Dit moet je zien als een soort vergadering van al zijn persoonlijkhedenquote:Op zondag 29 april 2007 23:18 schreef PumaStreamer het volgende:
Waarom lult brian over zichzelf in de derde persoon...aangezien in de eerste persoon zijn NL ook al bagger is??
Zo leuk was het nou toch ook weer niet?quote:Op zondag 29 april 2007 23:20 schreef Carlaa het volgende:
is het telefoongesprek van Brian al geyoutubed?
quote:Op zondag 29 april 2007 23:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit moet je zien als een soort vergadering van al zijn persoonlijkheden
ja die kende ik wel, maar haar had ik nog nooit gezien.quote:Op zondag 29 april 2007 23:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Mitch is de ander en komt een donderdag weer.
geen idee, ik heb het niet gezienquote:Op zondag 29 april 2007 23:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo leuk was het nou toch ook weer niet?
Echt welquote:Op zondag 29 april 2007 23:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
is natuurlijk ook zo....quote:Op zondag 29 april 2007 23:22 schreef bright_side_of_life... het volgende:
Brian voelt zich machteloos omdat alleen HIJ er slecht afkomt in de filmpjes ......
Neuh, je typte het.quote:Op zondag 29 april 2007 23:22 schreef avonne het volgende:
Vergeleken bij Netty en Kenneth is Brian een stuk normalerzei ik dat echt?
Ja, we plakken er ff eentje aan, de nieuwe staat nog niet klaar.quote:Op zondag 29 april 2007 23:22 schreef easysatellite het volgende:
normaal stopt de COS toch al bij page 7??
300 posts is vol.quote:Op zondag 29 april 2007 23:22 schreef easysatellite het volgende:
normaal stopt de COS toch al bij page 7??
Het was prachig.....................leedvermaak hèquote:Op zondag 29 april 2007 23:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jeetje.......ga ff je mondje spoelen en dan zien dat je het berichtje kan verwijderen/aanpassen....quote:Op zondag 29 april 2007 23:22 schreef avonne het volgende:
Vergeleken bij Netty en Kenneth is Brian een stuk normalerzei ik dat echt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |