quote:Op zondag 29 april 2007 23:13 schreef Repeat het volgende:
wie is die blonde snol waar huub al de hele dag bij rondhangt?
Tamara een normaal meisjequote:Op zondag 29 april 2007 23:14 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
...Netty ze heet Ria hoor...en hoezo...wat is daar mis mee...moet ze hem richting amanda sturen dan..liever een normaal meisje dan die ziektekiem/.
waarom zou ik? persoonlijke aanvallen zijn not done.quote:Op zondag 29 april 2007 23:16 schreef Repeat het volgende:
[..]
bemoei jij je lekker ergens anders mee.
Moet dat?quote:Op zondag 29 april 2007 23:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En misschien nog wel Jaap die bloot door het huis gaat lopen.![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 23:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Oh shit! Ik zat zelf te bellen .Staat het op tape?
Misschien wel het beste telefoongesprekje tot nu toequote:
Dat is ze al...quote:Op zondag 29 april 2007 23:18 schreef CartWOman het volgende:
Jammie!![]()
En nu de brieven nog.![]()
Maar Brian gaat echt niet weg hoor, al wordt Netty knettergek.
Normaal meisje?? Heb je het wel gevolgd? Netty heeft zelf verteld dat hij nog steeds aan het afbetalen is waarmee zij hem heeft opgezadeld, lijkt me nou ook niet echt een goede keuze.quote:Op zondag 29 april 2007 23:14 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
...Netty ze heet Ria hoor...en hoezo...wat is daar mis mee...moet ze hem richting amanda sturen dan..liever een normaal meisje dan die ziektekiem/.
Je begrijpt Marije verkeerd hoor. (ze citeerde volgens mij telefoongesprek)quote:Op zondag 29 april 2007 23:16 schreef Repeat het volgende:
[..]
bemoei jij je lekker ergens anders mee.
serveerdelquote:Op zondag 29 april 2007 23:13 schreef Repeat het volgende:
wie is die blonde snol waar huub al de hele dag bij rondhangt?
Jammer dat die slome Kenneth zo langdradig werd, ik had Netty graag langer willen horen, ook over Amanda.quote:Op zondag 29 april 2007 23:14 schreef pullup het volgende:
Nou dat was het aantal contactpunten volledig waard![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |