niks mis met serveersters ........niks mis met animeermeisjes.......niks mis met butlers........wel iets mis met sluwe melissa ......waarom weet ik niet dat is gewoon een sillesaaigevoel.....quote:Op zondag 29 april 2007 22:11 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Melissa heeft ook een bepaald iq waarvan je denkt daar wil ik niet bij horen...gewoon lachen en laten kletsen het serveerdelletje.......![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 22:14 schreef Dark het volgende:
Amanda zegt tegen Brian, na een gewonnen potje, in haar beste koetjikoetjistem:" Heb ik je weer gelukkig gemaakt, heb ik je weer gelukkig gemaakt?!"
Brian kortaf:" Je hebt me ongelukkig gemaakt."
Houd je poot stijf loverboy gedrag vol Brian.......gaat je goed af......quote:Op zondag 29 april 2007 22:14 schreef Dark het volgende:
Amanda zegt tegen Brian, na een gewonnen potje, in haar beste koetjikoetjistem:" Heb ik je weer gelukkig gemaakt, heb ik je weer gelukkig gemaakt?!"
Brian kortaf:" Je hebt me ongelukkig gemaakt."
quote:Op zondag 29 april 2007 22:19 schreef SiRojK het volgende:
OOOOOOOOOOoooooooooooohhh.. De moderators.. Bleh Bleh Bleh
Gewoon waar Brian bij is, dát vind ik nou zo leuk aan Nicquote:Op zondag 29 april 2007 22:19 schreef Dark het volgende:
Natas vertelt tegen Brian dat de buren de knuffels hebben weggehaald. Amanda vindt dat erg, want ze heeft graag iets om vast te houden in bed. Nico zegt dat er naast Huub een plekje vrij is, of naast Jaap. Jaap zegt dat hij vanavond naast Amanda gaat liggen, hij heeft ook het bed van Syl gereserveerd, voor het geval dat........?
nee alleen van tien zelfquote:Op zondag 29 april 2007 22:21 schreef rooie3 het volgende:
Is er ook iemand van fok geweest.
als melissa echt als bewoner zou komen vreet ze huub rauw, en dan niet sexueel.... dit is een heel gevaarlijk vrouwtje die echt over lijken gaat volgens mijquote:Op zondag 29 april 2007 22:06 schreef ericahysterica het volgende:
ik vind hupie zo n snotaapje vergeleke bij dit brok raffinement......
ja, maar als het meisje geen drankje wilt dan moet je wat anders verzinnen, hij wil d'r toch neuken?quote:Op zondag 29 april 2007 22:24 schreef Marrije het volgende:
Huub voor de zoveelste keer: wil je nog een wijntje?
Melissa: neuh
Huub: maar dat is mijn tactiek volgens Brian
Ze zégt inderdaad van niet.quote:Op zondag 29 april 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Die Melissa ziet echt helemaal niets geloof ik. Zelfs niet op tv.
Watte?quote:Op zondag 29 april 2007 22:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Melissa is veraf dichter als mooi bij
[afbeelding]
Hij geniet zó van dit subtiele getreiter, terwijl hij weet dat de seks er weer gaat komen, als HIJ dat wil. Dit machtspelletje staat voor hem bijna gelijk aan klaarkomen.quote:Op zondag 29 april 2007 22:28 schreef Dark het volgende:
Amanda:" Na ongeluk, komt geluk, toch?"
Brian:" Niet meer voor mij!"
het geeft hem wel afleiding die melissa, als hij weer wat geneukt heeft dan is-ie wel weer wat blijerquote:Op zondag 29 april 2007 22:30 schreef Mika25 het volgende:
Huub is wel erg verdrietig nu Sylvia weg is he?
Je ziet gewoon aan hem dat hij op instorten staat...
instorten?quote:Op zondag 29 april 2007 22:30 schreef Mika25 het volgende:
Idd....met Melissa de serveerdel denken een gesprek te kunnen hebben.....quote:Op zondag 29 april 2007 22:30 schreef Mika25 het volgende:
quote:Op zondag 29 april 2007 22:31 schreef haak2 het volgende:
melissa is een mooie meid, maar ze loopt als een bouwvakker
Hij haalt het bloed onder m'n nagels vandaan met dit gedragquote:Op zondag 29 april 2007 22:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hij geniet zó van dit subtiele getreiter, terwijl hij weet dat de seks er weer gaat komen, als HIJ dat wil. Dit machtspelletje staat voor hem bijna gelijk aan klaarkomen.
Na 4 maanden wordt het moeilijk hequote:Op zondag 29 april 2007 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Hupie heeft zijn sigaret net op en nu weer een nieuwe aan.
Tikkeltje gespannen gok ik....quote:Op zondag 29 april 2007 22:39 schreef scanman01 het volgende:
Hupie heeft zijn sigaret net op en nu weer een nieuwe aan.
Hier: http://www.hetgoudenkooi.nl/allestreamsop1page.html ook heel relaxt hoor..quote:Op zondag 29 april 2007 22:41 schreef SiRojK het volgende:
Ik had die stream via kingjaap nog niet gevonden, wel relaxt
Kan niet wachten totdat Jaap zijn pijlen echt richt op Natasia.......quote:Op zondag 29 april 2007 22:42 schreef scanman01 het volgende:
Jaap is zwaar afgepist op Natasia, zegt ie
Japio zegt dat iedere keer tegen Huub. En tegen Brian verteld hij altijd een hekel te hebben aan Huub. Met Natasia heeft Japio de deal niet te worden weggestemd voor het huwelijk ..... Kortom Japio is niet betrouwbaar !quote:Op zondag 29 april 2007 22:42 schreef scanman01 het volgende:
Jaap is zwaar afgepist op Natasia, zegt ie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |