Wat is zijn teamnaam?quote:Op zondag 29 april 2007 15:08 schreef ook_gek het volgende:
wat voor auto heeft lonman en welk nummer heeft hij
Ik zie alleen dat Team 118 in amsterdam staat, de rest staat nog bij de start in Londen.quote:Op zondag 29 april 2007 15:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm ja idd, die livetracker geeft aan dat er al een aantal weg zijn
Daar ergens ja, rotonde mischien niet de beste plek, stukkie richting Duitsland is meer licht, zeg maar tussen het texaco station en de douane.quote:Op zondag 29 april 2007 15:09 schreef Tism het volgende:
[afbeelding]
Deze rotonde aan de grens bij Venlo/Duitsland is misschien ook wel een goede plek om ze te checken (zouden ze die route nemen)![]()
geen ideequote:
Oke! Hoe meer licht, hoe beter, natuurlijk!quote:Op zondag 29 april 2007 15:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
Daar ergens ja, rotonde mischien niet de beste plek, stukkie richting Duitsland is meer licht, zeg maar tussen het texaco station en de douane.
Nope, Alex Roy en Michael Ross zijn Team Polizeiquote:Op zondag 29 april 2007 15:11 schreef ook_gek het volgende:
team 118 zijn alex and roy toch toch in de bmw m5 politiewagen
een spykerquote:Tonight the Gumball 3000 kicked off with the start party in Trocadero! The party was at the top two floors of this huge building in central London. Among the party people were Caprice, Xzibit and Jay Kay. In front of Trocadero was a display of Max’ Jaguar XJ 220, a Pagani Zonda and a Spyker C8 Lavoilette. Inside there was a Jaguar E-type and the Irish A1 GP car with Jason Plato’s name on it, we also saw Jason briefly before heading down to the crowded VIP area. Throughout the venue were big screens showing the 3000 Miles Gumball movie of 2006. Now the long wait till the start of the 2007 Gumball rally is almost over!
quote:Op zondag 29 april 2007 15:22 schreef Klonk het volgende:
de start boeit me niet, ik wil weten waar ze vanavond na 21:00 uur naar toe gaan
da's wel vreemd, ikdacht dat het 16:00u plaatselijke tijd wasquote:Op zondag 29 april 2007 15:14 schreef Tism het volgende:
Over 45 min starten ze, volgens de counter op www.gumball3000.com![]()
ik denk dat die counter telt adv je lokale tijdquote:Op zondag 29 april 2007 15:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's wel vreemd, ikdacht dat het 16:00u plaatselijke tijd was
Dus voor ons starten ze nu, maar in werkelijkheid pas over een uurquote:Op zondag 29 april 2007 15:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik denk dat die counter telt adv je lokale tijd
jupquote:Op zondag 29 april 2007 16:01 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dus voor ons starten ze nu, maar in werkelijkheid pas over een uur
Zet 'm ff 2 uur terug, dan zijn ze eerder hierquote:Op zondag 29 april 2007 16:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
jup
net mn klok verzet, en nu beginnen ze pas over 3 kwartier
Een XJ 220quote:Op zondag 29 april 2007 15:19 schreef ook_gek het volgende:
[Among the party people were Caprice, Xzibit and Jay Kay. In front of Trocadero was a display of Max’ Jaguar XJ 220, a Pagani Zonda and a Spyker C8 Lavoilette.]
een spyker
Politie wordt niet op het verkeerde been gezet. Dan zou de Gumball namelijk strafbaar worden in Nederland (wordt dan gezien als een rally en dat mag niet). Ze hebben een ontheffing nodig en dan zullen ze de route wel hebben moeten doorgeven.quote:Op zondag 29 april 2007 17:13 schreef Klonk het volgende:
maar goed, aan de andere kant, pliesie op het verkeerde been zetten is natuurlijk ook een sport, zeggen dat je over Venlo gaat en ondertussen vol gas bij Zevenaar de grens over.
Is eigenlijk ook veel logischer, de knik die ze nu in DLD maken is een rare.
quote:Op zondag 29 april 2007 18:05 schreef mbargo het volgende:
Wil iemand een screenshot maken van de tracker nu, dan kan ik kijken of het klopt hier. Dank!!
Niet gek!quote:Op zondag 29 april 2007 18:24 schreef SuperRembo het volgende:
Hmmm... Team Polizei deed de afgelopen 10 minuten ongeveer 25 km
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |