Zal mamma Netty haar dan niet meer zien als ideale schoondochter?quote:Op zondag 29 april 2007 23:09 schreef schatje het volgende:
Hij moet Amanda dumpen.
Dat heeft die toch ook gedaan?quote:Op zondag 29 april 2007 23:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Netty is boos en heeft het helemaal gehad met DGK. Ze is boos op 'achter' en verteld dat brian ook in de krant stond met het zelfmoord-dreigement.
...Netty ze heet Ria hoor...en hoezo...wat is daar mis mee...moet ze hem richting amanda sturen dan..liever een normaal meisje dan die ziektekiem/.quote:Op zondag 29 april 2007 23:12 schreef Marrije het volgende:
Netty: ik heb ook met Tamara gesproken
Lekker zo'n moeder die je in de armen van een meid drijft
Doe niet zo debiel, aapquote:Op zondag 29 april 2007 23:13 schreef MissSomebody het volgende:
Mama is niet blij...hahahaha en alles de schuld van Huub....waardeloos volk.....mag ik een teiltje.
Ze hebben het over correct handelen......hahahahahhaahahah....
Dat geeft de burger moed..............quote:Op zondag 29 april 2007 23:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geweldig succes dit telefoontje. De hele familie boos, Brian nog meer over de zeik. !
quote:Op zondag 29 april 2007 23:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Geweldig succes dit telefoontje. De hele familie boos, Brian nog meer over de zeik. !
Oh shit! Ik zat zelf te bellen .quote:Op zondag 29 april 2007 23:12 schreef avonne het volgende:
Kijk, hier hebben we dus de hele dag op gewacht
5 minutes of joy
Dubbel en dwars.....quote:Op zondag 29 april 2007 23:14 schreef pullup het volgende:
Nou dat was het aantal contactpunten volledig waard![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 23:14 schreef pullup het volgende:
Nou dat was het aantal contactpunten volledig waard![]()
Ik WIST het!quote:Op zondag 29 april 2007 23:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oh shit! Ik zat zelf te bellen .Staat het op tape?
Persoonlijke aanval?quote:Op zondag 29 april 2007 23:14 schreef Repeat het volgende:
[..]
Doe niet zo debiel, aap
"waardeloos volk"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |