serieus? melissa lijkt echt veel langer,naast de hoge hakken die ze heeftquote:Op zondag 29 april 2007 21:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kleine correctie : Huub is een klein stukje groter.
Heb jij gehoord wat de aanleiding was van deze opmerking? Niet bepaald iets om trots te vertellen lijkt me. Amanda: 'Watte??' Brian wil het niet herhalen.quote:Op zondag 29 april 2007 21:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Brian: Omdat ik zelfmoord probeerde te bedreigen...
Arme zelfmoord.
ze ziet er goed uit op de fotos maar ja voor de rest vind ik haar in dit slappe gesprek met huup ronduit eng. D, ze hoort hem uit, akelige stem nee niet bepaald een gezelschapsdame voor de Mayfair ofzo, lijkt mij.te dom en te ordiquote:Op zondag 29 april 2007 20:51 schreef blomst het volgende:
[..]
Zo zou ze er nog op de foto's uitzien, die worden allemaal bewerkt.
Thanksquote:Op zondag 29 april 2007 21:42 schreef elcastel het volgende:
[..]
Hij was gisteravond wel bezig met zijn log, ik heb ook een stuk gelezen vannacht dat na dat stukje wat jij post is geplaatst, maar ik twijfel of dat dat stuk van Sylvia was.
Heb je een paar uur de tijd dan?quote:Op zondag 29 april 2007 21:58 schreef Marelle het volgende:
Even een off topic vraagje;![]()
Is er een filmpje van het vertrek van Syl, dat zou ik n.l. heel graag willen zien...
Met Sylvia erbij zou het nog saaier zijn.quote:Op zondag 29 april 2007 21:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Aaahw, CHRIST!
Fucking saaie schurftpoker!
Goed punt.quote:Op zondag 29 april 2007 22:05 schreef APK het volgende:
[..]
Met Sylvia erbij zou het nog saaier zijn.![]()
Je mist haar wel op de 1 of andere manier..saai of niet...quote:Op zondag 29 april 2007 22:05 schreef APK het volgende:
[..]
Met Sylvia erbij zou het nog saaier zijn.![]()
Melissa heeft ook een bepaald iq waarvan je denkt daar wil ik niet bij horen...gewoon lachen en laten kletsen het serveerdelletje.......quote:Op zondag 29 april 2007 22:09 schreef Liess het volgende:
Hahahaha, Melissa zit te vertellen dat der vriendin op straat ging plassen, en dan net ging doen alsof der auto kapot was, dus alle mannen gingen erin voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |