Pat draagt zorg voor het actieve gedeelte van de dag, prima verdeeld tochquote:Op zondag 29 april 2007 12:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja zeg, daar is het toch geen zondag voor
quote:Op zondag 29 april 2007 12:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat draagt zorg voor het actieve gedeelte van de dag, prima verdeeld toch.
Alleen een beetje jammer dat dat alweer betekend dat hij er vrijwel de hele dag niet is.
Lekkerquote:
Beetje rustig aan doen met t bierquote:
quote:Op zondag 29 april 2007 12:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is echt tijd voor vakantie voor jullie he
Anders een keer inplannen in zijn agenda?quote:Op zondag 29 april 2007 12:30 schreef es70 het volgende:
[..], nog 12 weken... Maar ik hoop dat 'ie voor die tijd ook nog wel 's een zondag thuis zal zijn eigenlijk
.
Als 'ie een agenda zou hebben misschienquote:Op zondag 29 april 2007 12:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Anders een keer inplannen in zijn agenda?
Dan maken we een ritje met een dieseltrein die in 2003 voor het laatst in de normale dienst reed. En we gaan naar een plek waar men "nog nooit of heel lang geleden" met een excursie geweest is. Dus ik heb alvast van de afgelopen 6 jaar alle doelen afgestreept, blijft Zuid-Limburg overquote:Op zondag 29 april 2007 12:30 schreef Kuukske het volgende:
Ohw hehe. Wat houdt dat museumtrein precies in?
Die agenda zit vast wel in zijn hoofd. Wedden dat jij daar invloed op hebtquote:Op zondag 29 april 2007 12:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Als 'ie een agenda zou hebben misschien.
Mwah... Hij kan er zelf weinig aan doen dat hij zo weinig vrij is.
Kennelijk minder invloed dan anderenquote:Op zondag 29 april 2007 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die agenda zit vast wel in zijn hoofd. Wedden dat jij daar invloed op hebt
dat was een test dusquote:Op zondag 29 april 2007 13:04 schreef qu63 het volgende:
Weer een update op mijn weblog op 29-04-2007 om 13:05 met als onderwerp "Test"
Sjiek karretje!quote:
Oh dat is wel leuk!quote:
Flashquote:Op zondag 29 april 2007 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
A-Teens - Mammamia
weet ik het, die playlist komt daar gewoon langs jahquote:
Ook leukquote:Op zondag 29 april 2007 13:20 schreef marcb1974 het volgende:
Er zitten 2 duiven voor nageslacht te zorgen op mijn raam
Iets teveel drank tot je genomenquote:Op zondag 29 april 2007 13:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ook leuk
Net wakker, ontzettend brak maargoed; feestje was wel geslaagd gisteren
of veel teveel, dat kan natuurlijk ookquote:
Ik ben trouwens volkomen tegen het gebruik van buitenlandse woorden als er een volkomen normaal Nederlands woord voor isquote:MÜNCHEN - Rafael van der Vaart heeft zaterdag aan veel onduidelijkheid een einde gemaakt. De spielmacher van Hamburger SV ontkende met klem dat hij komende zomer overstapt naar Bayern München.
Dit staat mooier vinden ze hequote:Op zondag 29 april 2007 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben trouwens volkomen tegen het gebruik van buitenlandse woorden als er een volkomen normaal Nederlands woord voor is
Hele grote maten zekerquote:Op zondag 29 april 2007 13:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gewoon heerlijk drank genuttigd, met mate,
nog nietquote:Op zondag 29 april 2007 14:14 schreef qu63 het volgende:
Weer een update op mijn weblog op 29-04-2007 om 14:15 met als onderwerp "nog een test"
ja, het luktquote:Op zondag 29 april 2007 14:14 schreef qu63 het volgende:
Weer een update op mijn weblog op 29-04-2007 om 14:15 met als onderwerp "nog een test"
Neequote:
Tssss prutz0rzzquote:Op zondag 29 april 2007 14:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee
de inhoud van het bericht komt steeds niet mee
dus ik zal het zo nog een keer moeten testen
Stuur maar opquote:Op zondag 29 april 2007 12:12 schreef Kuukske het volgende:
Wij zijn brownies aan het bakken.
Dat vond ik ook. Dank je.quote:
Ze zijn nog alleraardigst geluktquote:
Nou vooruit danquote:Op zondag 29 april 2007 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Post minstens een foto of zo ja
Goffejezus dat is een turbo-calorieën ovenschotel gekkenhuisquote:
Daar krijg je een dikke kont van, en dat zou best zonde zijn van zoeen figuurtjequote:
oh okee dan is het goedquote:Op zondag 29 april 2007 15:38 schreef Kuukske het volgende:
Dat train ik er van de week wel weer af.
Dat verwonderd me dan ook nietsquote:Op zondag 29 april 2007 16:04 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben nu wel een beetje misselijkgegeten eigenlijk
Niets blijven doen, 't is weekendquote:Op zondag 29 april 2007 16:13 schreef marcb1974 het volgende:
Nergens zin in, wat is daar aan te doen?
Zouden ze ook van gaal liquideren?quote:Op zondag 29 april 2007 16:18 schreef JDude het volgende:
Zou Alkmaar de biertaps al geannuleerd hebben?
Het wordt echt in de blessuretijd beslistquote:Op zondag 29 april 2007 16:18 schreef JDude het volgende:
Zou Alkmaar de biertaps al geannuleerd hebben?
3-2 Excelsior. Denk het wel ja.quote:
Tilburg ookquote:Op zondag 29 april 2007 16:27 schreef Kuukske het volgende:
Eindhoven de Gekstuhh!
Voetbahhhhquote:
Pat's plan was om op tijd voor studio sport weer thuis te zijnquote:
quote:
Dan moet ie gaan opschietenquote:Op zondag 29 april 2007 17:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat's plan was om op tijd voor studio sport weer thuis te zijn.
Hoi.
Ik ga zo bbqenquote:Op zondag 29 april 2007 17:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ga ff snel een kruidcake in elkaar draaien
.
Mijn cake is alweer bijna klaarquote:
Begint om 7 uur tochquote:
Als 't maar lekker smaakt.. Kapot gaat de cake toch welquote:Op zondag 29 april 2007 17:21 schreef es70 het volgende:
De cake is gescheurd. Iets te hard gegaan denk ik
.
Nou ja, dat maakt 'm niet minder lekker.
voetbal?quote:Op zondag 29 april 2007 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
Is er nog iets op tv vanavond?
Als je zo doorgaat laat ik een voetbal bij je inbrengen ergens met die museumtrein jaquote:
Je doet maar dudequote:Op zondag 29 april 2007 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat laat ik een voetbal bij je inbrengen ergens met die museumtrein ja
Kusje moriquote:Op zondag 29 april 2007 20:06 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga nu wat pjoeteren enzo dan tv kijken in bed en slapenmijn koninginnenacht
![]()
![]()
je doet al meer dan ikquote:Op zondag 29 april 2007 20:06 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga nu wat pjoeteren enzo dan tv kijken in bed en slapenmijn koninginnenacht
![]()
![]()
ja werken en pakken en verhuizenquote:Op zondag 29 april 2007 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kusje mori
Veel plezier nog de komende dagen
wat voor experiment? (ik hap maar vast, stel je voor dat het er alleen maar om gaat wie daarop reageert)quote:Op zondag 29 april 2007 20:22 schreef marcb1974 het volgende:
Ik wil een experiment uitvoeren. Wie wil er als 'slachtoffer' dienen![]()
Halloquote:Op zondag 29 april 2007 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar is Esje?
Iets wat ze net op mythbusters lieten zien. Maar wil wel eens weten of dat ook echt werktquote:Op zondag 29 april 2007 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat voor experiment? (ik hap maar vast, stel je voor dat het er alleen maar om gaat wie daarop reageert)
JD heeft alles op, op 3 stukjes na dan.quote:Op zondag 29 april 2007 14:58 schreef Pheno het volgende:
Stuur maar op
Ow ik wounog ff zeggen dat ik het gister heul gezellig vond om ff de BBQ te rulen toen niemand anders het deedquote:
schuiven maarquote:Op zondag 29 april 2007 21:21 schreef Kuukske het volgende:
Gratis bier?
Gieten denk.quote:
Topquote:Op zondag 29 april 2007 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow ik wounog ff zeggen dat ik het gister heul gezellig vond om ff de BBQ te rulen toen niemand anders het deedEn dat het heul gezellig was en zow
Kan niet lang duren. Jij, ik, trein, bierquote:Op zondag 29 april 2007 21:32 schreef Kuukske het volgende:
Wanneer gaan wij meeten Flash?
Je vergeet iemand.quote:Op zondag 29 april 2007 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan niet lang duren. Jij, ik, trein, bier
in volgeorde van belangrijkheid dan
Idd, er komt ook een conducteur langsquote:
Ik vond het dus ook (nogmaals) heel gezellig en leuk jou en pat en de kids ook eens gezien te hebbenquote:
Wanou?quote:
Had ik al gisteravond al, dus nee.quote:Op zondag 29 april 2007 21:21 schreef Kuukske het volgende:
Gratis bier?
Nou, gedeelde laatste plaats met het bier zou tof zijn!quote:
quote:Op zondag 29 april 2007 21:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik vond het dus ook (nogmaals) heel gezellig en leuk jou en pat en de kids ook eens gezien te hebben
Oh nouja, dan had je het in ieder gevalquote:Op zondag 29 april 2007 21:40 schreef Sjowhan het volgende:
Had ik al gisteravond al, dus nee.
er bleef niet voor niks over hequote:
Sla vind ik dan ook het lekkerst van de hele bbqquote:Op zondag 29 april 2007 21:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
er bleef niet voor niks over hedus ik geloof van wel, ik in ieder geval wel en ook nogmaals de salade was ook erg lekker
Daaromquote:Op zondag 29 april 2007 21:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh nouja, dan had je het in ieder geval
Bar staan is ook leuk!
dat ken ikquote:Op zondag 29 april 2007 21:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Sla vind ik dan ook het lekkerst van de hele bbq.
Pat gaat die hele foute bril nog in een ander kleurtje bestellen (zilver/zwart), goud is niet zo mijn ding
.
BlingBlingquote:Op zondag 29 april 2007 21:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat ken ikik heb ook niks met goud maar die bril was verder wel leuk ja
Nouja die ander was ook wel grootquote:Op zondag 29 april 2007 21:57 schreef es70 het volgende:
[..]
BlingBling. Hij zat ook beter dan die ander (wat uiteraard weer aan mijn gebrek aan neus geweten wordt
).
Bril, waar ga je met dat hoofdje heenquote:Op zondag 29 april 2007 22:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nouja die ander was ook wel groot
haha maar hij stond op zich ook wel leukquote:Op zondag 29 april 2007 22:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Bril, waar ga je met dat hoofdje heen. En dan zeggen dat dat aan mijn neus ligt
.
.quote:Op zondag 29 april 2007 22:52 schreef Kuukske het volgende:
Neuh ik zit gezellig met JD beetje muziek te luisteren, Fokken, lekker ouwehoeren en klef doen. Oh en bier drinken.
Prima leventje dacht ik zo. En morgen naar de schoonouders
Komt dus vanzelf een keerquote:Op zondag 29 april 2007 23:06 schreef Kuukske het volgende:
Als we gaan verhuizen ja.
Die jaquote:Op zondag 29 april 2007 23:39 schreef JDude het volgende:
Floortje en Renate? Floortje Dressing en Renate Verbaan?
Ach, het gaat ook puur om het uiterlijkquote:Op zondag 29 april 2007 23:45 schreef Kuukske het volgende:
Verkeerde venster. Sorry.
Renate Verbaan. Arrogante stok.
Gelukkig wel. Al die tyfusherhalingenquote:
Mja, het is net zoiets als "Baantjers classics". Zeg dan gewoon dat je aan het herhalen bent geslagen ipv het mooier te laten voordoen. Niet dat ik ooit Baantjers kijk overigens. Die travel hotlist is ook maar een compilatie met héél af en toe een andere bestemming ertussen.quote:Op maandag 30 april 2007 09:20 schreef Sjowhan het volgende:
Ach, dat zie je niet alleen bij RTL, maar bij alle zenders. Ze moeten toch een dagvullend programma maken
Is het ook, had het grootste deel van de dingen al gezien. Maar toch vond ik het leukquote:Op maandag 30 april 2007 09:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, het is net zoiets als "Baantjers classics". Zeg dan gewoon dat je aan het herhalen bent geslagen ipv het mooier te laten voordoen. Niet dat ik ooit Baantjers kijk overigens. Die travel hotlist is ook maar een compilatie met héél af en toe een andere bestemming ertussen.
Travel Channel ftw!
Hoiquote:Op maandag 30 april 2007 10:43 schreef es70 het volgende:
Zo, nog een kopje koffie en dan 's kijken of mijn kinderen al rijk zijn.
Ze hebben 't vorig jaar flink opgeknaptquote:Op maandag 30 april 2007 14:39 schreef marcb1974 het volgende:
En als het niets is kan je ze met zijn allen verzuipen in die haven
Have funquote:Op maandag 30 april 2007 14:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ze hebben 't vorig jaar flink opgeknapt. Nieuwbouw staat nu tussen al reeds bestaande woningen & bedrijfsruimtes..
Maar over 't festival: 't is altijd wel erg gezellig daar, ga er rond uurtje of 3 even heen, zien of het wat is
Hoiquote:
Dan zijn ze nu rijkquote:Op maandag 30 april 2007 16:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi.
Ze hebben toch allebei een tientje verdiend.
verdommequote:Op maandag 30 april 2007 16:44 schreef qu63 het volgende:
Weer een update op mijn weblog op 30-04-2007 om 16:45 met als onderwerp "test 30-4![]()
"
Ik heb spannende boeken gekochtquote:Op maandag 30 april 2007 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
Zo spannends is Koninginnedag toch niet
quote:
Coolquote:Op maandag 30 april 2007 20:44 schreef es70 het volgende:
[..]
![]()
Een Ruth Rendell en een Elisabeth George. En een paar kinderboeken natuurlijk
.
Spannende boekenquote:Op maandag 30 april 2007 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Cool
niet dat ik ze ken, maar goed
Haarlem - Den haag - Rotterdam - Industrieterrein Moerdijk - Breda - Eindhoven - Weert - IJzeren rijn - Roermond - Venlo - Eindhoven - Den Bosch - Geldermalsen - Dordrecht - Rotterdam en toen ben ik maar naar huis gegaan. Was t zatquote:Op maandag 30 april 2007 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
Waar ben je geweest met de trein?
Och, we hebben ook leuke dingen gedaan hoorquote:Op maandag 30 april 2007 22:34 schreef marcb1974 het volgende:
T was dus niet wat je er van verwachtte?
bedrijven vinden dat nooit zo tofquote:Op maandag 30 april 2007 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom mag je dan in die zinkfabriek weer geen foto's maken? Dat is nou juist een van de leukere dingen toch
En daar was je dan weer bijquote:Op maandag 30 april 2007 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Meer hier
Was iig erg tof dat we op hun terrein mochten![]()
Was voor hun ook een historisch moment: was de allereerste reizigerstrein ooit op hun raccordement (= fabrieksspoortje)
ja, was leuk om een keer gezien te hebbenquote:
Beetje afwisseling is ook leuk tochquote:Op maandag 30 april 2007 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, was leuk om een keer gezien te hebbenMaar om nou te zeggen "Volgende keer sta ik weer te trappelen" neuh
quote:
quote:
Dat dusquote:
Is het al 6 uur dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:26 schreef Kuukske het volgende:
Zo. Iedereen heeft er weer zin in vandaag?
Niet zo gek huhquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:34 schreef Kuukske het volgende:
Ah, ik ben niet de enige.
Is het al weekend?quote:
Gij bofkont.quote:
Heerlijk zelfs, midden in de week. In theorie werk ik niet langer dan 2 dagen aan elkaarquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:22 schreef Kuukske het volgende:
Oeh lekker.
Is daar geen medisch tuchtcollege voor die zo iemand dan gedwongen opname in quarantaine ehhh aanbiedtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:32 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een asociale teringcollega's heb ik ook.
Loopt er 1 rond met waterpokken in de besmettelijke fase. En dan een houding hebben van ach, als je ziek wordt heb je pech.
Flikker op zeg, het is hier een ziekenhuis, straks steekt ze nog een paar patienten oid aan
Ontslaan per direct met haar domme rotkop.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is daar geen medisch tuchtcollege voor die zo iemand dan gedwongen opname in quarantaine ehhh aanbiedtof zo? Of gewoon op medische gronden op non-actief stelt? Dat lijkt me niet zo moeilijk in een medische organisatie?
Tuurlijk niet, ze zullen het wel weer zien als een manier om extra klanten te trekkenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:37 schreef Kuukske het volgende:
Lekker dan. Wordtie niet naar huis geschopt dan?
Flashquote:
meer dan de kosten zeg maar?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:44 schreef Pheno het volgende:
Winst met de loterij. Niet dat ik nu kan emigreren, maar het begin is er
Dat schiet al op dan.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb 22,40 gewonnen in de koninginnedagloterij trouwens
bijna m'n lootjes eruit
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:45 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb vanochtend moeten tanken, 1,499.
Maar voor 15 euro getankt, 't is wel goed met die dure benzinestations
Gisteren rekende iemand 150 euro af bij de Esso. Belachelijk die prijzen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:45 schreef Sjowhan het volgende:
Je realiseert je wel dat je tank nu ook eerder leeg is hequote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:45 schreef Sjowhan het volgende:
Niet zo oneerbiedig over mijn voiture hee.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:49 schreef JDude het volgende:
Je realiseert je wel dat je tank nu ook eerder leeg is he.
Ik blijf wel lekker met de trein doortuffen.
En af en toe met de Renault Kliko van Kuuk natuurlijk.
jaquote:
heul harder dan bij de bankgiroloterijquote:
Dat doe ik zeker hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Je realiseert je wel dat je tank nu ook eerder leeg is he.
Ik blijf wel lekker met de trein doortuffen.
En af en toe met de Renault Kliko van Kuuk natuurlijk.
lpg/benzine combi? Of een vrachtwagen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Gisteren rekende iemand 150 euro af bij de Esso. Belachelijk die prijzen.
Ik merk er niets van. Straks maar weer volgooienquote:
Mors er nog ff wat naast hee, en ga dan ff je toerenegrenzer testen voor een stoplicht of zoquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik merk er niets van. Straks maar weer volgooien
Je baas betaald?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik merk er niets van. Straks maar weer volgooien
Geen pomp met pinbetaling?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is het zeker; ik kan nu rond de ¤ 1,42 tanken, maar die was nog dicht..
precies. Nadeel, ik mag alleen bij Shellquote:
Ik heb geen VW GTIquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mors er nog ff wat naast hee, en ga dan ff je toerenegrenzer testen voor een stoplicht of zo
Wel een petje op doen he
Het is niet eens jouw probleem natuurlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2007 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
precies. Nadeel, ik mag alleen bij Shelltanken, die uitzuigers.
Maar goed, dat is een luxe probleem.
Die zuipen ook niet genoegquote:
Pinbetaling staat tot dicht als lul staat tot drumstel Sjowhanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, die 1,42 wel, maar die was dus nog dicht.
Ik moet eerst mijn oude auto nog even afrijden. Daarna ga ik weer eens kijken wat er is in de markt. Als ik daarna mijn eigen auto moet gaan kopen dan wordt het een zuinige en anders dan mag ie luxequote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die zuipen ook niet genoeg
Zo'n lekkere foute turkenboot niks voor je?
[afbeelding]
Of zoeen bakkie waar ik bij m'n studentenbaantje mee rondreed... 9 keer tanken op een retourtje omgeving Barcelonaquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Die zuipen ook niet genoeg
Zo'n lekkere foute turkenboot niks voor je?
Benzine, volgens mij was het zo'n Minivan achtige auto.quote:
Ah, die kan het wel lijen dusquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Benzine, volgens mij was het zo'n Mini van achtige auto.
Nja, ik kan wel 15km heen&weer rijden naar het dorp verderop waar ze wel een 24/7 tank hebben (shell express)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pinbetaling staat tot dicht als lul staat tot drumstel Sjowhan
Dat is een beetje het grootste waar ik ooit in gereden heb ookquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Of zoeen bakkie waar ik bij m'n studentenbaantje mee rondreed... 9 keer tanken op een retourtje omgeving Barcelona.
[afbeelding]
Ik was vorige maand in luxemburg, daar was de bezine 1.06quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:32 schreef Kuukske het volgende:
Wij reden vrijdagmiddag naar Baarle-Nassau/Turnhout, daar was de benzine ¤1,30 ofzo. Had JD net getankt in Breda
In zoeen bakkie zitten als bijrijdster is leukquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is een beetje het grootste waar ik ooit in gereden heb ook
Niet tof bij harde wind
Ook ongeveer het grootste waar je met een B-rijbewijs nog mee wegkomt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is een beetje het grootste waar ik ooit in gereden heb ook
Niet tof bij harde wind
Jezus.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:34 schreef marcb1974 het volgende:
Ik was vorige maand in luxemburg, daar was de bezine 1.06
Twee jaar geleden daar nog benzine getankt onder de euroquote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:34 schreef marcb1974 het volgende:
Ik was vorige maand in luxemburg, daar was de bezine 1.06
ja, en twintig jaar geleden was het maar een dubbeltjequote:Op dinsdag 1 mei 2007 10:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Twee jaar geleden daar nog benzine getankt onder de euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |