quote:Op zondag 29 april 2007 18:05 schreef mbargo het volgende:
Wil iemand een screenshot maken van de tracker nu, dan kan ik kijken of het klopt hier. Dank!!
Niet gek!quote:Op zondag 29 april 2007 18:24 schreef SuperRembo het volgende:
Hmmm... Team Polizei deed de afgelopen 10 minuten ongeveer 25 km
Ik heb hemquote:Op zondag 29 april 2007 18:37 schreef Qunix het volgende:
Is er een route in Amsterdam bij het Waterlooplein via google maps toevallig?
Ik ga zo namelijk even kijken.
Welk IRC kanaal?quote:Op zondag 29 april 2007 18:36 schreef denB het volgende:
xzibit is al aangehouden las in het IRC channel
Ik wilde eerst gaan maar het is natuurlijk koninginnenach.quote:Op zondag 29 april 2007 18:38 schreef denB het volgende:
ik wil ook best gaan, maar weet niet of er mensen vanuit Den haag vertrekken ?
Ook nog een idee.quote:Op zondag 29 april 2007 18:47 schreef ChRoNiC het volgende:
[..]
Ik wilde eerst gaan maar het is natuurlijk koninginnenach.
Dus daar ga ik heen.
Ik heb ook maar even gejoinedquote:Op zondag 29 april 2007 19:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mooi even joinen
Ow, precies bij de ingang van de chunnelquote:Op zondag 29 april 2007 18:55 schreef SuperRembo het volgende:
Er staan er nu flink wat stil bij Northfolk.
Idd!quote:Op zondag 29 april 2007 19:13 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Ow, precies bij de ingang van de chunnel![]()
Hoe hard rijden ze dan wel niet?quote:Op zondag 29 april 2007 19:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, er van uitgaande dat de trein binnen nu en een half uur gaat moeten ze met een uurtje of 2 toch wel op waterloo zijn?
Auto parkeren op zuid of ergens daarvoor met de metro naar waterloo gaan.quote:Op zondag 29 april 2007 19:15 schreef Festini het volgende:
Iemand nog tips hoe ik er het beste kan komen met de auto komende vanuit Apeldoorn. Waar kan ik de auto als beste kwijt en welke metro/tram moet ik dan pakken..?
Door frankrijk halen ze de 250 wel. Door NL ben ik benieuwd hoe de nederlandse politie gaat reagerenquote:Op zondag 29 april 2007 19:18 schreef Joss-NL het volgende:
[..]
Hoe hard rijden ze dan wel niet?Als ze iig de route aanhouden en de A27 nemen straks, dan geef ik wel een seintje dat ze onderweg zijn
![]()
De KLPD staat met alles wat ze hebben langs de route, reken er maar op!quote:Op zondag 29 april 2007 19:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Door frankrijk halen ze de 250 wel. Door NL ben ik benieuwd hoe de nederlandse politie gaat reageren
waarschijnlijk : CHINGCHING!quote:Op zondag 29 april 2007 19:19 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Door frankrijk halen ze de 250 wel. Door NL ben ik benieuwd hoe de nederlandse politie gaat reageren
Ja, ik ook! Te beginnen in belgie, dadelijk! Ben benieuwd of ze eigenlijk wel nog in Nederland aankomen, de belgische politie diensten hebben al een aantal jaren ervaring met de Gumball, dus ben benieuwd!quote:Op zondag 29 april 2007 19:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik denk dat het net zo'n puinhoop gaat worden als in België 2 jaar terug
quote:Hier in Belgie is het weer een nooitgezien Politiespektakel...
Op zowat elk mogelijk tankstation in Belgie langs mogelijke routes staan Politie opgesteld, zowel motards, interventievoertuigen, vaste controles op bruggen en toevalswegen...
Waar is dat?quote:Op zondag 29 april 2007 19:32 schreef ChRoNiC het volgende:
De IRC channel is heel gezelligdus dat is een aanrader.
Jawelquote:Op zondag 29 april 2007 19:34 schreef Joss-NL het volgende:
Kunnen rijbewijzen worden ingenomen van "buitenlanders"? Nee toch?
ik nietquote:Op zondag 29 april 2007 19:37 schreef Impry het volgende:
[..]
Irc -> Quakenet -> #Gumball
Wie maakt volgende deeltje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |