit machtspelletje staat voor hem bijna gelijk aan klaarkomen.
Na 4 maanden wordt het moeilijk hequote:Op zondag 29 april 2007 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Hupie heeft zijn sigaret net op en nu weer een nieuwe aan.
Tikkeltje gespannen gok ik....quote:Op zondag 29 april 2007 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Hupie heeft zijn sigaret net op en nu weer een nieuwe aan.
Hier: http://www.hetgoudenkooi.nl/allestreamsop1page.html ook heel relaxt hoor..quote:Op zondag 29 april 2007 22:41 schreef SiRojK het volgende:
Ik had die stream via kingjaap nog niet gevonden, wel relaxt
Kan niet wachten totdat Jaap zijn pijlen echt richt op Natasia.......quote:Op zondag 29 april 2007 22:42 schreef scanman01 het volgende:
Jaap is zwaar afgepist op Natasia, zegt ie
Japio zegt dat iedere keer tegen Huub. En tegen Brian verteld hij altijd een hekel te hebben aan Huub. Met Natasia heeft Japio de deal niet te worden weggestemd voor het huwelijk ..... Kortom Japio is niet betrouwbaar !quote:Op zondag 29 april 2007 22:42 schreef scanman01 het volgende:
Jaap is zwaar afgepist op Natasia, zegt ie
Yeppers....dan gaat tie shaken...lol........quote:Op zondag 29 april 2007 22:44 schreef robert2006 het volgende:
[..]
huub denkt: gaan we neuken of niet
Wie wel in de gouden kooi..quote:Op zondag 29 april 2007 22:50 schreef robert2006 het volgende:
jaap is gewoon niet te vertrouwen
Japio is al 2 maanden een wandelende uitstelregeling. Hij heeft nog niets anders gedaan, iedere keer weer een ander smoesje om te wachten.quote:Op zondag 29 april 2007 22:50 schreef Dark het volgende:
Jaap gaat weer wachten met knallen tot na donderdag, Huub vindt dat zwak. Hij wil samen met Jaap iedereen fokken.
Oranjebitter bedoel je...?quote:Op zondag 29 april 2007 22:51 schreef mazaru het volgende:
Wordt het niet onderhand eens tijd om de oranje shampoo te pakken?
Heeft Huub 'achter' wel besteld, maar hij is bang dat ze het niet geven.quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 22:57 schreef SiRojK het volgende:
Ghuuuuuuuuuuuuuuuuuub, het lukt je toch niet
Ja, na een paar hints, een directe opmerking en een gebaar drong het langszaam door bij Japio .......quote:Op zondag 29 april 2007 22:58 schreef avonne het volgende:
Zag ik nou Huub naar Jaap gebaren dat hij weg moest gaan, waarop Jaap Melissa probeert over te halen "even pauze te nemen op de bank"?
Allemaal naar bed?quote:Op zondag 29 april 2007 23:01 schreef Marrije het volgende:
Het pokeren is eindelijk afgelopen.
En nu? voetbalvrouwen kijken?![]()
Het is 23 uur... naar bed!quote:Op zondag 29 april 2007 23:01 schreef Marrije het volgende:
Het pokeren is eindelijk afgelopen.
En nu? voetbalvrouwen kijken?![]()
maar ik vond het zo raar dat Jaap dan Melissa naar de bank probeerde te dirigeren.quote:Op zondag 29 april 2007 22:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, na een paar hints, een directe opmerking en een gebaar drong het langszaam door bij Japio .......
Het was wederom een vermoeiende...dag..quote:
Gelukkig voor jou komen er vast nog wel wat streams van een Brian op bed met een gitaarquote:Op zondag 29 april 2007 23:04 schreef Peter6000 het volgende:
Ik mis een stream met Sylvia die fijn met een boekje in bed ligt.
En misschien nog wel Jaap die bloot door het huis gaat lopen.quote:Op zondag 29 april 2007 23:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou komen er vast nog wel wat streams van een Brian op bed met een gitaar![]()
tot 24:00quote:Op zondag 29 april 2007 23:04 schreef MissSomebody het volgende:
Melissa blijft tot 23.30 uur..?? of nog langer..?
Jaap rulezquote:Op zondag 29 april 2007 23:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En misschien nog wel Jaap die bloot door het huis gaat lopen.![]()
Ja ff zeggen dat ie nog steeds stabiel isquote:Op zondag 29 april 2007 23:07 schreef Clank het volgende:
Brian gaat zijn mams zo bellen.
Hij gaat zo zijn moeder ook nog ff bellen.quote:Op zondag 29 april 2007 23:07 schreef Peter6000 het volgende:
Brian gaat zijn mammie bellen.
Oh, Keneth aan de lijn.![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 23:04 schreef Peter6000 het volgende:
Ik mis een stream met Sylvia die fijn met een boekje in bed ligt.
quote:Op zondag 29 april 2007 23:09 schreef Peter6000 het volgende:
Netty is helemaal overstuur, Kenneth ook: maar die 'kan er geen uitspraak over doen'.
Eindelijk goed nieuws.
Zal mamma Netty haar dan niet meer zien als ideale schoondochter?quote:Op zondag 29 april 2007 23:09 schreef schatje het volgende:
Hij moet Amanda dumpen.
Dat heeft die toch ook gedaan?quote:Op zondag 29 april 2007 23:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Netty is boos en heeft het helemaal gehad met DGK. Ze is boos op 'achter' en verteld dat brian ook in de krant stond met het zelfmoord-dreigement.
...Netty ze heet Ria hoor...en hoezo...wat is daar mis mee...moet ze hem richting amanda sturen dan..liever een normaal meisje dan die ziektekiem/.quote:Op zondag 29 april 2007 23:12 schreef Marrije het volgende:
Netty: ik heb ook met Tamara gesproken
Lekker zo'n moeder die je in de armen van een meid drijft
Doe niet zo debiel, aapquote:Op zondag 29 april 2007 23:13 schreef MissSomebody het volgende:
Mama is niet blij...hahahaha en alles de schuld van Huub....waardeloos volk.....mag ik een teiltje.
Ze hebben het over correct handelen......hahahahahhaahahah....
Dat geeft de burger moed..............quote:Op zondag 29 april 2007 23:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geweldig succes dit telefoontje. De hele familie boos, Brian nog meer over de zeik. !
quote:Op zondag 29 april 2007 23:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geweldig succes dit telefoontje. De hele familie boos, Brian nog meer over de zeik. !
Oh shit! Ik zat zelf te bellen .quote:Op zondag 29 april 2007 23:12 schreef avonne het volgende:
Kijk, hier hebben we dus de hele dag op gewacht
5 minutes of joy
Dubbel en dwars.....quote:Op zondag 29 april 2007 23:14 schreef pullup het volgende:
Nou dat was het aantal contactpunten volledig waard![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 23:14 schreef pullup het volgende:
Ik WIST het!quote:Op zondag 29 april 2007 23:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oh shit! Ik zat zelf te bellen .Staat het op tape?
Persoonlijke aanval?quote:Op zondag 29 april 2007 23:14 schreef Repeat het volgende:
[..]
Doe niet zo debiel, aap
"waardeloos volk"
quote:Op zondag 29 april 2007 23:13 schreef Repeat het volgende:
wie is die blonde snol waar huub al de hele dag bij rondhangt?
Tamara een normaal meisjequote:Op zondag 29 april 2007 23:14 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
...Netty ze heet Ria hoor...en hoezo...wat is daar mis mee...moet ze hem richting amanda sturen dan..liever een normaal meisje dan die ziektekiem/.
waarom zou ik? persoonlijke aanvallen zijn not done.quote:Op zondag 29 april 2007 23:16 schreef Repeat het volgende:
[..]
bemoei jij je lekker ergens anders mee.
Moet dat?quote:Op zondag 29 april 2007 23:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En misschien nog wel Jaap die bloot door het huis gaat lopen.![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 23:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oh shit! Ik zat zelf te bellen .Staat het op tape?
Misschien wel het beste telefoongesprekje tot nu toequote:
Dat is ze al...quote:Op zondag 29 april 2007 23:18 schreef CartWOman het volgende:
Jammie!![]()
En nu de brieven nog.![]()
Maar Brian gaat echt niet weg hoor, al wordt Netty knettergek.
Normaal meisje?? Heb je het wel gevolgd? Netty heeft zelf verteld dat hij nog steeds aan het afbetalen is waarmee zij hem heeft opgezadeld, lijkt me nou ook niet echt een goede keuze.quote:Op zondag 29 april 2007 23:14 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
...Netty ze heet Ria hoor...en hoezo...wat is daar mis mee...moet ze hem richting amanda sturen dan..liever een normaal meisje dan die ziektekiem/.
Je begrijpt Marije verkeerd hoor. (ze citeerde volgens mij telefoongesprek)quote:Op zondag 29 april 2007 23:16 schreef Repeat het volgende:
[..]
bemoei jij je lekker ergens anders mee.
serveerdelquote:Op zondag 29 april 2007 23:13 schreef Repeat het volgende:
wie is die blonde snol waar huub al de hele dag bij rondhangt?
Jammer dat die slome Kenneth zo langdradig werd, ik had Netty graag langer willen horen, ook over Amanda.quote:Op zondag 29 april 2007 23:14 schreef pullup het volgende:
Dit moet je zien als een soort vergadering van al zijn persoonlijkhedenquote:Op zondag 29 april 2007 23:18 schreef PumaStreamer het volgende:
Waarom lult brian over zichzelf in de derde persoon...aangezien in de eerste persoon zijn NL ook al bagger is??
Zo leuk was het nou toch ook weer niet?quote:Op zondag 29 april 2007 23:20 schreef Carlaa het volgende:
is het telefoongesprek van Brian al geyoutubed?
quote:Op zondag 29 april 2007 23:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit moet je zien als een soort vergadering van al zijn persoonlijkheden
ja die kende ik wel, maar haar had ik nog nooit gezien.quote:Op zondag 29 april 2007 23:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Mitch is de ander en komt een donderdag weer.
geen idee, ik heb het niet gezienquote:Op zondag 29 april 2007 23:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo leuk was het nou toch ook weer niet?
Echt welquote:Op zondag 29 april 2007 23:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
is natuurlijk ook zo....quote:Op zondag 29 april 2007 23:22 schreef bright_side_of_life... het volgende:
Brian voelt zich machteloos omdat alleen HIJ er slecht afkomt in de filmpjes ......
Neuh, je typte het.quote:Op zondag 29 april 2007 23:22 schreef avonne het volgende:
Vergeleken bij Netty en Kenneth is Brian een stuk normalerzei ik dat echt?
Ja, we plakken er ff eentje aan, de nieuwe staat nog niet klaar.quote:Op zondag 29 april 2007 23:22 schreef easysatellite het volgende:
normaal stopt de COS toch al bij page 7??
300 posts is vol.quote:Op zondag 29 april 2007 23:22 schreef easysatellite het volgende:
normaal stopt de COS toch al bij page 7??
Het was prachig.....................leedvermaak hèquote:Op zondag 29 april 2007 23:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jeetje.......ga ff je mondje spoelen en dan zien dat je het berichtje kan verwijderen/aanpassen....quote:Op zondag 29 april 2007 23:22 schreef avonne het volgende:
Vergeleken bij Netty en Kenneth is Brian een stuk normalerzei ik dat echt?
tis maar net hoe je het hebt ingesteld, ik zit ook op [s]zes[/s] nu op zevenquote:Op zondag 29 april 2007 23:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
300 posts is vol.
Bij mij zijn we trouwens op 6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |