Nee, vanwege slecht onderhoude infrastructuur door te lage belastingen.quote:Op zondag 29 april 2007 23:08 schreef Lucille het volgende:
Is de fly-over ingestort vanwege de vuurzee?
niet zo peppie he tegen lucillequote:Op zondag 29 april 2007 23:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, vanwege slecht onderhoude infrastructuur door te lage belastingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
ja clausplein! dan heb ik t tenminste s ochtends wat rustiger als ik naar mn werk moet!quote:Op maandag 30 april 2007 00:30 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Trouwens, zoiets zou in Nederland gebeuren op knooppunt Ridderster of het Clausplein.
Dan zou het tot in oost Groningen vaststaan op ons 18e eeuwse wegennet.
Ben benieuwd hoe SF hier uit komt trouwens, de Bay Bridge is een gods belangrijke oeververbinding daar...
Benzine verbrand met iets van 800graden. Hoe wil je een brug daar tegen beschermen? Lijkt me eerder een gevalletje van ingecalculeerd risico. Je weet dat het kan gebeuren maar de oplossingen om het tegen te gaan zijn zoveel duurder dat geen nut meer heeft.quote:Op maandag 30 april 2007 00:26 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Kwestie van tijd voor dit ook in Nederland gebeurt, gezien de huidige staat van de bruggen.
Hollandse brug bij Muiden als eerste...?
Idd ziet er heftig uitquote:
Ik denk niet dat er sprake is geweest van smeltend staal. 1500 graden haal je echt nooit bij een gewone benzinebrand in een open ruimte. Dat de brug ingestort is overigens geen verassing, staal verliest zijn constructieve eigenschappen als het warmer wordt dan 300 tot 400 graden.quote:Flames shot 200 feet in the air and the heat was intense enough to melt part of the freeway and cause the collapse, but the truck's driver walked away from the scene with second-degree burns. No other injuries were reported.
Waarom zou een brug die instort vanwege een de brand ontstaan na een ongeluk per definitie slecht onderhouden zijn?quote:Op maandag 30 april 2007 00:26 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[quote]Kwestie van tijd voor dit ook in Nederland gebeurt, gezien de huidige staat van de bruggen.
Hollandse brug bij Muiden als eerste...?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |